Oh wat leuk!!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:01 schreef Come_Away_With_Me het volgende:
[..]
Jawel! Ik ben inderdaad jouw Valentijn.
Wat fijn dat je mijn dichtkunsten zo waardeert. Als je mij je emailadres nog even in een PM stuurt, kan je mijn schrijftalent straks ook waarderen - je hele eigen liefdesroman.
En inderdaad, ik leef op deadlines![]()
De laatste hint was voor vandaag gepland, dus geef ik je alsnog:
[ afbeelding ]
Kom je eruit?
Zeggeuh en mijn verjaardag dan?!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:37 schreef BlueEyes het volgende:
Ooooh ooh ooh!
Driedubbele date gepland inmiddels![]()
Zeef die ik ben
1 Vriend wil misschien romantisch weekendje weg naar iets met sneeuw
2 een date met jou
3 een date met een aantal dames van hier in DH die ik nog niet bevestigd heb
Faal?
(Vanavond krijg je duidelijkheid, zal ik je appen)
Ja, haha, dat wist ik, en toen gebeurde er iets en ging ik enorm twijfelen, maar nu weet ik niet meer waar die twijfel door kwamquote:Op woensdag 10 februari 2016 07:44 schreef L-L-Lovely-E het volgende:
Lekkere-Elf
Lustige-Engel
Lieve-Exotica
Slapeloze hete nachten bezorg je me, waar staat die username van je toch voor?
Ja, we zagen elkaar en wisselden enkele woorden,
Maar je wist al wie ik was toch?
Vandaag schuif ik mijn laatste beetjes liefde in je doos
Voor een eigen creatie deed ik ook mijn best, maar een natuurtalent ben ik niet
Dus leid ik je nu af door te zeggen dat ik nog zwoel lig te meuren in bed naast mijn kind.
!! Zo spannend <3 Ik ben toevallig morgen thuis yeehaaa!! Hoop dat t dan komt EN DAN NOG WACHTENquote:Op woensdag 10 februari 2016 17:33 schreef SweetCherryBlossom het volgende:
Vandaag is er een pakketje naar het postkantoor gebracht!
Inpakken is niet echt mijn ding trouwens
Heb eventueel een track en trace code voor je, dus geef maar een gil als je die nodig hebt Bloesje.
Hmmm... Het verdachtenlijstje is zo uit m'n hoofd geslonken naar 6:quote:
Met dit antwoord maak ik het wel heeel simpel voor je.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:41 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Hmmm... Het verdachtenlijstje is zo uit m'n hoofd geslonken naar 6:
Away, Kwak, Selvaria, Razz, Skittles en SQ hebben mij met man & smurf gezien (sommige anderen hebben mij al dan niet met Lucas wel gezien, maar J niet volgens mij..?)
Voorzichtig verder redeneren: van Skittles en SQ zou ik meer dirty talk verwachten![]()
Dus eh... Blijven er 4 over! Woon je in het westen of in 't ooooosten..?
quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, haha, dat wist ik, en toen gebeurde er iets en ging ik enorm twijfelen, maar nu weet ik niet meer waar die twijfel door kwamI suck at this! Zoals het er nu voor staat, heb ik jou en jij mij
Kwak? Oh, is sowieso echt helemaal niet erg!! We zouden niet aan schuldgevoel doen he, remember! Rustig aan, blijf ademen en ik zie 'm wel verschijnenquote:Op woensdag 10 februari 2016 21:17 schreef verliefdopdejuf het volgende:
[..]
Met dit antwoord maak ik het wel heeel simpel voor je.
Het westen is waar mijn huisje woont...
Ik hoop dat met deze mega hint je me wilt vergeven dat ik niet kan garanderen dat je pakketje er zondag is. Ik ben net een week ziek thuis geweest en heb het nu alweer flink te pakken maar een superstress week op werk, dus ik trek m door op een cocktail van paracetamol en ibu's...![]()
Mijn eigen liefste doet je pakketje met een extra kaartje dat ook de brievenbus niet haalde vrijdag op de post...
Sorry
Ja, you got mequote:Op woensdag 10 februari 2016 21:53 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Kwak? Oh, is sowieso echt helemaal niet erg!! We zouden niet aan schuldgevoel doen he, remember! Rustig aan, blijf ademen en ik zie 'm wel verschijnen![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:07 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
!! Zo spannend <3 Ik ben toevallig morgen thuis yeehaaa!! Hoop dat t dan komt EN DAN NOG WACHTEN
Het pakketje voor mijn valentijn gaat morgen op de bus
Heel veel sterkte met jullie situatie op het moment.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:08 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ooohhh spannend!!! Eigen geknutseld is altijd goed
Jaaa, een hintje graag, of twee!quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:10 schreef Lunasweetheart het volgende:
Mijn liefste Luna....
Twee enveloppen zijn naar jou onderweg,
Hopelijk krijgen ze geen pech
En zitten er genoeg postzegels op,
Anders wordt t wel een slechte mop
Wil je trouwens nog een hint?
Of weet je al wie ik ben mn kind
Ohjee... Ik kan wel vast verklappen dat in het pakje nog een klapperrrrrrrr van een hint zitquote:Op woensdag 10 februari 2016 13:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
*gooit verdachtenlijstje overboord en begint opnieuw *
nou lieve unicorn van me, ik heb gisteren de laatste hand aan je pakket gelegd. Vandaag gaat ze aan haar lange reis beginnen. Er zit liefde inquote:Op woensdag 10 februari 2016 22:48 schreef LuDann het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe ver mijn seva is.
SPANNENDquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:12 schreef LubriCannt het volgende:
[..]
nou lieve unicorn van me, ik heb gisteren de laatste hand aan je pakket gelegd. Vandaag gaat ze aan haar lange reis beginnen. Er zit liefde in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |