Dank jequote:Op woensdag 10 februari 2016 22:46 schreef PricklyKindOfLove het volgende:
[..]
Heel veel sterkte met jullie situatie op het moment.Ik hoop dat het allemaal meevalt!
Ik ben een andere richting in geslagen met je cadeau en moet dus even wat inhalen. Ik hoop dat het op tijd af is. Hopelijk kan het morgen op de post.
Je bent er weer!quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:45 schreef dobbey het volgende:
*kuch*![]()
Nevermind, k ben blij dat het opgelost is.....
Sorry dat ik niet eerder kon komen (ook voor mijn secret Valentijn) maar als het goed is
hadden jullie al info gekregen over hoe en watIk ga verder niet uit wijden over hoe en wat
maar mijn pb staat open voor evt vragen.
Edit: Ik krijg net bericht dat het probleem al was opgelost. Nogmaals sorry en ik hoop dat jullie niet al te boos zijn![]()
Dat wordt opblijven zaterdagavondquote:Op donderdag 11 februari 2016 16:48 schreef Bloesem. het volgende:
MIJN PAKKET IS ERSPANNEND! Vooral omdat ik op valentijnsdag mijn verjaardag vier en daarom waarschijnlijk geen tijd heb om het open te maken maar ECHT NIET KAN WACHTEN
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
&Dobbey
Een beetje teleurgesteld was ik, want waar moest ik toch met al mijn liefde naartoe? Maar heb inderdaad een beetje begrepen hoe en watquote:Op donderdag 11 februari 2016 10:45 schreef dobbey het volgende:
*kuch*![]()
Nevermind, k ben blij dat het opgelost is.....
Sorry dat ik niet eerder kon komen (ook voor mijn secret Valentijn) maar als het goed is
hadden jullie al info gekregen over hoe en watIk ga verder niet uit wijden over hoe en wat
maar mijn pb staat open voor evt vragen.
Edit: Ik krijg net bericht dat het probleem al was opgelost. Nogmaals sorry en ik hoop dat jullie niet al te boos zijn![]()
Wat onwijs lief, dank je welquote:Op donderdag 11 februari 2016 18:25 schreef I_Obey_Dobbey het volgende:
[..]
Een beetje teleurgesteld was ik, want waar moest ik toch met al mijn liefde naartoe? Maar heb inderdaad een beetje begrepen hoe en wat
Aangezien ik in eerste instantie niet goed wist hoe en wat, en ik niet zoveel over je weet, was het met de cadeautjes ingewikkeld. Maar er is wel iets naar je onderweg, ik hoop dat je daar ook een beetje blij van wordt..
Dikke vette +1quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:12 schreef L-E het volgende:
Dobbey, geen idee wat er speelt maar dat hoeft ook niet. Valentijn gaat om liefde, en liefde is ook de ander zijn ruimte gunnen, zonder vragen. Sterkte
Dit! Dikke kus dobbeyquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:12 schreef L-E het volgende:
Dobbey, geen idee wat er speelt maar dat hoeft ook niet. Valentijn gaat om liefde, en liefde is ook de ander zijn ruimte gunnen, zonder vragen. Sterkte
Dit! 100%!quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:12 schreef L-E het volgende:
Mooi gezegdquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:01 schreef Cholula het volgende:
[..]
Dit! 100%!
Ik denken dat iedereen de inschatting heeft gemaakt dat er belangrijkere zaken speelden dan Fok. Dan heeft boos zijn geen enkele meerwaarde.
Och lieve dobs, ik weet niet van de hoed en de rand maar ik snap nu wel waarom ik voor mijn gevoel drie valentijntjes tegelijk had ineensquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:31 schreef dobbey het volgende:
Pfffff en toen brak ikhet heeft me zoveel moeite gekost om me te melden vanmorgen, telkens hikte ik er tegenaan en ik blijf maar excuses maken in pb. Ik voel me er echt zo rot onder en dan gaan jullie allemaal zo reageren... Totaal het omgekeerde van wat ik had verwacht
Ik ben blij dat jullie niet al te boos zijn en kwak sorry voor de teleurstelling maar jij hebt nu een Valentijn uit duizenden
wil je een kloontje lenen?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:07 schreef Cholula het volgende:
Ik gaf mijn telefoon een harde reset en nu weet ik het wachtwoord van mijn kroontje niet meer.
ik heb geen reactie meer op mijn laatste post gehad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |