Ja, you got mequote:Op woensdag 10 februari 2016 21:53 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Kwak? Oh, is sowieso echt helemaal niet erg!! We zouden niet aan schuldgevoel doen he, remember! Rustig aan, blijf ademen en ik zie 'm wel verschijnen![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:07 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
!! Zo spannend <3 Ik ben toevallig morgen thuis yeehaaa!! Hoop dat t dan komt EN DAN NOG WACHTEN
Het pakketje voor mijn valentijn gaat morgen op de bus
Heel veel sterkte met jullie situatie op het moment.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:08 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ooohhh spannend!!! Eigen geknutseld is altijd goed
Jaaa, een hintje graag, of twee!quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:10 schreef Lunasweetheart het volgende:
Mijn liefste Luna....
Twee enveloppen zijn naar jou onderweg,
Hopelijk krijgen ze geen pech
En zitten er genoeg postzegels op,
Anders wordt t wel een slechte mop
Wil je trouwens nog een hint?
Of weet je al wie ik ben mn kind
Ohjee... Ik kan wel vast verklappen dat in het pakje nog een klapperrrrrrrr van een hint zitquote:Op woensdag 10 februari 2016 13:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
*gooit verdachtenlijstje overboord en begint opnieuw *
nou lieve unicorn van me, ik heb gisteren de laatste hand aan je pakket gelegd. Vandaag gaat ze aan haar lange reis beginnen. Er zit liefde inquote:Op woensdag 10 februari 2016 22:48 schreef LuDann het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe ver mijn seva is.
SPANNENDquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:12 schreef LubriCannt het volgende:
[..]
nou lieve unicorn van me, ik heb gisteren de laatste hand aan je pakket gelegd. Vandaag gaat ze aan haar lange reis beginnen. Er zit liefde in
Dank jequote:Op woensdag 10 februari 2016 22:46 schreef PricklyKindOfLove het volgende:
[..]
Heel veel sterkte met jullie situatie op het moment.Ik hoop dat het allemaal meevalt!
Ik ben een andere richting in geslagen met je cadeau en moet dus even wat inhalen. Ik hoop dat het op tijd af is. Hopelijk kan het morgen op de post.
Je bent er weer!quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:45 schreef dobbey het volgende:
*kuch*![]()
Nevermind, k ben blij dat het opgelost is.....
Sorry dat ik niet eerder kon komen (ook voor mijn secret Valentijn) maar als het goed is
hadden jullie al info gekregen over hoe en watIk ga verder niet uit wijden over hoe en wat
maar mijn pb staat open voor evt vragen.
Edit: Ik krijg net bericht dat het probleem al was opgelost. Nogmaals sorry en ik hoop dat jullie niet al te boos zijn![]()
Dat wordt opblijven zaterdagavondquote:Op donderdag 11 februari 2016 16:48 schreef Bloesem. het volgende:
MIJN PAKKET IS ERSPANNEND! Vooral omdat ik op valentijnsdag mijn verjaardag vier en daarom waarschijnlijk geen tijd heb om het open te maken maar ECHT NIET KAN WACHTEN
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
&Dobbey
Een beetje teleurgesteld was ik, want waar moest ik toch met al mijn liefde naartoe? Maar heb inderdaad een beetje begrepen hoe en watquote:Op donderdag 11 februari 2016 10:45 schreef dobbey het volgende:
*kuch*![]()
Nevermind, k ben blij dat het opgelost is.....
Sorry dat ik niet eerder kon komen (ook voor mijn secret Valentijn) maar als het goed is
hadden jullie al info gekregen over hoe en watIk ga verder niet uit wijden over hoe en wat
maar mijn pb staat open voor evt vragen.
Edit: Ik krijg net bericht dat het probleem al was opgelost. Nogmaals sorry en ik hoop dat jullie niet al te boos zijn![]()
Wat onwijs lief, dank je welquote:Op donderdag 11 februari 2016 18:25 schreef I_Obey_Dobbey het volgende:
[..]
Een beetje teleurgesteld was ik, want waar moest ik toch met al mijn liefde naartoe? Maar heb inderdaad een beetje begrepen hoe en wat
Aangezien ik in eerste instantie niet goed wist hoe en wat, en ik niet zoveel over je weet, was het met de cadeautjes ingewikkeld. Maar er is wel iets naar je onderweg, ik hoop dat je daar ook een beetje blij van wordt..
Dikke vette +1quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:12 schreef L-E het volgende:
Dobbey, geen idee wat er speelt maar dat hoeft ook niet. Valentijn gaat om liefde, en liefde is ook de ander zijn ruimte gunnen, zonder vragen. Sterkte
Dit! Dikke kus dobbeyquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:12 schreef L-E het volgende:
Dobbey, geen idee wat er speelt maar dat hoeft ook niet. Valentijn gaat om liefde, en liefde is ook de ander zijn ruimte gunnen, zonder vragen. Sterkte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |