Ik ben uitermate benieuwd naar je rationale hierachter!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:25 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik ben eens gaan strepen op mijn lijstje en er zijn 3 namen overgebleven:
Cassandra, Lunapuella en Selvaria.
Zit ik goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Busted!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:43 schreef kwakz0r het volgende:
Ik denk m te weten!
Dobbey is mijn Se.Va dus die heeft mijn lootje.
Maar ik ben geadopteerd door Fappie en Cholula. Toch?
En ik ben dus niet zo dom met hints begrijpen als ik dacht
Ik ben alleen wel een loser met pakjes op tijd versturen. Het spijt me zo JufM... Ik ben gisteren vergeten het pakje af te maken toen ik thuiskwam na een werkdag van 7.30-22.30... En nu ben ik straks te laat thuis voor t postagentschap.en dan is t er dinsdag pas
![]()
Ja man! 'Ik kan met volle overtuiging zeggen dat ik jouw lootje niet heb'quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:55 schreef Cholula het volgende:
[..]
Busted!
Ik ben de inloggegevens kwijt. Ik heb overigens geen moment erover gelogen hooguit geen antwoord op je vermoedens gegeven.
Alle creatieve credits gaan naar Fap..
Jep! Bij SS stond je even op m'n shortlist-verdachtenlijstje, toen heb ik mijn SS nog gevraagd of we allebei al eens bij Da Aldo hadden gegeten.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:08 schreef Cholula het volgende:
[..]
Het verzendadres gaf het weg zeker?
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:47 schreef LubriCannt het volgende:
[..]
Ik ben uitermate benieuwd naar je rationale hierachter!
Ik zou ook zó graag zeggen dat je warm zitAh shit, ik ben hier echt niet goed in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ging strepen op basis van de hints '1 kindje' en 'was op Fok! meet' en heb ook de mensen weggestreept die al geraden zijn. Ergens is iets foutgegaan...![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:25 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik ben eens gaan strepen op mijn lijstje en er zijn 3 namen overgebleven:
Cassandra, Lunapuella en Selvaria.
Zit ik goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, wat lief!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind het ook echt supertof van cho en fap
je vergeet er twee, of heeft je lootje en jochie?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:15 schreef LuDann het volgende:
Oh wacht, is het Cholula misschien? Edit nee, want die was al geraden, 2x zelfs.
je bent hier bijna net zo goed in als Lojquote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:15 schreef LuDann het volgende:
Oh wacht, is het Cholula misschien? Edit nee, want die was al geraden, 2x zelfs.
Bloesem is al iemand anders' lootje en fap heeft gezegd dat ze het niet is.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
je vergeet er twee, of heeft je lootje en jochie?
Erg he.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je bent hier bijna net zo goed in als Loj
ohquote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:26 schreef LuDann het volgende:
[..]
Bloesem is al iemand anders' lootje en fap heeft gezegd dat ze het niet is.
[..]
Erg he.
ik heb nooit gezegd dat ik op de meet was, pollewopjequote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:26 schreef LuDann het volgende:
[..]
Bloesem is al iemand anders' lootje en fap heeft gezegd dat ze het niet is.
[..]
Erg he.
Ugh, kan ik weer overnieuw beginnen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:29 schreef LubriCannt het volgende:
[..]
ik heb nooit gezegd dat ik op de meet was, pollewopje
Ik heb er wel over nagedacht!
Ik wacht wel weer tot iedereen geraden isquote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je bent hier bijna net zo goed in als Loj
Oke, ben je dan...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:29 schreef LubriCannt het volgende:
[..]
ik heb nooit gezegd dat ik op de meet was, pollewopje
Ik heb er wel over nagedacht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |