abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin maandag 8 februari 2016 @ 21:25:21 #1
35723 crew  GGMM
pi_159765932
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 21:11 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ook leuk, die huldiging op maandagochtend om 12:00 toen :') . En dan zo'n interview met Mols erbij die altijd al van het Leidseplein droomde maar dit ook wel leuk vond.
Dat interview met Mols herinner ik me ook nog ja. Was z'n heldenstatus meteen weer kwijt.
pi_159766181
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 20:53 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Sinds dit jaar.

Gaat ook niet om het bekertje. Gaat om EL.
Afgelopen jaar. Maar oke, dat ben ik met jullie eens dan.
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  maandag 8 februari 2016 @ 21:46:31 #4
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_159766660
FaalTT :')
pi_159767355
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 20:55 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Het was een prestatie geweest zoals onze campagne in de beker waarin we Twente, PSV etc. uitschakelden, en waar onze vrienden van de bond besloten de beker te splitsen in twee wedstrijden.

Sindsdien neem ik het bekertoernooi niet meer serieus. Mochten we de finale halen en mocht ik kaarten hebben verkoop ik die voor dik geld.

Ik voel al een neus groeien.
_O-
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_159767396
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 21:27 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Dat interview met Mols herinner ik me ook nog ja. Was z'n heldenstatus meteen weer kwijt.
Mols een heldenstatus, Kieft als favoriete analist...

Oké dan.
pi_159767524
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 21:33 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Afgelopen jaar. Maar oke, dat ben ik met jullie eens dan.
:)

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2016 22:12:19 ]
pi_159767802
Lachen die neuzen die weten dat ze geen prijs gaan pakken dit seizoen en hier nu al komen roepen dat de beker geen echte prijs is.
pi_159768017
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 22:18 schreef Tortugal het volgende:
Lachen die neuzen die weten dat ze geen prijs gaan pakken dit seizoen en hier nu al komen roepen dat de beker geen echte prijs is.
Daarnaast is de KNVB beker juist heel belangrijk voor ze omdat het de enige mogelijkheid is om de Kuip te bewonderen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  maandag 8 februari 2016 @ 22:28:21 #10
262211 hhh38
pi_159768124
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 22:24 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

Maar volgens de Feyenoorders Maarten is het opeens wel een prijs en is het seizoen geslaagd wanneer de finale wordt gewonnen.

Gelachen.
  maandag 8 februari 2016 @ 22:41:28 #11
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_159768565
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 22:08 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Mols een heldenstatus, Kieft als favoriete analist...

Oké dan.
Scoorde de winnende in de halve finale tegen NAC.
2000 light years from home
pi_159769187
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 22:18 schreef Tortugal het volgende:
Die voelen de bui al hangen natuurlijk. Neemt niet weg dat die beker nog een hele lange weg te gaan is voor Feyenoord. Hopelijk de ommekeer in het altijd makkelijke Zwolle en dan weer in een goede vorm terecht komen.
pi_159769285
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 22:41 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ja, en? Dat maakt je een held?

Mijn helden bij Feyenoord zijn van een iets ander kaliber dan Mols die een paar goals maakte in een bekercampagne waar we speelden tegen clubs van het niveau likmijnreet.
pi_159769621
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 22:28 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ook niet opeens hoor, heb het altijd een prachtige prijs gevonden. Ik hou wel van bekertoernooien.
pi_159769686
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 22:41 schreef Merkie het volgende:

[..]

Held was ook wat overdreven, maar hij werd na die goals tegen Zwolle en NAC wel gewaardeerd door de supporters. Dat was wel weer over na dat interview op het balkon.
  maandag 8 februari 2016 @ 23:19:34 #16
262211 hhh38
pi_159769738
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 23:15 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ook niet opeens hoor, heb het altijd een prachtige prijs gevonden. Ik hou wel van bekertoernooien.
Ik zie de charme van bekertoernooien ook wel. Het wordt beslist in één wedstrijd met de laatste twee kanshebbers. Alleen in Nederland nemen de grootste clubs de beker niet zo serieus, de vraag is of je daar wel of niet bij wilt horen.
pi_159769816
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 23:19 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik zie de charme van bekertoernooien ook wel. Het wordt beslist in één wedstrijd met de laatste twee kanshebbers. Alleen in Nederland nemen de grootste clubs de beker niet zo serieus, de vraag is of je daar wel of niet bij wilt horen.
Gewoon pakken wat je pakken kunt. Op basis van de laatste 15 jaar hoort Feyenoord helaas in het rijtje Groningen, AZ, Twente en Utrecht en die nemen de beker stuk voor stuk zeer serieus. Als je de titel niet kunt pakken, dan de beker maar. Europees is er ook geen eer meer te behalen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2016 23:22:32 ]
pi_159769834
Weet ook niet wat er mis is met de KNVB Beker. Ouder dan de meeste Nederlandse clubs en levert sinds dit jaar ook nog een direct Europa League-ticket op. Daarmee is het, zoals al eerder gezegd, sowieso beter dan een derde plek in de competitie.

Los daarvan vind ik het ook een mooiere trofee dan die lelijke Eredivisie-schaal (wat niet wil zeggen dat ik die niet graag zie komen uiteraard).

(alleen die achterlijke badjassen :N)
Van alles is weer waardeloos.
pi_159769870
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 23:22 schreef Oldground het volgende:
Weet ook niet wat er mis is met de KNVB Beker. Ouder dan de meeste Nederlandse clubs en levert sinds dit jaar ook nog een direct Europa League-ticket op. Daarmee is het, zoals al eerder gezegd, sowieso beter dan een derde plek in de competitie.

Los daarvan vind ik het ook een mooiere trofee dan die lelijke Eredivisie-schaal (wat niet wil zeggen dat ik die niet graag zie komen uiteraard).
Inderdaad een prachtige, klassieke, trofee. Enige minpuntje zijn die badjassen.

Edit: lol.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2016 23:24:36 ]
pi_159769896
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 23:24 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Inderdaad een prachtige, klassieke, trofee. Enige minpuntje zijn die badjassen.

Edit: lol.
Haha ik bedacht het me net nadat ik het tikte. :P
Van alles is weer waardeloos.
pi_159770104
Rare TT
Ik ben inmiddels overleden.
pi_159773658
Te bedenken dat als we de EL halen we één(?) wedstrijd zonder publiek spelen. :r
pi_159773844
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 09:27 schreef Vasion het volgende:
Te bedenken dat als we de EL halen we één(?) wedstrijd zonder publiek spelen. :r
Feyenoord - Liverpool.

14.gif
pi_159773884
Blijft toch sneu dat 45.000 worden afgerekend op gedrag van paar honderd.
blablablabla
pi_159773918
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 09:44 schreef Elan het volgende:
Buiten wat je van die straf vindt: hoe zou jij dit soort dingen willen aanpakken om te zorgen dat het cijfer qua incidenten wordt teruggedrongen?
pi_159774039
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 09:46 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Buiten wat je van die straf vindt: hoe zou jij dit soort dingen willen aanpakken om te zorgen dat het cijfer qua incidenten wordt teruggedrongen?
Mensen die zich ergens aan schuldig maken individueel straffen en stadionverbod geven.

Echt een tyfushekel aan dat steeds maar straffen van een bepaald collectief terwijl een paar debielen (vaak steeds dezelfden), de boel verpesten.
Hangen tegenwoordig toch overal camera's dus zo moeilijk kan dat niet zijn.
blablablabla
  dinsdag 9 februari 2016 @ 09:55:01 #27
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_159774040
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 23:33 schreef Pascalus het volgende:
Rare TT
Dat had ook gewoon #guddeweg moeten zijn.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_159774175
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 09:54 schreef Elan het volgende:

[..]

Mensen die zich ergens aan schuldig maken individueel straffen en stadionverbod geven.

Echt een tyfushekel aan dat steeds maar straffen van een bepaald collectief terwijl een paar debielen (vaak steeds dezelfden), de boel verpesten.
Hangen tegenwoordig toch overal camera's dus zo moeilijk kan dat niet zijn.
Ik ben het met je eens, daar niet van. Maar als het keer op keer niet blijkt te werken, die individuele straffen? Feyenoord en supporters in Europa zijn een zwaar ongelukkig huwelijk. Het blijft wel voortetteren en dan moet de UEFA ook een keer echt doorpakken. Ze straffen volgens mij het ergst als het om racisme gaat. Dat is hun mega-stokpaardje natuurlijk met die Arjen Robbens en Zlatannetjes die ''Nee tegen racisme'' schreeuwen.
pi_159774212
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 09:44 schreef Elan het volgende:
Maken ze winst of verlies met paar EL wedstrijden?
pi_159774395
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 10:04 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens, daar niet van. Maar als het keer op keer niet blijkt te werken, die individuele straffen? Feyenoord en supporters in Europa zijn een zwaar ongelukkig huwelijk. Het blijft wel voortetteren en dan moet de UEFA ook een keer echt doorpakken. Ze straffen volgens mij het ergst als het om racisme gaat. Dat is hun mega-stokpaardje natuurlijk met die Arjen Robbens en Zlatannetjes die ''Nee tegen racisme'' schreeuwen.
Die banaan associëren met racisme terwijl onze halve selectie zwart was. UEFA :') .

Ook vervolgens niet even de moeite nemen e.e.a. na te checken maar gewoon direct de link leggen tussen een opblaasbanaan - Gervinho - racisme is al helemaal lachwekkend.

Dat het geen gelukkig huwelijk is ben ik met je eens maar het scheelt natuurlijk wel als je mensen die muntjes of aanstekers gooien direct een SV geeft. Daar gaat ook direct een signaal van uit naar de rest.

Zeg maar net als in Engeland waar vroeger hekken stonden je nu in principe gewoon het veld op kan. Alleen niemand doet dat omdat het dan gelijk ook de laatste wedstrijd is die je bezoekt.

Werkt twee kanten op: A verdwijnen de rotte appels en B zullen mensen zich wel ff 3x bedenken.
blablablabla
pi_159774425
Alleen met Europese uitwedstrijden is er geen beginnen aan dus die slechte naam hou je toch als club.
blablablabla
pi_159774469
De supporters van die club hebben in Europa wel hun naam gevestigd natuurlijk en daar ben je niet zomaar van af.
pi_159774471
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 10:17 schreef Elan het volgende:

[..]

Die banaan associëren met racisme terwijl onze halve selectie zwart was. UEFA :') .

Ook vervolgens niet even de moeite nemen e.e.a. na te checken maar gewoon direct de link leggen tussen een opblaasbanaan - Gervinho - racisme is al helemaal lachwekkend.

Dat het geen gelukkig huwelijk is ben ik met je eens maar het scheelt natuurlijk wel als je mensen die muntjes of aanstekers gooien direct een SV geeft. Daar gaat ook direct een signaal van uit naar de rest.

Zeg maar net als in Engeland waar vroeger hekken stonden je nu in principe gewoon het veld op kan. Alleen niemand doet dat omdat het dan gelijk ook de laatste wedstrijd is die je bezoekt.

Werkt twee kanten op: A verdwijnen de rotte appels en B zullen mensen zich wel ff 3x bedenken.
Daarom is het nodig dat meer clubs gezamenlijke afspraken gaan maken. De KNVB is onder Bert van Oostveen toch te bang en te laf om actie te ondernemen. Dat is dus het probleem. Ik heb het idee dat alle clubs maar zitten af te wachten tot de KNVB eindelijk iets gaat oplossen. Maar het huidige bewind is meer van het kopje koffie en een koekje en dan is het allemaal wel goed.
pi_159774480
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 10:05 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Maken ze winst of verlies met paar EL wedstrijden?
Hoe bedoel je?
Je loopt inkomsten mis voor kaartverkoop das nogal wiedes.
blablablabla
pi_159774503
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 10:22 schreef Elan het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?

Met de boetes bedoel ik.
pi_159774534
Het is een mooie club maar er gaan wat zwakzinnigen met ze mee op reis.
De 1e die europacup won ooit.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2016 10:26:50 ]
pi_159774577
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 10:22 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Daarom is het nodig dat meer clubs gezamenlijke afspraken gaan maken. De KNVB is onder Bert van Oostveen toch te bang en te laf om actie te ondernemen. Dat is dus het probleem. Ik heb het idee dat alle clubs maar zitten af te wachten tot de KNVB eindelijk iets gaat oplossen. Maar het huidige bewind is meer van het kopje koffie en een koekje en dan is het allemaal wel goed.
In deze context is het veel meer een Europees probleem.
Het echte hooliganisme zoals in de jaren 80 en 90 bestaat in Nederland allang niet meer.

Eigenlijk kun je bij elke Europese uitwedstrijd van Feyenoord of Ajax zware rellen verwachten. Afhankelijk van de tegenstander. Verwacht in de toekomst dat dat nog wel aan banden gaat worden gelegd middels bijvoorbeeld hele strenge combiregelingen en beperkte kaartverkoop. Zodat autoriteiten en clubs precies in beeld hebben wie er mee gaat.
blablablabla
pi_159774613
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 10:29 schreef Elan het volgende:

[..]

In deze context is het veel meer een Europees probleem.
Het echte hooliganisme zoals in de jaren 80 en 90 bestaat in Nederland allang niet meer.

Eigenlijk kun je bij elke Europese uitwedstrijd van Feyenoord of Ajax zware rellen verwachten. Afhankelijk van de tegenstander. Verwacht in de toekomst dat dat nog wel aan banden gaat worden gelegd middels bijvoorbeeld hele strenge combiregelingen en beperkte kaartverkoop. Zodat autoriteiten en clubs precies in beeld hebben wie er mee gaat.
Benoemen maar niet doorpakken is het algehele probleem. Daar moeten wel een aantal koppen voor rollen voor er eindelijk fatsoenlijk en goed beleid kan worden gevoerd op dat gebied. Politiek en voetbalbonden samen.
pi_159774641
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 10:17 schreef Elan het volgende:

[..]

Het grootste probleem in Nederland is dat het systeem zo lek is als een mandje. Je kunt met alle gemak, ook als je een stadionverbod hebt alsnog het stadion inkomen. Helemaal bij andere clubs. Het is zo kinderlijk eenvoudig allemaal. Zolang dat systeem al niet eens waterdicht zit ga je nooit dat soort randdebielen buiten een stadion houden.
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 9 februari 2016 @ 10:40:07 #40
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159774740
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 10:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Het grootste probleem in Nederland is dat het systeem zo lek is als een mandje. Je kunt met alle gemak, ook als je een stadionverbod hebt alsnog het stadion inkomen. Helemaal bij andere clubs. Het is zo kinderlijk eenvoudig allemaal. Zolang dat systeem al niet eens waterdicht zit ga je nooit dat soort randdebielen buiten een stadion houden.
Zo'n systeem kan je nooit waterdicht maken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159774777
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 10:40 schreef Caland het volgende:

[..]

Zo'n systeem kan je nooit waterdicht maken.
Ze kunnen er wel meer aan doen dan nu het geval is. Ik weet uit ervaring dat je bij veel clubs gewoon op andermans seizoenskaart een wedstrijd kunt bezoeken zonder dat er naar pasfoto e.d. gekeken wordt. Alleen maar seizoenskaart scannen en zeggen; fijne wedstrijd is wel echt te kansloos.
  Moderator dinsdag 9 februari 2016 @ 10:45:32 #42
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159774812
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 09:46 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Mensen die een banaan meenemen naar het stadion. Tja, een levenslang verbod misschien?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_159774821
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 10:45 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Mensen die een banaan meenemen naar het stadion. Tja, een levenslang verbod misschien?
Woordspelletjes, wat ben je weer leuk.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 10:46:13 #44
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159774824
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 10:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ze kunnen er wel meer aan doen dan nu het geval is. Ik weet uit ervaring dat je bij veel clubs gewoon op andermans seizoenskaart een wedstrijd kunt bezoeken zonder dat er naar pasfoto e.d. gekeken wordt. Alleen maar seizoenskaart scannen en zeggen; fijne wedstrijd is wel echt te kansloos.
Dat kan overal. Prima toch? Als ik een keer niet kan gaan leen ik hem ook aan iemand uit.

Iedereen aan de poort op bijvoorbeeld legitimatie controleren is al helemaal onbegonnen werk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator dinsdag 9 februari 2016 @ 10:46:15 #45
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159774826
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 10:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is een mooie club maar er gaan wat zwakzinnigen met ze mee op reis.
De 1e die europacup won ooit.
Voor altijd de eerste en nog steeds de laatste _O_
4045
onlogisch
pi_159774854
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 10:45 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Waarom zou je een banaan meenemen naar een stadion?
pi_159774865
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 10:46 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat kan overal. Prima toch? Als ik een keer niet kan gaan leen ik hem ook aan iemand uit.

Iedereen aan de poort op bijvoorbeeld legitimatie controleren is al helemaal onbegonnen werk.
Ik maak er ook gebruik van, mij hoor je ook niet klagen verder. Bezorg vrienden ook regelmatig een wedstrijdje. Alleen tijdens risico wedstrijden waarin bijvoorbeeld bij ADO vooraf verteld is dat men streng controleert op ID/paspoort en SC controle om dit soort figuren buiten te sluiten is gewoon niet waar. Ze doen helemaal nikkes nakkes nada.
pi_159774891
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 10:46 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Voor altijd de eerste en nog steeds de laatste _O_
Ja wat was die mooi en Kazim naar Celtic, ben benieuwd wat die gozert gekost heeft weer.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 10:50:58 #49
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159774903
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 10:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ik maak er ook gebruik van, mij hoor je ook niet klagen verder. Bezorg vrienden ook regelmatig een wedstrijdje. Alleen tijdens risico wedstrijden waarin bijvoorbeeld bij ADO vooraf verteld is dat men streng controleert op ID/paspoort en SC controle om dit soort figuren buiten te sluiten is gewoon niet waar. Ze doen helemaal nikkes nakkes nada.
Aan kaarten kom je toch wel als je wilt. Die roep om extra maatregelen is volstrekt kansloos en gaat alleen maar ten koste van die 99% die zich wel normaal gedraagt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159774932
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 10:50 schreef Caland het volgende:

[..]

Aan kaarten kom je toch wel als je wilt. Die roep om extra maatregelen is volstrekt kansloos en gaat alleen maar ten koste van die 99% die zich wel normaal gedraagt.
Tsja maar waarom is er dan zoveel moeite met die 1% randdebielen?
pi_159774951
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 10:50 schreef Caland het volgende:

[..]

Waar zou jij voor pleiten dan? Een meldplicht op wedstrijddagen voor mensen met een stadionverbod? Iets in die geest..

Lastige kwestie wel.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 10:54:53 #52
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159774968
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 10:53 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Tsja maar waarom is er dan zoveel moeite met die 1% randdebielen?
Ik vind dat dat allemaal schromelijk wordt overdreven. Net als die pop zondag. Pfoe, het is wat.

Al kruipen de moraalridders weer uit hun hol as usual.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159774984
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 10:54 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik vind dat dat allemaal schromelijk wordt overdreven. Net als die pop zondag. Pfoe, het is wat.

Al kruipen de moraalridders weer uit hun hol as usual.
Die spelers voetballen voor hun brood en hebben schijt aan een club,
pi_159775004
Hoe Rotterdams of Amsterdams zijn die teams nog?
pi_159775016
Vreemdelingenlegioen komt meer in de richting.
pi_159775026
Ik word er altijd moe van dat men doet alsof dat tuig iets van de moderne tijd is.

In 1963 voeren er twee schepen richting Lissabon met aan boord duizenden Feyenoordsupporters en twaalf prostituees uit amsterdam. De drank was ter hoogte van het Kanaal al op en moest met spoed aangevuld worden. :') _O-

Dat is dus onze voorgeschiedenis als club. Laat gaan joh. Je kan ook gewoon niet gekwetst zijn om wat uitingkjes van supporters en een pop hier en daar. Nou nou nou, tjongejonge. OH WAT ERRUG

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2016 11:01:39 ]
  dinsdag 9 februari 2016 @ 11:00:23 #57
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159775040
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 10:56 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Uhh ja hoe dit in verband staat met de discussie weet ik niet maar prima one-liner wel. Je zou de politiek in moeten gaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159775051
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:00 schreef Caland het volgende:

[..]

Uhh ja hoe dit in verband staat met de discussie weet ik niet maar prima one-liner wel. Je zou de politiek in moeten gaan.
_O-
pi_159775082
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 10:56 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Dat zijn teksten.

pi_159775088
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 10:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Waar zou jij voor pleiten dan? Een meldplicht op wedstrijddagen voor mensen met een stadionverbod? Iets in die geest..

Lastige kwestie wel.
Waarom geen meldplicht inderdaad. Hoeft niks te kosten als je er een stevige boete overheen gooit.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 11:05:30 #61
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159775117
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 10:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Lastige kwestie wel.
Nederland is misschien wel het land in Europa waar je als supporter, vooral als je uitwedstrijden bezoekt, te maken hebt met allerlei debiele regeltjes. Gevolg: lege uitvakken op een paar clubs in Nederland na, wat mij betreft een redelijk verziekte 'supporterscultuur'

Ik denk dat je eerder naar een situatie toe moet waar er minder regels worden opgelegd maar wel die kleine minderheid die het verziekt wat harder aanpakt. Of meldingsplicht voor mensen met een stadionverbod dan de oplossing is. Vast wel, maar feit is dat ons politiestelsel dat helemaal niet aan kan. Dus het blijft een lastige discussie.

Maar dat geroep om meer regeltjes als er een keertje iets mis gaat (want het valt echt best wel mee allemaal) is echt te treurig voor woorden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159775125
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:00 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik kan het verband wel uit leggen maar vrees dat het weinig nieuws gaat brengen verder dan eigenlijk al algemeen bekend is en het is gewoon goedbetaald werk.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 11:06:20 #63
356891 Abed
hooggeleid
pi_159775136
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:05 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ik kan het verband wel uit leggen maar vrees dat het weinig nieuws gaat brengen verder dan eigenlijk al algemeen bekend is en het is gewoon goedbetaald werk.
Waarvan akte.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  dinsdag 9 februari 2016 @ 11:06:21 #64
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159775137
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:03 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Waarom geen meldplicht inderdaad. Hoeft niks te kosten als je er een stevige boete overheen gooit.
Die duizenden mensen moeten zich dan toch ergens melden he op de zondagochtend. Wat denk je dat dat kost.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159775147
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:02 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat zijn teksten.

[ afbeelding ]
Die kan dat nog beter.
  Moderator dinsdag 9 februari 2016 @ 11:07:26 #66
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159775157
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:06 schreef Caland het volgende:

[..]

Die duizenden mensen moeten zich dan toch ergens melden he op de zondagochtend. Wat denk je dat dat kost.
Zijn daar cijfers van uit Engeland? Ik bedoel, daar hebben ze zo'n systeem. Volgens mij moeten er zich ieder weekend wel een paar duizend melden.
4045
onlogisch
  dinsdag 9 februari 2016 @ 11:09:05 #67
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_159775191
Ik heb genoten van de heerlijke strijd tussen Ajax en Feyenoord. Uiteindelijk zijn de Amsterdammers natuurlijk iets te sterk voor de Rotterdammers, maar dat is ook niet zo gek. Het was best close en iedereen gaf alles, dat is mooi om te zien. Wat ik wel erg jammer vind is dat Feyenoord ook aan het eind van dit seizoen niet op de Coolsingel zal staan. Daar werd aan het begin van dit seizoen toch wel erg veel over gesproken en ik had ook het idee dat iedereen met een Feyenoord hart zich daar al enorm op aan het verheugen was. Ontzettend frustrerend dit...
pi_159775201
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:07 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Zijn daar cijfers van uit Engeland? Ik bedoel, daar hebben ze zo'n systeem. Volgens mij moeten er zich ieder weekend wel een paar duizend melden.
Dat wil ik ook wel weten.
Verder wel redelijk eens met Caland. En de echte oplossing heb ik ook niet. Alleen dat het aan de poort zelf wel wat beter/strenger kan allemaal. Hoe dan ook blijf je toch wel aan kaarten komen als je echt wilt, maar dat terzijde.
pi_159775206
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:09 schreef GwaiLow het volgende:
Ik heb genoten van de heerlijke strijd tussen Ajax en Feyenoord. Uiteindelijk zijn de Amsterdammers natuurlijk iets te sterk voor de Rotterdammers, maar dat is ook niet zo gek. Het was best close en iedereen gaf alles, dat is mooi om te zien. Wat ik wel erg jammer vind is dat Feyenoord ook aan het eind van dit seizoen niet op de Coolsingel zal staan. Daar werd aan het begin van dit seizoen toch wel erg veel over gesproken en ik had ook het idee dat iedereen met een Feyenoord hart zich daar al enorm op aan het verheugen was. Ontzettend frustrerend dit...
Ze kunnen de beker nog winnen, Hans. ;)
  Moderator dinsdag 9 februari 2016 @ 11:10:17 #70
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159775213
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Dat wil ik ook wel weten.
Verder wel redelijk eens met Caland. En de echte oplossing heb ik ook niet. Alleen dat het aan de poort zelf wel wat beter/strenger kan allemaal. Hoe dan ook blijf je toch wel aan kaarten komen als je echt wilt, maar dat terzijde.
Raddraaiers heb je er zo uit mits je de juridische mogelijkheden hebt. Daar ontbreekt het in Nederland gewoon aan. We zijn veel te soft voor tuig.
4045
onlogisch
pi_159775217
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:06 schreef Caland het volgende:

[..]

Precies.
Gaat niet gebeuren.

Valt ook allemaal reuze mee qua geweld in de stadions.
blablablabla
pi_159775222
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:09 schreef GwaiLow het volgende:
Maakt niet uit, de beker is nog steeds in zicht.
pi_159775225
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:10 schreef Elan het volgende:

[..]

Precies.
Gaat niet gebeuren.

Valt ook allemaal reuze mee qua geweld in de stadions.
Dat zeker. Geweld is ook meer verplaatst naar festivals e.d. Rondom het voetbal zelf is het vrij rustig laatste jaren.
pi_159775226
En alles staat constant op beeld.
blablablabla
  dinsdag 9 februari 2016 @ 11:11:31 #75
179002 GwaiLow
pi_159775230
quote:

[..]

Zeker weten, de beker is een leuk prijsje, maar stelt natuurlijk weinig voor. Zeker voor een club als Feyenoord zou dat niet heel erg interessant moeten zijn. Natuurlijk pak je hem liever wel dan niet, maar het zou mijn humeur niet heel erg verbeteren.
pi_159775234
quote:

[..]

Wie is Hans?
pi_159775243
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:11 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Wie is Hans?
Hou eens op :')
  dinsdag 9 februari 2016 @ 11:12:34 #78
179002 GwaiLow
pi_159775249
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:10 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Maakt niet uit, de beker is nog steeds in zicht.
Voor Utrecht of AZ is zo'n beker natuurlijk prachtig, maar toch niet voor Feyenoord? Misschien ben ik de enige die er zo over denk, maar ik vind het teleurstellend ook al haal je die beker binnen.
pi_159775250
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:11 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Zeker weten, de beker is een leuk prijsje, maar stelt natuurlijk weinig voor. Zeker voor een club als Feyenoord zou dat niet heel erg interessant moeten zijn. Natuurlijk pak je hem liever wel dan niet, maar het zou mijn humeur niet heel erg verbeteren.
De kortste route naar Europa, stelt weinig voor :')
Voor menig club een verademing. ;)
  dinsdag 9 februari 2016 @ 11:13:10 #80
179002 GwaiLow
pi_159775256
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:11 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Wie is Hans?
Zo heet mn vader
pi_159775262
quote:

[..]

Tuurlijk wel, gaat om de pegels maar door supporters in buitenland kun je ook boetes krijgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2016 11:13:48 ]
pi_159775268
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Dat zeker. Geweld is ook meer verplaatst naar festivals e.d. Rondom het voetbal zelf is het vrij rustig laatste jaren.
Zeker.
Komt ook door nieuwe stadions. Dat kyocera is een beveiligde vesting vergeleken met Zuiderpark.

Wat ik écht niet hoop is dat er weer netten worden opgehangen zoals een paar jaar geleden.
blablablabla
pi_159775274
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:13 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Zo heet mn vader
Dat is lullig voor 'm
  dinsdag 9 februari 2016 @ 11:14:38 #84
179002 GwaiLow
pi_159775276
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

De kortste route naar Europa, stelt weinig voor :')
Voor menig club een verademing. ;)
Voor menig club wel ja. Maar toch niet voor ''het grote'' Feyenoord? Begrijp natuurlijk dat Feyenoord niet zo groot meer is, maar dan nog. Je wilt Champions League spelen! Kom op, Ambitie!
pi_159775291
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:14 schreef Elan het volgende:

[..]

Zeker.
Komt ook door nieuwe stadions. Dat kyocera is een beveiligde vesting vergeleken met Zuiderpark.

Wat ik écht niet hoop is dat er weer netten worden opgehangen zoals een paar jaar geleden.
Ze verklaren het best beveiligde systeem van Europa te hebben ja. Maar dat is echt totaal niet zo. Maar goed we dwalen af. :D
  dinsdag 9 februari 2016 @ 11:15:56 #86
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159775310
De beker is nu voor iedereen behalve de kampioen van belang.

Dat zag je wel aan Ajax die dit seizoen met een hele hoop mazzel door gingen ten koste van Jablonok. Ofzo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159775311
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:14 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Voor menig club wel ja. Maar toch niet voor ''het grote'' Feyenoord? Begrijp natuurlijk dat Feyenoord niet zo groot meer is, maar dan nog. Je wilt Champions League spelen! Kom op, Ambitie!
Dit seizoen waarin je als hoogste klassering positie 3 kunt eindigen, en zelfs daar momenteel niet zeker van bent, kan ik mij goed voorstellen dat je die beker juist wil pakken. :)
pi_159775319
quote:

[..]

Beker winnen is altijd nog beter dan seizoen zonder prijzen.
HELEMAAL NIKS IN AMSTERDAM
blablablabla
pi_159775328
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:16 schreef Elan het volgende:

[..]

Mongool.
pi_159775329
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Dit seizoen waarin je als hoogste klassering positie 3 kunt eindigen, en zelfs daar momenteel niet zeker van bent, kan ik mij goed voorstellen dat je die beker juist wil pakken. :)
Kassa.
pi_159775335
quote:

[..]

Eerst die beker zien te winnen... :)
pi_159775348
quote:

[..]

Die hebben dikke bankrekening en ook kut elftal.
pi_159775361
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:16 schreef Typisch het volgende:

[..]

Mongool.
Je bent pas een mongool als je na zo'n seizoen de beker als troostprijs of onbelangrijk ziet.
blablablabla
  dinsdag 9 februari 2016 @ 11:19:41 #94
179002 GwaiLow
pi_159775375
quote:

[..]

Ik zou toch liever 2e worden dan de beker pakken en 3e of 4e worden hoor.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 11:20:14 #95
179002 GwaiLow
pi_159775384
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

O ja, zeker. Je pakt de beker liever wel dan niet. Maar het zou mijn seizoen er niet door goed maken, totaal niet.
pi_159775389
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:18 schreef Elan het volgende:

[..]

Je bent pas een mongool als je na zo'n seizoen de beker als troostprijs of onbelangrijk ziet.
Ik zie die EL als een trootsprijs ja. Ga niet de hofpleinfontein in mochten we dat ding per ongeluk winnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2016 11:20:53 ]
pi_159775390
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:19 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Hoe ga jij nog 2e worden met 16 punten achterstand op ajax? _O-
pi_159775418
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Hoe zit het met die Chinees?
pi_159775427
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:17 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Eerst die beker zien te winnen... :)
Dat.

Plus niks mis met de beker, al is het voor veel Rotterdammers beetje moeilijk te accepteren dat je op niveau'tje AZ, Utrecht, PEC, Groningen bent aanbeland. In de competitie geen rol van betekenis, ergens opererend tussen plek 2 á 3 en 9, met de beker als enige reële prijs in zicht.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 11:22:36 #100
179002 GwaiLow
pi_159775433
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:18 schreef Elan het volgende:

[..]

Voor een club als Feyenoord zou dit ook gewoon een troostprijs moeten zijn. Maar oke, ik geef toe dat ik nog een beetje in het verleden denk. De tijden zijn al lang anders. Toch ben ik er ziek van, maar ben erg blij dat jullie zo kunnen opleven van de nationale beker kansen.
pi_159775443
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:19 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Waarom?
Beker is directe plaatsing EL. CL- kwalificatie zit er toch niet in over 4 wedstrijden. En dan moet je vervolgens je nog zien te kwalificeren voor EL...

Ook voor Ajax niet zo is inmiddels wel gebleken.
blablablabla
  dinsdag 9 februari 2016 @ 11:24:09 #102
179002 GwaiLow
pi_159775452
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Maar ik zeg ook niet dat dat kan. Maar hij zei ''liever een prijs dan geen prijs'', en daar reageerde ik op. Zeg dus alleen dat ik liever 2e in de competitie zou worden en voorronde CL zou spelen dan dat ik 3e of 4e ben geworden maar wel de beker in ontvangst mag nemen.
pi_159775472
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:20 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik zie die EL als een trootsprijs ja. Ga niet de hofpleinfontein in mochten we dat ding per ongeluk winnen.
Met jouw lengte is dat misschien maar beter ook .

Moet je van die zwembandjes om. Staat zo raar.
blablablabla
pi_159775489
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:23 schreef Elan het volgende:

[..]

Waarom?
Beker is directe plaatsing EL. CL- kwalificatie zit er toch niet in over 4 wedstrijden. En dan moet je vervolgens je nog zien te kwalificeren voor EL...

Ga er toch niet op in..
  dinsdag 9 februari 2016 @ 11:27:02 #105
179002 GwaiLow
pi_159775494
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:23 schreef Elan het volgende:

[..]

Waarom?

CL is voor Ajax zeker haalbaar als ze 2e worden, maar het moet inderdaad wel een beetje meezitten. EL halen ze normaal gesproken sowieso wel, maar als ze dat niet zouden halen zou ik me kunnen voorstellen dat daar niet direct paniek is. Ik vind die EL zo weinig voorstellen. In de kwart-finale gaat het eindelijk een beetje leuk worden.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 11:27:38 #106
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_159775502
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:03 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Omdat de politie daar geen mensen voor schijnt te hebben.. Aldus de politie hier in de buurt een aantal jaar geleden.
pi_159775504
Het is roeien met de riemen die je hebt als club in NL om nog wat poen binnen te harken.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 11:29:07 #108
179002 GwaiLow
pi_159775521
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:26 schreef Vasion het volgende:

[..]

Ga er toch niet op in..
Waarom niet? Ik hoop ook dat Feyenoord die beker pakt, alleen brengt het bij mij gewoon geen gelukzalend gevoel naar boven.
pi_159775531
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is roeien met de riemen die je hebt als club in NL om nog wat poen binnen te harken.
Bedankt Piet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')