Tuurlijk wel, gaat om de pegels maar door supporters in buitenland kun je ook boetes krijgen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zeker weten, de beker is een leuk prijsje, maar stelt natuurlijk weinig voor. Zeker voor een club als Feyenoord zou dat niet heel erg interessant moeten zijn. Natuurlijk pak je hem liever wel dan niet, maar het zou mijn humeur niet heel erg verbeteren.
Zeker.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zeker. Geweld is ook meer verplaatst naar festivals e.d. Rondom het voetbal zelf is het vrij rustig laatste jaren.
Voor menig club wel ja. Maar toch niet voor ''het grote'' Feyenoord? Begrijp natuurlijk dat Feyenoord niet zo groot meer is, maar dan nog. Je wilt Champions League spelen! Kom op, Ambitie!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De kortste route naar Europa, stelt weinig voor
Voor menig club een verademing.
Ze verklaren het best beveiligde systeem van Europa te hebben ja. Maar dat is echt totaal niet zo. Maar goed we dwalen af.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker.
Komt ook door nieuwe stadions. Dat kyocera is een beveiligde vesting vergeleken met Zuiderpark.
Wat ik écht niet hoop is dat er weer netten worden opgehangen zoals een paar jaar geleden.
Dit seizoen waarin je als hoogste klassering positie 3 kunt eindigen, en zelfs daar momenteel niet zeker van bent, kan ik mij goed voorstellen dat je die beker juist wil pakken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:14 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Voor menig club wel ja. Maar toch niet voor ''het grote'' Feyenoord? Begrijp natuurlijk dat Feyenoord niet zo groot meer is, maar dan nog. Je wilt Champions League spelen! Kom op, Ambitie!
Beker winnen is altijd nog beter dan seizoen zonder prijzen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zeker weten, de beker is een leuk prijsje, maar stelt natuurlijk weinig voor. Zeker voor een club als Feyenoord zou dat niet heel erg interessant moeten zijn. Natuurlijk pak je hem liever wel dan niet, maar het zou mijn humeur niet heel erg verbeteren.
Mongool.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Beker winnen is altijd nog beter dan seizoen zonder prijzen.
HELEMAAL NIKS IN AMSTERDAM
Kassa.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit seizoen waarin je als hoogste klassering positie 3 kunt eindigen, en zelfs daar momenteel niet zeker van bent, kan ik mij goed voorstellen dat je die beker juist wil pakken.
Eerst die beker zien te winnen...quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Die hebben dikke bankrekening en ook kut elftal.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent pas een mongool als je na zo'n seizoen de beker als troostprijs of onbelangrijk ziet.quote:
Ik zou toch liever 2e worden dan de beker pakken en 3e of 4e worden hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:16 schreef Elan het volgende:
[..]
O ja, zeker. Je pakt de beker liever wel dan niet. Maar het zou mijn seizoen er niet door goed maken, totaal niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit seizoen waarin je als hoogste klassering positie 3 kunt eindigen, en zelfs daar momenteel niet zeker van bent, kan ik mij goed voorstellen dat je die beker juist wil pakken.
Ik zie die EL als een trootsprijs ja. Ga niet de hofpleinfontein in mochten we dat ding per ongeluk winnen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent pas een mongool als je na zo'n seizoen de beker als troostprijs of onbelangrijk ziet.
Hoe ga jij nog 2e worden met 16 punten achterstand op ajax?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik zou toch liever 2e worden dan de beker pakken en 3e of 4e worden hoor.
Hoe zit het met die Chinees?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe ga jij nog 2e worden met 16 punten achterstand op ajax?
Dat.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:17 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Eerst die beker zien te winnen...
Voor een club als Feyenoord zou dit ook gewoon een troostprijs moeten zijn. Maar oke, ik geef toe dat ik nog een beetje in het verleden denk. De tijden zijn al lang anders. Toch ben ik er ziek van, maar ben erg blij dat jullie zo kunnen opleven van de nationale beker kansen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent pas een mongool als je na zo'n seizoen de beker als troostprijs of onbelangrijk ziet.
Waarom?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik zou toch liever 2e worden dan de beker pakken en 3e of 4e worden hoor.
Maar ik zeg ook niet dat dat kan. Maar hij zei ''liever een prijs dan geen prijs'', en daar reageerde ik op. Zeg dus alleen dat ik liever 2e in de competitie zou worden en voorronde CL zou spelen dan dat ik 3e of 4e ben geworden maar wel de beker in ontvangst mag nemen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe ga jij nog 2e worden met 16 punten achterstand op ajax?
Met jouw lengte is dat misschien maar beter ook .quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zie die EL als een trootsprijs ja. Ga niet de hofpleinfontein in mochten we dat ding per ongeluk winnen.
Ga er toch niet op in..quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom?
Beker is directe plaatsing EL. CL- kwalificatie zit er toch niet in over 4 wedstrijden. En dan moet je vervolgens je nog zien te kwalificeren voor EL...
Ook voor Ajax niet zo is inmiddels wel gebleken.
CL is voor Ajax zeker haalbaar als ze 2e worden, maar het moet inderdaad wel een beetje meezitten. EL halen ze normaal gesproken sowieso wel, maar als ze dat niet zouden halen zou ik me kunnen voorstellen dat daar niet direct paniek is. Ik vind die EL zo weinig voorstellen. In de kwart-finale gaat het eindelijk een beetje leuk worden.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom?
Beker is directe plaatsing EL. CL- kwalificatie zit er toch niet in over 4 wedstrijden. En dan moet je vervolgens je nog zien te kwalificeren voor EL...
Ook voor Ajax niet zo is inmiddels wel gebleken.
Omdat de politie daar geen mensen voor schijnt te hebben.. Aldus de politie hier in de buurt een aantal jaar geleden.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:03 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Waarom geen meldplicht inderdaad. Hoeft niks te kosten als je er een stevige boete overheen gooit.
Waarom niet? Ik hoop ook dat Feyenoord die beker pakt, alleen brengt het bij mij gewoon geen gelukzalend gevoel naar boven.quote:
Bedankt Piet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is roeien met de riemen die je hebt als club in NL om nog wat poen binnen te harken.
Een 2e plek wordt je ook niet vrolijk van in NLquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:30 schreef Happel het volgende:
Leuk, het eeuwenoude troostprijs verhaal komt weer om de hoek kijken.
Op basis van de resultaten afgelopen seizoenen zou je toch kunnen concluderen dat EL het hoogst haalbare is voor Ajax?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
CL is voor Ajax zeker haalbaar als ze 2e worden, maar het moet inderdaad wel een beetje meezitten. EL halen ze normaal gesproken sowieso wel, maar als ze dat niet zouden halen zou ik me kunnen voorstellen dat daar niet direct paniek is. Ik vind die EL zo weinig voorstellen. In de kwart-finale gaat het eindelijk een beetje leuk worden.
In mijn beleving is dat voor Ajax, PSV en Feyenoord gewoon zo. Ook al is Feyenoord al jaren lang een stuk kleiner, dit voelt bij mij nog steeds als de top 3 die altijd weer voor het kampioenschap gaan. Voor Groningen, AZ, Utrecht, Twente etc is zo'n beker natuurlijk geweldig. Dat begrijp ik. En ja, misschien moet Feyenoord zichzelf ook zien als 1 van die clubs, maar ik hoop stiekem toch nog op iets meer.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:30 schreef Happel het volgende:
Leuk, het eeuwenoude troostprijs verhaal komt weer om de hoek kijken.
Dus omdat we geen kampioen kunnen worden is het ineens een hoofdprijs?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Op basis van de resultaten afgelopen seizoenen zou je toch kunnen concluderen dat EL het hoogst haalbare is voor Ajax?
Kampioenschap voor Feyenoord zit er toch weer niet in dus bekertje is prima. Ook garantie op Europees voetbal. Al kan ik me voorstellen dat een willekeurige Ajacied of PSV'er het in deze fase van de competitie als troostprijs ziet met CL-gelden in vizier.
Ik denk meer dan het probleem is dat Ajax te weinig aanpassingsvermogen heeft. Bij PSV zie je dat vermogen wel en sorteert het prima effect. Feyenoord heeft dat onder Rutten ook gedaan en je ziet gewoon dat het meer resultaat oplevert.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Op basis van de resultaten afgelopen seizoenen zou je toch kunnen concluderen dat EL het hoogst haalbare is voor Ajax?
Kampioenschap voor Feyenoord zit er toch weer niet in dus bekertje is prima. Ook garantie op Europees voetbal. Al kan ik me voorstellen dat een willekeurige Ajacied of PSV'er het in deze fase van de competitie als troostprijs ziet met CL-gelden in vizier.
John de Wolf zegt altijd: "In 5 jaar tijd won ik bij Feyenoord 6 prijzen." Tikt toch lekker aan. Dat van die 6 prijzen er 4 KNVB-bekers en 1 Johan Cruijffschaal zijn maakt dan niet uit.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Vorig seizoen is Ajax 2e geworden en hebben ze inderdaad slechts de EL gehaald. Seizoenen daarvoor was het elk jaar weer CL, en is er een aantal keer van grote ploegen gewonnen. Wel zuur dat ze telkens 3e werden terwijl ze er een paar x dichtbij zaten, met als dieptepunt natuurlijk die matchfixing bij Lyon-Zagreb. Maar eerlijk is eerlijk, Ajax en PSV hebben het niveau van de EL en niet van de CL. Ook al kunnen ze best aardig mee in de CL als alles ook een beetje mee zit.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:33 schreef Elan het volgende:
[..]
John de Wolf verdiende zijn geld voornamelijk met pokerenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:37 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
John de Wolff zegt altijd: "In 5 jaar tijd won ik bij Feyenoord 6 prijzen." Tikt toch lekker aan. Dat van die 6 prijzen er 4 KNVB-bekers en 1 Johan Cruijffschaal zijn maakt dan niet uit.
Dat bedoel ik niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus omdat we geen kampioen kunnen worden is het ineens een hoofdprijs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |