Wie is Hans?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze kunnen de beker nog winnen, Hans.
Voor Utrecht of AZ is zo'n beker natuurlijk prachtig, maar toch niet voor Feyenoord? Misschien ben ik de enige die er zo over denk, maar ik vind het teleurstellend ook al haal je die beker binnen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maakt niet uit, de beker is nog steeds in zicht.
De kortste route naar Europa, stelt weinig voorquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zeker weten, de beker is een leuk prijsje, maar stelt natuurlijk weinig voor. Zeker voor een club als Feyenoord zou dat niet heel erg interessant moeten zijn. Natuurlijk pak je hem liever wel dan niet, maar het zou mijn humeur niet heel erg verbeteren.
Tuurlijk wel, gaat om de pegels maar door supporters in buitenland kun je ook boetes krijgen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zeker weten, de beker is een leuk prijsje, maar stelt natuurlijk weinig voor. Zeker voor een club als Feyenoord zou dat niet heel erg interessant moeten zijn. Natuurlijk pak je hem liever wel dan niet, maar het zou mijn humeur niet heel erg verbeteren.
Zeker.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zeker. Geweld is ook meer verplaatst naar festivals e.d. Rondom het voetbal zelf is het vrij rustig laatste jaren.
Voor menig club wel ja. Maar toch niet voor ''het grote'' Feyenoord? Begrijp natuurlijk dat Feyenoord niet zo groot meer is, maar dan nog. Je wilt Champions League spelen! Kom op, Ambitie!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De kortste route naar Europa, stelt weinig voor
Voor menig club een verademing.
Ze verklaren het best beveiligde systeem van Europa te hebben ja. Maar dat is echt totaal niet zo. Maar goed we dwalen af.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker.
Komt ook door nieuwe stadions. Dat kyocera is een beveiligde vesting vergeleken met Zuiderpark.
Wat ik écht niet hoop is dat er weer netten worden opgehangen zoals een paar jaar geleden.
Dit seizoen waarin je als hoogste klassering positie 3 kunt eindigen, en zelfs daar momenteel niet zeker van bent, kan ik mij goed voorstellen dat je die beker juist wil pakken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:14 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Voor menig club wel ja. Maar toch niet voor ''het grote'' Feyenoord? Begrijp natuurlijk dat Feyenoord niet zo groot meer is, maar dan nog. Je wilt Champions League spelen! Kom op, Ambitie!
Beker winnen is altijd nog beter dan seizoen zonder prijzen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mongool.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Beker winnen is altijd nog beter dan seizoen zonder prijzen.
HELEMAAL NIKS IN AMSTERDAM
Kassa.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit seizoen waarin je als hoogste klassering positie 3 kunt eindigen, en zelfs daar momenteel niet zeker van bent, kan ik mij goed voorstellen dat je die beker juist wil pakken.
Eerst die beker zien te winnen...quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Die hebben dikke bankrekening en ook kut elftal.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent pas een mongool als je na zo'n seizoen de beker als troostprijs of onbelangrijk ziet.quote:
Ik zou toch liever 2e worden dan de beker pakken en 3e of 4e worden hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:16 schreef Elan het volgende:
[..]
O ja, zeker. Je pakt de beker liever wel dan niet. Maar het zou mijn seizoen er niet door goed maken, totaal niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit seizoen waarin je als hoogste klassering positie 3 kunt eindigen, en zelfs daar momenteel niet zeker van bent, kan ik mij goed voorstellen dat je die beker juist wil pakken.
Ik zie die EL als een trootsprijs ja. Ga niet de hofpleinfontein in mochten we dat ding per ongeluk winnen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent pas een mongool als je na zo'n seizoen de beker als troostprijs of onbelangrijk ziet.
Hoe ga jij nog 2e worden met 16 punten achterstand op ajax?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik zou toch liever 2e worden dan de beker pakken en 3e of 4e worden hoor.
Hoe zit het met die Chinees?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe ga jij nog 2e worden met 16 punten achterstand op ajax?
Dat.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:17 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Eerst die beker zien te winnen...
Voor een club als Feyenoord zou dit ook gewoon een troostprijs moeten zijn. Maar oke, ik geef toe dat ik nog een beetje in het verleden denk. De tijden zijn al lang anders. Toch ben ik er ziek van, maar ben erg blij dat jullie zo kunnen opleven van de nationale beker kansen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent pas een mongool als je na zo'n seizoen de beker als troostprijs of onbelangrijk ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |