Daarom is ie zeker nuttig.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:28 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wat best vreemd is, aangezien je dan gewoon zeker bent van 6 wedstrijden Europees voetbal
Wat een onzin, het is een van de oudste bekertoernooien ter wereld. Prachtige traditie, en het leeft de laatste 20 jaar ook volop in Nederland.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:27 schreef Abed het volgende:
De beker heeft in Nederland geen waarde tov buitenland.
Misschien in jullie huiskamer.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:29 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Wat een onzin, het is een van de oudste bekertoernooien ter wereld. Prachtige traditie, en het leeft de laatste 20 jaar ook volop in Nederland.
quote:Op maandag 8 februari 2016 20:29 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Wat een onzin, het is een van de oudste bekertoernooien ter wereld. Prachtige traditie, en het leeft de laatste 20 jaar ook volop in Nederland.
De finale is vrijwel altijd uitverkocht en de bekerwinsten van Roda, Heerenveen, Zwolle, Twente, Groningen en Utrecht brachten ontzettend veel teweeg in de regio.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2016 20:30 schreef Ciscus het volgende:
Kon er zo snel geen topic over vinden, maar weet iemand hier misschien of dit seizoen weer met playoffs wordt gewerkt?
Dit klopt wel ja. Voor een beetje club stelt het geen zak voor.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
De finale is vrijwel altijd uitverkocht en de bekerwinsten van Roda, Heerenveen, Zwolle, Twente, Groningen en Utrecht brachten ontzettend veel teweeg in de regio.
Daarnaast wordt er over die finale van 2002 ook nog volop gesproken, daar waren ze in Amsterdam toen ook behoorlijk blij mee.
Feyenoord wint al jaren niets. Dan moet je blij zijn met elke prijs.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:35 schreef Abed het volgende:
[..]
Dit klopt wel ja. Voor een beetje club stelt het geen zak voor.
quote:Op maandag 8 februari 2016 20:30 schreef Ciscus het volgende:
Kon er zo snel geen topic over vinden, maar weet iemand hier misschien of dit seizoen weer met playoffs wordt gewerkt?
Wilt zeker naar adoquote:Op maandag 8 februari 2016 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker MICHIELtwitter:Feyenoord twitterde op maandag 08-02-2016 om 19:57:3968. Het wordt 2-1 in Barendrecht door een eigen doelpunt van Kramer. reageer retweet
Mwah, Feyenoord is voor mij groter dan datquote:Op maandag 8 februari 2016 20:38 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Feyenoord wint al jaren niets. Dan moet je blij zijn met elke prijs.
Daar merk ik geen kut van. Het is vooral leuk voor clubjes die geen kans maken op echte prijzen.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:29 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Die beker kan mij echt niet interesseren, alleen die EL plek is boeiend. Die beker van 2008 stelt voor mij bijvoorbeeld ook geen zak voor.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:38 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Feyenoord wint al jaren niets. Dan moet je blij zijn met elke prijs.
Waarheidquote:Op maandag 8 februari 2016 20:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die beker kan mij echt niet interesseren, alleen die EL plek is boeiend. Die beker van 2008 stelt voor mij bijvoorbeeld ook geen zak voor.
Sinds dit jaar.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:28 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wat best vreemd is, aangezien je dan gewoon zeker bent van 6 wedstrijden Europees voetbal
Zowel Ajax - PEC als vorig jaar werden er gratis kaarten weggegeven bij de vleet.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:29 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dit is niet waar.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
De finale is vrijwel altijd uitverkocht
Het was een prestatie geweest zoals onze campagne in de beker waarin we Twente, PSV etc. uitschakelden, en waar onze vrienden van de bond besloten de beker te splitsen in twee wedstrijden.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:53 schreef Typisch het volgende:
Al moet ik je wel zeggen dat het gewoon een prestatie is om als trainer van niet Ajax of PSV de beker te winnen.
Ik hou me aanbevolen.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het was een prestatie geweest zoals onze campagne in de beker waarin we Twente, PSV etc. uitschakelden, en waar onze vrienden van de bond besloten de beker te splitsen in twee wedstrijden.
Sindsdien neem ik het bekertoernooi niet meer serieus. Mochten we de finale halen en mocht ik kaarten hebben verkoop ik die voor dik geld.
Ik voel al een neus groeien.
Ook leuk, die huldiging op maandagochtend om 12:00 toenquote:Op maandag 8 februari 2016 20:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die beker kan mij echt niet interesseren, alleen die EL plek is boeiend. Die beker van 2008 stelt voor mij bijvoorbeeld ook geen zak voor.
Vooral prachtig als Feijenoord tegen clubs uit mooie oude steden mag, van die steden die een belangrijke plek innemen in de geschiedenis van de moderne westerse beschavingquote:Op maandag 8 februari 2016 21:08 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik hou me aanbevolen.
Prijs opzich doet me ook niet zo heel veel. Maar poulefase EL, leuke sfeer en 2 dagen klep zuipen in de stad bevalt me wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |