Owusu Abeyie niet vergeten. En Drenthe.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Elia werd absurd gehypt. Een seizoen leuk gespeeld bij f*cking FC Twente, in een seizoen dat elke bal op doel de kruising in vloog (bij heel FC Twente overigens) en dat was het dan wel.
En inderdaad één keer een Deense back gepasseerd met een actie die 1500 keer herhaald werd. Verder niets gepresteerd. Mag gerust in het rijtje Victor Sikora, Luigi Bruins en Andwélé Slory.
Owusu Abeyiequote:Op maandag 8 februari 2016 18:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Owusu Abeyie niet vergeten. En Drenthe.
Zeker een baas, door hem hebben we nog kans op de beker.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:04 schreef Syntix het volgende:
Zo die Elia werd even keihard de wedstrijd uitgespeeld gisteren door eindbaas Veltman![]()
Anders kunnen jullie inderdaad niet winnen. Dat laten de laatste 6 competitiewedstrijden van jullie wel zien...quote:Op maandag 8 februari 2016 19:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zeker een baas, door hem hebben we nog kans op de beker.
Ik kan wel tegen wat getroll hoor.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:08 schreef Syntix het volgende:
[..]
Anders kunnen jullie inderdaad niet winnen. Dat laten de laatste 6 competitiewedstrijden van jullie wel zien...
Gewoon die beker winnen en in mei een mooi feestje vieren op de Coolsingel. Zo vaak gebeurt dat immers niet.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan wel tegen wat getroll hoor.![]()
Feit blijft dat van beide kanten het niveau bijzonder laag is. PSV zou lachend kampioen moeten worden, dan ben ik blij dat we in elk geval nog de kans hebben op een prijs(je).
Dat feestje op de Coolsingel gaat sowieso niet gebeuren denk ik.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Gewoon die beker winnen en in mei een mooi feestje vieren op de Coolsingel. Zo vaak gebeurt dat immers niet.
Niet zolang Abou nog de baas is in de stad. Kunnen we misschien op de Maasvlakte terecht...quote:Op maandag 8 februari 2016 19:18 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat feestje op de Coolsingel gaat sowieso niet gebeuren denk ik.
Lekker interessant joh. Alsof je naar zo'n bekerviering gaat.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet zolang Abou nog de baas is in de stad. Kunnen we misschien op de Maasvlakte terecht...
Nope, ik ga er sowieso niet heen. Maar het is leuker voor diegenen die er wel waarde aan hechten als het op de Coolsingel kan. Ben gewoon een sociaal persoon.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lekker interessant joh. Alsof je naar zo'n bekerviering gaat.
Gewoon in Mei de 3e plek vieren op de coolsingel.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Gewoon die beker winnen en in mei een mooi feestje vieren op de Coolsingel. Zo vaak gebeurt dat immers niet.
Waarschijnlijk worden we geen derde. Maar neem aan dat zowel de bekerwinst als winst van de Cruijffschaal wel een huldiging op de Coolsingel zal opleveren. Dat gebeurde vroeger ook altijd.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:45 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Gewoon in Mei de 3e plek vieren op de coolsingel.
Daar dacht Drenthe zelf heel anders over.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:53 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Owusu Abeyie![]()
![]()
![]()
Ik weet nog dat er toen mensen baalden dat hij niet voor Nederland wilde uitkomen. Wat hebben we die gemist zeg. Hopelijk loopt het met Ziyech op dezelfde manier af.
Drenthe is een beetje onvergelijkbaar, was geen aanvaller.
Lekker MICHIELtwitter:Feyenoord twitterde op maandag 08-02-2016 om 19:57:3968. Het wordt 2-1 in Barendrecht door een eigen doelpunt van Kramer. reageer retweet
quote:Op maandag 8 februari 2016 19:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Daar dacht Drenthe zelf heel anders over.
quote:Op maandag 8 februari 2016 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker MICHIELtwitter:Feyenoord twitterde op maandag 08-02-2016 om 19:57:3968. Het wordt 2-1 in Barendrecht door een eigen doelpunt van Kramer. reageer retweet
De Kraamquote:Op maandag 8 februari 2016 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
In 2008 ook. Dat was me een feest zeg.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:51 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk worden we geen derde. Maar neem aan dat zowel de bekerwinst als winst van de Cruijffschaal wel een huldiging op de Coolsingel zal opleveren. Dat gebeurde vroeger ook altijd.
[ afbeelding ]
Die beker vieren is gewoon kansloos.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope, ik ga er sowieso niet heen. Maar het is leuker voor diegenen die er wel waarde aan hechten als het op de Coolsingel kan. Ben gewoon een sociaal persoon.
Eens wel.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die beker vieren is gewoon kansloos.
Nou, wat een wijsheden.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:27 schreef Abed het volgende:
De beker heeft in Nederland geen waarde tov buitenland.
Wat best vreemd is, aangezien je dan gewoon zeker bent van 6 wedstrijden Europees voetbalquote:Op maandag 8 februari 2016 20:27 schreef Abed het volgende:
De beker heeft in Nederland geen waarde tov buitenland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |