Een nieuw dieptepunt.quote:
Permban lijkt me wel op zijn plaats, hier.quote:Op maandag 8 februari 2016 16:00 schreef Kaas- het volgende:
Friek doet een erikje. Even een TR zetten.
Friek hanteert de rekenmethode Dekker.quote:Op maandag 8 februari 2016 16:09 schreef Euribob het volgende:
Bij Friek gaat de topictelling niet automatisch? Bijzonder.
Hehe.quote:Op maandag 8 februari 2016 16:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Friek hanteert de rekenmethode Dekker.
Jeetje Kaas- ik had je echt jonger geschatquote:Op maandag 1 februari 2016 19:11 schreef Kaas- het volgende:
Mag ik ook het brommers kiek'n subforum in svp? 14-10-1966
Demonen 66, hè?quote:Op maandag 8 februari 2016 16:50 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Jeetje Kaas- ik had je echt jonger geschat
Eigenlijk hét moment om Halloween te vieren.quote:Op maandag 8 februari 2016 17:24 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het is ook gewoon de oprichtingsdatum van die partij
Remlof, ben jij het?quote:Op maandag 8 februari 2016 17:55 schreef Kowloon het volgende:
Ik zag net weer iemand met een EU vlag in de tuin. Ze zouden Nederland moeten zuiveren van dergelijke verraders.
Ik ga 'm op 9 mei uithangen.quote:Op maandag 8 februari 2016 17:55 schreef Kowloon het volgende:
Ik zag net weer iemand met een EU vlag in de tuin. Ze zouden Nederland moeten zuiveren van dergelijke verraders.
Ik moet wel zeggen dat ik het enigszins provocerend vind om een dergelijke vlag op te hangen.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Dezelfde manier van denken, nochtans.
Ach hij wappert volop in dit land. Daar stop je niet mee uit angst voor wat PVV'ers.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik het enigszins provocerend vind om een dergelijke vlag op te hangen.
Op overheidsgebouwen vind ik het wat anders. Maar gewoon mensen in de straat, daar kijk ik toch met een wat scheef gezicht naar. Beetje zoals die PI.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach hij wappert volop in dit land. Daar stop je niet mee uit angst voor wat PVV'ers.
Carnaval vieren, dat is pas een provocatie, nota bene aan het adres van eeuwen beschaving.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik het enigszins provocerend vind om een dergelijke vlag op te hangen.
Gelukkig valt dat boven de rivieren goed te ontwijken. Zijn ze in België eigenlijk van het carnaval?quote:Op maandag 8 februari 2016 18:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Carnaval vieren, dat is pas een provocatie, nota bene aan het adres van eeuwen beschaving.
Enkel in een paar marginale oorden. Makkelijk te vermijden, derhalve.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:07 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Gelukkig valt dat boven de rivieren goed te ontwijken. Zijn ze in België eigenlijk van het carnaval?
Apart, dan toch dat het in Nederland onder de rivieren wel behoorlijk leeft.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Enkel in een paar marginale oorden. Makkelijk te vermijden, derhalve.
Prima te verhelpen met een paar tactische drone strikes dus.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Enkel in een paar marginale oorden. Makkelijk te vermijden, derhalve.
Dat is een Ajax-vlag ook. Allebei pro-Israel.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Schande. Kinderen sparen die stickers.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:15 schreef Janneke141 het volgende:
Belangrijk item op het NOS-Journaal: de messen van de Albert Heijn actie zijn scherp.
Ja mensen, als we die Publieke Omroep toch niet hadden zaten we morgen allemaal op de EHBO.
Dit bericht had men eerder moeten versturen. Had een nare snee in mijn duim door het kartelmesquote:Op maandag 8 februari 2016 18:15 schreef Janneke141 het volgende:
Belangrijk item op het NOS-Journaal: de messen van de Albert Heijn actie zijn scherp.
Ja mensen, als we die Publieke Omroep toch niet hadden zaten we morgen allemaal op de EHBO.
Sowieso, klagen dat messen te scherp zijnquote:Op maandag 8 februari 2016 18:15 schreef Janneke141 het volgende:
Nep-hopman.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dit bericht had men eerder moeten versturen. Had een nare snee in mijn duim door het kartelmes
quote:Op maandag 8 februari 2016 18:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dit bericht had men eerder moeten versturen. Had een nare snee in mijn duim door het kartelmes
Ik betwijfel wel of ze echt scherp zijn. Vanwege mijn verleden in de schaatssport heb ik een keur aan slijpstenen liggen, zeker messen die niet van gehard staal zijn kan je daarmee echt super scherp slijpen. Veel messen zijn fabrieks-af echter onder een te grote hoek geslepen, waardoor ze lang zo scherp niet zijn als ze kunnen zijn.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:15 schreef Janneke141 het volgende:
Bedankt, Pieter.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:18 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik betwijfel wel of ze echt scherp zijn. Vanwege mijn verleden in de schaatssport heb ik een keur aan slijpstenen liggen, zeker messen die niet van gehard staal zijn kan je daarmee echt super scherp slijpen. Veel messen zijn fabrieks-af echter onder een te grote hoek geslepen, waardoor ze lang zo scherp niet zijn als ze kunnen zijn.
Ik zou het mes aangeven bij de ACM.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |