Een nieuw dieptepunt.quote:
Permban lijkt me wel op zijn plaats, hier.quote:Op maandag 8 februari 2016 16:00 schreef Kaas- het volgende:
Friek doet een erikje. Even een TR zetten.
Friek hanteert de rekenmethode Dekker.quote:Op maandag 8 februari 2016 16:09 schreef Euribob het volgende:
Bij Friek gaat de topictelling niet automatisch? Bijzonder.
Hehe.quote:Op maandag 8 februari 2016 16:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Friek hanteert de rekenmethode Dekker.
Jeetje Kaas- ik had je echt jonger geschatquote:Op maandag 1 februari 2016 19:11 schreef Kaas- het volgende:
Mag ik ook het brommers kiek'n subforum in svp? 14-10-1966
Demonen 66, hè?quote:Op maandag 8 februari 2016 16:50 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Jeetje Kaas- ik had je echt jonger geschat
Eigenlijk hét moment om Halloween te vieren.quote:Op maandag 8 februari 2016 17:24 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het is ook gewoon de oprichtingsdatum van die partij
Remlof, ben jij het?quote:Op maandag 8 februari 2016 17:55 schreef Kowloon het volgende:
Ik zag net weer iemand met een EU vlag in de tuin. Ze zouden Nederland moeten zuiveren van dergelijke verraders.
Ik ga 'm op 9 mei uithangen.quote:Op maandag 8 februari 2016 17:55 schreef Kowloon het volgende:
Ik zag net weer iemand met een EU vlag in de tuin. Ze zouden Nederland moeten zuiveren van dergelijke verraders.
Ik moet wel zeggen dat ik het enigszins provocerend vind om een dergelijke vlag op te hangen.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Dezelfde manier van denken, nochtans.
Ach hij wappert volop in dit land. Daar stop je niet mee uit angst voor wat PVV'ers.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik het enigszins provocerend vind om een dergelijke vlag op te hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |