Een nieuw dieptepunt.quote:
Permban lijkt me wel op zijn plaats, hier.quote:Op maandag 8 februari 2016 16:00 schreef Kaas- het volgende:
Friek doet een erikje. Even een TR zetten.
Friek hanteert de rekenmethode Dekker.quote:Op maandag 8 februari 2016 16:09 schreef Euribob het volgende:
Bij Friek gaat de topictelling niet automatisch? Bijzonder.
Hehe.quote:Op maandag 8 februari 2016 16:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Friek hanteert de rekenmethode Dekker.
Jeetje Kaas- ik had je echt jonger geschatquote:Op maandag 1 februari 2016 19:11 schreef Kaas- het volgende:
Mag ik ook het brommers kiek'n subforum in svp? 14-10-1966
Demonen 66, hè?quote:Op maandag 8 februari 2016 16:50 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Jeetje Kaas- ik had je echt jonger geschat
Eigenlijk hét moment om Halloween te vieren.quote:Op maandag 8 februari 2016 17:24 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het is ook gewoon de oprichtingsdatum van die partij
Remlof, ben jij het?quote:Op maandag 8 februari 2016 17:55 schreef Kowloon het volgende:
Ik zag net weer iemand met een EU vlag in de tuin. Ze zouden Nederland moeten zuiveren van dergelijke verraders.
Ik ga 'm op 9 mei uithangen.quote:Op maandag 8 februari 2016 17:55 schreef Kowloon het volgende:
Ik zag net weer iemand met een EU vlag in de tuin. Ze zouden Nederland moeten zuiveren van dergelijke verraders.
Ik moet wel zeggen dat ik het enigszins provocerend vind om een dergelijke vlag op te hangen.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Dezelfde manier van denken, nochtans.
Ach hij wappert volop in dit land. Daar stop je niet mee uit angst voor wat PVV'ers.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik het enigszins provocerend vind om een dergelijke vlag op te hangen.
Op overheidsgebouwen vind ik het wat anders. Maar gewoon mensen in de straat, daar kijk ik toch met een wat scheef gezicht naar. Beetje zoals die PI.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach hij wappert volop in dit land. Daar stop je niet mee uit angst voor wat PVV'ers.
Carnaval vieren, dat is pas een provocatie, nota bene aan het adres van eeuwen beschaving.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik het enigszins provocerend vind om een dergelijke vlag op te hangen.
Gelukkig valt dat boven de rivieren goed te ontwijken. Zijn ze in België eigenlijk van het carnaval?quote:Op maandag 8 februari 2016 18:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Carnaval vieren, dat is pas een provocatie, nota bene aan het adres van eeuwen beschaving.
Enkel in een paar marginale oorden. Makkelijk te vermijden, derhalve.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:07 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Gelukkig valt dat boven de rivieren goed te ontwijken. Zijn ze in België eigenlijk van het carnaval?
Apart, dan toch dat het in Nederland onder de rivieren wel behoorlijk leeft.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Enkel in een paar marginale oorden. Makkelijk te vermijden, derhalve.
Prima te verhelpen met een paar tactische drone strikes dus.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Enkel in een paar marginale oorden. Makkelijk te vermijden, derhalve.
Dat is een Ajax-vlag ook. Allebei pro-Israel.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Schande. Kinderen sparen die stickers.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:15 schreef Janneke141 het volgende:
Belangrijk item op het NOS-Journaal: de messen van de Albert Heijn actie zijn scherp.
Ja mensen, als we die Publieke Omroep toch niet hadden zaten we morgen allemaal op de EHBO.
Dit bericht had men eerder moeten versturen. Had een nare snee in mijn duim door het kartelmesquote:Op maandag 8 februari 2016 18:15 schreef Janneke141 het volgende:
Belangrijk item op het NOS-Journaal: de messen van de Albert Heijn actie zijn scherp.
Ja mensen, als we die Publieke Omroep toch niet hadden zaten we morgen allemaal op de EHBO.
Sowieso, klagen dat messen te scherp zijnquote:Op maandag 8 februari 2016 18:15 schreef Janneke141 het volgende:
Nep-hopman.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dit bericht had men eerder moeten versturen. Had een nare snee in mijn duim door het kartelmes
quote:Op maandag 8 februari 2016 18:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dit bericht had men eerder moeten versturen. Had een nare snee in mijn duim door het kartelmes
Ik betwijfel wel of ze echt scherp zijn. Vanwege mijn verleden in de schaatssport heb ik een keur aan slijpstenen liggen, zeker messen die niet van gehard staal zijn kan je daarmee echt super scherp slijpen. Veel messen zijn fabrieks-af echter onder een te grote hoek geslepen, waardoor ze lang zo scherp niet zijn als ze kunnen zijn.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:15 schreef Janneke141 het volgende:
Bedankt, Pieter.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:18 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik betwijfel wel of ze echt scherp zijn. Vanwege mijn verleden in de schaatssport heb ik een keur aan slijpstenen liggen, zeker messen die niet van gehard staal zijn kan je daarmee echt super scherp slijpen. Veel messen zijn fabrieks-af echter onder een te grote hoek geslepen, waardoor ze lang zo scherp niet zijn als ze kunnen zijn.
Ik zou het mes aangeven bij de ACM.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als je echt pro bent zorg je met een leren strop dat je messen scherp blijvenquote:Op maandag 8 februari 2016 18:18 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik betwijfel wel of ze echt scherp zijn. Vanwege mijn verleden in de schaatssport heb ik een keur aan slijpstenen liggen, zeker messen die niet van gehard staal zijn kan je daarmee echt super scherp slijpen. Veel messen zijn fabrieks-af echter onder een te grote hoek geslepen, waardoor ze lang zo scherp niet zijn als ze kunnen zijn.
Nee, ik mishandel het gewoon net zo lang tot het bot is.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:20 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik zou het mes aangeven bij de ACM.
Het lemmet gaat te snel van dik naar dun zeg maar. Messen zijn scherper als dat geleidelijker gaat, maar dat vergt langer slijpen.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:19 schreef GSbrder het volgende:
Wat is een te grote hoek?
Is dat een scherpe hoek, of een stompe hoek?
Dat kun je best zelf beredeneren, nep-bouwkundige.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:19 schreef GSbrder het volgende:
Wat is een te grote hoek?
Is dat een scherpe hoek, of een stompe hoek?
Ik bedoel vanwege het kartel he.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, ik mishandel het gewoon net zo lang tot het bot is.
En dan met het vleesmes scheren.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als je echt pro bent zorg je met een leren strop dat je messen scherp blijven
Nog nooit een mes gebouwd.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat kun je best zelf beredeneren, nep-bouwkundige.
Een machete. Lekker ledematen afhakken.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:24 schreef Kowloon het volgende:
pompom, had je ook niet iets van een wapen bij je daar in Afrika?
Als ekte avonturier heb je in de wildernis altijd wat scherpe voorwerpen bij je he.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:24 schreef Kowloon het volgende:
pompom, had je ook niet iets van een wapen bij je daar in Afrika?
Ik bedoel tegen de wilde dieren. Als zo'n oryx begint te prikken moet je je toch kunnen verdedigen.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Een machete. Lekker ledematen afhakken.
Ik heb er vijf en ze zijn echt vlijmscherp. Natuurlijk kun je dat verwachten van een nieuw mes dus ga ik er voorzichtig mee om, maar toch.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:18 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ah, een mes dus?quote:Op maandag 8 februari 2016 18:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als ekte avonturier heb je in de wildernis altijd wat scherpe voorwerpen bij je he.
Deze messenmeneer legt het uit:quote:Op maandag 8 februari 2016 18:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb er vijf en ze zijn echt vlijmscherp. Natuurlijk kun je dat verwachten van een nieuw mes dus ga ik er voorzichtig mee om, maar toch.
Overigens schijnt het zo te zijn dat een scherp mes minder gevaarlijk is dan een botte. Blijft niet hangen in wat je snijdt en maakt schonere wonden.
Te stomp, die hoek dus.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:22 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het lemmet gaat te snel van dik naar dun zeg maar. Messen zijn scherper als dat geleidelijker gaat, maar dat vergt langer slijpen.
Hangt natuurlijk van je referentievlak af.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Te stomp, die hoek dus.
45-70° ipv 70-85°.
Poetin neergestoken?quote:
Oh ja, het gaat niet zo lekker met de Sovjets inderdaad. Poetin en z'n holmaten zijn wel rijk gelukkig.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Moeite het binnenhalen van centjes.
Dat noem ik vrijheid.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:26 schreef Janneke141 het volgende:
Jongetje van 3 schiet zusje van 9 neer in de VS. Kogels liggen in de supermarkt.
En hier klagen we dat de keukenmessen van AH te scherp zijn
Carnaval in Brabant, dat kan nooit goed voor je lever zijn.quote:
Oh ja, de parade die niet door kon gaan.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Carnaval in Brabant, dat kan nooit goed voor je lever zijn.
Casser le foie.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Carnaval in Brabant, dat kan nooit goed voor je lever zijn.
Arme Jeb, zal eeuwig de niet-president van de familie blijven.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:28 schreef GSbrder het volgende:
Bush heeft $2,800 uitgegeven per stem in Iowa. Nice. Weer eens wat anders dan die ¤1.000 van Rutte.
Was pa Busch eigenlijk een fatsoenlijke president?quote:Op maandag 8 februari 2016 19:35 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Arme Jeb, zal eeuwig de niet-president van de familie blijven.
George H. Bush was wel redelijk fatsoenlijk. Zeker vergeleken met de clown die voor hem in het Witte Huis zat.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was pa Busch eigenlijk een fatsoenlijke president?
Reagan toch, correct? Waarom was die slecht?quote:Op maandag 8 februari 2016 19:40 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
George H. Bush was wel redelijk fatsoenlijk. Zeker vergeleken met de clown die voor hem in het Witte Huis zat.
Ja.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Rechtse rakker.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Reagan toch, correct? Waarom was die slecht?
Vorige keer dat de olieprijs zo laag werd gehouden door de Saudi's storte de SU in en viel de muur, het Oostblok hield op te bestaan en zat de CIA en het witte huis naar CNN te kijken om weten wat de fuck er allemaal gebeurdequote:Op maandag 8 februari 2016 18:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Moeite het binnenhalen van centjes.
Hij kan niet tippen aan spekman.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:42 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
En het intellect van een deurmat.
En nu maakt de VS Poetin kapot.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vorige keer dat de olieprijs zo laag werd gehouden door de Saudi's storte de SU in en viel de muur, het Oostblok hield op te bestaan en zat de CIA en het witte huis naar CNN te kijken om weten wat de fuck er allemaal gebeurde
Af en toe even de spanning eraf halen natuurlijk.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:43 schreef Gutmensch het volgende:
Dag Tem, dank je dat ik nu weer aan mijn trekken kan komen.
Deels ja. War on Drugs was niet zo'n succes.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha briljante windhandelquote:Op maandag 8 februari 2016 19:37 schreef Heilwasser het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...)a-bottles/index.html
Held.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |