Ik zou daar persoonlijk best agressief van geworden zijn ware het niet dat ik al 2 lessen mindfulness achter de rug hebquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Chantal werkt er niet en het is met hun mobiele telefoon...
Ik ben bang dat dat bij mij niet werkt, maar jij hebt er baat bij of...?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou daar persoonlijk best agressief van geworden zijn ware het niet dat ik al 2 lessen mindfulness achter de rug heb
Bij de Lidl zijn het Oost Europeesche dames...quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
van de hoofddoeken![]()
nee weet ik niet meer eigenlijk ik ben de draad kwijt
Na 2 lessen kan ik al zeggen dat ik er baat bij heb, ik ben echt blij dat ik ermee begonnen ben. En ja, mediteren hoort er ook bij, maar ik moet even aan de juf vragen of het wel goed is als je tijdens het mediteren telkens in slaap valtquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat bij mij niet werkt, maar jij hebt er baat bij of...?
ik ga écht niet vragen waar ze allemaal vandaan komen, maar de meeste hebben toch welquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij de Lidl zijn het Oost Europeesche dames...
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Na 2 lessen kan ik al zeggen dat ik er baat bij heb, ik ben echt blij dat ik ermee begonnen ben. En ja, mediteren hoort er ook bij, maar ik moet even aan de juf vragen of het wel goed is als je tijdens het mediteren telkens in slaap valt
Het is een mengelmoes, maar hoofddoekjes echt niet allemaalquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:57 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga écht niet vragen waar ze allemaal vandaan komen, maar de meeste hebben toch wel
Marokaans bloed gok ik
Nee hier ook niet, de moeders is iets andersquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is een mengelmoes, maar hoofddoekjes echt niet allemaal
Dat ookquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:59 schreef FANN het volgende:
Of je bent gewoon moe Dees.... geestelijk moe
ik heb geen idee of dat zo hoort eigenlijk, heb je al gegoogeld?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje te ontspannen, lijkt me
dat ken ikquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ook
Als ik slaap is er even niets, zo lekker rustig
Die doen de boodschappen en maken eten klaarquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee hier ook niet, de moeders is iets anders
Nee, ga ik inderdaad ff doenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:00 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb geen idee of dat zo hoort eigenlijk, heb je al gegoogeld?
zoiets zal het wel zijn, plus huishouden en kindertjes dan....quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Die doen de boodschappen en maken eten klaar
Je keert tijdens het mediteren in ieder geval tot jezelf...quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Na 2 lessen kan ik al zeggen dat ik er baat bij heb, ik ben echt blij dat ik ermee begonnen ben. En ja, mediteren hoort er ook bij, maar ik moet even aan de juf vragen of het wel goed is als je tijdens het mediteren telkens in slaap valt
quote:
Geen zorg, je bent hélemaal normaalquote:Gevecht tegen de slaap
Echter is het zo dat de meeste mensen, als ze eenmaal gaan zitten om te mediteren, niet eens meer de tijd krijgen om zich gewaar te zijn van hun gedachten omdat ze zich gelijk slaperig gaan voelen! En de meditatie wordt vervolgens een gevecht tegen de slaap! Soms vallen mensen ook echt in slaap tijdens het mediteren. Vooral tijdens een liggende meditatie-oefening wordt er nog wel eens gesnurkt
oh... die was eigenlijk niet zo lekkerquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Over ontspanning gesproken, hoe was de massage?
Lees nog even verder op Google en vraag daar ook allemaal naar dan...quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:05 schreef FANN het volgende:
Goh... als ik dat lees klinkt het eigenlijk wel als een prettig iets![]()
Bij die fysiopraktijk zag ik ook een bordje hangen, misschien maar eens vragen
heb je nog een andere link?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lees nog even verder op Google en vraag daar ook allemaal naar dan...
Gelukkigquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:04 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Geen zorg, je bent hélemaal normaal![]()
http://miladekoning.nl/mindfulness-en-slapen-er-is-een-link/
Die knul zei, ja ik voel hem zitten tijdens het trekken aan mijn been....quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:07 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... die was eigenlijk niet zo lekkerbeetje aan mijn been lopen trekken
die knul, daarna verrekte ik van de pijn![]()
misschien hoort dat ook zo, ik weet het niet, ga ik vragen volgende week
Nee, maar er staat nog genoeg andere info op Google en als je dat allemaal gelezen hebt, kan je dat volgende week allemaal vragen...quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar er staat nog genoeg andere info op Google en als je dat allemaal gelezen hebt, kan je dat volgende week allemaal vragen...
Nou, het schiet allemaal nog niet erg op dus.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe heb je je over je bezwaren heen kunnen zetten?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Niet alleen het mediteren is fijn, maar de hele insteek van de cursus geeft met zoveel ruimte, vooral in mijn hoofd.
Dit klinkt waarschijnlijk heel zweverig, ik ben allesbehalve zweverig, maar ik kan en heb wel iets aan die cursus.
Het doe je goed zo te lezen, dus gewoon even mee doorgaan zou ik zeggenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Niet alleen het mediteren is fijn, maar de hele insteek van de cursus geeft met zoveel ruimte, vooral in mijn hoofd.
Dit klinkt waarschijnlijk heel zweverig, ik ben allesbehalve zweverig, maar ik kan en heb wel iets aan die cursus.
Anders je geld terug vragenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:07 schreef FANN het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:09 schreef FANN het volgende:
[..]nah... ze hebben vast wel en foldertje
Jawel hoor, dat is nu over, het is ook geen Spa voor ontspanning natuurlijkquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, het schiet allemaal nog niet erg op dus.
Mooi, dat klinkt al een stuk beter.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat is nu over, het is ook geen Spa voor ontspanning natuurlijk![]()
en ik doe trouw mijn oefeningengaat best wel goed hoor...
Ik kom er wel........quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooi, dat klinkt al een stuk beter.
Had ik bezwaren? Dat weet ik al niet meer, volgens mij waren er hier vooral mensen met bezwarenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe heb je je over je bezwaren heen kunnen zetten?
Gewoon maar kijken en doen? Ik word altijd recalcitrant van dit soort dingen en dan hoeft het al niet meer.
Eigenlijk moet ik ongemerkt zo'n training krijgen, bedenk ik me nu...
Zoek maar alvast dekkingquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Verzekering betaaldaanvullende verzekering dan wel heh
Dat is ook wel belangrijk, 1 keer per week naar de fysio is niet voldoende.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat is nu over, het is ook geen Spa voor ontspanning natuurlijk![]()
en ik doe trouw mijn oefeningengaat best wel goed hoor...
Bezwaren is misschien een zwaar woord, maar juist omdat je niet zweverig bent lijkt het me dat je wel een drempel(tje) had. En die drempel heb ik ook, hoewel wat rust in mijn hoofd misschien wel lekker zou zijn.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had ik bezwaren? Dat weet ik al niet meer, volgens mij waren er hier vooral mensen met bezwaren
Zoals ik net ook zei, ik ben helemaal niet zweverig en het zweverige van de cursus valt ook best wel mee, op een cursusavond van 2 uur wordt een half uurtje gemediteerd, dus we liggen niet 2 uur achter elkaar te slapen.
Ik liep een beetje vast in bepaalde dingen en bij de cursus leer je op een bepaalde manier met (moeilijke) zaken om te gaan, acceptatie, leven in het hier en nu. Het is niet zo dat mijn leven nu een lolletje is, maar ik ben er wel rustiger van, vooral in mijn hoofd.
Ik denk dat ik wel een beetje weet hoe je bent, maar dan zou ik het je zelfs aan kunnen raden
Nee, dat is meer voor ondersteuning en vragen enzo... je zal het toch zélf moeten doen,quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook wel belangrijk, 1 keer per week naar de fysio is niet voldoende.
ik zat dus effe bij de armani beeldjes te koekeloerenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Wat zoek je op antiekgebied, FANN?
Ik heb 2 Armani beeldjes maar daar heb ik niet veel voor betaald hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Sjezus wat een geld voor zo'n ding zeg, pfffff.
Dan is het leuk om 's morgens vroeg rommelmarkten af te lopen voor dat spul. Voordat de handelaren op pad gaan. Maar dat zal er niet inzitten met die ploegendienst daar, neem ik aan.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb 2 Armani beeldjes maar daar heb ik niet veel voor betaald hoor![]()
als ik ze zou verkopen zou ik er 3x zoveel voor vangen denk ik![]()
maar ik hou ze
Die Griek haat rommelmarktenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan is het leuk om 's morgens vroeg rommelmarkten af te lopen voor dat spul. Voordat de handelaren op pad gaan. Maar dat zal er niet inzitten met die ploegendienst daar, neem ik aan.
Zal even kijken, maar die staat hier volgens mij al...quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:59 schreef FANN het volgende:
Voor Mevr. MM heel mooi beeldje van Armani
[ afbeelding ]
165 eurootjes ''maar''
Zo.........quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal even kijken, maar die staat hier volgens mij al...
Gevonden...quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Zo.........dat was diep in de buidel tasten dan
maar hij is mooi
![]()
én waardevast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gevonden...VerdomdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb onlangs in Berlijn nog een Swarovski dopey gevonden die ze al een tijdje zocht...quote:
Ik weet niet wat ze er nu voor vragen, ik kan die advertentie en dus de prijs niet vinden.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:43 schreef FANN het volgende:
Heb jij er ook zoveel voor betaald, of minder?
als ik zo vrij mag zijn?
Swarovski ben ik niet zo'n fan vanquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb onlangs in Berlijn nog een Swarovski dopey gevonden die ze al een tijdje zocht...
[ afbeelding ]
Kan die Armani op Marktplaats niet vinden, aanbieding is verlopen...
Voor die ene op MP die er nu staat vragen ze 165 euroquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze er nu voor vragen, ik kan die advertentie en dus de prijs niet vinden.
Maar we hebben 'm al een tijdje in huis...
Volgens Mw. MM hebben we 'm in de USA gekocht voor rond de 80 dollar.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Voor die ene op MP die er nu staat vragen ze 165 euro
Dat is héél netjes danquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens Mw. MM hebben we 'm in de USA gekocht voor rond de 80 dollar.
Ik houd dat zelf niet bij...
De huidige verkoopwaarde is niet belangrijk, dat is wat de gek er voor geeft.quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De huidige verkoopwaarde is niet belangrijk, dat is wat de gek er voor geeft.
Ik heb ooit 's nachts voor Ebay gehangen om, koste wat het kost, een houten notenkraker versie uit de USA te scoren.
Die was wel wat duurder, maar gelukkig was ik de enige bieder...
Die staat hier ook, samen met 300 anderen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:52 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
deze staat ook te koop op MP, ik zie hem nog niet bij de verzameling staan...
Dopey bij verzamelen Disney........
300?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die staat hier ook, samen met 300 anderen.
Op de foto's staat maar een heel klein deel...
Hier de notenkraker van Christian Ulbricht, rechtsboven:
[ afbeelding ]
Die anderen hebben we niet...
Ludiek of lucratief?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:56 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Ik heb ooit een Vittorio Tessaro beeldje kunnen scoren voor 1 euro omdat ik de enige bieder was
ze hadden de naam Vittorio Tessaro verkeerd gespeld dus geen hond die advertentie bezocht![]()
Moet je af en toe doenals je iets zoekt, met een spelfout de zoekfunctie invullen, kan zéér
ludiek zijn
ja lucratief is een beter woordquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ludiek of lucratief?![]()
Dopey's worden niet veel verzameld, dus je kan ze vaak wel goed geprijsd vinden.
Behoqve de echte Disney collectables, daar moet je wel even voor in de buidel tasten...
We hebben maar 1 Armani, de rest is van allerlei herkomst, van over de hele wereld.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:58 schreef FANN het volgende:
[..]
300?![]()
Ik heb ''al'' 2 Armani beeldjes
Taal- vs. tikfout...quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ja lucratief is een beter woordkon ik niet opkomen
![]()
en jij bedoelde behalve
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben maar 1 Armani, de rest is van allerlei herkomst, van over de hele wereld.
Tot klokken, horloges, lollies en chocolade versies aan toe...
Och jee, Eddy ook al.quote:Op zondag 7 februari 2016 03:07 schreef chufi het volgende:
En om morgen weer gelijk op de hoogte te zijn
NWS / Eddy Wally overleden
ik vind het een mooi filmpjequote:Op zondag 7 februari 2016 00:07 schreef chufi het volgende:
Ik zou nog even wachten tot de rust is wedergekeerd nadat mams weer vertrokken is
jaquote:Op zondag 7 februari 2016 09:05 schreef sacha het volgende:
maar nog even over mindfulness, dat is sec toch gewoon bewustwording?
daar is toch niets zweverig aan?
Hij was gewoon zo gek als een draaideur...quote:Op zondag 7 februari 2016 12:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Eddy Wally.
'The Voice Of Europe', die gast spoorde toch niet helemaal, of ben ik de enige die deze man niet voor vol kon nemen?
Ben er nooit achter kunnen komen of de man speelde of dat hij 'zichzelf' was, als dat laatste het geval zou zijn........jeetjequote:Op zondag 7 februari 2016 12:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij was gewoon zo gek als een draaideur...
Eddy was gewoon Cultquote:Op zondag 7 februari 2016 12:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben er nooit achter kunnen komen of de man speelde of dat hij 'zichzelf' was, als dat laatste het geval zou zijn........jeetje
Belgisch 'charmezanger'? Ik mag toch hopen dat dit niet echt serieus bedoeld is.
Alleen was Eddy wel heel serieus bezig met zn vak.. Hij geloofde in zichzelf als zanger en performer.. Geen idee hoeveel docu's er van hem gemaakt zijn...quote:Op zondag 7 februari 2016 15:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Eddy was gewoon Cultdie moest je nooit serieus nemen
quote:Op zondag 7 februari 2016 15:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen was Eddy wel heel serieus bezig met zn vak.. Hij geloofde in zichzelf als zanger en performer.. Geen idee hoeveel docu's en van hem gemaakt zijn...
Hij nam zichzelf wel serieus geloof ik, dat is dan wel weer best tragischquote:Op zondag 7 februari 2016 15:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen was Eddy wel heel serieus bezig met zn vak.. Hij geloofde in zichzelf als zanger en performer.. Geen idee hoeveel docu's er van hem gemaakt zijn...
Dat was dus mijn punt, hoe onnozel kan iemand zijn.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij nam zichzelf wel serieus geloof ik, dat is dan wel weer best tragisch
quote:Op zondag 7 februari 2016 15:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De man was 'wereldberoemd' in België, dat zegt genoeg, alleen de Belgen erkenden zijn onmiskenbare talent.
Ik geef wel volmondig toe dat het af en toe een genot is de man bezig te zien.....quote:
Goh... dát had ik niet verwacht ...quote:Op zondag 7 februari 2016 15:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ah, tong heeft een topic geopend.....
Die gast leefde zn eigen leven ...quote:Op zondag 7 februari 2016 20:43 schreef drakin het volgende:
Eddy Wally ken ik van Wally in Space, geweldig was dat!
Geweldig, dat zouden meer mensen moeten doen.quote:
Met je happie in Thailand zitten lijkt me niet zo geweldig...quote:Op zondag 7 februari 2016 19:15 schreef FANN het volgende:
Mijn Medische zus zit met haar happie in Thailand die gaat morgen Chinees
Nieuwjaar vieren![]()
[ afbeelding ]
ik doe niet andersquote:Op zondag 7 februari 2016 21:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geweldig, dat zouden meer mensen moeten doen.
Hoezo?quote:Op zondag 7 februari 2016 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met je happie in Thailand zitten lijkt me niet zo geweldig...
quote:Op zondag 7 februari 2016 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat velen daar met wel een happie doen alsof ze geen happie hebben...
Je weet wat een 'happie' is?quote:Op zondag 7 februari 2016 21:31 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
die vent van haar wijkt niet van haar zijde
straks weer googelen waar dat isquote:Vanmorgen met de trein naar Nakhon Rachasima, zo'n 5 uur rijden. Deze plaats ligt in het noord oosten van Thailand.
Nee, je happie is datgene wat een man tussen z'n benen heeft hangen.quote:Op zondag 7 februari 2016 21:32 schreef FANN het volgende:
[..]
eh... ik dacht dat je haar man bedoelde?
Nou ja zoiets danquote:Op zondag 7 februari 2016 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, je happie is datgene wat een man tussen z'n benen heeft hangen.
Je bedoelt waarschijnlijk 'hubby'?
quote:Op zondag 7 februari 2016 21:32 schreef FANN het volgende:
[..]
eh... ik dacht dat je haar man bedoelde?
Mannelijke voorbips...quote:Op zondag 7 februari 2016 21:35 schreef FANN het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk... met haar kontdus komt op hetzelfde neer ... bijna...
Nah, mijn zwager leent zo snel zijn happie niet uitquote:Op zondag 7 februari 2016 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je happie in combinatie met Thailand is niet echt een goede...
Sommigen zonder/met happie zijn daar nog niet eens 18 jaar oud...quote:Op zondag 7 februari 2016 21:37 schreef FANN het volgende:
Die twee zijn ook al samen vanaf hun 18e jaar ...
elkaar ontmoet tijdens de opleiding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.michiko kitamuraandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Bij die vrouwen daar is het beter eerst even te checken wat voor vlees in de kuip zit, voor je het weet hangt er iets dat er niet hoort te zitten.quote:Op zondag 7 februari 2016 21:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, mijn zwager leent zo snel zijn happie niet uiten zeker niet daaro
Ik weet hetquote:Op zondag 7 februari 2016 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sommigen zonder/met happie zijn daar nog niet eens 18 jaar oud...
Heb je een Appie Happie te pakken...quote:Op zondag 7 februari 2016 21:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij die vrouwen daar is het beter eerst even te checken wat voor vlees in de kuip zit, voor je het weet hangt er iets dat er niet hoort te zitten.
dat weet ik ookquote:Op zondag 7 februari 2016 21:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij die vrouwen daar is het beter eerst even te checken wat voor vlees in de kuip zit, voor je het weet hangt er iets dat er niet hoort te zitten.
quote:Op zondag 7 februari 2016 21:38 schreef Treehut362 het volgende:
klederdracht ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.michiko kitamura![]()
quote:Op zondag 7 februari 2016 21:38 schreef Treehut362 het volgende:
Ichi the killerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.michiko kitamuraDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Film van Takashi Miike, dat zie je toch zo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op zondag 7 februari 2016 21:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Film van Takashi Miike, dat zie je toch zo?heel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ik stelde de vraag vanmorgen ook in FMTquote:
quote:
Niet iedereen hoeft toch crap leuk te vindenquote:
Waar zeg ik dat iedereen dit leuk moet vinden?quote:Op zondag 7 februari 2016 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft toch crap leuk te vinden
quote:Op zondag 7 februari 2016 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft toch crap leuk te vinden
Ich the killer heb ik wel gezienquote:
En wat vond je van die film?quote:
Ik moet hard nadenken lang geleden maar niet verkeerd op een vreemde manierquote:
Ik vond het gewoon weird met een jankebalk als killer.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet hard nadenken lang geleden maar niet verkeerd op een vreemde manier
Weird is wel mijn categorie. Heb je The Lobster (2015) - IMDb al gezienquote:Op zondag 7 februari 2016 22:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon weird met een jankebalk als killer.
Mijn categorie is erg breed, weird is 1 van de vele.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Weird is wel mijn categorie. Heb je The Lobster (2015) - IMDb al gezien
Oehh classicquote:Op zondag 7 februari 2016 22:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn categorie is erg breed, weird is 1 van de vele.
Ik ken deze nog niet, er staan nog andere weird films op mijn nog te zien lijstje naast vele andere.
Ben nu Caligula aan het kijken.
quote:Op zondag 7 februari 2016 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Oehh classicIk mocht de bioscoop niet in
Van weird en classic moet ik ook nog eens the holy mountain gaan bekijken.quote:
Ik mocht de bioscoop niet inquote:Op zondag 7 februari 2016 22:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Van weird en classic moet ik ook nog eens the holy mountain gaan bekijken.
Zo erg dat je niet de bioscoop in mocht?quote:
Ik was 2 jaar te jong voor de lift.quote:
Te jong voor Caligula, ja gezien.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Zo erg dat je niet de bioscoop in mocht?
Wel gezien inmiddels zeker
Die was ook engquote:Op zondag 7 februari 2016 22:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik was 2 jaar te jong voor de lift.
Maar mijn mama zei gewoon dat ik wel mocht en dus gezien
Niet zeggen dat ik toch even raar gedroomd heb.quote:
Durfde je nog met de lift?quote:Op zondag 7 februari 2016 22:31 schreef chufi het volgende:
Ik woonde vlak bij daar waar de lift was opgenomen...
Voor germlins ben ik te oud. Ik heb wel de pest aan die kut hondjes die zo hetenquote:Op zondag 7 februari 2016 22:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet zeggen dat ik toch even raar gedroomd heb.
En bij de Gremlins checkte ik toch even voor de zekerhied onder mijn bed
Ik hoef die films nu ook niet meer te zien, was wel voor mijn leeftijd destijds.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Voor germlins ben ik te oud. Ik heb wel de pest aan die kut hondjes die zo heten
Mijn zus loopt liever, die is als de doodquote:
Hoe hoog woont die dan?quote:Op zondag 7 februari 2016 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn zus loopt liever, die is als de dood
5 hoog is mijn max geweest en daar liep ik vaak, lift zat regelmatig vast en hulp kwam nooit.quote:
Het zijn Gizmo sjiewawwa waar ik de pest aan hebquote:Op zondag 7 februari 2016 22:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hoef die films nu ook niet meer te zien, was wel voor mijn leeftijd destijds.
Er waren ook katten met die naam Gizmo
struikelhondjes zijn dat.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zijn Gizmo sjiewawwa waar ik de pest aan heb
Niet maar we werken samenquote:
Nou ben benieuwdquote:
Neequote:Op zondag 7 februari 2016 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh die doet ook behangslooop.. Fokt ze niet dan?
Feest, grote lolquote:Op zondag 7 februari 2016 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar hoe is dat om met je zus te werken
Nog even die andere films zienquote:
Morgen weer ik heb Life en Big Short nog liggen.quote:
Nee, ik ben gewoon thuis nuquote:
quote:Op zondag 7 februari 2016 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Morgen weer ik heb Life en Big Short nog liggen.
[..]
[..]
[..]
The Big Short wacht ik op een goede HD versie... Life moet ik even denken welke dat is .. maar ik download niets meerquote:Op zondag 7 februari 2016 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent van plan ze 5 keer te zien?quote:Op zondag 7 februari 2016 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
The Big Short wacht ik op een goede HD versie... Life moet ik even denken welke dat is .. maar ik download niets meer
Ik ken life niet eens.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]Dat heb ik ook wel eens.Maar ik doe altijd een preview. Life Life (2015) - IMDb
Ik kan gewoon net zo snel even kijken of het wat is.. HD kwaliteit ..quote:Op zondag 7 februari 2016 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]Dat heb ik ook wel eens.Maar ik doe altijd een preview. Life Life (2015) - IMDb
Big Short, gaat volgens mij over de beurs krach na 9/11 en zoquote:Op zondag 7 februari 2016 22:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ken life niet eens.
En wat is die andere?
The Big Short (2015) - IMDbquote:Op zondag 7 februari 2016 22:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ken life niet eens.
En wat is die andere?
Is dat de norm?quote:Op zondag 7 februari 2016 23:02 schreef drakin het volgende:
Die Dane deHaan lijkt niet genoeg op James Deen
Oh jééquote:Op zondag 7 februari 2016 23:02 schreef drakin het volgende:
Die Dane deHaan lijkt niet genoeg op James Deen
Het gaat over James Dean, ik heb de film nog niet gezien. Het kan belangrijk zijnquote:
Er zijn betere te casten.quote:
Heb je de film al gezien dan? Nee he.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zijn betere te casten.
James Franco een paar jaar terug vond ik heel sterk.
Ik kijk nuquote:Op zondag 7 februari 2016 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je de film al gezien dan? Nee he.
Die met Franco welquote:Op zondag 7 februari 2016 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je de film al gezien dan? Nee he.
quote:Op zondag 7 februari 2016 23:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Die met Franco wel
En deze trailer haal ik wel een beetje uit.
Ik help wel een handjequote:Op zondag 7 februari 2016 23:12 schreef chufi het volgende:
James Dean is nu al stoned / drunk ... en moet nog aan zn carriere beginnen
Zou wel in een nieuwe fame kunnenquote:
Kut dusquote:
Tja de meeste foto's zijn Bieberquote:
Die speelt ook in die film?quote:
Ja als extraquote:
Ga toch maar wat anders kijken danquote:
Wie zijn ze?quote:Op zondag 7 februari 2016 23:36 schreef chufi het volgende:
Maar goed een maand geleden zei ik ook al dat de Revenant niks was , maar daar denken ze blijkbaar anders over
Ik zou zelf de film gewoon kijken en dan pas een mening erover vormenquote:
Ja maar ik heb de film al lang gezien...quote:Op zondag 7 februari 2016 23:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zou zelf de film gewoon kijken en dan pas een mening erover vormen
Ik heb hem al 2 maanden klaar liggen om te kijken samen met Sas, maar nog steeds niet aan toegekomen.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar ik heb de film al lang gezien...
Sas zou zich er wel in vinden al die mensen in behaarde uitrustingenquote:Op zondag 7 februari 2016 23:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb hem al 2 maanden klaar liggen om te kijken samen met Sas, maar nog steeds niet aan toegekomen.
Ik anders welquote:Op zondag 7 februari 2016 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Sas zou zich er wel in vinden al die mensen in behaarde uitrustingen
Zal best, ik ga nog niet kijken.quote:
Oh Caligula... Droom lekker dan... sex en bloed...quote:Op maandag 8 februari 2016 00:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Zal best, ik ga nog niet kijken.
Nu Caligula uitzien en dan slapen
quote:
kan ook ... met dit soort weer nemen ze vaak de moeite niet om hun stalletjes op te zettenquote:
Volgens mij is er een regel van boven windkracht 5quote:Op maandag 8 februari 2016 14:54 schreef FANN het volgende:
[..]
kan ook ... met dit soort weer nemen ze vaak de moeite niet om hun stalletjes op te zetten
en terechter komt dan ook meestal geen hond... als de stalletjes het al houden in dit weer....
en wat is het vandaag? 10?quote:Op maandag 8 februari 2016 14:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij is er een regel van boven windkracht 5
staat er niet bij...quote:
7 dusquote:Op maandag 8 februari 2016 14:58 schreef chufi het volgende:
Maandag 14:56, Vanavond zuidwesterstorm
Neerslag: 2mm
Wind: WZW 7 bf
Die is ook niet zo zwaar gebouwd dus die mag wel uitkijkenquote:Op maandag 8 februari 2016 14:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu wel, vanavond moeten sas dr zuidwester op
En jij moet ook maar binnen blijven anders waai jij ook nog het water inquote:Op maandag 8 februari 2016 15:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Die is ook niet zo zwaar gebouwd dus die mag wel uitkijken
Ik werd wakker, keek naar buiten en dacht, mooi, het is droog, dus ik ga me op mijn gemak toonbaar maken en nu ik daar bijna mee klaar ben gaat het opeens los.quote:Op maandag 8 februari 2016 15:20 schreef chufi het volgende:
Ja moet je vooral eerst gaan zitten FoKken
Goed weer om binnen te blijvenquote:Op maandag 8 februari 2016 14:58 schreef chufi het volgende:
Maandag 14:56, Vanavond zuidwesterstorm
Neerslag: 2mm
Wind: WZW 7 bf
Zuidwesten, hmmm, dan waait ie vanuit Zeeland langs de biblebelt richting noorden, dan heb ik er geen last van.quote:
Ik ook niet echt. Al hoor ik hier het wel behoorlijk waaien in mijn appartementje hier in EHVquote:Op maandag 8 februari 2016 15:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zuidwesten, hmmm, dan waait ie vanuit Zeeland langs de biblebelt richting noorden, dan heb ik er geen last van.
Was je nu al naar de winkel geweest dan? Of wacht je tot de bui(en) over is/zijn?quote:Op maandag 8 februari 2016 15:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zuidwesten, hmmm, dan waait ie vanuit Zeeland langs de biblebelt richting noorden, dan heb ik er geen last van.
Buien zijn over, ik rook nog een peuk en dan ben ik vliegensvlug heen en weer.quote:Op maandag 8 februari 2016 16:07 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Was je nu al naar de winkel geweest dan? Of wacht je tot de bui(en) over is/zijn?
Good luck! (Je kunt het)quote:Op maandag 8 februari 2016 16:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Buien zijn over, ik rook nog een peuk en dan ben ik vliegensvlug heen en weer.
Al jaren zelfs.quote:
Hier vlogen de geleegde kliko's net door de straat...quote:Op maandag 8 februari 2016 16:18 schreef chufi het volgende:
Het zal alleen wel bij Sas op het eiland zijn.. Die heeft de zandzakken alweer aan lopen slepen terwijl ze vandaag juist dr rust wou pakken
Hier ook en ik heb alweer een paar "tuinschilderijen" gescoord. Ieder jaar krijg ik er een aantal gratis en voor niets bij in mijn tuin.quote:Op maandag 8 februari 2016 16:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier vlogen de geleegde kliko's net door de straat...
quote:Op maandag 8 februari 2016 16:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hier ook en ik heb alweer een paar "tuinschilderijen" gescoord. Ieder jaar krijg ik er een aantal gratis en voor niets bij in mijn tuin.
Tot nu toe vorig jaar eentje die leuk was, maar het frame was zodanig aan gruzelementen dat ik m niet meer kon fixen. Helaas. En 3 keer dat de rechtmatige eigenaren ze bij mij terug kwamen halen. De rest heb ik gewoon aan de weg bij de containers neergezet. Geen idee of ze met afval mee zijn gegaan of een andere bestemming hebben gevonden.quote:Op maandag 8 februari 2016 16:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het niks is, gewoon over de schutting gooien...
Wat heb je toch een zwaar leven Moquote:Op maandag 8 februari 2016 15:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik werd wakker, keek naar buiten en dacht, mooi, het is droog, dus ik ga me op mijn gemak toonbaar maken en nu ik daar bijna mee klaar ben gaat het opeens los.
quote:Op maandag 8 februari 2016 16:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het niks is, gewoon over de schutting gooien...
Hij weet niet dat ik juist langs een steeg woon dus dan kan ik het nog steeds zelf opruimen als ik er met mijn motor langs wil.quote:
En van de fiets afwaaien?quote:
Wij doen hier alles op zijn tijd.quote:Op maandag 8 februari 2016 16:34 schreef MadMaster het volgende:
Is in het zuiden alles afgelast bij de carnaval perikelen wegens de storm krijg je alsnog te horen bij een landelijk opererend bedrijf ( 1 van de grootste van ons land) vanuit Eindhoven dat je woensdag na de carnaval maar weer moet bellen, omdat men aan het feesten is en niemand je kan helpen.
Alles heeft zo z'n prioriteiten bij die hoempapa's, no matter what...
oh ja, ook lekkerquote:Op maandag 8 februari 2016 16:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hij weet niet dat ik juist langs een steeg woon dus dan kan ik het nog steeds zelf opruimen als ik er met mijn motor langs wil.
ik ben maar niet gegaan, waren alleen een paar schoonmaakmiddelen en dat kan morgen ook wel...quote:
Hier is absoluut geen harde wind, er was alleen een kleine bui een uurtje geleden.quote:
Prima, maar ik betaal die sukkels voor dienstverlening, 24/7.quote:Op maandag 8 februari 2016 17:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij doen hier alles op zijn tijd.
Ik kan me je ergernis goed voorstellen, stel dan een team op dat er niets om geeft, die zijn er echt genoeg te vinden.quote:Op maandag 8 februari 2016 17:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, maar ik betaal die sukkels voor dienstverlening, 24/7.
En zolang carnaval geen algemeen erkende feestdag is, hebben ze maar op te draven.
Eens kijken welke boete clausule ik kan lichten nu...
Ik had ze niet nodig voor iets dat ook echt na woensdag kan, zo lullig ben ik nou ook weer niet, het was behoorlijk accuut. Maar dan zo'n telefoontruus die je zelfs weigert door te verbinden met een inhoudsdeskundige, daar kan ik slecht tegen.quote:Op maandag 8 februari 2016 17:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan me je ergernis goed voorstellen, stel dan een team op dat er niets om geeft, die zijn er echt genoeg te vinden.
Je kunt wel alles gaan vieren en er vrije dagen van maken, maar de 24 uur economie moet wel blijven draaien vind ik, feestjes vieren doe je maar lekker in je eigen tijd.quote:Op maandag 8 februari 2016 17:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had ze niet nodig voor iets dat ook echt na woensdag kan, zo lullig ben ik nou ook weer niet, het was behoorlijk accuut. Maar dan zo'n telefoontruus die je zelfs weigert door te verbinden met een inhoudsdeskundige, daar kan ik slecht tegen.
Maakt niet uit, die pipo komt wel weer een keer deze kant op. Ben ik ineens spontaan loofhuttenfeest vieren of zo...
Ben maar blij dat ze maandag en dinsdag geen storingen komen oplossen, de kans op veel grotere is levensgroot.quote:Op maandag 8 februari 2016 17:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, maar ik betaal die sukkels voor dienstverlening, 24/7.
En zolang carnaval geen algemeen erkende feestdag is, hebben ze maar op te draven.
Eens kijken welke boete clausule ik kan lichten nu...
Kan ik nog meer claimen...quote:Op maandag 8 februari 2016 17:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben maar blij dat ze maandag en dinsdag geen storingen komen oplossen, de kans op veel grotere is levensgroot.
dat had ik vandaag toen ik merkte dat het toiletpapier op wasquote:Op maandag 8 februari 2016 18:14 schreef chufi het volgende:
Dat weet je pas wanneer je het nodig hebt..
Mijn Poplas lopen ook al weer tegen de laatste rol aan...quote:Op maandag 8 februari 2016 18:20 schreef FANN het volgende:
[..]
dat had ik vandaag toen ik merkte dat het toiletpapier op was![]()
maar gelukkig nog één rol dus daarom wilde ik naar Dirk, maar kan morgen dus ook, zóveel poep ik nou ook weer niet
koning keizer admiraalquote:Op maandag 8 februari 2016 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn Poplas lopen ook al weer tegen de laatste rol aan...
stom heh sommige dingen blijven hangenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |