Ik zou daar persoonlijk best agressief van geworden zijn ware het niet dat ik al 2 lessen mindfulness achter de rug hebquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Chantal werkt er niet en het is met hun mobiele telefoon...
Ik ben bang dat dat bij mij niet werkt, maar jij hebt er baat bij of...?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou daar persoonlijk best agressief van geworden zijn ware het niet dat ik al 2 lessen mindfulness achter de rug heb
Bij de Lidl zijn het Oost Europeesche dames...quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
van de hoofddoeken![]()
nee weet ik niet meer eigenlijk ik ben de draad kwijt
Na 2 lessen kan ik al zeggen dat ik er baat bij heb, ik ben echt blij dat ik ermee begonnen ben. En ja, mediteren hoort er ook bij, maar ik moet even aan de juf vragen of het wel goed is als je tijdens het mediteren telkens in slaap valtquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat bij mij niet werkt, maar jij hebt er baat bij of...?
ik ga écht niet vragen waar ze allemaal vandaan komen, maar de meeste hebben toch welquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij de Lidl zijn het Oost Europeesche dames...
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Na 2 lessen kan ik al zeggen dat ik er baat bij heb, ik ben echt blij dat ik ermee begonnen ben. En ja, mediteren hoort er ook bij, maar ik moet even aan de juf vragen of het wel goed is als je tijdens het mediteren telkens in slaap valt
Het is een mengelmoes, maar hoofddoekjes echt niet allemaalquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:57 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga écht niet vragen waar ze allemaal vandaan komen, maar de meeste hebben toch wel
Marokaans bloed gok ik
Nee hier ook niet, de moeders is iets andersquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is een mengelmoes, maar hoofddoekjes echt niet allemaal
Dat ookquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:59 schreef FANN het volgende:
Of je bent gewoon moe Dees.... geestelijk moe
ik heb geen idee of dat zo hoort eigenlijk, heb je al gegoogeld?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje te ontspannen, lijkt me
dat ken ikquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ook
Als ik slaap is er even niets, zo lekker rustig
Die doen de boodschappen en maken eten klaarquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee hier ook niet, de moeders is iets anders
Nee, ga ik inderdaad ff doenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:00 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb geen idee of dat zo hoort eigenlijk, heb je al gegoogeld?
zoiets zal het wel zijn, plus huishouden en kindertjes dan....quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Die doen de boodschappen en maken eten klaar
Je keert tijdens het mediteren in ieder geval tot jezelf...quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Na 2 lessen kan ik al zeggen dat ik er baat bij heb, ik ben echt blij dat ik ermee begonnen ben. En ja, mediteren hoort er ook bij, maar ik moet even aan de juf vragen of het wel goed is als je tijdens het mediteren telkens in slaap valt
quote:
Geen zorg, je bent hélemaal normaalquote:Gevecht tegen de slaap
Echter is het zo dat de meeste mensen, als ze eenmaal gaan zitten om te mediteren, niet eens meer de tijd krijgen om zich gewaar te zijn van hun gedachten omdat ze zich gelijk slaperig gaan voelen! En de meditatie wordt vervolgens een gevecht tegen de slaap! Soms vallen mensen ook echt in slaap tijdens het mediteren. Vooral tijdens een liggende meditatie-oefening wordt er nog wel eens gesnurkt
oh... die was eigenlijk niet zo lekkerquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Over ontspanning gesproken, hoe was de massage?
Lees nog even verder op Google en vraag daar ook allemaal naar dan...quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:05 schreef FANN het volgende:
Goh... als ik dat lees klinkt het eigenlijk wel als een prettig iets![]()
Bij die fysiopraktijk zag ik ook een bordje hangen, misschien maar eens vragen
heb je nog een andere link?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lees nog even verder op Google en vraag daar ook allemaal naar dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |