SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!topics van WIDM 2016
• RLS / [WIDM 2016] Algemeen #1 - Laat de voorpret beginnen!
• RLS / [WIDM 2016] De kandidaten
• RLS / [WIDM 2016] Wie is de Mol? Prono 2016 #1
• RLS / [WIDM 2016] Het grote hints en theorieën topic!
• RLS / [WIDM 2016] De pot - Follow the money..
• RLS / Het mozaïek op de achterkant van het geld.
• RLS / [WIDM 2016] De tweets van de Mol
• RLS / [WIDM 2016] De WIDM-app
• WIDM 2016 livetopics, live meeposten tijdens de uitzendingen!
Poll: Wie is de mol?
• Klaas
• Annemieke
• Rop
• Cécile
• Tim
• Taeke
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierFuck the EBU.
Ik blijf hopen op Amnemieke.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:32 schreef Moira. het volgende:
Ohja, ff nieuwe poll voor de OP maken.
Fixed!
Dit is het eerste wat ik erover lees dus ik weet verder nog niks, kan ik de posts hierboven wel veilig lezen?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:10 schreef Moira. het volgende:
[warning]Ik heb het al in de topicpointers gezet, maar even als waarschuwing:
De afvaller van vandaag schijnt al via de WIDM-site gelekt te zijn.
Het posten hiervan is, om het leuk te houden voor iedereen, NIET toegestaan (óók niet in spoiler-tags) en zal vanaf nu ook genote worden.[/warning]
In dit topic sowieso, in de rest ook wel.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit is het eerste wat ik erover lees dus ik weet verder nog niks, kan ik de posts hierboven wel veilig lezen?
En zonder namen te noemen of daarom te vragen, er is toch al tig keer "gelekt dat X de Mol zou zijn" en dergelijke zaken waarna het niet uitkwam?
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
In dit topic sowieso, in de rest ook wel.
Er is in dit geval alleen het verschil dat het gepost is op de WIDM-site, dat is toch net wat anders dan mensen die via-via informatie hebben ingewonnen (wat achteraf vaak idd niet waar blijkt te zijn).
Speculaties in die trant mogen gewoon, maar als de kans zo groot als nu lijkt dat het gewoon een échte spoiler is door een slordige fout van de AVRO zelf, dan halen we dat gewoon weg.
Ja ik baal echt dat het voor mij al te laat isquote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
Mooie avond dan om eens niet mee te posten hier, gewoon voor de zekerheid
En dan blijkt het toch niet waar te zijn en staat er "haha, grapje" op de WIDM-site vanavond.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik baal echt dat het voor mij al te laat isVies chagrijnig nu
Ik hoop er zó opquote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan blijkt het toch niet waar te zijn en staat er "haha, grapje" op de WIDM-site vanavond.
No wayquote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan blijkt het toch niet waar te zijn en staat er "haha, grapje" op de WIDM-site vanavond.
Ik ook, en hopelijk iedereen die hier post.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
No way
Ik heb de spoiler gelukkig gemist
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ook, en hopelijk iedereen die hier post.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ook, en hopelijk iedereen die hier post.
Ik kan me ook niet herinneren dat ik er ooit op gekeken heb neequote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:39 schreef Fred_B het volgende:
Ik kom eigenlijk nooit op de WIDM-site en ik heb niet het idee daar echt iets aan te missen.
Ik ook niet. Voor mijn gevoel kan ik alles hier wel terug vinden qua informatie enz.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:39 schreef Fred_B het volgende:
Ik kom eigenlijk nooit op de WIDM-site en ik heb niet het idee daar echt iets aan te missen.
Ah mooiquote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:50 schreef Moira. het volgende:
Wat voor mij dan wel weer scheelt is (nu ik het op internet ook gewoon ben gaan opzoeken aangezien 'ik het toch al wist'), dat ik juist weer een andere naam aantref daar.
Dus degene die hier was gepost hoeft nog steeds niet degene te zijn die afvalt. Weer blijheid voor mij
Weet nu alsnog niet wat nou klopt hoorquote:
Ik ga niet kijken daar 😠Maar wat zijn ze stomquote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:10 schreef Moira. het volgende:
[warning]Ik heb het al in de topicpointers gezet, maar even als waarschuwing:
De afvaller van vandaag schijnt al via de WIDM-site gelekt te zijn.
Het posten hiervan is, om het leuk te houden voor iedereen, NIET toegestaan (óók niet in spoiler-tags) en zal vanaf nu ook genote worden.[/warning]
Ik ook nietquote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:39 schreef Fred_B het volgende:
Essquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:01 schreef essnhills het volgende:
Ik wil tijdens de executie m'n nagels afbijten
Hoiquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
EssLast van lange nagels die je kwijt moet?
Ben precies op tijd thuis van dagje buurten in carnavalsland. Om ditmaal wel gewoon zoals het heurt live voor de buis te zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi![]()
Nee eigenlijk niet
AhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een ruim kwartier![]()
![]()
mag het weten
De bovenstaande spoilers zijn veiligquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:10 schreef Moira. het volgende:
Niemand die nu nog die spoilers open durft te klikken
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:10 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
AhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een ruim kwartier![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
![]()
![]()
![]()
Even spoilers ontwijken dus geloof ik
Maar zit er klaar voor!Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Waar haal je die nu nog vandaan?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:28 schreef Stickertje het volgende:
* vreet ondertussen een oliebol of 2 opGeen referral hier.![]()
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:29 schreef franklop het volgende:
Even spoilers ontwijken dus geloof ik
Maar zit er klaar voor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!![]()
De vraag is of Ceciel echt zo'n stuntel is.quote:[img]http://i.fokzinzo'n t/p/0s.gif[/img] Op zaterdag 6 februari 2016 20:26 schreef roos85 het volgende:
Gelukkig is Marjolein eruit, scheelt weer een hoop gestuntel.
Nu Cecile nog![]()
Noes, mijn thee is nog niet gezet
WACHT"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
er worden hier oliebollen verkocht tijdens carnavalquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Waar haal je die nu nog vandaan?Ze smelten de kazen!![]()
Ze beginnen al 5 minuten later..quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:30 schreef essnhills het volgende:
Noes, mijn thee is nog niet gezet
WACHTCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Oke klaar
ja maar andere keren begonnen ze nóg later dan half 9quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze beginnen al 5 minuten later..
Zo, thee en pepernoten. Ik ben er klaar voor"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Pepernoten en Oliebollen?
Jongens, ik heb mijn kalender toch wel goed staan, of is het al december?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
MisplaatstCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
haai allSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
'misplaatst'"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Het is koud en vies weer buiten. niks mis met oliebollen en pepernotenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:32 schreef franklop het volgende:
Pepernoten en Oliebollen?
Jongens, ik heb mijn kalender toch wel goed staan, of is het al december?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Oliebollen, pepernoten, hier is het al februari hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:31 schreef essnhills het volgende:
Zo, thee en pepernoten. Ik ben er klaar voor
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
oeh ja ik heb nog een chocoladeletter!Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Rop heeft een bad hair day?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Nee eindelijk een goede maar dan zouden we hem niet herkennenquote:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
geen elektriciteitskabels in de buurt denk ikquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Pasen is ook redelijk vroeg dit jaar geloof ik!quote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Het is nog laaaang geen Pasen joh, doe ff normaalquote:
Heeft iemand al iets over de pet van Taeke gezegd?
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.![]()
Die waren al te koop in januariquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Pasen is ook redelijk vroeg dit jaar geloof ik!
Ze smelten de kazen!![]()
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:35 schreef KaBuf het volgende:
Heeft iemand al iets over de pet van Taeke gezegd?![]()
![]()
Zei Tim niet; ik vind het wel mooi zo?
Want in principe is dat wel het makkelijkste, 1 kamer hetzelfde houdenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
witte jokers
Racist"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Die ruimte lijkt alsof Jan Des Bouvries er een enorm orgasme heeft gekregen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Klopt, omdat de carnaval ook vroeg isquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Pasen is ook redelijk vroeg dit jaar geloof ik!![]()
zei Art niet dat ze moesten veranderen?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:36 schreef franklop het volgende:
Want in principe is dat wel het makkelijkste, 1 kamer hetzelfde houden"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Volgens mij dat het gelijke kamers moesten worden. Neit dat het beide veranderd moestquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
zei Art niet dat ze moesten veranderen?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Spiegelbeeld? Hoe komt ze daar bij?Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
heeft ze al de hele serie aanquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:36 schreef Daantke het volgende:
Misplaatst, foutieve plaats, en Cécile heeft een shirt aan met 'Yew Nork'![]()
Rop heeft zijn kapsel misplaatstquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:36 schreef Daantke het volgende:
Misplaatst, foutieve plaats, en Cécile heeft een shirt aan met 'Yew Nork'"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Valt Carnaval niet vroeg omdat Pasen vroeg valt?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Klopt, omdat de carnaval ook vroeg is
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Wel mooie hoewel ze die meen ik wel al eerder aan had ookquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:36 schreef Daantke het volgende:
Misplaatst, foutieve plaats, en Cécile heeft een shirt aan met 'Yew Nork'![]()
moest toch wel een eetkamer worden? waren ze beide niet echtquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Volgens mij dat het gelijke kamers moesten worden. Neit dat het beide veranderd moest![]()
oeps. in inches meten of in CMs
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Precies, 1 kamer als origineel beschouwen, en daar een kopie van maken. Het origineel maken hoeft dan niet meer dan 5 minuten te duren.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:36 schreef franklop het volgende:
Want in principe is dat wel het makkelijkste, 1 kamer hetzelfde houden![]()
Precies wat een mol ook zou doen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Rop heeft zijn kapsel misplaatstReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
De kans dat dit gaat lukken schat ik voorzichtig op 0%.Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Inches
Wat was er eerder, de kip of het eiquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Valt Carnaval niet vroeg omdat Pasen vroeg valt?![]()
![]()
misschien omdat dat op meetlint het duidelijkst is aangegeven?quote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
hahaha, hardop roepen, zorg dat de rest het niet door heeft he
Taeke duidelijk in beeld met de joker met de mol"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Rop ookquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:38 schreef essnhills het volgende:
Taeke duidelijk in beeld met de joker met de molOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Maar ze doen dus spiegelbeeld, dat was inderdaad niet gezegdCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ja maar Taeke's petquote:
Wie kwam met dat spiegelbeeld?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Doet denken aan een klucht-decor. Jon van Eerd was blij geweest.Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
heywoodu
![]()
Lekker handig Klaas
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Harder praten dameOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik snap niet dat er nog mensen zijn die niet denken dat Klaas de mol is.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
heywoodu
![]()
Gezien de lampen moet het wel spiegelbeeld zijnquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:41 schreef svann het volgende:
Identiek was het toch en niet spiegelbeeld?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Het is Ropquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:41 schreef Mani89 het volgende:
Ik snap niet dat er nog mensen zijn die niet denken dat Klaas de mol is.![]()
Sloop even dat schilderijtje Taek
Ik moest hardop lachen
Je moet ff het schilderijtje kapotslaan
Wie is het volgens jou?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:41 schreef Mani89 het volgende:
Ik snap niet dat er nog mensen zijn die niet denken dat Klaas de mol is.![]()
Ik zou het wel geniaal vinden als Taeke de mol blijkt te zijnCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Niet handig om links en rechts te zeggen ipv aan de kant van de tussenmuur of aan de buitenkant.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
En de glazen moeten 2 keer door de helft en dan links van het midden.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wat deed Cecile nou met die glazen op het laatst? Nog even verplaatsen ?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Hebben ze toch in spiegelbeeld moeten doen?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
jupquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:44 schreef franklop het volgende:
Hebben ze toch in spiegelbeeld moeten doen?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
heywoodu
![]()
Dit soort onmogelijke opdrachten beginnen irritant te worden.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Onmogelijke opdracht
domme annemiekOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ellie
Ik vond 'm wel grappigquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:44 schreef heywoodu het volgende:
Dit soort onmogelijke opdrachten beginnen irritant te worden.
Eens. Dat ze ook niet eens een beetje geld krijgen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:44 schreef heywoodu het volgende:
Dit soort onmogelijke opdrachten beginnen irritant te worden.![]()
Inderdaad, zeker zo met 0 foutmarge.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:44 schreef heywoodu het volgende:
Dit soort onmogelijke opdrachten beginnen irritant te worden.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
ja die zal nog vaak genoemd worden.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:44 schreef heywoodu het volgende:
Dit soort onmogelijke opdrachten beginnen irritant te worden.![]()
Ze hadden hem anders inderdaad iets minder onmogelijk moeten maken.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Moeten ze het maar goed doen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Eens. Dat ze ook niet eens een beetje geld krijgen.
mwa deze vond ik dan weer erg leuk. Ook om te zien hoe er gemold werd.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:44 schreef heywoodu het volgende:
Dit soort onmogelijke opdrachten beginnen irritant te worden.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
![]()
![]()
Cecile gaat zoeken naar KlaasOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik wil ook in zo'n ding
Ik ben uit de hoogte
Rop heeft elektriciteit gevonden"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
waffording?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Zo'n uit de hoogte ding!quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Hoe lang is Cecile?quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Hmmzquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:48 schreef LlamaGoneBonkers het volgende:
de mol blijft altijd down to earth heheh"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
een kabelbaanquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja! Ik kon er niet opkomenquote:
Kabelbanen
Rop houdt niet van de hoogte in gaan/
Is ie toen die bergwand opgegaan?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Wat een luxe, bellen met een telefoon"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ja die was wel ok! Die in Barcelona vond ik wat minderquote:
Tim en Taeke aan de lijn
Oh ja, wist het even niet meerquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja die was wel ok! Die in Barcelona vond ik wat minder![]()
![]()
Klaas is aan het dwars doen. En Tim ook.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ja ze kunnen hun eigen boekje ook gebruiken om de schrijfwijze te zoeken.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Waarom zit Taeke aan de telefoon, die schat ik nu niet echt in als de meest geschikte voor dit
Koel en donker bewaren![]()
Waar is Ellie als je die nodig hebtquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Goed om te weten dat het niet uitmaakt of ze nou met een telefoon of portofoon moeten communiceren"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:50 schreef roos85 het volgende:
Annemiek sprak in de eerste aflevering toch Spaans?![]()
Begin die 2 T's steeds irritanter te vinden met hun enige focus op elkaar.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Nee ze kon het verstaan omdat ze papijaments (hoe schrijf je dat) konquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Bromancequote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Begin die 2 T's steeds irritanter te vinden met hun enige focus op elkaar.![]()
![]()
Zonder jquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nee ze kon het verstaan omdat ze papijaments (hoe schrijf je dat) kon![]()
![]()
Ja klopt,maar het zijn niet de meest alledaagse woorden hequote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Had ze allemaal uit dat hokje gekieperd..quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Als ik hieraan mee zou doen zou ik echt woedend wordenT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Like dark fusion?
thans spellcheckerquote:
![]()
Oelewapper
die hele oelewapper hebben ze niet gehadOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:56 schreef Urb het volgende:
Cecile lijkt echt een hobbit naast annemiek![]()
Waarom worden Rop en Annemieke alleen verhoord?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Niet per se.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:55 schreef Moira. het volgende:
diffusión vertaal je toch gewoon ff snel als diffusie?![]()
Rop weet ook gewoon niks
Omdat zij moesten leren.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:57 schreef essnhills het volgende:
Waarom worden Rop en Annemieke alleen verhoord?![]()
Art moet ook lachen
Omdat zij moesten lerenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:57 schreef essnhills het volgende:
Waarom worden Rop en Annemieke alleen verhoord?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Oeh, noemt Art nou heel sneaky Rop een leugenaar?
quote:Please consider the environment before printing this post.
Yeah Rob heeft er 1 goed.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Rop moest het woord leugenaar doen! Rob = Mol!Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
OK.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:58 schreef DrNick het volgende:
De afleveringen van deze serie missen echt aan spanning en diepgang. Jammer, erg jammer.![]()
Doodsaai seizoen vind ik hetquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:58 schreef DrNick het volgende:
De afleveringen van deze serie missen echt aan spanning en diepgang. Jammer, erg jammer.Tics van je petten.![]()
Dit is toch makkelijk voor de makers? Ze hebben het op papier moeten zetten. Dus als ze die dan moeten inleveren, wordt er toch gewoon gekeken welke fout zijn... Dan wordend ie gevraagd![]()
![]()
Ik heb toch al 2x aan het eind van en aflevering gezegd dat ik het een leuke aflevering vond hoor."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Cécile wilde toch juist het geld niet vouwen maar in haar mooie portemonneetje bewaren? Ze vouwt het net
Fuck the EBU.![]()
Kandidaten van vorig jaar en het jaar daarvoor waren leuker...quote:
Maar dit is geen slecht seizoenZe smelten de kazen!![]()
ik vind het ook prima.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:59 schreef essnhills het volgende:
Ik heb toch al 2x aan het eind van en aflevering gezegd dat ik het een leuke aflevering vond hoor.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Opvallend inderdaad dat Rop ineens de opdracht gijzelde om hem daarna zelf totaal te verneuken.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik vind er ook niets mis mee.quote:
Ik heb tot nu toe erg gelachen"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
oeh cecile zit lekker uit te lokken.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ongeloofwaardig gelul van Cecile, dat ga je niet zo openlijk zeggen..Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
wwant die blikken in je ogen....quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:quote:Tim blijkbaar ook aldus Annemiekequote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:quote:zij zien Tim kijken.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
WTF was Taeke aan het doen op de achtergrond"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
mijn pc is te traagquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
Tim blijkbaar ook aldus Annemieke
Masturberen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:02 schreef essnhills het volgende:
WTF was Taeke aan het doen op de achtergrondHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
hoe heeft cecile het puutje gekocht? molgeld is niet uit te geven. en ze hebben niets mee toch?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Maar een mol zou niet zo luidruchtig reagerenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
Tim blijkbaar ook aldus Annemieketim is gewoon oprecht verbaasd
Fuck the EBU.![]()
Tim wilde wisselen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Waarom wilt ze geen penningmeester meer zijn.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: