Weet nu alsnog niet wat nou klopt hoorquote:
Ik ga niet kijken daar 😠Maar wat zijn ze stomquote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:10 schreef Moira. het volgende:
[warning]Ik heb het al in de topicpointers gezet, maar even als waarschuwing:
De afvaller van vandaag schijnt al via de WIDM-site gelekt te zijn.
Het posten hiervan is, om het leuk te houden voor iedereen, NIET toegestaan (óók niet in spoiler-tags) en zal vanaf nu ook genote worden.[/warning]
Ik ook nietquote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:39 schreef Fred_B het volgende:
Ik kom eigenlijk nooit op de WIDM-site en ik heb niet het idee daar echt iets aan te missen.
Essquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:01 schreef essnhills het volgende:
Ik wil tijdens de executie m'n nagels afbijten
Hoiquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
EssLast van lange nagels die je kwijt moet?
Ben precies op tijd thuis van dagje buurten in carnavalsland. Om ditmaal wel gewoon zoals het heurt live voor de buis te zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi![]()
Nee eigenlijk niet
AhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een ruim kwartier![]()
![]()
mag het weten
De bovenstaande spoilers zijn veiligquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:10 schreef Moira. het volgende:
Niemand die nu nog die spoilers open durft te klikken
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:10 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
AhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een ruim kwartier![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
![]()
![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Even spoilers ontwijken dus geloof ik
Maar zit er klaar voor!Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Waar haal je die nu nog vandaan?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:28 schreef Stickertje het volgende:
* vreet ondertussen een oliebol of 2 opGeen referral hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |