quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:29 schreef franklop het volgende:
Even spoilers ontwijken dus geloof ik
Maar zit er klaar voor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
De vraag is of Ceciel echt zo'n stuntel is.quote:[img]http://i.fokzinzo'n t/p/0s.gif[/img] Op zaterdag 6 februari 2016 20:26 schreef roos85 het volgende:
Gelukkig is Marjolein eruit, scheelt weer een hoop gestuntel.
Nu Cecile nog
er worden hier oliebollen verkocht tijdens carnavalquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Waar haal je die nu nog vandaan?
Ze beginnen al 5 minuten later..quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:30 schreef essnhills het volgende:
Noes, mijn thee is nog niet gezet
WACHT
ja maar andere keren begonnen ze nóg later dan half 9quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze beginnen al 5 minuten later..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Het is koud en vies weer buiten. niks mis met oliebollen en pepernotenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:32 schreef franklop het volgende:
Pepernoten en Oliebollen?
Jongens, ik heb mijn kalender toch wel goed staan, of is het al december?
Oliebollen, pepernoten, hier is het al februari hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:31 schreef essnhills het volgende:
Zo, thee en pepernoten. Ik ben er klaar voor
Nee eindelijk een goede maar dan zouden we hem niet herkennenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |