quote:
Ik weet weel een paar hinnekersquote:
Dat ze er het beste reggae bij kunnen draaien en het liefst bij volle maan. Zulke adviezen?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga binnenkort een paardenfok adviesbureau beginnen.
Alleen voor Fokkers?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga binnenkort een paardenfok adviesbureau beginnen.
Ohh hinneker nr.1 is L2bquote:
Ja .. Ik zou zeggen wat weerhoud je?quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Afnemers over de hele wereld, China, Japan, Australië, Zuid-Afrika, USA, Brazilië, Canada, Rusland.
Nee heb fotografisch geheugen met afstammingen en zie binnen 10 seconden of paard goed kan bewegen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat ze er het beste reggae bij kunnen draaien en het liefst bij volle maan. Zulke adviezen?
Misschien dat je Sas nog een berichtje kunt sturen voor een aanpassingquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er moest toch iets komen te staan.
Dan zou ik er haast mee maken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee heb fotografisch geheugen met afstammingen en zie binnen 10 seconden of paard goed kan bewegen.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat je Sas nog een berichtje kunt sturen voor een aanpassing
Niets eigenlijk alleen ben lui en heb het geld niet nodig.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja .. Ik zou zeggen wat weerhoud je?
Ik heb nooit haast, dat is mij vreemd.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan zou ik er haast mee maken.
Zeg Piet, je zou even gaan liggen, maar dat heb je achteraf nog helemaal niet gedaan toch?quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb nooit haast, dat is mij vreemd.
Ik spaar voor een auto, ik heb al de banden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Niets eigenlijk alleen ben lui en heb het geld niet nodig.
Exact zoals ik het bij mijn ex deed.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Les 1 wanneer je op een knol stapt, Relax en heb geen haast.
Heb je geen auto, of wil je een andere?quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik spaar voor een auto, ik heb al de banden.
Deed mijn ex ook, vandaar is het mijn exquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Exact zoals ik het bij mijn ex deed.
Het is soms handiger om wakker te blijven maar heb wel een Siësta gedaan hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zeg Piet, je zou even gaan liggen, maar dat heb je achteraf nog helemaal niet gedaan toch?
Jij bent ook zo'n knol?quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Deed mijn ex ook, vandaar is het mijn ex
Jawel die is 20 jaarquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je geen auto, of wil je een andere?
Ik heb er geen anders had ik er wel 1 gekocht, maar ik wacht altijd tot ze me er 1 gevenquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je geen auto, of wil je een andere?
Dat was dan een korte.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is soms handiger om wakker te blijven maar heb wel een Siësta gedaan hoor.
Was dat ding van mij na 3 jaar wel zat heb er 800 bijgelapt en heb nu een toffe Mazdahahaquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik spaar voor een auto, ik heb al de banden.
Mij Mazdaquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was dat ding van mij na 3 jaar wel zat heb er 800 bijgelapt en heb nu een toffe Mazdahaha
Veel goedkoper gaat het niet lukken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
De vorige was voor 1200 aanschaf en onderhoud 3 jaar rijden.
Ben dol op knakenbakken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Veel goedkoper gaat het niet lukken.
Ik wil weer zo'n ding.Geen electra gedoe.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Over 3 jaar kachel ik 'm naar de export.
Je wacht tot je er eentje krijgt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:18 schreef chufi het volgende:
Ik zal nooit een auto van 1200 kopen ...
Daar zal wel wat aan handel tussen hebben gezeten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Schat dat dit zo ongeveer mijn 100e auto is.
Ja zoiets of anders ga ik voor een private lease of zoquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je wacht tot je er eentje krijgt.
Als je een niet al te dure neemt, is dat helemaal geen gek idee. Zit er ook wel eens aan te denken. Dan ben je van de garagerekeningen al af.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zoiets of anders ga ik voor een private lease of zo
Nee maar heb er tijdenlang 3 gehad, 1 voor vrouw, 1 voor mij en 1 voor de fun.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar zal wel wat aan handel tussen hebben gezeten.
Van mn Paquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Schat dat dit zo ongeveer mijn 100e auto is.
private lease bevalt goed, afgezien van de Ī300 eigen risico bij schades en het feit dat ze hier nogal eens auto's beschadigenquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als je een niet al te dure neemt, is dat helemaal geen gek idee. Zit er ook wel eens aan te denken. Dan ben je van de garagerekeningen al af.
Ik moet een auto hebben, niet alleen voor werk maar ik raak mijn vergunning kwijtquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn auto is niet van mij, over 3 jaar koop ik er weer een
Dat is minder prettig nieuws, maar hier gelukkig niet van toepassing.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:24 schreef Doedezemaar het volgende:
afgezien van de Ī300 eigen risico bij schades en het feit dat ze hier nogal eens auto's beschadigen
Welke wagen had je voorkeur?quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Van mn Pa
BMW 323i
Honda Aerodeck 2.0i
lease:
Seat Toledo
Toyota Avensis
Chrysler PT Cruiser
Golf
BMW 1er
Heb daar een tractor.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Door die 80 hectare blaffen.
Ik heb nog wel een garage, mag er alleen niet aan buitenstaanders verhuren ..quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet een auto hebben, niet alleen voor werk maar ik raak mijn vergunning kwijt
Wat rijd jij dan?quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is minder prettig nieuws, maar hier gelukkig niet van toepassing.
nou lijkt me duidelijkquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Welke wagen had je voorkeur?
Ben van een Volvo naar Smart gegaan en dat beviel me zo goed, dat ik een paar maanden geleden een wat jongere heb gekocht en eigenlijk spijt heb dat ik dat niet eerder heb gedaan.quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben van een Volvo naar Smart gegaan en dat beviel me zo goed, dat ik een paar maanden geleden een wat jongere heb gekocht en eigenlijk spijt heb dat ik dat niet eerder heb gedaan.
Smartquote:
Oh ja dat had ik al eens gelezenquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben van een Volvo naar Smart gegaan en dat beviel me zo goed, dat ik een paar maanden geleden een wat jongere heb gekocht en eigenlijk spijt heb dat ik dat niet eerder heb gedaan.
Maar serieus is vind dat echt gevaarlijke auto´squote:Op donderdag 4 februari 2016 23:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gevaarlijk?quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar serieus is vind dat echt gevaarlijke auto´s
Ruimte dat is wel wat anders in Amsterdam, Ik begin het te merkenquote:
Klein kut dingquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gevaarlijk?
Lévensgevaarlijk! Als je frontaal tegen een auto klapt in zo'n ding dan blijft er niets van de tegenligger over, hinnik.
Ik zal maar niet een foto maken hoe ze er nu uit zietquote:
Tis donker nuquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zal maar niet een foto maken hoe ze er nu uit ziet
Mijn laatste was 3 jaar niet gewassen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zal maar niet een foto maken hoe ze er nu uit ziet
Hahaha .. Deed ik ook nooit mt mn leasebakkiesquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn laatste was 3 jaar niet gewassen.
Tandarts of werkcoachquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:58 schreef chufi het volgende:
Morgen een afspraak... Moet wel wakker zijn dus ga nog ff door... tis pas om 19:30 of zo en ik hoef er het huis niet uit
Ik ben bang dat ze uit elkaar valtquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn laatste was 3 jaar niet gewassen.
En wat is datquote:
Spannendquote:
Maar is dat dan ook een sollicitatie naar de USquote:
Nee job hier in A'damquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar is dat dan ook een sollicitatie naar de US
Gewoon niet doen, dat is toch te laat. blanco er in gaanquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... moet er voor gaan zitten en morgen nog wat naslag bijspijkeren
Basics is misschien wel handig .. (ben er ook al 4 jaar uit) ronde 1 wist nog te melden .. "A bit rusty"quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon niet doen, dat is toch te laat. blanco er in gaan
Is het een moetjequote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:13 schreef chufi het volgende:
Maar heb dat wel vaker gehad... Maar laat de details maar achterwege...
Eerlijkheid duurt het langstquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Basics is misschien wel handig .. (ben er ook al 4 jaar uit) ronde 1 wist nog te melden .. "A bit rusty"
Ik maak er altijd wat moois van maar op 56e maakt het toch geen reet meer uit.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ze mn cv lezen moeten ze dat ook weten ... Maar tegenwoordig ...
Jij bent ook een status aparte toch,,,quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
En ik lach ze hard uit al die werkgevers die mij moeten missen.
Wanneer mogelijk welquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Creatief met de waarheid omgaan dan.
Ik ga gewoon ruzie maken al op sollicitatiegesprek.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij bent ook een status aparte toch,,,
Ik bedoelde meer ditquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ze mn cv lezen moeten ze dat ook weten ... Maar tegenwoordig ...
Gewoon jezelf zijn en uitgeslapen opdagen, ik denk dat spitten naar info geen zin heeft,quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... moet er voor gaan zitten en morgen nog wat naslag bijspijkeren
Vroeger zat je nog tegenover iemand... Nu is dat soms af en toe het gevalquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga gewoon ruzie maken al op sollicitatiegesprek.
Mijn CV ligt meestal gelijk op stapel afgewezen en probeer het niet eens meer terwijl ik nog best iets zou kunnen toevoegen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger zat je nog tegenover iemand... Nu is dat soms af en toe het geval
Ik kreeg dus een 10 vragen test tijdens mn eerste tel. interview... Ik mocht door omdat ik het beste engels sprak ondanks mn rusty score...quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dit
[..]
Gewoon jezelf zijn en uitgeslapen opdagen, ik denk dat spitten naar info geen zin heeft,
Het is de ervaring die je hebt
Jij ziet ze ... Ik hou me stilquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Uitgerangeerd in het bedrijfsleven als ex papiermaker met kennis van moderne hack technieken.
Ik zie een terrorist groeien.
Je bent voor alles al ongeschikt ,en te oudquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga gewoon ruzie maken al op sollicitatiegesprek.
Ik doe wat geluidsklusjes, handel wat en heb aardig kapitaal maar niet iedereen zit in die luxe positie.quote:
Ik breng nieuwe spirit in een bedrijf maar ze snappen het niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent voor alles al ongeschikt ,en te oud
Zo waar als een koequote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik doe wat geluidsklusjes, handel wat en heb aardig kapitaal maar niet iedereen zit in die luxe positie.
Ja , een ander blik op zaken is soms zo verbloemend ...quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik breng nieuwe spirit in een bedrijf maar ze snappen het niet.
Die gozers van die stichting lachen zich rot, dik cashen en beetje mensen vervelen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja lachen ... Stichting Brein verlaat Nederland wegens vergrijzing
Behangquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja , een ander blik op zaken is soms zo verbloemend ...
Ik kan echt buiten de normale patronen denken.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja , een ander blik op zaken is soms zo verbloemend ...
Ja dat bedoel ik .. Gewoon iets heel andersquote:
Een watquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik .. Gewoon iets heel anders
Trouwens dat recruitertje heeft als handle spanje@......
Ik snap het nietquote:
Welnee boeit niemand denk ik.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat moet het dan zijn.. tis dat ik nog wakker ben en het kan verbeteren
OK ter verduidelijking:quote:
okquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ter verduidelijking:
ik ben chufi.. ik gebruik email-adress: chufi@......
Ik ben recruiter (S.panje.....) ik gebruik email-adress: spanje@......
Te oud ----> afgeschreven.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ter verduidelijking:
ik ben chufi.. ik gebruik email-adress: chufi@......
Ik ben recruiter (S.panje.....) ik gebruik email-adress: spanje@......
Vluchtelingquote:
Komt goed Piet ...quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is geen toeval en ik ga naast adviesbureau ook de ouderevandalenpartij oprichten.
Een postbode toch?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk alles voor wat ...? Sas heb een vent.. ?
Doe even normaal dan.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk alles voor wat ...? Sas heb een vent.. ?
Er is geen verjaardagquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo? Ik houd al die verjaardagen niet bij.
Dat is waarquote:
Tief op gastquote:
Ik ben nog lang niet jarigquote:
Zeker weten, incl. mutsquote:
Beetje discreet houdenquote:
Hahhaha spontaan loopt het weg..quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zal je een tip geven Sjoef, je komt wat krampachtig over, relax en laat het gaan.
ff gemeten... 91 om 55 met 68 hartbeat ... Of ik rustig ben ...quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zal je een tip geven Sjoef, je komt wat krampachtig over, relax en laat het gaan.
Ik ga even etenquote:
Greek seekerquote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
*btw ik moet geen smoothies wanneer ik langskom die droger zal me aan de reet roesten.
Ik ben haast te moe om te eten.quote:
Vind het ook altijd lastig na het klaarmaken met al die geuren erbij, dan gelijk te gaan kanen.quote:
Kan morgen ook welquote:
ook gefeliciteerdquote:
Altijd mooi dat sommige mensen beter weten hoe het in elkaar steekt... Vandaar dat zij ook geen advocaat en/of rechter zijn gewordenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Bij nu.nl staat sinds de 3e van deze maand dat stukje over de komende rechtzaak met Brein. Daar staan wel wat comments tussen die de wenkbrauwen doen fronsen.
Weet niet meer wat ik er van moet denken.
Toch staan er ook wel wat zinnige dingen tussen. Het schrijven van ondertiteling is op zich schijnbaar al illegaal, omdat er copyright op rust. Daar valt wat voor te zeggen, maar is niet het argument waar Brein mee kwam.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:15 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Altijd mooi dat sommige mensen beter weten hoe het in elkaar steekt... Vandaar dat zij ook geen advocaat en/of rechter zijn geworden![]()
En dat is nu juist iets wat discutabel is. Copyright op wat? Dan zouden alle bloggers, alle nieuwssites etc etc dus ook inbreuk maken. Daarom is het aan de rechter om maar te bepalen wat juist is. Daarom ook deel 1 van de dagvaarding: "Verklaring voor recht"quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Toch staan er ook wel wat zinnige dingen tussen. Het schrijven van ondertiteling is op zich schijnbaar al illegaal, omdat er copyright op rust. Daar valt wat voor te zeggen, maar is niet het argument waar Brein mee kwam.
Een Porsche kan over het algemeen harder dan 250 km per uur... dus helaas, alle Porsches moeten vernietigd worden want je kunt er harder mee rijden dan de, op veel snelwegen, toegestane 130 km per uur. Het rijden van een Porsche zet nl aan tot sneller rijden dan wat mag. Anders zou iedereen gewoon in een Smart rijden. Met een beetje geluk halen die de 130 km per uur wel.quote:Hen gaat het erom dat het aan zou zetten tot het downloaden van films, wat verder niets met de zaak te maken heeft. Dan kan je elektriciteit ook wel gaan verbieden, omdat een computer
dat nodig heeft om de betreffende film te kunnen downloaden.
Nieuws mag je herschrijven als je bronvermelding gebruikt toch? Voor ondertiteling zal dat wellicht niet gelden.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:22 schreef Mickeys het volgende:
En dat is nu juist iets wat discutabel is. Copyright op wat? Dan zouden alle bloggers, alle nieuwssites etc etc dus ook inbreuk maken. Daarom is het aan de rechter om maar te bepalen wat juist is. Daarom ook deel 1 van de dagvaarding: "Verklaring voor recht"
Die 130 haal ik met gemak!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:22 schreef Mickeys het volgende:
Anders zou iedereen gewoon in een Smart rijden. Met een beetje geluk halen die de 130 km per uur wel.
Daarom... laat je niet leiden door wat mensen daar als reactie neerzetten... dat is net zo'n domme opmerking als wat ik neerzette.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die 130 haal ik met gemak!Die zin is minstens zo suggestief als de tekening die boven het gisteren overleden audiosetje hangt.
Juist, en daarom heb ik Astrid Oosenbrug (2e kamerlid PvdA) ook ingeschakeld omdat zij over ICT (internet o.a.) gaat en zij is zeer te spreken over onze actie en volgt deze zeer nauwquote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:31 schreef fietsie het volgende:
Wat zo jammer is dat de discussie met film en entertainment industrie steeds maar weer gefocussed wordt op wet- en regelgeving en niet op de vraag of het huidige model van rechten, rechtenverdeling over de planeet en planning in de tijd nog wel van toepassing is op een planeet waarop de klok overal gelijkloopt.
En over hoe de financiers van die bedrijven evenveel of meer kunnen blijven binnenharken in een nieuwe constellatie waarbij releases van titels wereldwijd zijn, in plaats van regionaal.
Dan kom je sneller in de buurt van een oplossing, naar mijn mening
Waar kan je doneren?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:35 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Daarom... laat je niet leiden door wat mensen daar als reactie neerzetten... dat is net zo'n domme opmerking als wat ik neerzette.
Maar goed... 50% van het streefbedrag is vandaag binnen. Ik ben de donateurs zo dankbaar... had anders nooit gelukt
Nee, ging nergens over. Maar dan ook echt nérgens.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... als het iets belangrijks is doe maar een samenvatting vanaf dat ik lat ging
Proest...quote:
zoals gewoonlijkquote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, ging nergens over. Maar dan ook echt nérgens.
Done.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:37 schreef Mickeys het volgende:
[..]
http://www.dreamordonate.nl/422-laat-ondertitels-vrij
Groene Smoothiequote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah, je bent al aardig wakker.
Ik heb inderdaag een Smoothie én een koffiequote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Deze keer met spinazie en koffie of zo?
Je bent een schatquote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb inderdaag een Smoothie én een koffieniet in één beker maar de koffie drink
ik tussen de slokken Smoothie
Gewoon.... een Smoothie met extra veel spinazie, is bijna een papje, en dan af en toe eenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Hoe kan je dat no... hoe krijg je dat da...
Ik eet gewoon een bammetje met Old Amsterdam kaas en neem af en toe een slokje koffiequote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Gewoon.... een Smoothie met extra veel spinazie, is bijna een papje, en dan af en toe een
slokkie koffie
Nou krijg je me normaal niet snel misselijk hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Gewoon.... een Smoothie met extra veel spinazie, is bijna een papje, en dan af en toe een
slokkie koffie
De smoothie smaakt naar sinaasappel hoor dus is niks vies aan, die spinazie proef je niet eensquote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou krijg je me normaal niet snel misselijk hoor.
Mooie is... stel... we winnen... we hoeven niets te betalen... en er blijft geld over.... dan gaat alles naar Stichting AAPquote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik doneer al aan de aapjesvind ik wel genoeg
Neeheeeee, maar die combinatie met koffie, jong!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:48 schreef FANN het volgende:
[..]
De smoothie smaakt naar sinaasappel hoor dus is niks vies aan, die spinazie proef je niet eens
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
ja, ff onder water staan, want ik mot een audiosetje scoren.
Dames!
Ja, ik ga ook zo douzen, wel zo fijn voor de masseur als ik niet lig te stinken op die tafelquote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dames!
Dat is mooi!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Mooie is... stel... we winnen... we hoeven niets te betalen... en er blijft geld over.... dan gaat alles naar Stichting AAP![]()
Hoop ik ook, maar tot nu toe nog niet... 2,5 jaar strijd onderhandelen ongeveer is best een kostbare toestand met juristen en advocaten.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is mooi!dat er maar véél over mag blijven dan
als ik dit soort dingen lees prijs ik me zo gelukkig dat wij (de toen wij) het keurig afgehandeld hebbenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:51 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hoop ik ook, maar tot nu toe nog niet... 2,5 jaar strijd onderhandelen ongeveer is best een kostbare toestand met juristen en advocaten.
En wie zijn de toen wij?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:50 schreef just me het volgende:
[..]
als ik dit soort dingen lees prijs ik me zo gelukkig dat wij (de toen wij) het keurig afgehandeld hebben
mijn ex-man en ik, we gingen na een huwelijk van 22 jaar uit elkaarquote:
Ow... eh.. ja... dit gaat om de actie... niet een scheiding... (scheiding al wel 2 keer gedaan, 1e keer simpel en vlot, 2e keer een drama ondanks H.V.)quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:54 schreef just me het volgende:
[..]
mijn ex-man en ik, we gingen na een huwelijk van 22 jaar uit elkaar
Ow sorry dan had ik het niet goed begrepenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow... eh.. ja... dit gaat om de actie... niet een scheiding... (scheiding al wel 2 keer gedaan, 1e keer simpel en vlot, 2e keer een drama ondanks H.V.)
Ach bij mijn broer duurde het ook iets van 5 jaar ofzo.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:51 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hoop ik ook, maar tot nu toe nog niet... 2,5 jaar strijd onderhandelen ongeveer is best een kostbare toestand met juristen en advocaten.
Nog iemand die denkt dat het om een scheiding gaat.. ja.. ik hoop een scheiding van Stichting Breinquote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach bij mijn broer duurde het ook iets van 5 jaar ofzo.
Je bent op de helft.
* Spezza19 blijft lekker vrijgezel
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:02 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nog iemand die denkt dat het om een scheiding gaat.. ja.. ik hoop een scheiding van Stichting Brein
Daar ging het de hele tijd over... over doneren en zo en dat er geld over moet blijvenquote:
quote:
Stichting Brein
Ik vind het prima dat er organisaties zijn die de inbreuk van auteursrecht in de gaten houden. Maar het is vooral de manier waarop Brein zich profileert waardoor het alleen maar averechts werkt.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Daar ging het de hele tijd over... over doneren en zo en dat er geld over moet blijven
[..]![]()
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:31 schreef sacha het volgende:
14 apjes, 68 mailtjes, 6 berichten op voicemail, 8 gemiste gesprekken![]()
ik durf op FB niet eens te kijken![]()
dank voor de felicitaties allen!![]()
*duikt weer onder*
Dat dus. Ik bezit ruim 1000 dvd's en bluray's maar als je de ondertiteling bekijkt, dan is het regelmatig om te janken zo slecht. Wat is er dan fout om een ondertiteling van het internet af te halen? De film zelf is niks mis mee, maar ik kan de ondertiteling niet los van de film omruilen voor wel een correcte. Ik vind dat gewoon niet meer kunnen in deze tijden.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat er organisaties zijn die de inbreuk van auteursrecht in de gaten houden. Maar het is vooral de manier waarop Brein zich profileert waardoor het alleen maar averechts werkt.
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:31 schreef sacha het volgende:
*duikt weer onder*
Het was een discussie op hoog niveau man.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, ging nergens over. Maar dan ook echt nérgens.
jouw missie is geslaagd ?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het was een discussie op hoog niveau man.
Braboburg?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga zo richting bijna België
Verspilde energie..............quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:35 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Daarom... laat je niet leiden door wat mensen daar als reactie neerzetten... dat is net zo'n domme opmerking als wat ik neerzette.
Maar goed... 50% van het streefbedrag is vandaag binnen. Ik ben de donateurs zo dankbaar... had anders nooit gelukt
Dat doe ik niet zomaar even tussen neus en lippen door, daar heb ik toch echt even tijd voor nodig.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dames!
Ik zou niet weten waar het is, maar veel plezier daarquote:
Een gehucht ietsje onder Tilburg.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 13:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar het is, maar veel plezier daar
maar Piet ging niet naar Belgie, maar naar BijnaBelgiequote:Op vrijdag 5 februari 2016 13:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een gehucht ietsje onder Tilburg.
Net over de grens in België.
Tuurlijk, want daar is de tabak en de benzine ook zo goedkoop? Nee dus.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 13:11 schreef drakin het volgende:
[..]
maar Piet ging niet naar Belgie, maar naar BijnaBelgie
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga zo richting bijna België
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 13:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tuurlijk, want daar is de tabak en de benzine ook zo goedkoop? Nee dus.
Neem van mij aan dat ie ook even over de grens wipt.quote:
Ik heb niet zover teruggelezen en hier zegt hij bijnaBquote:Op vrijdag 5 februari 2016 13:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neem van mij aan dat ie ook even over de grens wipt.
Daarbij heeft hij dat zelf gisteren verteld.
Maakt ook niet uit.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 13:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb niet zover teruggelezen en hier zegt hij bijnaB
En ik ga lunchen in Friesland
Dank uquote:Op vrijdag 5 februari 2016 13:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit.![]()
Nou, amuseer je en smakelijk.
het is een beetje ingewikkeld daar http://www.vvvbaarle.nl/unieke-enclavesituatie_24.htmlquote:Op vrijdag 5 februari 2016 13:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb niet zover teruggelezen en hier zegt hij bijnaB
En ik ga lunchen in Friesland
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:31 schreef sacha het volgende:
*duikt weer onder*
Zo, populaire aapquote:
Sas is vandaag zelf jarigquote:
Nu al? Ik dacht dat dat nog maaaaanden duurt.quote:
Gefeliciteerd Sas!quote:
sterktequote:
sportenquote:
Nog een paar uurtjes, en dan ben je er weer voor een jaar vanaf.quote:
het vertrekt pas zondag omdat het zo GEZELLIG isquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nog een paar uurtjes, en dan ben je er weer voor een jaar vanaf.
Ik wou al zeggen er vertrekt echt geen boot om middernacht meerquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:45 schreef sacha het volgende:
[..]
het vertrekt pas zondag omdat het zo GEZELLIG is
als ik met een zeehond ga slaan mag ze misschien wel met de heliquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen er vertrekt echt geen boot om middernacht meer
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:51 schreef sacha het volgende:
[..]
als ik met een zeehond ga slaan mag ze misschien wel met de heli
Die landde vanmiddag nog raar volgens fietsiequote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:51 schreef sacha het volgende:
[..]
als ik met een zeehond ga slaan mag ze misschien wel met de heli
Zeehond of heliquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:56 schreef drakin het volgende:
En laat die zeehong verder met rust, das zielig
Dquote:
Goed... je zorgt dat je het hele weekend dronken bent en geeft dan als excuus dat je toch voor ene keer in je leven wil weten hoe dat nu is met carnavalquote:
Volgens mij gebruikt Sas dat excuus al meer dan 40 jaarquote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:10 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Goed... je zorgt dat je het hele weekend dronken bent en geeft dan als excuus dat je toch voor ene keer in je leven wil weten hoe dat nu is met carnaval
1 voordeel... nog 3 uur en 47 minuten.. dan is het 6 februari en weer dichter bij 8 februari....quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikt Sas dat excuus al meer dan 40 jaar
Ze gaat 7 februari al weg hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
1 voordeel... nog 3 uur en 47 minuten.. dan is het 6 februari en weer dichter bij 8 februari....
Hou vol Sas! Je kunt het !
I know... maar ze vroeg van de week of het al 8 februari is. Want als ze de 7e weg gaan, dan moet je vervolgens nog de zooi opruimen en bijkomen van de invasiequote:
Of omdat het dan voorbij is, maar ik neem aan dat de boot niet pas 5 voor 12 gaat 's avondsquote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:18 schreef Mickeys het volgende:
[..]
I know... maar ze vroeg van de week of het al 8 februari is. Want als ze de 7e weg gaan, dan moet je vervolgens nog de zooi opruimen en bijkomen van de invasieSas is best wel slim om aan de 8e te denken en niet al de 7e... want dan komt het echt hard aan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |