quote:
Ik weet weel een paar hinnekersquote:
Dat ze er het beste reggae bij kunnen draaien en het liefst bij volle maan. Zulke adviezen?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga binnenkort een paardenfok adviesbureau beginnen.
Alleen voor Fokkers?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga binnenkort een paardenfok adviesbureau beginnen.
Ohh hinneker nr.1 is L2bquote:
Ja .. Ik zou zeggen wat weerhoud je?quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Afnemers over de hele wereld, China, Japan, Australië, Zuid-Afrika, USA, Brazilië, Canada, Rusland.
Nee heb fotografisch geheugen met afstammingen en zie binnen 10 seconden of paard goed kan bewegen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat ze er het beste reggae bij kunnen draaien en het liefst bij volle maan. Zulke adviezen?
Misschien dat je Sas nog een berichtje kunt sturen voor een aanpassingquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er moest toch iets komen te staan.
Dan zou ik er haast mee maken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee heb fotografisch geheugen met afstammingen en zie binnen 10 seconden of paard goed kan bewegen.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat je Sas nog een berichtje kunt sturen voor een aanpassing
Niets eigenlijk alleen ben lui en heb het geld niet nodig.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja .. Ik zou zeggen wat weerhoud je?
Ik heb nooit haast, dat is mij vreemd.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan zou ik er haast mee maken.
Zeg Piet, je zou even gaan liggen, maar dat heb je achteraf nog helemaal niet gedaan toch?quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb nooit haast, dat is mij vreemd.
Ik spaar voor een auto, ik heb al de banden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Niets eigenlijk alleen ben lui en heb het geld niet nodig.
Exact zoals ik het bij mijn ex deed.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Les 1 wanneer je op een knol stapt, Relax en heb geen haast.
Heb je geen auto, of wil je een andere?quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik spaar voor een auto, ik heb al de banden.
Deed mijn ex ook, vandaar is het mijn exquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Exact zoals ik het bij mijn ex deed.
Het is soms handiger om wakker te blijven maar heb wel een Siësta gedaan hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zeg Piet, je zou even gaan liggen, maar dat heb je achteraf nog helemaal niet gedaan toch?
Jij bent ook zo'n knol?quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Deed mijn ex ook, vandaar is het mijn ex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |