quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze neuken iig geen matrassen.
Ze trekken een muur op en scoren uit hun eerste kans. Geweldig, geweldig, geweldig. De Utrechthype gerechtvaardigd.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe maar niet alsof ik gek ben.
Oh he mad.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ze trekken een muur op en scoren uit hun eerste kans. Geweldig, geweldig, geweldig.
Bij de beker is het maar 1 wedstrijd dus dan doen ze niet aan uitgoals.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu moet PSV, 2x scoren want uit goals tellen dubbel.
Ik hoop het maarquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:18 schreef Kopsterk het volgende:
Feyenoord verliest toch wel van Utrecht/AZ
Ajax verliest van VSBB.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:18 schreef Kopsterk het volgende:
We kunnen ook aardig doenquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:17 schreef Mani89 het volgende:
HAHAHA YES YES YES CAVALIERS CAVALIERS CAVALIERS
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:18 schreef Kopsterk het volgende:
Oh ok, dan is PSV bij deze stand wél door!quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:18 schreef Kopsterk het volgende:
Dit hoort erbij.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We kunnen ook aardig doen
Gelukkig maar want als Feyenoord de finale haalt zou dat niet eerlijk zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bij de beker is het maar 1 wedstrijd dus dan doen ze niet aan uitgoals.
Die liggen al uit het toernooi.quote:
Vind je het dan niet erg dat PSV achterstaat?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit zei ik ook toen het 0-0 stond. Kappen met deze shit.
Liever vandaag verliezen dan zondag.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind je het dan niet erg dat PSV achterstaat?
Af en toe verdient die jongen gewoon een flinke taart in zijn gezicht.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:20 schreef Pascalus het volgende:
Jongens doe eens lief tegen Kevaljee.
nee is niet in deze rondequote:Op donderdag 4 februari 2016 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu moet PSV, 2x scoren want uit goals tellen dubbel.
Wat is dit weer voor laf antwoord. Beide wedstrijden zijn belangrijk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Liever vandaag verliezen dan zondag.
Gaat Wout Poels de Volta a la Comunitat Valenciana winnen?quote:
Het is gemaakt van pinda's, niet van blokjes kip met gemarineerde kruiden wat doorgaans doorgaat voor saté.quote:
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat heeft hij wel vaker.
Klaas vaker
Wtfquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh, je ligt niet plat op je rug op bed, dat je mijn post nog kunt lezen?
Uh, okequote:Op donderdag 4 februari 2016 21:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik raadpleeg even mijn beste vriend GGMM...quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gaat Wout Poels de Volta a la Comunitat Valenciana winnen?
Mayonaise is gemaakt van eieren, dat heet toch ook geen eionaise.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is gemaakt van pinda's, niet van blokjes kip met gemarineerde kruiden wat doorgaans doorgaat voor saté.
Wat een rare redenatie van je. Jij neukt zeker matrassen?
Matige comebackquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Saus voor over de Saté, vandaar Satésaus.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is gemaakt van pinda's, niet van blokjes kip met gemarineerde kruiden wat doorgaans doorgaat voor saté.
Wat een rare redenatie van je. Jij neukt zeker matrassen?
Bruma heeft een enorme neus.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:23 schreef kapiteintje het volgende:
Bruma gaat soleren.
Bruma raakt de bal kwijt.
Gras is groen.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:23 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Saus voor over de Saté, vandaar Satésaus.
Mayonaise noemen we ook geen frietsaus. Alleen debielen kopen frietsaus.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mayonaise is gemaakt van eieren, dat heet toch ook geen eionaise.
Zo argument weerlegt.
Verder sla je irrelevante dingen uit, maar dat zal wel komen omdat je voor Feyenoord bent.
Staat nog 10 kilo te zwaar.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:24 schreef Herqules het volgende:
Van Ginkel speelt wel onzichtbaar zeg.
Friet is ook geen woord.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mayonaise noemen we ook geen frietsaus. Alleen debielen kopen frietsaus.
Sowieso, frietquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En als het over friet gaat heet het dan frietsaus? Nee, deze redenering gaat niet op.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:23 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Saus voor over de Saté, vandaar Satésaus.
Mayonaise en fritessaus zijn twee verschillende dingen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We hebben hem weggepestquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:25 schreef Pascalus het volgende:
Waar is Paul? Is hij er alleen als Utrecht tegen Ajax speelt?
Dag Maarten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
Wat lijkt die Ramselaar belachelijk veel op Claudio Marchisio trouwens. Exacte look-a-likes.
EN NU??????quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het gaat primaLeuk dat je het vraagt
Goor varken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:27 schreef Kopsterk het volgende:
Ik doe wel eens ketchup over mijn aardappels
watquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:27 schreef Kopsterk het volgende:
Ik doe wel eens ketchup over mijn aardappels, maar dat moet ik dus ook 'aardappelsaus' gaan noemen?
watquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:27 schreef Kopsterk het volgende:
Ik doe wel eens ketchup over mijn aardappels
quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:27 schreef GGMM het volgende:
kapiteintje schijnt dit voorspeld te hebben.
Dat is geen saus die alleen voor aardappels is. Dus nee.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:27 schreef Kopsterk het volgende:
Ik doe wel eens ketchup over mijn aardappels, maar dat moet ik dus ook 'aardappelsaus' gaan noemen?
quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:28 schreef Herqules het volgende:
Ik zei het 10 jaar terug al, die Haller wordt een hele grote.
Jammer hier wou ik bij zijn.quote:geregistreerd op: dinsdag 7 januari 2014 @ 21:18
quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Quote het zo nog voor een 4e keer. Gewoon doen joh, om het nóg wat extra kracht bij te zetten
quote:
quote:
quote:
quote:
Haller at ya boyquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:28 schreef Herqules het volgende:
Ik zei het 10 jaar terug al, die Haller wordt een hele grote.
Onzichtbaar als de ruimtes klein worden, was dus een goeie voor Ajaxquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:29 schreef Vermecelli het volgende:
Ohja van Ginkel is er ook nog. Hoe speelt ie?
Hahaha.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:29 schreef Vermecelli het volgende:
Ohja van Ginkel is er ook nog. Hoe speelt ie?
utrecht hype is terugquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Hey, het 'muur optrekkende' Utrecht staat zomaar met 0-2 voor.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:29 schreef GGMM het volgende:
Speelt van Ginkel nou serieus of is dat een grapje?
nou nou nou nou nou nouquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat zou zijn moeder daar van vinden?
Absoluut toptalent - Frank de Boer en Marc Overmarsquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Onzichtbaar als de ruimtes klein worden
Nou eerst dacht ik dus dat het een grapje was, maar hij speelt dus wel echt haha.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:29 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Haller is een zeer overschatte spits.
bij ons bij de tribune hebben we een steward(vrouwlijke) lopen die exact hetzelfde kapsel heeftquote:
haha!quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou eerst dacht ik dus dat het een grapje was, maar hij speelt dus wel echt haha.
Even gewijzigd ^^quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Absoluut toptalent - Frank de Boer en Marc Overmars
quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:30 schreef kapiteintje het volgende:
Ruud zit naast z'n hipster nichtje.
Herfstthee.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:30 schreef opperkleurder het volgende:
Wat voor thee gaan jullie nu drinken?
Nana.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:30 schreef opperkleurder het volgende:
Satéquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:30 schreef opperkleurder het volgende:
Voor wat?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:30 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ben gedropt in een of andere pauperwijk. Ik sluit niet uit dat het Leiden is.
Loop maar weer weg.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:30 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ben gedropt in een of andere pauperwijk. Ik sluit niet uit dat het Leiden is.
Lijkt het op Bogota?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:30 schreef Cavaliers het volgende:
0-Theequote:Op donderdag 4 februari 2016 21:30 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zei net dat hij onzichtbaar speelde. Maar dat was een grapje omdat hij niet speelt. Uiteindelijk blijkt dus wel dat hij speelt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:29 schreef GGMM het volgende:
Ga je bij Stijn op bezoek?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:30 schreef Cavaliers het volgende:
Tegen Ajax met al dat vuurwerk ook jaquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
Toch altijd wel respect hoe ze zich in Utrecht altijd weten op te laden voor bekerwedstrijden. Al decennialang bekend als cupfighters, en ze maken het altijd weer waar.
WAMBERTOquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
Toch altijd wel respect hoe ze zich in Utrecht altijd weten op te laden voor bekerwedstrijden. Al decennialang bekend als cupfighters, en ze maken het altijd weer waar.
Maar we zitten niet in Australië.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Australië is het nu zomer, maar dat geheel terzijde.
Dit keer zelfs zonder arbitraire blunders.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
Paar filmpjes op YouTube zitten kijken?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:32 schreef StarGazer het volgende:
PSV gaat dit gewoon winnen hoor, maak je maar geen illusies
Neequote:Op donderdag 4 februari 2016 21:32 schreef StarGazer het volgende:
PSV gaat dit gewoon winnen hoor, maak je maar geen illusies
quote:
Gekke gedachte blijft dat altijd.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Australië is het nu zomer, maar dat geheel terzijde.
Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar we zitten niet in Australië.
Kan een keer gebeuren.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tegen Ajax met al dat vuurwerk ook ja
Net als dat het nu twaalf uur later is in Nieuw-Zeeland.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Gekke gedachte blijft dat altijd.
psv dat thuis van Utrecht verliest hahahaquote:
En 9 uur vroeger in L.A.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Net als dat het nu twaalf uur later is in Nieuw-Zeeland.
Nieuw-Zeeland leeft dus in de toekomst ten opzichte van ons. Bijzondere gedachte.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Net als dat het nu twaalf uur later is in Nieuw-Zeeland.
En het fenomeen rond de datumgrens is ook fascinerend.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En 9 uur vroeger in L.A.
#dingendesleven
Bijzonder gedachte.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nieuw-Zeeland leeft dus in de toekomst ten opzichte van ons. Bijzonder gedachte.
Ligt dat niet ergens op de stille oceaan?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En het fenomeen rond de datumgrens is ook fascinerend.
Dat was mijn Petrovic imitatie.quote:
fan ik ben erquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:25 schreef Pascalus het volgende:
Waar is Paul? Is hij er alleen als Utrecht tegen Ajax speelt?
quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ligt dat niet ergens op de stille oceaan?
Ik keek vannacht naar GSquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:36 schreef Kopsterk het volgende:
Wisten jullie dat de Cavaliers alwéér verloren hebben?
Van de Hornets
Niemand neemt de Cavaliers serieus.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:36 schreef Kopsterk het volgende:
Van de Hornets
Als er ene babbelziek is in deze land dan is het de Hagenezen.quote:
Stront kan wel degelijk van stront winnenquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:36 schreef Kopsterk het volgende:
Van de Hornets
Basketbal is geen sport.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:36 schreef Kopsterk het volgende:
Van de Hornets
Ik neem Cavaliers regelmatig serieus.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:36 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Niemand neemt de Cavaliers serieus.
Tijd blijft een mooi fenomeen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Copyrights naar Corzegtzoveel.files.wordpress.com
Er staat wat fouten in jouw post.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als er ene babbelziek is in deze land dan is het de Hagenezen.
Curry was weer ziek bezigquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik keek vannacht naar GS
Ik heb genoten
Haha.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er staat wat fouten in jouw post.
Vandaar dat je een Pereiro-UI hebt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik neem Cavaliers regelmatig serieus.
Daar geniet hij erg van.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik neem Cavaliers regelmatig serieus.
Alleen is de dood een minder leuk fenomeen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tijd blijft een mooi fenomeen.
Soms draaien we de rollen om.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaar dat je een Pereiro-UI hebt.
Het hoort erbij. Embrace itquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen is de dood een minder leuk fenomeen.
Echt waar? Ik kan niet wachten om heel eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe niet zo arrogant joh.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:38 schreef Maartenfr12 het volgende:
Wel handig dat PSV die beker nu rechtstreeks cadeau lijkt te doen aan Feyenoord. Gratis ticket voor Europees voetbal en eindelijk weer eens wat zilverwerk.
Dat verandert wel naarmate je ouder wordt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen heb ik nare gedachten over de dood.
Ik wist helemaal niet dat er vandaag is gedart.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn verwijde aorta.
4-7 Wade
Hij stond 3-0 voor.
Kent u de dood?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit kan ik bevestigen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat verandert wel naarmate je ouder wordt.
Ticking away, the moments that make up a dull day.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tijd blijft een mooi fenomeen.
Momenteel heb ik het macabere idee dat het een grote leegte is.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat verandert wel naarmate je ouder wordt.
Die is al begonnen in augustus hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:40 schreef Mani89 het volgende:
Oh fuck de Premier League begint vandaag.![]()
![]()
Ik schaam mij diep.
Nepfan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat er vandaag is gedart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |