bij ons bij de tribune hebben we een steward(vrouwlijke) lopen die exact hetzelfde kapsel heeftquote:
haha!quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou eerst dacht ik dus dat het een grapje was, maar hij speelt dus wel echt haha.
Even gewijzigd ^^quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Absoluut toptalent - Frank de Boer en Marc Overmars
quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:30 schreef kapiteintje het volgende:
Ruud zit naast z'n hipster nichtje.
Herfstthee.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:30 schreef opperkleurder het volgende:
Wat voor thee gaan jullie nu drinken?
Nana.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:30 schreef opperkleurder het volgende:
Satéquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:30 schreef opperkleurder het volgende:
Voor wat?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:30 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ben gedropt in een of andere pauperwijk. Ik sluit niet uit dat het Leiden is.
Loop maar weer weg.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:30 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ben gedropt in een of andere pauperwijk. Ik sluit niet uit dat het Leiden is.
Lijkt het op Bogota?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:30 schreef Cavaliers het volgende:
0-Theequote:Op donderdag 4 februari 2016 21:30 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zei net dat hij onzichtbaar speelde. Maar dat was een grapje omdat hij niet speelt. Uiteindelijk blijkt dus wel dat hij speelt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:29 schreef GGMM het volgende:
Speelt van Ginkel nou serieus of is dat een grapje?
Ga je bij Stijn op bezoek?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:30 schreef Cavaliers het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |