quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze neuken iig geen matrassen.
Ze trekken een muur op en scoren uit hun eerste kans. Geweldig, geweldig, geweldig. De Utrechthype gerechtvaardigd.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe maar niet alsof ik gek ben.
Oh he mad.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ze trekken een muur op en scoren uit hun eerste kans. Geweldig, geweldig, geweldig.
Bij de beker is het maar 1 wedstrijd dus dan doen ze niet aan uitgoals.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu moet PSV, 2x scoren want uit goals tellen dubbel.
Ik hoop het maarquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:18 schreef Kopsterk het volgende:
Feyenoord verliest toch wel van Utrecht/AZ
Ajax verliest van VSBB.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:18 schreef Kopsterk het volgende:
We kunnen ook aardig doenquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:17 schreef Mani89 het volgende:
HAHAHA YES YES YES CAVALIERS CAVALIERS CAVALIERS
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:18 schreef Kopsterk het volgende:
Oh ok, dan is PSV bij deze stand wél door!quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:18 schreef Kopsterk het volgende:
Dit hoort erbij.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We kunnen ook aardig doen
Gelukkig maar want als Feyenoord de finale haalt zou dat niet eerlijk zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bij de beker is het maar 1 wedstrijd dus dan doen ze niet aan uitgoals.
Die liggen al uit het toernooi.quote:
Vind je het dan niet erg dat PSV achterstaat?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit zei ik ook toen het 0-0 stond. Kappen met deze shit.
Liever vandaag verliezen dan zondag.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind je het dan niet erg dat PSV achterstaat?
Af en toe verdient die jongen gewoon een flinke taart in zijn gezicht.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:20 schreef Pascalus het volgende:
Jongens doe eens lief tegen Kevaljee.
nee is niet in deze rondequote:Op donderdag 4 februari 2016 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu moet PSV, 2x scoren want uit goals tellen dubbel.
Wat is dit weer voor laf antwoord. Beide wedstrijden zijn belangrijk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Liever vandaag verliezen dan zondag.
Gaat Wout Poels de Volta a la Comunitat Valenciana winnen?quote:
Het is gemaakt van pinda's, niet van blokjes kip met gemarineerde kruiden wat doorgaans doorgaat voor saté.quote:
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat heeft hij wel vaker.
Klaas vaker
Wtfquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh, je ligt niet plat op je rug op bed, dat je mijn post nog kunt lezen?
Uh, okequote:Op donderdag 4 februari 2016 21:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik raadpleeg even mijn beste vriend GGMM...quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gaat Wout Poels de Volta a la Comunitat Valenciana winnen?
Mayonaise is gemaakt van eieren, dat heet toch ook geen eionaise.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is gemaakt van pinda's, niet van blokjes kip met gemarineerde kruiden wat doorgaans doorgaat voor saté.
Wat een rare redenatie van je. Jij neukt zeker matrassen?
Matige comebackquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Saus voor over de Saté, vandaar Satésaus.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is gemaakt van pinda's, niet van blokjes kip met gemarineerde kruiden wat doorgaans doorgaat voor saté.
Wat een rare redenatie van je. Jij neukt zeker matrassen?
Bruma heeft een enorme neus.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:23 schreef kapiteintje het volgende:
Bruma gaat soleren.
Bruma raakt de bal kwijt.
Gras is groen.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:23 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Saus voor over de Saté, vandaar Satésaus.
Mayonaise noemen we ook geen frietsaus. Alleen debielen kopen frietsaus.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mayonaise is gemaakt van eieren, dat heet toch ook geen eionaise.
Zo argument weerlegt.
Verder sla je irrelevante dingen uit, maar dat zal wel komen omdat je voor Feyenoord bent.
Staat nog 10 kilo te zwaar.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:24 schreef Herqules het volgende:
Van Ginkel speelt wel onzichtbaar zeg.
Friet is ook geen woord.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mayonaise noemen we ook geen frietsaus. Alleen debielen kopen frietsaus.
Sowieso, frietquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mayonaise noemen we ook geen frietsaus. Alleen debielen kopen frietsaus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |