Gaat Wout Poels de Volta a la Comunitat Valenciana winnen?quote:
Het is gemaakt van pinda's, niet van blokjes kip met gemarineerde kruiden wat doorgaans doorgaat voor saté.quote:
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat heeft hij wel vaker.
Klaas vaker
Wtfquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh, je ligt niet plat op je rug op bed, dat je mijn post nog kunt lezen?
Uh, okequote:Op donderdag 4 februari 2016 21:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik raadpleeg even mijn beste vriend GGMM...quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gaat Wout Poels de Volta a la Comunitat Valenciana winnen?
Mayonaise is gemaakt van eieren, dat heet toch ook geen eionaise.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is gemaakt van pinda's, niet van blokjes kip met gemarineerde kruiden wat doorgaans doorgaat voor saté.
Wat een rare redenatie van je. Jij neukt zeker matrassen?
Matige comebackquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Saus voor over de Saté, vandaar Satésaus.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is gemaakt van pinda's, niet van blokjes kip met gemarineerde kruiden wat doorgaans doorgaat voor saté.
Wat een rare redenatie van je. Jij neukt zeker matrassen?
Bruma heeft een enorme neus.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:23 schreef kapiteintje het volgende:
Bruma gaat soleren.
Bruma raakt de bal kwijt.
Gras is groen.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:23 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Saus voor over de Saté, vandaar Satésaus.
Mayonaise noemen we ook geen frietsaus. Alleen debielen kopen frietsaus.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mayonaise is gemaakt van eieren, dat heet toch ook geen eionaise.
Zo argument weerlegt.
Verder sla je irrelevante dingen uit, maar dat zal wel komen omdat je voor Feyenoord bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |