Ik hoop het maarquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:18 schreef Kopsterk het volgende:
Feyenoord verliest toch wel van Utrecht/AZ
Ajax verliest van VSBB.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:18 schreef Kopsterk het volgende:
We kunnen ook aardig doenquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:17 schreef Mani89 het volgende:
HAHAHA YES YES YES CAVALIERS CAVALIERS CAVALIERS
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:18 schreef Kopsterk het volgende:
Oh ok, dan is PSV bij deze stand wél door!quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:18 schreef Kopsterk het volgende:
Dit hoort erbij.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We kunnen ook aardig doen
Gelukkig maar want als Feyenoord de finale haalt zou dat niet eerlijk zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bij de beker is het maar 1 wedstrijd dus dan doen ze niet aan uitgoals.
Die liggen al uit het toernooi.quote:
Vind je het dan niet erg dat PSV achterstaat?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit zei ik ook toen het 0-0 stond. Kappen met deze shit.
Liever vandaag verliezen dan zondag.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind je het dan niet erg dat PSV achterstaat?
Af en toe verdient die jongen gewoon een flinke taart in zijn gezicht.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:20 schreef Pascalus het volgende:
Jongens doe eens lief tegen Kevaljee.
nee is niet in deze rondequote:Op donderdag 4 februari 2016 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu moet PSV, 2x scoren want uit goals tellen dubbel.
Wat is dit weer voor laf antwoord. Beide wedstrijden zijn belangrijk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Liever vandaag verliezen dan zondag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |