Ook Lavenderr heeft een toestel ontvangen,quote:
]quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:07 schreef Burdie het volgende:
Op FOK:
- schoonvader van murp (kazam + lebara)
- Lavenderr (kazam + lebara)
- Hierdekerstman (Nokia + telfort)
- moeder van ktnxbye (Samsung + VF)
- 111210
- Aardbei16
- schoonouders AceHighHugo (kazam + lebara)
Op Twitter:
@DennisvrdVoort (kazam)
Ouders van @smol_81 (kazam + lebara)
Ze kunnen via de app je GPS data uitlezen. Is er toevallig recentelijk (lees 2 maanden) een update voor die app geweest? Ze moeten ooit besloten hebben die functionaliteit er in te zetten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
maak jij NU weer het nieuwe topic?
[..]
daar heb je geen adres ingevuld toch?
Omdat mobiel (vermoed ik)quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:07 schreef Burdie het volgende:
Op FOK:
- schoonvader van murp (kazam + lebara)
- Lavenderr (kazam + lebara)
- Hierdekerstman (Nokia + telfort)
- moeder van ktnxbye (Samsung + VF)
- 111210
- Aardbei16
- schoonouders AceHighHugo (kazam + lebara)
Op Twitter:
@DennisvrdVoort (kazam)
Ouders van @smol_81 (kazam + lebara)
Euh er is wel een update geweest maar bij toestemmingen staat geen locatie van de WIDM app.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:11 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ze kunnen via de app je GPS data uitlezen. Is er toevallig recentelijk (lees 2 maanden) een update voor die app geweest? Ze moeten ooit besloten hebben die functionaliteit er in te zetten.
Als je bij de permissies kijkt, heb je dan toestemming gegeven om je locatie te delen?
nog nietsquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:13 schreef delano.888 het volgende:
Nog resultaat behaald behalve de 2 die niet opnamen?
Dan denk ik niet dat ze het daar vandaan hebben. Of ze moeten een of ander virus achtig ding erbij hebben gepropt maar het lijkt me sterk dat die zo ver gaan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
Euh er is wel een update geweest maar bij toestemmingen staat geen locatie van de WIDM app.
Dat geeft ze nog niet je irl naam en adres.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:14 schreef Nizno het volgende:
Euh er is wel een update geweest maar bij toestemmingen staat geen locatie van de WIDM app.
idd dat denk ik ook niet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:16 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dan denk ik niet dat ze het daar vandaan hebben. Of ze moeten een of ander virus achtig ding erbij hebben gepropt maar het lijkt me sterk dat die zo ver gaan.
En dat idd ook niet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:16 schreef svann het volgende:
[..]
Dat geeft ze nog niet je irl naam en adres.
Dat kun je uit telefoonboek lezen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:16 schreef svann het volgende:
[..]
Dat geeft ze nog niet je irl naam en adres.
staat er in.quote:
Oke, het hele topic gelezen uit nieuwsgierigheid, (deel 2) tot de DVD's, en ik terugdacht aan dat Oost Gelderland werd genoemd. Ik heb een DVD gekregen, los, zonder hoesje, maar dat was al 2 weken geleden, deze heb ik naar de politie gebracht, stond ook 16+ op. Staal vol terrorisme, zou er een link kunnen zijn? En wat is BNW?quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:17 schreef Infection het volgende:
Je zou dit topic in BNW moeten openen, kijken wat er voor theorieën uit komen.
Goed ideequote:Op donderdag 4 februari 2016 18:17 schreef Infection het volgende:
Je zou dit topic in BNW moeten openen, kijken wat er voor theorieën uit komen.
Brave New Worldquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oke, het hele topic gelezen uit nieuwsgierigheid, (deel 2) tot de DVD's, en ik terugdacht aan dat Oost Gelderland werd genoemd. Ik heb een DVD gekregen, los, zonder hoesje, maar dat was al 2 weken geleden, deze heb ik naar de politie gebracht, stond ook 16+ op. Staal vol terrorisme, zou er een link kunnen zijn? En wat is BNW?
Een DVD met terrorisme? In de zin van executies of bedreigingen?quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oke, het hele topic gelezen uit nieuwsgierigheid, (deel 2) tot de DVD's, en ik terugdacht aan dat Oost Gelderland werd genoemd. Ik heb een DVD gekregen, los, zonder hoesje, maar dat was al 2 weken geleden, deze heb ik naar de politie gebracht, stond ook 16+ op. Staal vol terrorisme, zou er een link kunnen zijn? En wat is BNW?
Brave New Worldquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Brave New World. Voor alle complottheorieën.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zegt me nog niks, ben meer op fp dan forum, kan er altijd eens kijkenquote:
In de zin van aanslagen als Charlie Hebdo en 9/11quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:22 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Een DVD met terrorisme? In de zin van executies of bedreigingen?
Dat maakt het wel wat meer luguber.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
In de zin van aanslagen als Charlie Hebdo en 9/11
Reclamestunt voor FOK.nlquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:23 schreef Tinkepink het volgende:
Wel toevallig dat de twee die gebeld zijn toevallig niet in de gelegenheid waren op te nemen.
Waren er niet een paar "niet" leden weg getrolled?quote:
Dat is nu al een paar keer geopperd, maar dus niet het geval. Aangezien er ook niet FOK!kers een telefoon hebben ontvangen.quote:
m'n schoonpa op fok? ;')quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Waren er niet een paar "niet" leden weg getrolled?
Dat hoeft natuurlijk niks te zeggen, mensen gaan googlen en komen dan op FOK! uit wat misschien juist de bedoeling is.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat is nu al een paar keer geopperd, maar dus niet het geval. Aangezien er ook niet FOK!kers een telefoon hebben ontvangen.
Laten we dan ook stoppen met die suggestie.
Dan hadden we vast wel een jongere doelgroep de PR in geslingerdquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat hoeft natuurlijk niks te zeggen, mensen gaan googlen en komen dan op FOK! uit wat misschien juist de bedoeling is.
Niet dat ik daar in geloof, maar het had natuurlijk wel gekund.
40+ is niet voor niks weer openquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dan hadden we vast wel een jongere doelgroep de PR in geslingerd
owwww ja. Verrek.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
40+ is niet voor niks weer open.
Het heeft wel al twee topics met heel veel views opgeleverd. Dus dat is wel leuk voor FOK!quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat hoeft natuurlijk niks te zeggen, mensen gaan googlen en komen dan op FOK! uit wat misschien juist de bedoeling is.
Niet dat ik daar in geloof, maar het had natuurlijk wel gekund.
Lebara deelt ze altijd al gratis uit.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:30 schreef RockNijntje het volgende:
Ik herinner me trouwens ineens dat een of twee weken geleden simkaarten van Lebara werden uitgedeeld volgens mij op station Eindhoven. Ik moest snel naar school en heb niet goed gekeken, maar het was dus een stand van Lebara met wat van hun mensen er bij en zo ver ik weet deelden ze simkaarten uit...
Geen idee of dat er ook maar iets mee te maken heeft, maar ik vond het zoiets raars. Heb me er verder niet meer mee bezig gehouden, maar ik vind het nu toch wel even noemenswaardig. Zeker omdat het in de meeste van deze telefoongevallen toch om Lebara gaat.
Niet alleen in Eindhoven, ook in Almere gezien en in Groningen. Gewoon leuke marketing, en heeft vast niks te maken met dit onderwerpquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:30 schreef RockNijntje het volgende:
Ik herinner me trouwens ineens dat een of twee weken geleden simkaarten van Lebara werden uitgedeeld volgens mij op station Eindhoven. Ik moest snel naar school en heb niet goed gekeken, maar het was dus een stand van Lebara met wat van hun mensen er bij en zo ver ik weet deelden ze simkaarten uit...
Geen idee of dat er ook maar iets mee te maken heeft, maar ik vond het zoiets raars. Heb me er verder niet meer mee bezig gehouden, maar ik vind het nu toch wel even noemenswaardig. Zeker omdat het in de meeste van deze telefoongevallen toch om Lebara gaat.
Ik denk niet dat dit iets met Lebara te maken heeft. Was er ook niet iemand die een Telfort simkaart erin had zitten?quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:30 schreef RockNijntje het volgende:
Maar ja, wat heb je er aan als je helemaal NIETS met dat mobieltje kan? En overgeleverd bent aan hun grillen. Nah, klopt niet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Lebara deelt ze altijd al gratis uit.
Dit gaat daar niet overquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar ja, wat heb je er aan als je helemaal NIETS met dat mobieltje kan? En overgeleverd bent aan hun grillen. Nah, klopt niet.
sowieso heeft dat weinig effect aangezien GPS nooit echt nauwkeurig is.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:34 schreef WebHawk het volgende:
@ Mensen die over GPS praten; wat is het praktisch nut van GPS uitpeilen boven het weten van het adres omdat ze daar het pakketje heen hebben gestuurd?
Que?quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
aangezien GPS nooit echt nauwkeurig is.
Ik sta regelmatig bij de buren volgens mijn GPS.quote:
Gezellig...quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik sta regelmatig bij de buren volgens mijn GPS.
Ja maar dan kunnen ze volgens mij nooit zo duidelijk zijn met de juiste naam bij adres te hebben.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:38 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Gezellig...
Een paar meter er naast vind ik nog we redelijk nauwkeurig...
Die ¤450 beltegoed was fake, inside joke.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:38 schreef _UserName_ het volgende:
In de SMS stond beltegoed als bel tegoed, dat is de enige fout die ik kon vinden. ¤450 beltegoed is ook vreemd, als het een stunt van een provider is, waarom dan niet gelijk een abonnement? Daarbij waren de DVD's los in de brievenbus, denk niet dat het met elkaar te maken zal hebben.
GPS is (buitenshuis) tot op een paar meter nauwkeurig?quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
sowieso heeft dat weinig effect aangezien GPS nooit echt nauwkeurig is.
Zoals ik al aangaf zit ik volgens de GPS van mijn telefoon regelmatig bij de buren.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:40 schreef WebHawk het volgende:
[..]
GPS is (buitenshuis) tot op een paar meter nauwkeurig?
Denken dat 5000 mensen een telefoon hebben ontvangenquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:38 schreef BarryOSeven het volgende:
Best amateuristisch om verschillende telefoons bij verschillende aanbieders te gaan versturen. Een professional bestelt gewoon 5000 dezelfde telefoons voor een hoop poen.
Nee, ik vind het ook steeds vreemder worden. En zeker dat afluisterverhaal wat ik een stukje hierboven las. Ik hoop dat dat niet het geval is. Om van een terroristische aanslag nog maar te zwijgenquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:38 schreef BarryOSeven het volgende:
Best amateuristisch om verschillende telefoons bij verschillende aanbieders te gaan versturen. Een professional bestelt gewoon 5000 dezelfde telefoons voor een hoop poen.
Dit lijkt meer alsof het iemand is die zit te pranken, maar an sich kun je een terroristische aanslag of weet ik wat niet uitsluiten.
Vind het raar als een bedrijf in deze tijden dit soort stunts uit haalt. Of ben ik daar nou zo principieel in?
Ga nou geen grappen maken, serieuze shit ditquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:39 schreef igi0n het volgende:
[..]
Die ¤450 beltegoed was fake, inside joke.
Er is al gebeldquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:44 schreef Fopje het volgende:
Straks activeer je een bom bij het opnemen van het telefoontje. Alle sporen leiden dan naar jou...
Als het geen prank is zou er vanavond toch wel gebeld moeten worden...
Oh serieus? Dan weten we toch wie en waarom of wat kwam daar uit?quote:
Er staat ook een telefoonnummer ergens in het topic. Het begint met 072.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:45 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oh serieus? Dan weten we toch wie en waarom of wat kwam daar uit?
0722020169 inderdaad!quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er staat ook een telefoonnummer ergens in het topic. Het begint met 072.
Maar er schijnt een mexicaan op te nemen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er staat ook een telefoonnummer ergens in het topic. Het begint met 072.
Die is al ingelicht is in de vorige topics te lezen. Opnemen maar geen persoonlijke informatie geven was het advies.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:47 schreef BarryOSeven het volgende:
Verder zou ik wel morgen even de politie inlichten als er niet meer duidelijkheid komt vanavond.
Er zou minstens een verwijzing naar de initiator moeten zijn om niet als verdacht bestempelt te worden.
Was toch wel overduidelijk dat dat een "grapje" was toch?quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:47 schreef vaduz het volgende:
[..]
Maar er schijnt een mexicaan op te nemen.
Waarom??quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:50 schreef Amnistia het volgende:
Ik hoop wel dat de sim kaartjes ondertussen in andere mobieltje zitten???
De mijne meestal 2 meter.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:40 schreef WebHawk het volgende:
[..]
GPS is (buitenshuis) tot op een paar meter nauwkeurig?
Hoe zie je dat precies voor je?quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:38 schreef BarryOSeven het volgende:
Dit lijkt meer alsof het iemand is die zit te pranken, maar an sich kun je een terroristische aanslag of weet ik wat niet uitsluiten.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-dvd-mijn-brievenbusquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:53 schreef Poesopstokje het volgende:
Waarom waren die aanslag-dvdtjes geen landelijk nieuws?Hoor het hier voor het eerst.
Omdat dat waarschijnlijk door een lokale gekkie is gedaanquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:53 schreef Poesopstokje het volgende:
Waarom waren die aanslag-dvdtjes geen landelijk nieuws?Hoor het hier voor het eerst.
Ik heb het wel voorbij zien komen als nieuws. Maar ik geloof niet op tv.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:53 schreef Poesopstokje het volgende:
Dat kun je simpel uitvogelen door het toestel uit elkaar te halen. Dan kun je ook meteen controleren of er een verborgen microfoontje inzit. Kwestie van een paar schroefjes losmaken. Aangezien dat ding door de brievenbus kwam en het wel een klein toestelletje is acht ik de kans klein dat er een explosief in zit.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:53 schreef Amnistia het volgende:
[..]
OK van het ergste uit te gaan...
Terroristische aanslag... mobieltje kan ontploffen.
Ja weet ik veel wat voor iets zieks ze kunnen bedenken. Bijvoorbeeld chanteren: als je niet van de dom af sprint met een ISIS vlag dan blazen we de Amsterdam Arena op of zo?quote:
Ja, nu begin ik me echt ongemakkelijk te voelen. Thanksquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:53 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Thanksquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-dvd-mijn-brievenbus
Je voelde je nog niet eerder zo?quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, nu begin ik me echt ongemakkelijk te voelen. Thanks
10 gram springstof naast je hoofd overleef je niet hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:55 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dat kun je simpel proberen door het toestel uit elkaar te halen. Dan kun je ook meteen controleren of er een verborgen microfoontje inzitten. Kwestie van een paar schroefjes losmaken. Aangezien dat ding door de brievenbus kwam en het wel een klein toestelletje is acht ik de kans klein dat er een explosief in zit.
Zou jij springen dan?quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:56 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja weet ik veel wat voor iets zieks ze kunnen bedenken. Bijvoorbeeld chanteren: als je niet van de dom af sprint met een ISIS vlag dan blazen we de Amsterdam Arena op of zo?
Als je het had geweten, dan had je het kunnen voorkomen.
Jouw reactie is nogal prematuur.
Beste tip tot dusverrequote:Op donderdag 4 februari 2016 18:57 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Beter doe je de sim ff in een andere telefoon!
Kan een simkaart een virus bevatten?quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:50 schreef Amnistia het volgende:
Ik hoop wel dat de sim kaartjes ondertussen in andere mobieltje zitten???
Bij mij is hij alleen maar in gesprekquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:47 schreef vaduz het volgende:
[..]
Maar er schijnt een mexicaan op te nemen.
Nee, zou sowieso niet mee doen met het spel. Zou wel proberen alles te doen om het te voorkomen, maar niet erin meegaan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:58 schreef Awsom het volgende:
[..]
10 gram springstof naast je hoofd overleef je niet hoor.
[..]
Zou jij springen dan?
Nee, dat vind ik ook helemaal geen goed advies. Batterij er uit, simkaart kapot maken lijkt me beter.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:59 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Kan een simkaart een virus bevatten?
Zo, niet in je eigen mobiel proppen.
Wil je niet weten wie dit is? Voor het zelfde geld staan ze de volgende keer voor je deur omdat je niet opneemt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik ook helemaal geen goed advies. Batterij er uit, simkaart kapot maken lijkt me beter.
Dat kan sowieso want ze hebben mijn adres.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:00 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Wil je niet weten wie dit is? Voor het zelfde geldt staan ze de volgende keer voor je deur omdat je niet opneemt.
Kan het wat minder? Je merkt volgens mij al dat Lavenderr dat niet leuk vindt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:00 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Wil je niet weten wie dit is? Voor het zelfde geldt staan ze de volgende keer voor je deur omdat je niet opneemt.
Denk je echt dat ik alles helemaal ga teruglezen? Je ziet door de speculaties en aannames de telefoon niet meerquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Want die is ook nog helemaal niet langsgekomen...
quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:00 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Wil je niet weten wie dit is? Voor het zelfde geld staan ze de volgende keer voor je deur omdat je niet opneemt.
Ja, dat kan. Een SIM-kaart zou je telefoon kunnen overnemen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:59 schreef schommelstoel het volgende:
Kan een simkaart een virus bevatten?
Ik zou het je ook niet aanraden neequote:Op donderdag 4 februari 2016 19:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik alles helemaal ga teruglezen? Je ziet door de speculaties en aannames de telefoon niet meer
Ja sorry, je kunt iemand beter vast waarschuwen dan dat het straks te laat is toch?quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
Kan het wat minder? Je merkt volgens mij al dat Lavenderr dat niet leuk vindt.
Ja hoorquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:53 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Je evil twin KaBoem heeft het opgestuurd!quote:
Als je hem niet meer wil mag je hem wel naar mij opsturen hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik ook helemaal geen goed advies. Batterij er uit, simkaart kapot maken lijkt me beter.
Inderdaad, dit gebeurde ook in de RAI (Amsterdam) bij een grote kleding outlet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:30 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je evil twin KaBoem heeft het opgestuurd!
HALLO HALLO DIT IS DE BRANDWEERquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:01 schreef Poesopstokje het volgende:
Zullen we het nu weer over de Staatsloterij hebben?
Vind het nu wel eng worden hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
effe wachten dan...quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:03 schreef Zolderkamer het volgende:
Nou wie schroeft hem uit elkaar?
quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:05 schreef vaduz het volgende:
[..]
HALLO HALLO DIT IS DE BRANDWEER
UW CAVIA STAAT IN DE FIKPoes heeft geen kelder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het vooral kut voor de users die een telefoon hebben gekregen, die zijn doodsbang nu door jullie geroep en gespeculeer.
Eehmm... ze kunnen er geen afstand van doen en gewoon doen zoals vorige week?quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:07 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Poes heeft geen kelder.
Ik vind het vooral kut voor de users die een telefoon hebben gekregen, die zijn doodsbang nu door jullie geroep en gespeculeer.
Daar is het te amateuristisch voor opgezet. Ubisoft of zo'n grote uitgever bestelt gewoon een batch van duizenden telefoons. Die gaat niet allemaal verschillende telefoons zitten uitzoeken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:06 schreef Elvi het volgende:
Zijn er geen films of games die binnenkort uitkomen die ermee te maken kunnen hebben?
Die staan altijd overal met die kraampjes. In de Amsterdamse Poort bij station Bijlmer-Arena staan ze elke dag die kaarten uit te delen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:30 schreef RockNijntje het volgende:
Dat ding zit niet aan hun handen vastgelijmd. Gooi dat ding desnoods in een prullenbak om de hoek.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:07 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Poes heeft geen kelder.
Waarom zouden er dan ook niet-FOK!ers zijn benaderd? Dat is niet logich, tenzij diegene die andere mensen persoonlijk kent om hun reactie te zien.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:08 schreef NoXia het volgende:
Ik denk dat de beller trouwens hier ook mee leest, met welke intenties dan ook.
Ja IS gaat naar random mensen een telefoon versturenquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:08 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Daar is het te amateuristisch voor opgezet. Ubisoft of zo'n grote uitgever bestelt gewoon een batch van duizenden telefoons. Die gaat niet allemaal verschillende telefoons zitten uitzoeken.
Het is een prank van een user of iets van een vereniging. Een klein bedrijf zou ook nog kunnen maar het lijkt me stug dat iemand zoiets doet in deze tijden van dreiging zonder een logotje of iets dergelijks er op te zetten.
En dan blijft de ISIS optie nog open, met de terroristische DVD distributie.
Kan ook nog een mule achtig ding zijn, of een oplichter.
In ieder geval weinig goeds vermoed ik. Of het moet het moreel verdorven bedrijf zijn.
Ja heb je gezien hoe die aanslagen uitgevoerd worden? Dat is ook maar loszand bij elkaar geraapte zooi.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:10 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja IS gaat naar random mensen een telefoon versturenen dan
Dat is pas amateuristisch.
Amateuristisch is het inderdaad, maar om de DVD's aan ISIS te linken vind ik vrij ver al, al zal dat het uiteindelijke doel misschien wel zijn. Ik denk niet dat de telefoon en de DVD's gelinkt zijn aan elkaar. Misschien is het beter om verbanden te proberen maken met de ontvangers.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:08 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Daar is het te amateuristisch voor opgezet. Ubisoft of zo'n grote uitgever bestelt gewoon een batch van duizenden telefoons. Die gaat niet allemaal verschillende telefoons zitten uitzoeken.
Het is een prank van een user of iets van een vereniging. Een klein bedrijf zou ook nog kunnen maar het lijkt me stug dat iemand zoiets doet in deze tijden van dreiging zonder een logotje of iets dergelijks er op te zetten.
En dan blijft de ISIS optie nog open, met de terroristische DVD distributie.
Kan ook nog een mule achtig ding zijn, of een oplichter.
In ieder geval weinig goeds vermoed ik. Of het moet het moreel verdorven bedrijf zijn.
ja? en? * Knetterkrankjorum zit op het puntje van haar stoelquote:
Kun jij niet beter in BNW gaan baggeren?quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:11 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja heb je gezien hoe die aanslagen uitgevoerd worden? Dat is ook maar loszand bij elkaar geraapte zooi.
Zoals ik boven al aangeef hoef je maar een SAW achtige film te kijken om te kunnen bedenken hoe zoiets vorm kan krijgen. Geen idee, zal wel niet zo zijn maar de optie blijft altijd en maakt het verhaal lekker spannend.
Omdat dit topic best makkelijk te vinden is. Ook voor niet fokkers.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:10 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Waarom zouden er dan ook niet-FOK!ers zijn benaderd? Dat is niet logich, tenzij diegene die andere mensen persoonlijk kent om hun reactie te zien.
Waarom, dit topic is toch hier?quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:12 schreef vaduz het volgende:
[..]
Kun jij niet beter in BNW gaan baggeren?
Ja maar telefoons kopen en dan gaan bellen?quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:11 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja heb je gezien hoe die aanslagen uitgevoerd worden? Dat is ook maar loszand bij elkaar geraapte zooi.
Zoals ik boven al aangeef hoef je maar een SAW achtige film te kijken om te kunnen bedenken hoe zoiets vorm kan krijgen. Geen idee, zal wel niet zo zijn maar de optie blijft altijd en maakt het verhaal lekker spannend.
Er is al aangegeven dat sommige mensen het gespeculeer lang niet zo humorvol vinden als dat jij dat lijkt te vinden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:12 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Waarom, dit topic is toch hier?
"He, we hebben een bom in de RAI geplaatst. Als je nu niet snel 10 random mensen onthoofdt dan laten we die onploffen!"quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja maar telefoons kopen en dan gaan bellen?Wat heeft dat nou voor nut?
Minder tv en films kijken jij
helemaal niets aan de hand.. Foto's doe ik zo op fok zetten.. Eerst de vaat doenquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja? en? * Knetterkrankjorum zit op het puntje van haar stoel
quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:14 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
"He, we hebben een bom in de RAI geplaatst. Als je nu niet snel 10 random mensen onthoofd dan laten we die onploffen!"
En nu houd ik wel even op met mijn stemmingmakerij
Ja ik houd al op, alleen vragen mensen er ook om.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
Er is al aangegeven dat sommige mensen het gespeculeer lang niet zo humorvol vinden als dat jij dat lijkt te vinden.
* Knetterkrankjorum gaat dan ook maar koffie zettenquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:14 schreef murp het volgende:
[..]
helemaal niets aan de hand.. Foto's doe ik zo op fok zetten.. Eerst de vaat doen
Ja dat. Aan het lettertype te zien denk ik eerder een valentijnsdag-actie.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
misschien is het wel een valentijns actie ofzo... dat klinkt toch veel liever en leuker
Nee het is een aanslag!quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja dat. Aan het lettertype te zien denk ik eerder een valentijnsdag-actie.
al is dat dan wel weer sneu voor iedereen die het niet heeft incl mijzelf.. compleet ongeliefd enzoquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja dat. Aan het lettertype te zien denk ik eerder een valentijnsdag-actie.
Story of my lifequote:Op donderdag 4 februari 2016 19:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
al is dat dan wel weer sneu voor iedereen die het niet heeft incl mijzelf.. compleet ongeliefd enzo
quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:18 schreef _UserName_ het volgende:
Zijn alle ontvangers alleenstaand?
degene op twitter (smol81) spreekt over ouders in meervoud dus nee.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:18 schreef _UserName_ het volgende:
Zijn alle ontvangers alleenstaand?
De telefoon ging...quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:21 schreef BarryOSeven het volgende:
Waarom is het zo stil? Wat is er met alle ontvangers gebeurd?
Zat ik ook al aan te denken... en dan piet die het weer doet in de woonkamer van een userquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Is er al iemand benaderd door hvnl trouwens?
vind het wel echt iets dat vanavond langs zou kunnen komen in de uitzending![]()
ja, zo word je niet gebeld hequote:
ik las die zin heeeel raar.. het weer werd ineens iets anders weer doenquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:23 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken... en dan piet die het weer doet in de woonkamer van een user![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik las die zin heeeel raar.. het weer werd ineens iets anders weer doen
hahahahahahahaquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neequote:Op donderdag 4 februari 2016 19:19 schreef NoXia het volgende:
Wonen alle ontvangers in dezelfde regio?
quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[..]
ze mogen bellenquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Is er al iemand benaderd door hvnl trouwens?
vind het wel echt iets dat vanavond langs zou kunnen komen in de uitzending![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:29 schreef Fogel het volgende:
Maar strakt blijkt het gewoon iemand te zijn die tegen degene die opneemt zegt "het is friet" om vervolgens weer op te hangen.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:28 schreef murp het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:28 schreef Elvi het volgende:
Neem gewoon die telefoon op! Ze weten toch je naam en adres al, dus als het iets vaags is kan je in ieder geval iets duidelijker aangifte doen dan "ja ik was bang want ik las grappig bedoelde reacties op fok en toen deed ik de telefoon in stukjes in de magnetron"
tuurlijk, dat ding is toch niet naar mijn huis gestuurd en ligt nu op een andere locatie waar ie is heen gestuurd, simkaart eruit gehaald en ik een oude telefoon gestopt.. Nu maar afwachtenquote:
wat det een imeicheck?quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:32 schreef Amnistia het volgende:
Imei check doen!
En heb je al geprobeerd er zelf mee te bellen?
Dat horen ze wel via de mic...quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:33 schreef Rabieluh het volgende:
Of het is een list van inbrekers om te checken of je thuis bent, via GPS, of als je opneemt en ze vragen waar" ben je?" en je antwoordt met "boodschappen doen", dan sluipen ze snel je huis binnen.
dan doen ze wel heel veel moeitequote:Op donderdag 4 februari 2016 19:33 schreef Rabieluh het volgende:
Of het is een list van inbrekers om te checken of je thuis bent, via GPS, of als je opneemt en ze vragen waar" ben je?" en je antwoordt met "boodschappen doen", dan sluipen ze snel je huis binnen.
nog even en je gelooft je eigen posts. Zit je al in je schuilkelder van gewapend beton?quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:36 schreef BarryOSeven het volgende:
Het duurt zo lang allemaal dat het eigenlijk niets anders kan zijn dan een grote gruwelijke horror puzzel.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:36 schreef BarryOSeven het volgende:
Het duurt zo lang allemaal dat het eigenlijk niets anders kan zijn dan een grote gruwelijke horror puzzel.
dan gaat hij vast over, net als bij degene die in de bios zat en niet op kon nemen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:38 schreef Amnistia het volgende:
Achterhaal het nummer van de simkaart en bel met ee andere telefoon het nummer.
Kijken wat er tebeurtt
Daar zit ik al eeuwen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
nog even en je gelooft je eigen posts. Zit je al in je schuilkelder van gewapend beton?
Angst zaaien zonder direct gevolg bedoel je? Dat is de enige link die ik kan leggen. Maar waarom dan die kaarten erbij? Het beginsel klinkt vredig, haatzaaierij zou dat er niet bij doen, de DVD's lagen immers ook gewoon los in de brievenbus.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:36 schreef BarryOSeven het volgende:
En dat geloof je?quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan gaat hij vast over, net als bij degene die in de bios zat en niet op kon nemen.
Ja maar deze keer neem je WEL opquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan gaat hij vast over, net als bij degene die in de bios zat en niet op kon nemen.
dan bel je je zelf, hoe kom je dan verderquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:40 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Ja maar deze keer neem je WEL op
En dan kun je met je andere telefoon praten!quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:40 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Ja maar deze keer neem je WEL op
Want diegene heeft een reden om dat te zeggen en een 072nr online te knallen?quote:
Steeds in gesprek.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:40 schreef shiftsix het volgende:
[..]
dan bel je je zelf, hoe kom je dan verder
quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:41 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
En dan kun je met je andere telefoon praten!
Wauw wat een uitvinding is dat ding toch!
Dan weet je in elk geval of er iets raars gebeurtquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:40 schreef shiftsix het volgende:
[..]
dan bel je je zelf, hoe kom je dan verder
Staatsloterijquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:41 schreef Burdie het volgende:
En het begon als zo'n gezellig topic.
13 is een ongeluksnummer.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:41 schreef naiipajiiau het volgende:
Twee keer het nummer 13 staat erop!!! Maar eff serieus hij kan toch wel verder uit elkaar.
En het nummer van de tegenhanger van onze grote goedheid Jezus: de antichristus.quote:
zou iemand zo'n oldschool toestel aangemeld hebben?quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:43 schreef sneakydesert het volgende:
Ik zou aanraden om het serienummer hier in te voeren: https://www.stopheling.nl/
Je weet maar nooit.
of ze het ontvangen hebben? lolquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:43 schreef brillenmeisje het volgende:
Het is een studentenonderzoek. Een paar weken geleden heb ik een gesprek opgevangen van een projectgroepje. Zij hadden het over versturen van telefoons. Ik weet niet precies wat ze willen weten van de mensen die een telefoon hebben ontvangen.
Better safe than sorryquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
zou iemand zo'n oud toestel aangemeld hebben?
Het is nog geen 00.00 uur.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
Het is gewoon een heel raar gedoe. Een mobiel opsturen waar de ontvanger niets mee kan en waar de ontvanger van de gratis mobiel moet wachten tot de verzender je belt.
En vervolgens wordt er niet gebeld. Daar heeft de verzender niets aan en daar heeft de ontvanger niets aan. Zinloze missie.
foto's van murp hier boven gezien?quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:45 schreef shiftsix het volgende:
Kom erachter of er een tracking device/functie in zit
ik ga geloof ik even een paar dvd's rippen naar de mediaplayer ... weet ineens welke film ik wil zien vanavondquote:
Lijkt mij niet. Anders zouden ze er niet zoveel moeite in steken. De studenten die dit aan het bespreken waren zijn serieuze mensen. Het zijn geen 'lollige' types in ieder geval.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:44 schreef shiftsix het volgende:
[..]
of ze het ontvangen hebben? lol
quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:46 schreef sneakydesert het volgende:
Kijk wel ff wat voor ringetone er aan staat. Straks staat er een gillende geit ingesteld en bellen ze midden in de nacht
Dat was steeds in gesprek meen ik gelezen te hebben.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:45 schreef Elvi het volgende:
Is dat 072-nummer wat gepost was echt trouwens?
Kunnen ze proberen. Sla ze zo op hun harses met een knuppelquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:45 schreef BarryOSeven het volgende:
Als je vannacht niet op neemt, dan denken ze dat je niet thuis bent en kunnen ze nog wel eens gaan inbreken. Zou wel opletten.
Waarschijnlijk omdat de telefoon van Murp uit elkaar ligt, en het 072 nummer, Murp probeert te bereikenquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat was steeds in gesprek meen ik gelezen te hebben.
sim zit in een andere telefoonquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:48 schreef Neo-- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat de telefoon van Murp uit elkaar ligt, en het 072 nummer, Murp probeert te bereiken
die van mij was weggeveegd oid die van lavender komt uit amsterdamquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:49 schreef naiipajiiau het volgende:
Vraag me af of al de enveloppen in dezelfde regio op de post zijn gedaan. Doet postnl er niet zo'n code op printen/stempelen wat daarvoor staat of zo.
Of net een van de andere ontvangers beltquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:48 schreef Neo-- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat de telefoon van Murp uit elkaar ligt, en het 072 nummer, Murp probeert te bereiken
Ze gaan Fok!enquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:49 schreef Eejit het volgende:
Het is gewoon een sociaal experiment
Kijken hoe mensen reageren op zo'n situatie.
Jammer.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat was steeds in gesprek meen ik gelezen te hebben.
Zie je, dus het zijn Hollanders en geen ISquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:50 schreef BarryOSeven het volgende:
Mijn complimenten, hier heb je een oude schrale telefoon om mijn waardering uit te drukken. Ze hem vooral nooit uit. Doei
Blijf het vreemd vinden, zonder gein.
Prachtig toch!quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:51 schreef Papabear het volgende:
Dit topic gaat inmiddels helemaal nergens meer over. I.p.v. gewoon wachten tot dat ding overgaat en gewoon opnemen, worden de meest idiote en bizarre theorieën verzonnen
Klopt!quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:49 schreef Eejit het volgende:
Het is gewoon een sociaal experiment
Kijken hoe mensen reageren op zo'n situatie.
ben je daar zeker van? en uit welke regio komen die "studenten"?quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:51 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Klopt!
Is er niemand die mijn reacties heeft gelezen?![]()
![]()
![]()
Dat is zeker waar, daar had ik nog niet aan gedacht.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:51 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zie je, dus het zijn Hollanders en geen IS(of heel goed geïntegreerde
)
Nu pas, maar ja wie zegt dat dat klopt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:51 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Klopt!
Is er niemand die mijn reacties heeft gelezen?![]()
![]()
![]()
Lees even terug anders. Is allemaal aan bod gekomen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:53 schreef Enix het volgende:
Jezus man, wat een slowchat waarvan 80% onzin en zinloze discussies. Ik ga die 20+ pagina's die ik heb gemist niet doorlezen, dus kan iemand me vertellen wat de updates zijn?
Daar ben ik zeker van. Amsterdam.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:52 schreef murp het volgende:
[..]
ben je daar zeker van? en uit welke regio komen die "studenten"?
Er is nog geen ene moer gebeurd behalve dat we nu weten dat er geen C4 in de telefoons zit.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:53 schreef Enix het volgende:
Jezus man, wat een slowchat waarvan 80% onzin en zinloze discussies. Ik ga die 20+ pagina's die ik heb gemist niet doorlezen, dus kan iemand me vertellen wat de updates zijn?
Er zijn twee gebeld. Alleen die namen beiden niet op.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:53 schreef Enix het volgende:
Paar mensen zijn gebeld en hebben niet opgenomen. Anderen hebben de telefoon uit elkaar gesloopt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:53 schreef Enix het volgende:
Paar mensen die niet durven op te nemen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:53 schreef Enix het volgende:
ik heb vanmiddag al heel brutaal de webcare van kazam gesproken. zij weten in elk geval van niets. het topic was wel al bekend.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:54 schreef _UserName_ het volgende:
Wacht af of het wordt opgepakt door de media, of vraag zelf. Ben benieuwd naar wat het uiteindelijk is, succes nog!
Op de FP staat al een nieuwsitemquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:54 schreef _UserName_ het volgende:
Wacht af of het wordt opgepakt door de media, of vraag zelf. Ben benieuwd naar wat het uiteindelijk is, succes nog!
Als ze nou slim zijn hè, haken ze hier meteen op in en zetten ze een actie op FOK!quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb vanmiddag al heel brutaal de webcare van kazam gesproken. zij weten in elk geval van niets. het topic was wel al bekend.
ING app al geïnstalleerd?quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:57 schreef NoXia het volgende:
Welke apps zijn voorgeïnstalleerd? Telefoon software matig al ontleed? Aangemeld met een Google account?
Zag ik inderdaadquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:56 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Op de FP staat al een nieuwsitem
oeh das nog wel een idee. Ik ga morgen eens verder brainstormen met zequote:Op donderdag 4 februari 2016 19:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ze nou slim zijn hè, haken ze hier meteen op in en zetten ze een actie op FOK!
Die kunnen daar niks meequote:Op donderdag 4 februari 2016 19:58 schreef naiipajiiau het volgende:
Heeft iemand z'n toestel al naar de pliesie gebracht?
De politie is gebeld en ze hebben meer meldingen ontvangen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:58 schreef naiipajiiau het volgende:
Heeft iemand z'n toestel al naar de pliesie gebracht?
Apps? Die mobieltjes ogen alsof Snake er al met moeite op draait.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:57 schreef NoXia het volgende:
Welke apps zijn voorgeïnstalleerd? Telefoon software matig al ontleed? Aangemeld met een Google account?
Als het kan zou ik de mobiel gebruiken voor mobiel bankieren. Erg handig zo'n bank-telefoon.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:03 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Apps? Die mobieltjes ogen alsof Snake er al met moeite op draait.
Er kunnen geen apps op hè.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:04 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Als het kan zou ik de mobiel gebruiken voor mobiel bankieren. Erg handig zo'n bank-telefoon.
Ik zou het er niet op wagen met een mobieltje waar je de afkomst niet van weet. Straks is de software aangepast of iets dergelijks, je weet maar nooit.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:04 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Als het kan zou ik de mobiel gebruiken voor mobiel bankieren. Erg handig zo'n bank-telefoon.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:07 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik zou het er niet op wagen met een mobieltje waar je de afkomst niet van weet. Straks is de software aangepast of iets dergelijks, je weet maar nooit.
Ik proef de sarcasme in zijn post.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:07 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik zou het er niet op wagen met een mobieltje waar je de afkomst niet van weet. Straks is de software aangepast of iets dergelijks, je weet maar nooit.
Er kan zoveel ingebakken zijn....quote:
Zo word je idd snel genegeerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |