quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:18 schreef _UserName_ het volgende:
Zijn alle ontvangers alleenstaand?
degene op twitter (smol81) spreekt over ouders in meervoud dus nee.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:18 schreef _UserName_ het volgende:
Zijn alle ontvangers alleenstaand?
De telefoon ging...quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:21 schreef BarryOSeven het volgende:
Waarom is het zo stil? Wat is er met alle ontvangers gebeurd?
Zat ik ook al aan te denken... en dan piet die het weer doet in de woonkamer van een userquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Is er al iemand benaderd door hvnl trouwens?
vind het wel echt iets dat vanavond langs zou kunnen komen in de uitzending![]()
ja, zo word je niet gebeld hequote:
ik las die zin heeeel raar.. het weer werd ineens iets anders weer doenquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:23 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken... en dan piet die het weer doet in de woonkamer van een user![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik las die zin heeeel raar.. het weer werd ineens iets anders weer doen
hahahahahahahaquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neequote:Op donderdag 4 februari 2016 19:19 schreef NoXia het volgende:
Wonen alle ontvangers in dezelfde regio?
quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[..]
ze mogen bellenquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Is er al iemand benaderd door hvnl trouwens?
vind het wel echt iets dat vanavond langs zou kunnen komen in de uitzending![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:29 schreef Fogel het volgende:
Maar strakt blijkt het gewoon iemand te zijn die tegen degene die opneemt zegt "het is friet" om vervolgens weer op te hangen.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:28 schreef murp het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:28 schreef Elvi het volgende:
Neem gewoon die telefoon op! Ze weten toch je naam en adres al, dus als het iets vaags is kan je in ieder geval iets duidelijker aangifte doen dan "ja ik was bang want ik las grappig bedoelde reacties op fok en toen deed ik de telefoon in stukjes in de magnetron"
tuurlijk, dat ding is toch niet naar mijn huis gestuurd en ligt nu op een andere locatie waar ie is heen gestuurd, simkaart eruit gehaald en ik een oude telefoon gestopt.. Nu maar afwachtenquote:
wat det een imeicheck?quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:32 schreef Amnistia het volgende:
Imei check doen!
En heb je al geprobeerd er zelf mee te bellen?
Dat horen ze wel via de mic...quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:33 schreef Rabieluh het volgende:
Of het is een list van inbrekers om te checken of je thuis bent, via GPS, of als je opneemt en ze vragen waar" ben je?" en je antwoordt met "boodschappen doen", dan sluipen ze snel je huis binnen.
dan doen ze wel heel veel moeitequote:Op donderdag 4 februari 2016 19:33 schreef Rabieluh het volgende:
Of het is een list van inbrekers om te checken of je thuis bent, via GPS, of als je opneemt en ze vragen waar" ben je?" en je antwoordt met "boodschappen doen", dan sluipen ze snel je huis binnen.
nog even en je gelooft je eigen posts. Zit je al in je schuilkelder van gewapend beton?quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:36 schreef BarryOSeven het volgende:
Het duurt zo lang allemaal dat het eigenlijk niets anders kan zijn dan een grote gruwelijke horror puzzel.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:36 schreef BarryOSeven het volgende:
Het duurt zo lang allemaal dat het eigenlijk niets anders kan zijn dan een grote gruwelijke horror puzzel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |