Ook Lavenderr heeft een toestel ontvangen,quote:
]quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:07 schreef Burdie het volgende:
Op FOK:
- schoonvader van murp (kazam + lebara)
- Lavenderr (kazam + lebara)
- Hierdekerstman (Nokia + telfort)
- moeder van ktnxbye (Samsung + VF)
- 111210
- Aardbei16
- schoonouders AceHighHugo (kazam + lebara)
Op Twitter:
@DennisvrdVoort (kazam)
Ouders van @smol_81 (kazam + lebara)
Ze kunnen via de app je GPS data uitlezen. Is er toevallig recentelijk (lees 2 maanden) een update voor die app geweest? Ze moeten ooit besloten hebben die functionaliteit er in te zetten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
maak jij NU weer het nieuwe topic?
[..]
daar heb je geen adres ingevuld toch?
Omdat mobiel (vermoed ik)quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:07 schreef Burdie het volgende:
Op FOK:
- schoonvader van murp (kazam + lebara)
- Lavenderr (kazam + lebara)
- Hierdekerstman (Nokia + telfort)
- moeder van ktnxbye (Samsung + VF)
- 111210
- Aardbei16
- schoonouders AceHighHugo (kazam + lebara)
Op Twitter:
@DennisvrdVoort (kazam)
Ouders van @smol_81 (kazam + lebara)
Euh er is wel een update geweest maar bij toestemmingen staat geen locatie van de WIDM app.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:11 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ze kunnen via de app je GPS data uitlezen. Is er toevallig recentelijk (lees 2 maanden) een update voor die app geweest? Ze moeten ooit besloten hebben die functionaliteit er in te zetten.
Als je bij de permissies kijkt, heb je dan toestemming gegeven om je locatie te delen?
nog nietsquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:13 schreef delano.888 het volgende:
Nog resultaat behaald behalve de 2 die niet opnamen?
Dan denk ik niet dat ze het daar vandaan hebben. Of ze moeten een of ander virus achtig ding erbij hebben gepropt maar het lijkt me sterk dat die zo ver gaan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
Euh er is wel een update geweest maar bij toestemmingen staat geen locatie van de WIDM app.
Dat geeft ze nog niet je irl naam en adres.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:14 schreef Nizno het volgende:
Euh er is wel een update geweest maar bij toestemmingen staat geen locatie van de WIDM app.
idd dat denk ik ook niet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:16 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dan denk ik niet dat ze het daar vandaan hebben. Of ze moeten een of ander virus achtig ding erbij hebben gepropt maar het lijkt me sterk dat die zo ver gaan.
En dat idd ook niet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:16 schreef svann het volgende:
[..]
Dat geeft ze nog niet je irl naam en adres.
Dat kun je uit telefoonboek lezen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:16 schreef svann het volgende:
[..]
Dat geeft ze nog niet je irl naam en adres.
staat er in.quote:
Oke, het hele topic gelezen uit nieuwsgierigheid, (deel 2) tot de DVD's, en ik terugdacht aan dat Oost Gelderland werd genoemd. Ik heb een DVD gekregen, los, zonder hoesje, maar dat was al 2 weken geleden, deze heb ik naar de politie gebracht, stond ook 16+ op. Staal vol terrorisme, zou er een link kunnen zijn? En wat is BNW?quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:17 schreef Infection het volgende:
Je zou dit topic in BNW moeten openen, kijken wat er voor theorieën uit komen.
Goed ideequote:Op donderdag 4 februari 2016 18:17 schreef Infection het volgende:
Je zou dit topic in BNW moeten openen, kijken wat er voor theorieën uit komen.
Brave New Worldquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oke, het hele topic gelezen uit nieuwsgierigheid, (deel 2) tot de DVD's, en ik terugdacht aan dat Oost Gelderland werd genoemd. Ik heb een DVD gekregen, los, zonder hoesje, maar dat was al 2 weken geleden, deze heb ik naar de politie gebracht, stond ook 16+ op. Staal vol terrorisme, zou er een link kunnen zijn? En wat is BNW?
Een DVD met terrorisme? In de zin van executies of bedreigingen?quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oke, het hele topic gelezen uit nieuwsgierigheid, (deel 2) tot de DVD's, en ik terugdacht aan dat Oost Gelderland werd genoemd. Ik heb een DVD gekregen, los, zonder hoesje, maar dat was al 2 weken geleden, deze heb ik naar de politie gebracht, stond ook 16+ op. Staal vol terrorisme, zou er een link kunnen zijn? En wat is BNW?
Brave New Worldquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Brave New World. Voor alle complottheorieën.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zegt me nog niks, ben meer op fp dan forum, kan er altijd eens kijkenquote:
In de zin van aanslagen als Charlie Hebdo en 9/11quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:22 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Een DVD met terrorisme? In de zin van executies of bedreigingen?
Dat maakt het wel wat meer luguber.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |