zou iemand zo'n oldschool toestel aangemeld hebben?quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:43 schreef sneakydesert het volgende:
Ik zou aanraden om het serienummer hier in te voeren: https://www.stopheling.nl/
Je weet maar nooit.
of ze het ontvangen hebben? lolquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:43 schreef brillenmeisje het volgende:
Het is een studentenonderzoek. Een paar weken geleden heb ik een gesprek opgevangen van een projectgroepje. Zij hadden het over versturen van telefoons. Ik weet niet precies wat ze willen weten van de mensen die een telefoon hebben ontvangen.
Better safe than sorryquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
zou iemand zo'n oud toestel aangemeld hebben?
Het is nog geen 00.00 uur.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
Het is gewoon een heel raar gedoe. Een mobiel opsturen waar de ontvanger niets mee kan en waar de ontvanger van de gratis mobiel moet wachten tot de verzender je belt.
En vervolgens wordt er niet gebeld. Daar heeft de verzender niets aan en daar heeft de ontvanger niets aan. Zinloze missie.
foto's van murp hier boven gezien?quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:45 schreef shiftsix het volgende:
Kom erachter of er een tracking device/functie in zit
ik ga geloof ik even een paar dvd's rippen naar de mediaplayer ... weet ineens welke film ik wil zien vanavondquote:
Lijkt mij niet. Anders zouden ze er niet zoveel moeite in steken. De studenten die dit aan het bespreken waren zijn serieuze mensen. Het zijn geen 'lollige' types in ieder geval.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:44 schreef shiftsix het volgende:
[..]
of ze het ontvangen hebben? lol
quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:46 schreef sneakydesert het volgende:
Kijk wel ff wat voor ringetone er aan staat. Straks staat er een gillende geit ingesteld en bellen ze midden in de nacht
Dat was steeds in gesprek meen ik gelezen te hebben.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:45 schreef Elvi het volgende:
Is dat 072-nummer wat gepost was echt trouwens?
Kunnen ze proberen. Sla ze zo op hun harses met een knuppelquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:45 schreef BarryOSeven het volgende:
Als je vannacht niet op neemt, dan denken ze dat je niet thuis bent en kunnen ze nog wel eens gaan inbreken. Zou wel opletten.
Waarschijnlijk omdat de telefoon van Murp uit elkaar ligt, en het 072 nummer, Murp probeert te bereikenquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat was steeds in gesprek meen ik gelezen te hebben.
sim zit in een andere telefoonquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:48 schreef Neo-- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat de telefoon van Murp uit elkaar ligt, en het 072 nummer, Murp probeert te bereiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |