Ook Lavenderr heeft een toestel ontvangen,quote:
]quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:07 schreef Burdie het volgende:
Op FOK:
- schoonvader van murp (kazam + lebara)
- Lavenderr (kazam + lebara)
- Hierdekerstman (Nokia + telfort)
- moeder van ktnxbye (Samsung + VF)
- 111210
- Aardbei16
- schoonouders AceHighHugo (kazam + lebara)
Op Twitter:
@DennisvrdVoort (kazam)
Ouders van @smol_81 (kazam + lebara)
Ze kunnen via de app je GPS data uitlezen. Is er toevallig recentelijk (lees 2 maanden) een update voor die app geweest? Ze moeten ooit besloten hebben die functionaliteit er in te zetten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
maak jij NU weer het nieuwe topic?
[..]
daar heb je geen adres ingevuld toch?
Omdat mobiel (vermoed ik)quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:07 schreef Burdie het volgende:
Op FOK:
- schoonvader van murp (kazam + lebara)
- Lavenderr (kazam + lebara)
- Hierdekerstman (Nokia + telfort)
- moeder van ktnxbye (Samsung + VF)
- 111210
- Aardbei16
- schoonouders AceHighHugo (kazam + lebara)
Op Twitter:
@DennisvrdVoort (kazam)
Ouders van @smol_81 (kazam + lebara)
Euh er is wel een update geweest maar bij toestemmingen staat geen locatie van de WIDM app.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:11 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ze kunnen via de app je GPS data uitlezen. Is er toevallig recentelijk (lees 2 maanden) een update voor die app geweest? Ze moeten ooit besloten hebben die functionaliteit er in te zetten.
Als je bij de permissies kijkt, heb je dan toestemming gegeven om je locatie te delen?
nog nietsquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:13 schreef delano.888 het volgende:
Nog resultaat behaald behalve de 2 die niet opnamen?
Dan denk ik niet dat ze het daar vandaan hebben. Of ze moeten een of ander virus achtig ding erbij hebben gepropt maar het lijkt me sterk dat die zo ver gaan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
Euh er is wel een update geweest maar bij toestemmingen staat geen locatie van de WIDM app.
Dat geeft ze nog niet je irl naam en adres.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:14 schreef Nizno het volgende:
Euh er is wel een update geweest maar bij toestemmingen staat geen locatie van de WIDM app.
idd dat denk ik ook niet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:16 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dan denk ik niet dat ze het daar vandaan hebben. Of ze moeten een of ander virus achtig ding erbij hebben gepropt maar het lijkt me sterk dat die zo ver gaan.
En dat idd ook niet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:16 schreef svann het volgende:
[..]
Dat geeft ze nog niet je irl naam en adres.
Dat kun je uit telefoonboek lezen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:16 schreef svann het volgende:
[..]
Dat geeft ze nog niet je irl naam en adres.
staat er in.quote:
Oke, het hele topic gelezen uit nieuwsgierigheid, (deel 2) tot de DVD's, en ik terugdacht aan dat Oost Gelderland werd genoemd. Ik heb een DVD gekregen, los, zonder hoesje, maar dat was al 2 weken geleden, deze heb ik naar de politie gebracht, stond ook 16+ op. Staal vol terrorisme, zou er een link kunnen zijn? En wat is BNW?quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:17 schreef Infection het volgende:
Je zou dit topic in BNW moeten openen, kijken wat er voor theorieën uit komen.
Goed ideequote:Op donderdag 4 februari 2016 18:17 schreef Infection het volgende:
Je zou dit topic in BNW moeten openen, kijken wat er voor theorieën uit komen.
Brave New Worldquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oke, het hele topic gelezen uit nieuwsgierigheid, (deel 2) tot de DVD's, en ik terugdacht aan dat Oost Gelderland werd genoemd. Ik heb een DVD gekregen, los, zonder hoesje, maar dat was al 2 weken geleden, deze heb ik naar de politie gebracht, stond ook 16+ op. Staal vol terrorisme, zou er een link kunnen zijn? En wat is BNW?
Een DVD met terrorisme? In de zin van executies of bedreigingen?quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oke, het hele topic gelezen uit nieuwsgierigheid, (deel 2) tot de DVD's, en ik terugdacht aan dat Oost Gelderland werd genoemd. Ik heb een DVD gekregen, los, zonder hoesje, maar dat was al 2 weken geleden, deze heb ik naar de politie gebracht, stond ook 16+ op. Staal vol terrorisme, zou er een link kunnen zijn? En wat is BNW?
Brave New Worldquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Brave New World. Voor alle complottheorieën.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zegt me nog niks, ben meer op fp dan forum, kan er altijd eens kijkenquote:
In de zin van aanslagen als Charlie Hebdo en 9/11quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:22 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Een DVD met terrorisme? In de zin van executies of bedreigingen?
Dat maakt het wel wat meer luguber.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
In de zin van aanslagen als Charlie Hebdo en 9/11
Reclamestunt voor FOK.nlquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:23 schreef Tinkepink het volgende:
Wel toevallig dat de twee die gebeld zijn toevallig niet in de gelegenheid waren op te nemen.
Waren er niet een paar "niet" leden weg getrolled?quote:
Dat is nu al een paar keer geopperd, maar dus niet het geval. Aangezien er ook niet FOK!kers een telefoon hebben ontvangen.quote:
m'n schoonpa op fok? ;')quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Waren er niet een paar "niet" leden weg getrolled?
Dat hoeft natuurlijk niks te zeggen, mensen gaan googlen en komen dan op FOK! uit wat misschien juist de bedoeling is.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat is nu al een paar keer geopperd, maar dus niet het geval. Aangezien er ook niet FOK!kers een telefoon hebben ontvangen.
Laten we dan ook stoppen met die suggestie.
Dan hadden we vast wel een jongere doelgroep de PR in geslingerdquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat hoeft natuurlijk niks te zeggen, mensen gaan googlen en komen dan op FOK! uit wat misschien juist de bedoeling is.
Niet dat ik daar in geloof, maar het had natuurlijk wel gekund.
40+ is niet voor niks weer openquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dan hadden we vast wel een jongere doelgroep de PR in geslingerd
owwww ja. Verrek.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
40+ is niet voor niks weer open.
Het heeft wel al twee topics met heel veel views opgeleverd. Dus dat is wel leuk voor FOK!quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat hoeft natuurlijk niks te zeggen, mensen gaan googlen en komen dan op FOK! uit wat misschien juist de bedoeling is.
Niet dat ik daar in geloof, maar het had natuurlijk wel gekund.
Lebara deelt ze altijd al gratis uit.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:30 schreef RockNijntje het volgende:
Ik herinner me trouwens ineens dat een of twee weken geleden simkaarten van Lebara werden uitgedeeld volgens mij op station Eindhoven. Ik moest snel naar school en heb niet goed gekeken, maar het was dus een stand van Lebara met wat van hun mensen er bij en zo ver ik weet deelden ze simkaarten uit...
Geen idee of dat er ook maar iets mee te maken heeft, maar ik vond het zoiets raars. Heb me er verder niet meer mee bezig gehouden, maar ik vind het nu toch wel even noemenswaardig. Zeker omdat het in de meeste van deze telefoongevallen toch om Lebara gaat.
Niet alleen in Eindhoven, ook in Almere gezien en in Groningen. Gewoon leuke marketing, en heeft vast niks te maken met dit onderwerpquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:30 schreef RockNijntje het volgende:
Ik herinner me trouwens ineens dat een of twee weken geleden simkaarten van Lebara werden uitgedeeld volgens mij op station Eindhoven. Ik moest snel naar school en heb niet goed gekeken, maar het was dus een stand van Lebara met wat van hun mensen er bij en zo ver ik weet deelden ze simkaarten uit...
Geen idee of dat er ook maar iets mee te maken heeft, maar ik vond het zoiets raars. Heb me er verder niet meer mee bezig gehouden, maar ik vind het nu toch wel even noemenswaardig. Zeker omdat het in de meeste van deze telefoongevallen toch om Lebara gaat.
Ik denk niet dat dit iets met Lebara te maken heeft. Was er ook niet iemand die een Telfort simkaart erin had zitten?quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:30 schreef RockNijntje het volgende:
Maar ja, wat heb je er aan als je helemaal NIETS met dat mobieltje kan? En overgeleverd bent aan hun grillen. Nah, klopt niet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Lebara deelt ze altijd al gratis uit.
Dit gaat daar niet overquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar ja, wat heb je er aan als je helemaal NIETS met dat mobieltje kan? En overgeleverd bent aan hun grillen. Nah, klopt niet.
sowieso heeft dat weinig effect aangezien GPS nooit echt nauwkeurig is.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:34 schreef WebHawk het volgende:
@ Mensen die over GPS praten; wat is het praktisch nut van GPS uitpeilen boven het weten van het adres omdat ze daar het pakketje heen hebben gestuurd?
Que?quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
aangezien GPS nooit echt nauwkeurig is.
Ik sta regelmatig bij de buren volgens mijn GPS.quote:
Gezellig...quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik sta regelmatig bij de buren volgens mijn GPS.
Ja maar dan kunnen ze volgens mij nooit zo duidelijk zijn met de juiste naam bij adres te hebben.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:38 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Gezellig...
Een paar meter er naast vind ik nog we redelijk nauwkeurig...
Die ¤450 beltegoed was fake, inside joke.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:38 schreef _UserName_ het volgende:
In de SMS stond beltegoed als bel tegoed, dat is de enige fout die ik kon vinden. ¤450 beltegoed is ook vreemd, als het een stunt van een provider is, waarom dan niet gelijk een abonnement? Daarbij waren de DVD's los in de brievenbus, denk niet dat het met elkaar te maken zal hebben.
GPS is (buitenshuis) tot op een paar meter nauwkeurig?quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
sowieso heeft dat weinig effect aangezien GPS nooit echt nauwkeurig is.
Zoals ik al aangaf zit ik volgens de GPS van mijn telefoon regelmatig bij de buren.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:40 schreef WebHawk het volgende:
[..]
GPS is (buitenshuis) tot op een paar meter nauwkeurig?
Denken dat 5000 mensen een telefoon hebben ontvangenquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:38 schreef BarryOSeven het volgende:
Best amateuristisch om verschillende telefoons bij verschillende aanbieders te gaan versturen. Een professional bestelt gewoon 5000 dezelfde telefoons voor een hoop poen.
Nee, ik vind het ook steeds vreemder worden. En zeker dat afluisterverhaal wat ik een stukje hierboven las. Ik hoop dat dat niet het geval is. Om van een terroristische aanslag nog maar te zwijgenquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:38 schreef BarryOSeven het volgende:
Best amateuristisch om verschillende telefoons bij verschillende aanbieders te gaan versturen. Een professional bestelt gewoon 5000 dezelfde telefoons voor een hoop poen.
Dit lijkt meer alsof het iemand is die zit te pranken, maar an sich kun je een terroristische aanslag of weet ik wat niet uitsluiten.
Vind het raar als een bedrijf in deze tijden dit soort stunts uit haalt. Of ben ik daar nou zo principieel in?
Ga nou geen grappen maken, serieuze shit ditquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:39 schreef igi0n het volgende:
[..]
Die ¤450 beltegoed was fake, inside joke.
Er is al gebeldquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:44 schreef Fopje het volgende:
Straks activeer je een bom bij het opnemen van het telefoontje. Alle sporen leiden dan naar jou...
Als het geen prank is zou er vanavond toch wel gebeld moeten worden...
Oh serieus? Dan weten we toch wie en waarom of wat kwam daar uit?quote:
Er staat ook een telefoonnummer ergens in het topic. Het begint met 072.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:45 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oh serieus? Dan weten we toch wie en waarom of wat kwam daar uit?
0722020169 inderdaad!quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er staat ook een telefoonnummer ergens in het topic. Het begint met 072.
Maar er schijnt een mexicaan op te nemen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er staat ook een telefoonnummer ergens in het topic. Het begint met 072.
Die is al ingelicht is in de vorige topics te lezen. Opnemen maar geen persoonlijke informatie geven was het advies.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:47 schreef BarryOSeven het volgende:
Verder zou ik wel morgen even de politie inlichten als er niet meer duidelijkheid komt vanavond.
Er zou minstens een verwijzing naar de initiator moeten zijn om niet als verdacht bestempelt te worden.
Was toch wel overduidelijk dat dat een "grapje" was toch?quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:47 schreef vaduz het volgende:
[..]
Maar er schijnt een mexicaan op te nemen.
Waarom??quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:50 schreef Amnistia het volgende:
Ik hoop wel dat de sim kaartjes ondertussen in andere mobieltje zitten???
De mijne meestal 2 meter.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:40 schreef WebHawk het volgende:
[..]
GPS is (buitenshuis) tot op een paar meter nauwkeurig?
Hoe zie je dat precies voor je?quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:38 schreef BarryOSeven het volgende:
Dit lijkt meer alsof het iemand is die zit te pranken, maar an sich kun je een terroristische aanslag of weet ik wat niet uitsluiten.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-dvd-mijn-brievenbusquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:53 schreef Poesopstokje het volgende:
Waarom waren die aanslag-dvdtjes geen landelijk nieuws?Hoor het hier voor het eerst.
Omdat dat waarschijnlijk door een lokale gekkie is gedaanquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:53 schreef Poesopstokje het volgende:
Waarom waren die aanslag-dvdtjes geen landelijk nieuws?Hoor het hier voor het eerst.
Ik heb het wel voorbij zien komen als nieuws. Maar ik geloof niet op tv.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:53 schreef Poesopstokje het volgende:
Dat kun je simpel uitvogelen door het toestel uit elkaar te halen. Dan kun je ook meteen controleren of er een verborgen microfoontje inzit. Kwestie van een paar schroefjes losmaken. Aangezien dat ding door de brievenbus kwam en het wel een klein toestelletje is acht ik de kans klein dat er een explosief in zit.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:53 schreef Amnistia het volgende:
[..]
OK van het ergste uit te gaan...
Terroristische aanslag... mobieltje kan ontploffen.
Ja weet ik veel wat voor iets zieks ze kunnen bedenken. Bijvoorbeeld chanteren: als je niet van de dom af sprint met een ISIS vlag dan blazen we de Amsterdam Arena op of zo?quote:
Ja, nu begin ik me echt ongemakkelijk te voelen. Thanksquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:53 schreef Amnistia het volgende:
[..]
OK van het ergste uit te gaan...
Terroristische aanslag... mobieltje kan ontploffen.
Thanksquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-dvd-mijn-brievenbus
Je voelde je nog niet eerder zo?quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, nu begin ik me echt ongemakkelijk te voelen. Thanks
10 gram springstof naast je hoofd overleef je niet hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:55 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dat kun je simpel proberen door het toestel uit elkaar te halen. Dan kun je ook meteen controleren of er een verborgen microfoontje inzitten. Kwestie van een paar schroefjes losmaken. Aangezien dat ding door de brievenbus kwam en het wel een klein toestelletje is acht ik de kans klein dat er een explosief in zit.
Zou jij springen dan?quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:56 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja weet ik veel wat voor iets zieks ze kunnen bedenken. Bijvoorbeeld chanteren: als je niet van de dom af sprint met een ISIS vlag dan blazen we de Amsterdam Arena op of zo?
Als je het had geweten, dan had je het kunnen voorkomen.
Jouw reactie is nogal prematuur.
Beste tip tot dusverrequote:Op donderdag 4 februari 2016 18:57 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Beter doe je de sim ff in een andere telefoon!
Kan een simkaart een virus bevatten?quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:50 schreef Amnistia het volgende:
Ik hoop wel dat de sim kaartjes ondertussen in andere mobieltje zitten???
Bij mij is hij alleen maar in gesprekquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:47 schreef vaduz het volgende:
[..]
Maar er schijnt een mexicaan op te nemen.
Nee, zou sowieso niet mee doen met het spel. Zou wel proberen alles te doen om het te voorkomen, maar niet erin meegaan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:58 schreef Awsom het volgende:
[..]
10 gram springstof naast je hoofd overleef je niet hoor.
[..]
Zou jij springen dan?
Nee, dat vind ik ook helemaal geen goed advies. Batterij er uit, simkaart kapot maken lijkt me beter.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:59 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Kan een simkaart een virus bevatten?
Zo, niet in je eigen mobiel proppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |