SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.
Lambo of Rekt
Nou........ ehh.. mmmmmmmmmmmmmmmmmm noquote:
U was toch van de donkere dames?quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nou........ ehh.. mmmmmmmmmmmmmmmmmm no
quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als knokkels onder die griet komt overleefd ie het niet.
Ja, maar ik met mijn frêle gestel...quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als knokkels onder die griet komt overleefd ie het niet.
Was gewoon maar een willekeurige greepquote:
Reason vind ik beter.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Was gewoon maar een willekeurige greep![]()
![]()
Klinkt okee, wel
Zie je nog net een paar knokkeltjes onder de buik vandaan komen, noodsignalen uitzendend.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, maar ik met mijn frêle gestel...
[..]
quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zie je nog net een paar knokkeltjes onder de buik vandaan komen, noodsignalen uitzendend.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Na een tijdje ligt ie dus ook onderop en zie je niet echt veel onder die big fat guy vandaan komen
Maar hij won wel. Die Japanner, dan
Wat een apart nummer, dezequote:
Hehehe bijna AL hun nummers zijn wel "apart" te noemen.quote:
Tamelijkquote:Op woensdag 3 februari 2016 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe bijna AL hun nummers zijn wel "apart" te noemen.
Das vergass zu atmen, kopfstimme, Der brut, Der spiegel, Stumme zeugen, Marionetten, 5 jahre enz enz enz enz.
Meestal zijn die teksten ook goed ziek!
Glassgarten bijvoorbeeld, samen met Peter Heppfner?quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tamelijk![]()
Die stem... waar ken ik die nou ook weer van
Ja, die vrouwenstem.. Altijd veel makeup op, psychotische blik in haar ogen.. Maar wie was dat nou ook weerquote:Op woensdag 3 februari 2016 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Glassgarten bijvoorbeeld, samen met Peter Heppfner?
Gottes tod!1 van de oudere versies!
De nieuwste versie is echt baas!
![]()
Maar deze lijkt er sowieso sterk op!
Ik doe een knokkeltjequote:Op woensdag 3 februari 2016 19:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hij gaat weer lekker op z'n knokkels.
Nou, altijd verrassend, met iets moois, iets geks, diverse stijlen en af en toe een praatje, waarbij je ook weer af zit te wachten wat er nu weer komt. En af en toe gelukkig die ene kutplaat, zodat rokers hun slag kunnen slaan.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik doe een knokkeltje![]()
Maarre.. elaborate?Wat is dat dan
![]()
Vrouwenstem?quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, die vrouwenstem.. Altijd veel makeup op, psychotische blik in haar ogen.. Maar wie was dat nou ook weer
Ik gok dat ik er deze keer meer fout had dan normaal.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:37 schreef Spezza19 het volgende:
Straks Top of Flop
Ben benieuwd hoeveel ik er goed had
Waar kan je gokkenquote:Op woensdag 3 februari 2016 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik gok dat ik er deze keer meer fout had dan normaal.
Weet wel te voorspellen dat ik er straks 0 goed ga hebben.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:37 schreef Spezza19 het volgende:
Straks Top of Flop
Mag je MUZ / Radio 49 #878 - Flopper de Top zelf even nakijken. Ben zo lief geweest om jouw top of flop bij elk nummer te vermeldenquote:Op woensdag 3 februari 2016 19:37 schreef Spezza19 het volgende:
Straks Top of Flop
Ohh wacht, was inderdaad geen vrouwenstemquote:
Wat kan ik gokken en hoequote:Op woensdag 3 februari 2016 19:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mag je MUZ / Radio 49 #878 - Flopper de Top zelf even nakijken. Ben zo lief geweest om jouw top of flop bij elk nummer te vermelden
Of een nummer in de Top40 terecht gaat komen of niet. En gewoon door Top of Flop te postenquote:
Dit bijvoorbeeld, is een voorbeeld van een TOPquote:Op woensdag 3 februari 2016 19:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Of een nummer in de Top40 terecht gaat komen of niet. En gewoon door Top of Flop te posten
quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mag je MUZ / Radio 49 #878 - Flopper de Top zelf even nakijken. Ben zo lief geweest om jouw top of flop bij elk nummer te vermelden
quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dit bijvoorbeeld, is een voorbeeld van een TOP
Ha, MM![]()
quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nog goed nieuws voor jezelf gehad vandaag?
quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]het tegen over gestelde eigenlijk
De Nederlandse Top40 die oorspronkelijke van Veronicaquote:
quote:
Neequote:
Ik zit klaarquote:
quote:
quote:
Zoiets...quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:58 schreef MaryMouse het volgende:
Knokkels bedankt voor het half uurtje wat ik heb meegekregen
'Men' wil het...quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:00 schreef Spezza19 het volgende:
Tja, Guetta, of je het nu wil of niet... altijd wel een Top
Dit is dus weer zo'n typisch gevalletje van niet directquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:00 schreef Spezza19 het volgende:
Tja, Guetta, of je het nu wil of niet... altijd wel een Top
quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh ja, ik vergeet heel Knokkels te bedanken voor het draaien.
Bedankt weer!
En dat bedoel ik dus met of je het nou wil of niet... Het wordt wel door je strot geduwd....quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit is dus weer zo'n typisch gevalletje van niet direct
Maar behoorlijk geplugged nadat ie uit de tipparade verdween.
Onzin. Als het echt niets niets is kopen mensen de plaat ook niet.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En dat bedoel ik dus met of je het nou wil of niet... Het wordt wel door je strot geduwd....
Dat mag en kan ook zeer vermakelijk zijnquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
*disclaimer: Ik geef mijn eigen mening.
Jij wil het niet, 'men' wel...quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou ja, niet echt... maar ze douwen het door je strot...
quote:
quote:
Muis, noteer voor Piet vast overal een Flop bij!quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
*disclaimer: Ik geef mijn eigen mening.
Ik zou zeggen lees het boek : The Power of Habit eensquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Onzin. Als het echt niets niets is kopen mensen de plaat ook niet.
mwahquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
David Guetta ft. Sia & Fetty Wap – Bang My Head binnen gekomen op de 29e positie
Na 8 weken tipparade verdween deze in de eerste week van dit jaar uit de tipparade, nu, vijf weken later, alsnog een Topper.
Recyclen van oude liedjes... je moet wat als je als "artiest" zelf niks kan verzinnen....quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:03 schreef MaryMouse het volgende:
Jonas Blue ft. Dakota – Fast Car vorige week de Top40 binnen gekomen en nu al op de 14e positie
De enige die dacht dat dit wel een Top zou worden is ToT
quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:03 schreef MaryMouse het volgende:
Jonas Blue ft. Dakota – Fast Car vorige week de Top40 binnen gekomen en nu al op de 14e positie
het is zoooo boringquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:03 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
En toch is het:
[ afbeelding ]
KUT-MU-ZIEK!!!!
Ja, ik snap wel waar je op doelt, maar zonder airplay en zo geen hit.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zie mijn antwoord aan Muis hierboven
Mjah, ignorance is bliss.. is ook wat voor te zeggen.. Was toen best een leuk deuntjequote:Op woensdag 3 februari 2016 20:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen lees het boek : The Power of Habit eens
Daarin kan je ook lezen hoe "Hey Ya" van Outkast ons door de strot is geboord...
En nu een post zonderquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Recyclen van oude liedjes... je moet wat als je als "artiest" zelf niks kan verzinnen....
quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mjah, ignorance is bliss.. is ook wat voor te zeggen.. Was toen best een leuk deuntje
En zonder dat boek te hebben gelezen wist ik ook wel dat het ons door de strot gebeukt werd
* knokkels sprint weer terug naar de keuken
Want?quote:
Ik begrijp je en jij begrijpt mij ook wel.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Want?
Dat wordt lastig hoor bij een show als deze.
En dat ligt niet aan Muismaar gewoon aan de deuntjes....
En dat maakt deze show wel 1 van mijn favoriete shows om te luisteren... juist vanwege de reacties altijd
Faded.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, dit is al geschiedenis...
Dit zijn nummers die al in de Top40 staanquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik meld het wel als ik iets wèl leuk vind. Is dat oké?
Ah, oké dan.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit zijn nummers die al in de Top40 staan
Nog 4 nummers en dan komen de nieuwe.
flopquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:10 schreef MaryMouse het volgende:
Shawn Mendes & Camila Cabello - I Know what you did last Summer staat op de 25e plek
Kreeg 6xTop en 2x Flop
Dat zei je de vorige keer ookquote:
En kan het heel snel weer erger wordenquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar na die vorige is het al snel beter.
quote:
Dat is met veel "artiesten" die in deze shows voorbij komen zo...quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik vrees dat we hierna verder nooit meer van Shawn & Camila zullen horen.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
One day fly, one day fly-hy, I wonder wonder wonder why.....quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nog niets belangrijksquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:13 schreef Melting het volgende:
Ingetuned!![]()
Heb nog moeten haasten ook.![]()
Wat heb ik gemist?
quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:13 schreef Melting het volgende:
Ingetuned!![]()
Wat heb ik gemist?
Wel WAT, maar niet WAAR!quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:14 schreef Spezza19 het volgende:
Rare tekst:
I know what you did last summer!
Where have you been?
Uhm... ...
quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:14 schreef Spezza19 het volgende:
Rare tekst:
Where have you been?
Uhm... ...
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk..quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:14 schreef Spezza19 het volgende:
Rare tekst:
Where have you been?
Uhm... ...
Ah ja, deze kwam meteen na een ontiegelijk kutnummer, daardoor kwam deze sowieso wel tof over!quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
Fleur East – Sax staat op de 30e positie in de Top 40 en was een unanieme Top
Hequote:Op woensdag 3 februari 2016 20:13 schreef Melting het volgende:
Ingetuned!![]()
Wat heb ik gemist?
Ach, dit is nog best te doen. Ik zal het nooit kopen. Maar hier krijg ik nog geen OorAids van...quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah ja, deze kwam meteen na een ontiegelijk kutnummer, daardoor kwam deze sowieso wel tof over!
is dit nu een sample of hebben ze dat sample nou na proberen te spelen?quote:
Deze kwam de vorige keer direct na Tiësto met Get Downquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah ja, deze kwam meteen na een ontiegelijk kutnummer, daardoor kwam deze sowieso wel tof over!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |