Mjah, ignorance is bliss.. is ook wat voor te zeggen.. Was toen best een leuk deuntjequote:Op woensdag 3 februari 2016 20:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen lees het boek : The Power of Habit eens
Daarin kan je ook lezen hoe "Hey Ya" van Outkast ons door de strot is geboord...
En nu een post zonderquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Recyclen van oude liedjes... je moet wat als je als "artiest" zelf niks kan verzinnen....
quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mjah, ignorance is bliss.. is ook wat voor te zeggen.. Was toen best een leuk deuntje
En zonder dat boek te hebben gelezen wist ik ook wel dat het ons door de strot gebeukt werd
* knokkels sprint weer terug naar de keuken
Want?quote:
Ik begrijp je en jij begrijpt mij ook wel.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Want?
Dat wordt lastig hoor bij een show als deze.
En dat ligt niet aan Muismaar gewoon aan de deuntjes....
En dat maakt deze show wel 1 van mijn favoriete shows om te luisteren... juist vanwege de reacties altijd
Faded.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, dit is al geschiedenis...
Dit zijn nummers die al in de Top40 staanquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik meld het wel als ik iets wèl leuk vind. Is dat oké?
Ah, oké dan.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit zijn nummers die al in de Top40 staan
Nog 4 nummers en dan komen de nieuwe.
flopquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:10 schreef MaryMouse het volgende:
Shawn Mendes & Camila Cabello - I Know what you did last Summer staat op de 25e plek
Kreeg 6xTop en 2x Flop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |