Dit is dus weer zo'n typisch gevalletje van niet directquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:00 schreef Spezza19 het volgende:
Tja, Guetta, of je het nu wil of niet... altijd wel een Top
quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh ja, ik vergeet heel Knokkels te bedanken voor het draaien.
Bedankt weer!
En dat bedoel ik dus met of je het nou wil of niet... Het wordt wel door je strot geduwd....quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit is dus weer zo'n typisch gevalletje van niet direct
Maar behoorlijk geplugged nadat ie uit de tipparade verdween.
Onzin. Als het echt niets niets is kopen mensen de plaat ook niet.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En dat bedoel ik dus met of je het nou wil of niet... Het wordt wel door je strot geduwd....
Dat mag en kan ook zeer vermakelijk zijnquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
*disclaimer: Ik geef mijn eigen mening.
Jij wil het niet, 'men' wel...quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou ja, niet echt... maar ze douwen het door je strot...
quote:
quote:
Muis, noteer voor Piet vast overal een Flop bij!quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
*disclaimer: Ik geef mijn eigen mening.
Ik zou zeggen lees het boek : The Power of Habit eensquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Onzin. Als het echt niets niets is kopen mensen de plaat ook niet.
mwahquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
David Guetta ft. Sia & Fetty Wap – Bang My Head binnen gekomen op de 29e positie
Na 8 weken tipparade verdween deze in de eerste week van dit jaar uit de tipparade, nu, vijf weken later, alsnog een Topper.
Recyclen van oude liedjes... je moet wat als je als "artiest" zelf niks kan verzinnen....quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:03 schreef MaryMouse het volgende:
Jonas Blue ft. Dakota – Fast Car vorige week de Top40 binnen gekomen en nu al op de 14e positie
De enige die dacht dat dit wel een Top zou worden is ToT
quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:03 schreef MaryMouse het volgende:
Jonas Blue ft. Dakota – Fast Car vorige week de Top40 binnen gekomen en nu al op de 14e positie
het is zoooo boringquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:03 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
En toch is het:
[ afbeelding ]
KUT-MU-ZIEK!!!!
Ja, ik snap wel waar je op doelt, maar zonder airplay en zo geen hit.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zie mijn antwoord aan Muis hierboven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |