Goeie nieuwe tafelgast.quote:
haha doe niet zo mal.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:14 schreef borisz het volgende:
Gaat DWDD ook aandacht besteden aan de deelstaatverkiezingen van Duitsland van volgende maand?
Waarom zouden ze ?quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:14 schreef borisz het volgende:
Gaat DWDD ook aandacht besteden aan de deelstaatverkiezingen van Duitsland van volgende maand?
Leg uit. Ik geniet.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Twan valt hier keihard door de mand.
quote:
Lijkt me sterk, aan de midterms of verkiezingen in staten in de VS besteedt men doorgaans ook geen aandacht.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:14 schreef borisz het volgende:
Goede gitaarplaat, maar liever de echt mooie, maatschappijkritische, teksten van hem uit de jare. 70.quote:
Ze dachten natuurlijk aan Benquote:Op woensdag 3 februari 2016 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
De man heet Sanders, geen Saunders...
Nog meer dan voor de Bundestag verkiezingen. Er is juist te veel aandacht voor de VS.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, aan de midterms of verkiezingen in staten in de VS besteedt men doorgaans ook geen aandacht.
Nico Dijkshoorn ?quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik erger me aan die gast met lange haren op de achtergrond.
Without you door hem gezongen is ook erg goedquote:
Origineel van Mariah Carey Badfinger is wel beter natuurlijk.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:33 schreef Martinello het volgende:
[..]
Without you door hem gezongen is ook erg goed
De droevige stem van Harry past toch erg goed bij dit nummer.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Origineel van Mariah Carey Badfinger is wel beter natuurlijk.
Ben al weg.quote:
Kijk dat bedoel ik jaquote:
Dat Matthijs zich vergist is nog tot daar aan toe, maar Twan Huys mag z'n zaken echt wel wat beter op orde hebben. Kennelijk nét een tikje te Clinton-idolaat.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze dachten natuurlijk aan Ben
Of Top off the Bill Cosby.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:49 schreef Martinello het volgende:
Alleen Dries Roelvink zou het nog meer kunnen verkrachten.
Precies mijn gedachte.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:48 schreef DrDentz het volgende:
Je kunt het blijkbaar toch kapot maken. Alles kan kapot.
Wat denk je van de geluidsman en de regisseur ?quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:51 schreef DrDentz het volgende:
Als die Floortje daar dan helemaal ligt te creperen denk ik vooral aan de cameraman die precies dezelfde route aflegt maar dan met een grote camera op zijn nek.
Ze is haar harp vergeten.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk liedje maar ook niet echt bijzonder ofzo
Daarvoor zijn ze te arrogantquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:02 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
morgen in de wereld draait door
Ik ook.quote:
Gewoon een lul had ze ook kunnen zeggen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:05 schreef BeamofLight het volgende:
VVD achtig type ...
Jij bent een groen links type
Oud-PdA politica. Linkse meisjes.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:05 schreef BeamofLight het volgende:
VVD achtig type ...
Jij bent een groen links type
Houden van rechtse praatjesquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oud-PdA politica. Linkse meisjes.
Sommige mensen denken dat je woorden van Griekse oorsprong zo moet uitspreken.quote:
Volgens mij is het een kerelquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:12 schreef Kroelo het volgende:
links achter Matthijs zit echt een lelijke vrouw
tis ook nuiken eigenlijkquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:13 schreef Martinello het volgende:
[..]
Sommige mensen denken dat je woorden van Griekse oorsprong zo moet uitspreken.
Mathijs maar lopen janken, dat vroeger op NPO3 hij te weinig tijd kreeg, omdat het Champions League voetbal wachtte.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:24 schreef Martinello het volgende:
Hier hebben we toch betaal-tv voor.
Zoveel heeft ze niet gezegd de laatste minuten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Die tafeldame is bloedirritant.
Ahhhhhhhh, ohhhhhhh, hihihiquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:28 schreef Martinello het volgende:
[..]
Zoveel heeft ze niet gezegd de laatste minuten.
Schattigquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ahhhhhhhh, ohhhhhhh, hihihi
Iddquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HAHAHAHWHAAAA kggh kggh kgh
Heb deze nog in de rommelkamer liggenquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:39 schreef noodgang het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen als je van Atarigeluidjes houdt
Hij werkt voor zijn geld. Kunnen we niet van iedereen zeggen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:42 schreef tong80 het volgende:
Z'n beste vriend ie een herhaaldelijk bestrafte crim9oineel. Die op de vlucht is voor justitie en Ali B. heeft opgezocht in Marokko. Waar blijven de vragen ?
Kussiekroel.
Subsidierappertjequote:Op donderdag 4 februari 2016 19:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij werkt voor zijn geld. Kunnen we niet van iedereen zeggen.
Als je op mij doelt. Ik heb dertig jaar gewerkt voordat ik 100 % in de WAO kwam. Dat ik me nog verdedig tergen dit soor walgelijke persoonlijke aanvallen. Ik ga snel weg nu. Mezelf in de verdediging nemend.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij werkt voor zijn geld. Kunnen we niet van iedereen zeggen.
Hey, die had ik vroeger ookquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:43 schreef Martinello het volgende:
[..]
Heb deze nog in de rommelkamer liggen
[ afbeelding ]
quote:
Jongeren van de straat, je weetquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:09 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wie zijn deze volstrekt willekeurig gekozen jongeren?
Lollig filtertje om het hip te laten lijken.quote:
Jennie Lena. Finaliste van The Voice. Verloren van Maan. Maar wel een talentje.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is dat mens met die kekke baret?
met een al eerder gemaakt grap....quote:
quote:tafeldame:Halina Reijn.
Te gast:
* Mick Jagger,Terence Winter en Martin
Scorsese presenteren 'Vinyl':een
serie over het gouden tijdperk van
de rockmuziek in de 70's in New York.
Áan tafel Lucas Hamming,Tim Knol en
Pablo van de Poel.
quote:Op maandag 8 februari 2016 18:20 schreef OProg het volgende:
De week beginnen met me kapot ergeren aan Sylvana. Wat een genot.
Ja is natuurlijk veel logischer dan .nlquote:Op maandag 8 februari 2016 18:53 schreef Karina het volgende:
Ik zocht de site van DWDD en er is een slimmerik die dwdd. com heeft geregisteerdBeetje onhandig dat.
Denk dat dat niet luktequote:Op maandag 8 februari 2016 18:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja is natuurlijk veel logischer dan .nl
Het is wel een Black privilege inderdaad.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ah over racisme, en 3x raden wie aanwezig is.
Terecht punt ja.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2016 19:10 schreef DrDentz het volgende:
Jammer dat Taylor Swift dan weer geen liedje mag zingen over haar mooie blanke huid en blonde haartjes.
Daar heb je deze meisjes toch voor?quote:Op maandag 8 februari 2016 19:10 schreef DrDentz het volgende:
Jammer dat Taylor Swift dan weer geen liedje mag zingen over haar mooie blanke huid en blonde haartjes.
Het is verschrikkelijk iddquote:Op maandag 8 februari 2016 19:11 schreef OProg het volgende:
Dit is toch gewoon slecht?
Zonder die tekst boeit niemand dit nummer.
Dat is vrij triest inderdaad. Dat was ook gewoon een complete halve gare.quote:
Het product van Lebensborn USA?quote:Op maandag 8 februari 2016 19:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar heb je deze meisjes toch voor?
[ afbeelding ]
Johnny Rebel tijdens de Superbowl Halftimequote:Op maandag 8 februari 2016 19:13 schreef PirE het volgende:
Volgend jaar in een wit pak een kruis in de fik steken voor een politiek statement
Maar dit geldt ook voor onze donkere medelanders. Die voelen zich immers verbonden met Amerika.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:15 schreef Postbus100 het volgende:
Op zich goed dat ze de Amerikaanse cultuur willen duiden, maar eigenlijk vind ik het niet zo relevant in Nederland.
Die past meer bij Almere City FC halftime showquote:Op maandag 8 februari 2016 19:14 schreef richolio het volgende:
Ik zie liever Jett Rebel (de zoon van Prince) tijdens de superbowl half time
Dat zijn ze sowieso al, dus weinig nieuws onder de zon.quote:
Sarcasme mag ik hopen?quote:Op maandag 8 februari 2016 19:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Maar dit geldt ook voor onze donkere medelanders. Die voelen zich immers verbonden met Amerika.
Onzin, jet houdt helemaal niet van voetbalquote:Op maandag 8 februari 2016 19:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die past meer bij Almere City FC halftime show
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |