Goeie nieuwe tafelgast.quote:
haha doe niet zo mal.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:14 schreef borisz het volgende:
Gaat DWDD ook aandacht besteden aan de deelstaatverkiezingen van Duitsland van volgende maand?
Waarom zouden ze ?quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:14 schreef borisz het volgende:
Gaat DWDD ook aandacht besteden aan de deelstaatverkiezingen van Duitsland van volgende maand?
Leg uit. Ik geniet.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Twan valt hier keihard door de mand.
quote:
Lijkt me sterk, aan de midterms of verkiezingen in staten in de VS besteedt men doorgaans ook geen aandacht.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:14 schreef borisz het volgende:
Goede gitaarplaat, maar liever de echt mooie, maatschappijkritische, teksten van hem uit de jare. 70.quote:
Ze dachten natuurlijk aan Benquote:Op woensdag 3 februari 2016 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
De man heet Sanders, geen Saunders...
Nog meer dan voor de Bundestag verkiezingen. Er is juist te veel aandacht voor de VS.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, aan de midterms of verkiezingen in staten in de VS besteedt men doorgaans ook geen aandacht.
Nico Dijkshoorn ?quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik erger me aan die gast met lange haren op de achtergrond.
Without you door hem gezongen is ook erg goedquote:
Origineel van Mariah Carey Badfinger is wel beter natuurlijk.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:33 schreef Martinello het volgende:
[..]
Without you door hem gezongen is ook erg goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |