Goeie nieuwe tafelgast.quote:
haha doe niet zo mal.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:14 schreef borisz het volgende:
Gaat DWDD ook aandacht besteden aan de deelstaatverkiezingen van Duitsland van volgende maand?
Waarom zouden ze ?quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:14 schreef borisz het volgende:
Gaat DWDD ook aandacht besteden aan de deelstaatverkiezingen van Duitsland van volgende maand?
Leg uit. Ik geniet.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Twan valt hier keihard door de mand.
quote:
Lijkt me sterk, aan de midterms of verkiezingen in staten in de VS besteedt men doorgaans ook geen aandacht.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:14 schreef borisz het volgende:
Goede gitaarplaat, maar liever de echt mooie, maatschappijkritische, teksten van hem uit de jare. 70.quote:
Ze dachten natuurlijk aan Benquote:Op woensdag 3 februari 2016 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
De man heet Sanders, geen Saunders...
Nog meer dan voor de Bundestag verkiezingen. Er is juist te veel aandacht voor de VS.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, aan de midterms of verkiezingen in staten in de VS besteedt men doorgaans ook geen aandacht.
Nico Dijkshoorn ?quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik erger me aan die gast met lange haren op de achtergrond.
Without you door hem gezongen is ook erg goedquote:
Origineel van Mariah Carey Badfinger is wel beter natuurlijk.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:33 schreef Martinello het volgende:
[..]
Without you door hem gezongen is ook erg goed
De droevige stem van Harry past toch erg goed bij dit nummer.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Origineel van Mariah Carey Badfinger is wel beter natuurlijk.
Ben al weg.quote:
Kijk dat bedoel ik jaquote:
Dat Matthijs zich vergist is nog tot daar aan toe, maar Twan Huys mag z'n zaken echt wel wat beter op orde hebben. Kennelijk nét een tikje te Clinton-idolaat.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze dachten natuurlijk aan Ben
Of Top off the Bill Cosby.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:49 schreef Martinello het volgende:
Alleen Dries Roelvink zou het nog meer kunnen verkrachten.
Precies mijn gedachte.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:48 schreef DrDentz het volgende:
Je kunt het blijkbaar toch kapot maken. Alles kan kapot.
Wat denk je van de geluidsman en de regisseur ?quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:51 schreef DrDentz het volgende:
Als die Floortje daar dan helemaal ligt te creperen denk ik vooral aan de cameraman die precies dezelfde route aflegt maar dan met een grote camera op zijn nek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |