Beetje lullig voor 'm als je het niet eerst proeft.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Die Griek heeft iets héél onduidelijks gemaakt met geraspte aardappels knoflook en uien
uit de oven, ik flikker er wel kaassaus overheen en dan met broccoli eten ofzo
quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:52 schreef FANN het volgende:
NU niet stil vallen hoor, ander onderwerp, ik heb 6 setjes bestek bijelkaar en opscheplepels![]()
CUL / AH Mes & Bestekzegel wie heeft ze over?
Heb ik net gedaan, hij vond het zelf ook twijfelachtigquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Beetje lullig voor 'm als je het niet eerst proeft.
Hoe krijgt ie dat nou voor elkaar als Griek?quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan, hij vond het zelf ook twijfelachtig
Die klooit ook maar wat aan dus..quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan, hij vond het zelf ook twijfelachtig
De illusie dat elke Griek kan koken.quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoe krijgt ie dat nou voor elkaar als Griek?
quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoe krijgt ie dat nou voor elkaar als Griek?
Net als Chuf dus, gewoon een beetje aangeklooidquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Die klooit ook maar wat aan dus..
Ik heb nog gebakken aardappeltjes met uien liggen
Kan je onderweg op je gemak bedenken wat je er van zal zeggen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moet weg, even naar de apotheek.
Na... langharig tuig ga naar de apotheekquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De illusie dat elke Griek kan koken.
Dat kunnen ze ook. Is het niet met voedsel, dan is het wel van woede.quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De illusie dat elke Griek kan koken.
Mooi toch?quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:14 schreef Mickeys het volgende:
En dan staat mijn actie zomaar spontaan op nu.nl... schrok ervan![]()
![]()
Lol... eindelijk naar Umberto Tan... lijkt me wel watquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Mooi toch?Straks wordt je nog uitgenodigd bij Talkshows
quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:14 schreef Mickeys het volgende:
En dan staat mijn actie zomaar spontaan op nu.nl... schrok ervan![]()
![]()
straks aan tafel bij Humbertoquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Mooi toch?Straks wordt je nog uitgenodigd bij Talkshows
Ow.. met een H.. sorryquote:
Boh....... die mag je van mij wel de groeten doenquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol... eindelijk naar Umberto Tan... lijkt me wel wat
Je was me voorquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol... eindelijk naar Umberto Tan... lijkt me wel wat
Gratis zendtijd... Telefonisch of mocht je aanschuiven?quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:30 schreef Mickeys het volgende:
Ik ben natuurlijk al wel op de Radio geweest(Somertijd op Radio 10 )
Linkjequote:Op woensdag 3 februari 2016 16:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Gratis zendtijd... Telefonisch of mocht je aanschuiven?
Misschien dat Rene stiekem wel eens een paar illegaal vertaalde nummers gezongen heeft.....quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Linkje
Aanschuiven, maar de advocaat/raadsman was veel meer aan het woord dan ik. Ik stotterde vervolgens ook nog eens van de zenuwen (Maar dat is de schuld van Rene Froger die er die dag ook was, gaat Froger mij knuffelen terwijl hij mij niet kent en ik hem alleen van naam en zijn paar liedjes ken en verder niet)
Ow ja.. Sven (holiday rap Sven idd) was ook al zo erg... (en een plaaggeest en pestkop maar wel een aardige)
Nope.. ik ben niet Suurtje hahaha.. ik vertegenwoordig haar welquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:50 schreef golfer het volgende:
Oh, jij bent dus Suurtje.
haha, heel veel met ondertiets, dankzij jou, bekeken.
Aha, op die (motor)fiets.quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:51 schreef Mickeys het volgende:
Nope.. ik ben niet Suurtje hahaha.. ik vertegenwoordig haar wel
Schermvullend maar ziet er goed uitquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:51 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Het is smakelijker dan het eruit ziet, met spruitjes en kaassaus dan wel![]()
[ afbeelding ]
Valt nog best mee eigenlijkquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:52 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Schermvullend maar ziet er goed uit
Ik kwam dr naam van de week nog tegen bij wat ondertitels...quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:53 schreef FANN het volgende:
Suurtje?zegt me niks, maar dat zegt niks, dat het mij niks zegt
Dat was 1 van de amateur ondertitelaars die gesommeerd is door stichting Brein om te stoppen met ondertitels maken. En vervolgens nog een megabedrag aan "gemaakte kosten" moest betalen (1500 euro)quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:53 schreef FANN het volgende:
Suurtje?zegt me niks, maar dat zegt niks, dat het mij niks zegt
Bij de nieuwe Mad Max volgens mij...quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:56 schreef chufi het volgende:
Ik kwam dr naam van de week nog tegen bij wat ondertitels...
Dan kom je de naam Desiree ook wel tegen... ook 1 van de belanghebbende van de actie en mrDutchquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kwam dr naam van de week nog tegen bij wat ondertitels...
quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij de nieuwe Mad Max volgens mij...
En Nathalie L. heb ik nu ook opgespoord.
ah...oké... maar jullie zijn nu veilig dan?quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat was 1 van de amateur ondertitelaars die gesommeerd is door stichting Brein om te stoppen met ondertitels maken. En vervolgens nog een megabedrag aan "gemaakte kosten" moest betalen (1500 euro)
Maar verder ben je geen groupie?quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Linkje
Aanschuiven, maar de advocaat/raadsman was veel meer aan het woord dan ik. Ik stotterde vervolgens ook nog eens van de zenuwen (Maar dat is de schuld van Rene Froger die er die dag ook was, gaat Froger mij knuffelen terwijl hij mij niet kent en ik hem alleen van naam en zijn paar liedjes ken en verder niet)
Ow ja.. Sven (holiday rap Sven idd) was ook al zo erg... (en een plaaggeest en pestkop maar wel een aardige)
ik zie nu pas dat je op dat linkje kan klikkenquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar verder ben je geen groupie?
We willen aan de rechter vragen of ondertitels gewoon vrij verkrijgbaar mogen zijn en daarnaast willen we de handelwijze van Brein aan de kaak stellen. Dit voorjaar dus een openbare rechtszittingquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ah...oké... maar jullie zijn nu veilig dan?
Ik klik niet, ik kan die stem van Rob van Someren niet aanhoren.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zie nu pas dat je op dat linkje kan klikken![]()
heb ik dus NU gedaaneffe luisteren
Nee, ik is geen groupie...quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar verder ben je geen groupie?
Wie betaalt de kosten als je verliest?quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:17 schreef Mickeys het volgende:
[..]
We willen aan de rechter vragen of ondertitels gewoon vrij verkrijgbaar mogen zijn en daarnaast willen we de handelwijze van Brein aan de kaak stellen. Dit voorjaar dus een openbare rechtszitting
Ik hoorde geen gestotter, maar Mik zegt niet zoveel je hoort alleen die stem van Rob overal bovenuitquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik klik niet, ik kan die stem van Rob van Someren niet aanhoren.
Maar vertel even of Mickeys een beetje verstaanbaar stotterde...
De donateurs en tja.. de rest... zal als schuld op de stichting blijven rustenquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie betaalt de kosten als je verliest?
Voornamelijk Camiel, de raadsman/advocaat, die aan het woord is samen met Robquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik hoorde geen gestotter, maar Mik zegt niet zoveel je hoort alleen die stem van Rob overal bovenuit
Van mij had ie een knal voor zijn kanus gekregen, ik hou er niet van als mensen ongevraagd aan me zitten, en die Frogert vind ik sowieso al een vreselijk eng mannetje...quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Linkje
quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Voornamelijk Camiel, de raadsman/advocaat, die aan het woord is samen met Rob
Froger knuffelde daar zowat iedereen... Blijkbaar is dat normaal in omroepland of zo...quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Van mij had ie een knal voor zijn kanus gekregen, ik hou er niet van als mensen ongevraagd aan me zitten, en die Frogert vind ik sowieso al een vreselijk eng mannetje...
Ow ja... had je verteld, nu weet ik het weerquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:17 schreef Mickeys het volgende:
Dit voorjaar dus een openbare rechtszitting
quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar goed, ik heb mijn meds weer binnen en 2 doosjes haarverf, was 2 voor de prijs van 1 en tickets voor Anne Clark zijn in the pocket.
Normaal? Ik ben er niet van gediend, punt.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:24 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Froger knuffelde daar zowat iedereen... Blijkbaar is dat normaal in omroepland of zo...
Welke bekende Nederlander mag jou knuffelen?quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Normaal? Ik ben er niet van gediend, punt.
Maar jij bent dan ook geen vrouw dus bij jou zal hij dat sowieso niet doen. Voordat ik er wat van kon zeggen wat het alweer voorbij hoor. Maar ik schrok me wel wezenloosquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Normaal? Ik ben er niet van gediend, punt.
Maar wat is jouw rol in dit geheel?quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:22 schreef Mickeys het volgende:
[..]
De donateurs en tja.. de rest... zal als schuld op de stichting blijven rustenWat niet te hopen is natuurlijk. Maar alleen als de rechter dat bepaald hoor. Je kunt ook "verliezen" zonder dat je hoeft te betalen. Alleen de advocaatkosten... die moeten wel betaald worden. Die zijn al grotendeels betaald overigens. 2,5 jaar bezig zijn met deze dagvaarding kost niet niks... ja, veel vrije tijd van mijzelf en een paar andere belanghebbenden
Dat klopt, maar dan nog.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:26 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook geen vrouw dus bij jou zal hij dat sowieso niet doen. Voordat ik er wat van kon zeggen wat het alweer voorbij hoor. Maar ik schrok me wel wezenloos
Had een tekst van Herman Brood kunnen zijn...quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar goed, ik heb mijn meds weer binnen en 2 doosjes haarverf, was 2 voor de prijs van 1 en tickets voor Anne Clark zijn in the pocket.
Ik ben niet zo van de BN-ers.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Welke bekende Nederlander mag jou knuffelen?
20 euro voor een kaartje.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had een tekst van Herman Brood kunnen zijn...
Toen ie nog maar net bekend was, liep ik een keer langs hem in de kroeg en toen knipoogde hij zelfs naar mij... Waarschijnlijk omdat ik met wat dames op stap was...quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:24 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Froger knuffelde daar zowat iedereen... Blijkbaar is dat normaal in omroepland of zo...
Ik ben degene die deze hele actie op poten heeft gezet. Petitie gestart, crowdfunding aangemaakt, media-aandacht proberen te krijgen. Besproken met een 2e kamerlid (Astrid Oosenbrug die achter de actie staat) en ik ben de (mede)oprichtster van de Stichting Laat Ondertitels Vrij en voorzitter/woordvoerder van deze dus.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar wat is jouw rol in dit geheel?
Heb je ook vertaald of...?
En ik vraag me af, wegen de kosten van dit alles op tegen de baten?
Er zijn BN'ers waarbij ik er niet aan moet denken om niet door hen geknuffeld te worden.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Welke bekende Nederlander mag jou knuffelen?
Ja, dat weet ik, maar waarom?quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:29 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik ben degene die deze hele actie op poten heeft gezet. Petitie gestart, crowdfunding aangemaakt, media-aandacht proberen te krijgen. Besproken met een 2e kamerlid (Astrid Oosenbrug die achter de actie staat) en ik ben de (mede)oprichtster van de Stichting Laat Ondertitels Vrij en voorzitter/woordvoerder van deze dus.
Hier lopen ook van die lokale dwazen rond die denken dat ze een bekende Limbo zijn, ik vind het best, maar dat is mijn probleem niet.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen ie nog maar net bekend was, liep ik een keer langs hem in de kroeg en toen knipoogde hij zelfs naar mij... Waarschijnlijk omdat ik met wat dames op stap was...
Ik kan alleen Geer bedenkenquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn BN'ers waarbij ik er niet aan moet denken om niet door hen geknuffeld te worden.
Maar geen mannen...
Eigenlijk moet je een tagje aanvragen bij Dannyquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:29 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik ben degene die deze hele actie op poten heeft gezet. Petitie gestart, crowdfunding aangemaakt, media-aandacht proberen te krijgen. Besproken met een 2e kamerlid (Astrid Oosenbrug die achter de actie staat) en ik ben de (mede)oprichtster van de Stichting Laat Ondertitels Vrij en voorzitter/woordvoerder van deze dus.
Ik wil de ondertitels kunnen gebruiken. dat is mijn belang. dus ik wil een website zoals bijvoorbeeld bierdopje.com in ere hersteld hebbenquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar waarom?
Wat is jouw belang?
Ik zit me de kop te breken welke bekende Nederlandse vrouw me zou mogen knuffelen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kan alleen Geer bedenkende rest moet opzouten
Lol... En dan? in Oranje door het leven gaan? (kleur van de actie)quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je een tagje aanvragen bij Danny
Het is ook nog gewoon om de hoek, daar waar ik thuis ben.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vooroorlogse prijzen.
The Human League kostte vorige week slechts 25 euro, top!
Als je dat wil? Waarom niet?quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol... En dan? in Oranje door het leven gaan? (kleur van de actie)
eh.......... die ene... ik weet niet meer hoe ze heet, kom ik nog wel opquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zit me de kop te breken welke bekende Nederlandse vrouw me zou mogen knuffelen.
Gaat het om mooi of om aardig?quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:33 schreef FANN het volgende:
[..]
eh.......... die ene... ik weet niet meer hoe ze heet, kom ik nog wel op
Dan wordt het moeilijk, maar om je een idee te geven, ik vond/vind Angela Groothuizen een prettig iemand om naar te kijken en ze lijkt me nog aardig ook.quote:
Zulke vrouwen doen me totaal niks.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:35 schreef FANN het volgende:
Doutze Kroeze
[ afbeelding ]
Als ik op vrouwen viel dan wist ik het wel
Het is mijn wereld niet, dus ik ben totaal niet bekend met het fenomeen ondertitels.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:31 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik wil de ondertitels kunnen gebruiken. dat is mijn belang. dus ik wil een website zoals bijvoorbeeld bierdopje.com in ere hersteld hebben
Knuffels van deze dame zijn zeer welkom!quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:35 schreef FANN het volgende:
Doutze Kroeze
[ afbeelding ]
Als ik op vrouwen viel dan wist ik het wel
quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zulke vrouwen doen me totaal niks.
Die willen me niet.![]()
Vind ik wel gezondquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Knuffels van deze dame zijn zeer welkom!
doe effe zelf een foto, anders blijf ik googelenquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik weet het, Carol Van Dijk van Bettie Serveert, dat is een mooie en interessante vrouw.
Ik ben niet supergoed in andere talen. Daar zit mijn probleem. Daarnaast zijn veel van mij origineel gekochte films slecht of de helft of de extra's niet ondertiteld. Ook kan ik, omdat mijn ouders regelmatig naar Canada en Amerika gaan, aan veel originele films komen, echter zitten daar sowieso geen ondertitels bij dus wat zou het fijn zijn als ik die dan gewoon legaal van internet af kan plukken.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is mijn wereld niet, dus ik ben totaal niet bekend met het fenomeen ondertitels.
Ik vraag me af in hoeverre jij/jullie de 'niet relatie' kan 'bewijzen' tussen niet ondertitelde films en de reden waarom mensen films vertalen en die teksten publiceren. Ik ben geen fan van Brein, maar het lijkt me toch redelijk obvious.
Ben benieuwd naar de uitspraak, succes!
Ik weet het, je vroeg FANN, maar dat is idd een mooie vrouw (en ze speelt gitaar dus helemaal in jouw straatje)quote:
Ze is zelfs 50+.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik weet het, je vroeg FANN, maar dat is idd een mooie vrouw (en ze speelt gitaar dus helemaal in jouw straatje)
oh. da's wel genieten danquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, die heb ik live gezien bij Lord Of The Dance met hun gekleurde violen...
quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik weet het, je vroeg FANN, maar dat is idd een mooie vrouw (en ze speelt gitaar dus helemaal in jouw straatje)
Smaak heb ik wel, Carol is van nature overigens rood, mijn favoriete haarkleur voor vrouwen.quote:
Meestal vind ik vrouwen met een licht getint huidje het mooist, maar toevallig zijn deze allemaal blondquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Smaak heb ik wel, Carol is van nature overigens rood, mijn favoriete haarkleur voor vrouwen.
Dit dus:quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Smaak heb ik wel, Carol is van nature overigens rood, mijn favoriete haarkleur voor vrouwen.
Dan wordt Mo sloersquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Nodig haar uit om hier te komen FokKen, doe ik nog eens een hosselpoging
Ligt nog netjes ingepakt.. moet tangetje vinden en ik heb nog ander projectje liggenquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lukt het een beetje met dat bouwpakket?
Even advocaat van de duivel spelen:quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik ben niet supergoed in andere talen. Daar zit mijn probleem. Daarnaast zijn veel van mij origineel gekochte films slecht of de helft of de extra's niet ondertiteld. Ook kan ik, omdat mijn ouders regelmatig naar Canada en Amerika gaan, aan veel originele films komen, echter zitten daar sowieso geen ondertitels bij dus wat zou het fijn zijn als ik die dan gewoon legaal van internet af kan plukken.
En dank je... we kunnen alle succes wel gebruiken. Blijft een moeilijke materie met een wet die nog uit 1912 stamt en nauwelijks is aangepast, al helemaal niet naar internettijdperk
Ja, dat kan welquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even advocaat van de duivel spelen:
Maar je kan toch geen ondertitels op een DVD of Blue Ray plakken om die vervolgens bij de film mee te kunnen lezen?
Kun je met VLC geen ondertitels bij plakken?quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even advocaat van de duivel spelen:
Maar je kan toch geen ondertitels op een DVD of Blue Ray plakken om die vervolgens bij de film mee te kunnen lezen?
Even een voor en na?quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:54 schreef Mickeys het volgende:
En nu ben ik even weg... heb een date... met mijn schoonheidsspecialiste... (dat word weer pijn lijden)
Voeg je daarmee ondertitel bestanden toe op een DVD of een Blue Ray, zonder die eerst te rippen dus?quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:52 schreef Mickeys het volgende:
[ [url=]afbeelding[/url] ]
[..]
Ja, dat kan welZijn officiele apps voor te kopen. legitiem en wel
[ afbeelding ]
quote:
Ga je je flots weer laten harsen?quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:54 schreef Mickeys het volgende:
En nu ben ik even weg... heb een date... met mijn schoonheidsspecialiste... (dat word weer pijn lijden)
ook niet slecht...................................quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga je je flots weer laten harsen?
Sterkte
Baardaap is er gek op.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ook niet slecht...................................
Hotsenflotsen...quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga je je flots weer laten harsen?
Sterkte
Jij zal er wel een permanentje in hebben.quote:
Ik zag jouw rollade foto vanmorgen, zag er goed uit!quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij zal er wel een permanentje in hebben.
Lekker warm in de winter...
Lekker, ben er al mijn hele leven gek op, terwijl de meeste mensen ze juist vies vinden, ik heb dat nooit begrepen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:12 schreef Deisyy het volgende:
Spruitjes![]()
Ik heb dat helemaal nog niet gegeten deze winter
Ik vond ze vroeger vies, maar ik heb ze dit winterseizoen weer eens geprobeerd en vond ze best wel lekker..quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lekker, ben er al mijn hele leven gek op, terwijl de meeste mensen ze juist vies vinden, ik heb dat nooit begrepen.
Wij aten ze vroeger regelmatig thuis omdat iedereen er gek op was, ik wist niet beter en hoorde pas later op school dat kinderen ze vies vonden.quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vond ze vroeger vies, maar ik heb ze dit winterseizoen weer eens geprobeerd en vond ze best wel lekker..
Je mag gewoon je dvd en blu ray kopiëren naar je harde schijf. Daar betaal je nl je kopieerheffing voor dus legaalquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voeg je daarmee ondertitel bestanden toe op een DVD of een Blue Ray, zonder die eerst te rippen dus?
Ik lust ze nog niet zo lang, pas een jaar of 6, blijkbaar ben ik ze daarom vergeten. Lekker met een creme fraiche-mosterd dip erbijquote:Op woensdag 3 februari 2016 18:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lekker, ben er al mijn hele leven gek op, terwijl de meeste mensen ze juist vies vinden, ik heb dat nooit begrepen.
Mooi. Hoe meer aandacht, hoe beter.quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:58 schreef Mickeys het volgende:
En nu ook al op de site van de NOS
http://nos.nl/artikel/208(...)voor-de-rechter.html
Ja... en onze advocaat heeft zelfs zojuist een persbericht eruit laten gaan... mijn hemel... waar ben ik aan begonnen....quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooi. Hoe meer aandacht, hoe beter.
Ja, het begint er behoorlijk serieus uit te zien.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja... en onze advocaat heeft zelfs zojuist een persbericht eruit laten gaan... mijn hemel... waar ben ik aan begonnen....
Ja, maar wie doet dat om er wat ondertitels bij te plakken?quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Je mag gewoon je dvd en blu ray kopiëren naar je harde schijf. Daar betaal je nl je kopieerheffing voor dus legaal
Ja... en dan moet je bedenken dat ik morgenochtend een interview heb met een journalist student die mij wil interviewen voor hun schoolnieuws... Komt hij helemaal vanuit Tilburg voor naar Almere...quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, het begint er behoorlijk serieus uit te zien.
quote:Weinig kans
"Het lijkt er inderdaad sterk op dat er hier sprake is van auteursrechteninbreuk", zegt advocaat Menno Weij van advocatenkantoor SOLV. "Zover ik dat kan overzien ontkent de advocaat van de stichting dat ook niet, aangezien hij zijn argumentatie onder meer baseert op het feit dat de Auteurswet achterhaald zou zijn en dat er geen sprake is van commercieel belang. Wat ik nogal zwak vind."
"Mijn verwachting is dat Brein redelijk makkelijk een tegenclaim kan indienen en mogelijk zelfs zal winnen. Met als gevolg dat de groep zal moeten stoppen met de activiteiten, een schadevergoeding moet betalen over de periode dat de ondertitels beschikbaar waren en Brein mogelijk de kosten van de procedure verhaalt."
School voor journalistiek is natuurlijk wle geinterresseerd in dit onderwerpquote:Op woensdag 3 februari 2016 19:12 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja... en dan moet je bedenken dat ik morgenochtend een interview heb met een journalist student die mij wil interviewen voor hun schoolnieuws... Komt hij helemaal vanuit Tilburg voor naar Almere...
We hebben het net snel even proberen uit te zoeken. Dit kantoor is niet gespecialiseerd in auteursrechten (lijkt het)quote:
Die programma's. Net zoiets als dat jij tekst op een digitale foto kunt makenquote:Op woensdag 3 februari 2016 19:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar wie doet dat om er wat ondertitels bij te plakken?
Ik ook niet, maar ik heb gewoon mijn boerenverstand en al dit soort zaken lopen af in het voordeel van Brein en hun internationale partners (zie PirateBay e.d.), omdat ze simpelweg de wet achter zich hebben staan...quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
We hebben het net snel even proberen uit te zoeken. Dit kantoor is niet gespecialiseerd in auteursrechten (lijkt het)
Niet wat, 'wie' was de vraag?quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:20 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Die programma's. Net zoiets als dat jij tekst op een digitale foto kunt maken
Al dan niet met ondertitels...quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:20 schreef chufi het volgende:
Maar ben eigenlijk wel benieuwd naar de appelflappen en chocoladetaart van Aap
Ook dat was mijn vraag niet...quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd wel wat ondertitels aan streaming media geplakt..
Nou dat is me een wereldreis wel een uur rijden.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:12 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja... en dan moet je bedenken dat ik morgenochtend een interview heb met een journalist student die mij wil interviewen voor hun schoolnieuws... Komt hij helemaal vanuit Tilburg voor naar Almere...
Het is al een vreemd iets dat Brein überhaupt bestaansrecht heeft. Het is te hopen dat jullie het winnen en ook als dat niet het geval zou zijn, dan volgt er nog wel het één en ander, omdat het nu in de schijnwerpers staat.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:12 schreef Mickeys het volgende:
[..]
jij, ik... wie dan ook. Daar zijn die programma's voor.quote:
Dat vooral...quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ben zeer benieuwd hoe dat af zal lopen.
Wanneer de ondertitels een vrije eigen interpretatie zijn, dan mag het weer wel.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb gewoon mijn boerenverstand en al dit soort zaken lopen af in het voordeel van Brein en hun internationale partners (zie PirateBay e.d.), omdat ze simpelweg de wet achter zich hebben staan...
Ik niet, waarom zou ik een DVD kopen om die te rippen voor de niet aanwezig ondertitels...?quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:29 schreef Mickeys het volgende:
[..]
jij, ik... wie dan ook. Daar zijn die programma's voor.
Precies, maar hoe kijkt een rechter daar dan naar is de vraag. Die hebben op Brein-gebied wel gekkere uitspraken gedaan.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer de ondertitels een vrije eigen interpretatie zijn, dan mag het weer wel.
Tuurlijk, dan is het auteursrecht ook niet in het geding.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer de ondertitels een vrije eigen interpretatie zijn, dan mag het weer wel.
Dat dus en ook al is die wet oud, het is wel dé wet.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Letterlijk vertalen is schending copyright, logisch ook wel anders zou je het ook bij een boek kunnen doen.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:34 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
geen zin om op te staan
Met wat handigheid prima mogelijk, het is sowieso de vraag hoe letterlijk die vertalingen waren, daar klopte van alles niet meestal.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk, dan is het auteursrecht ook niet in het geding.
Maar een vrije interpretatie is niet zo handig bij een dialoog die beelden begeleid...
Die moeten sowieso ondertiteld worden...quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:35 schreef Treehut362 het volgende:
Momenteel volg ik de films van Takashi Miike
https://en.wikipedia.org/wiki/Takashi_Miike
ik versta geen woord Japansquote:Op woensdag 3 februari 2016 19:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die moeten sowieso ondertiteld worden...
Ik ken die ondertitelingen wel, heb ook wel eens een filmpje gedownload.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met wat handigheid prima mogelijk, het is sowieso de vraag hoe letterlijk die vertalingen waren, daar klopte van alles niet meestal.
MAG NIET!!!!quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die moeten sowieso ondertiteld worden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ik zeg toch niet dat jij dat moet doen?quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:37 schreef Mickeys het volgende:
[..]
MAG NIET!!!!
Inbreuk op de auteurswet uit 1912
Volgende keer met perenquote:
met plaklettertjesquote:Op woensdag 3 februari 2016 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat jij dat moet doen?
Kan de DVD distributeur toch doen op de DVD zelf?
Het is glad ijs, in hoeverre klopt ie letterlijk met de gesproken taal in de film?quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken die ondertitelingen wel, heb ook wel eens een filmpje gedownload.
Ze zaten vaak goed in elkaar...
het blijft vaak een interpretatiequote:Op woensdag 3 februari 2016 19:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is glad ijs, in hoeverre klopt ie letterlijk met de gesproken taal in de film?
Om het maar niet over de -t's, -d's en -dt's te hebben.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is glad ijs, in hoeverre klopt ie letterlijk met de gesproken taal in de film?
Hé, is dat niet zo'n illegale download website?quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:39 schreef Mickeys het volgende:
OMG... nu ook al "wereldwijd":
https://torrentfreak.com/(...)ein-to-court-160203/
Spelfouten en dialect daargelaten...quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:42 schreef Mickeys het volgende:
Het mooie is dat slechte ondertitelaars en ondertitelingen altijd in je geheugen gegrift blijven staan, maar er bestaan ook zo onwijs goede amateur ondertitelaars...
Yep zo werkt het ook met herschrijven van nieuwsberichten.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:39 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
het blijft vaak een interpretatie
Geen idee. Ik doe niet aan torrents, ik zie zelf alleen maar "nieuwsitems" op die site staan.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé, is dat niet zo'n illegale download website?
en ik ben niet eens een ondertitelaar... kenkun je nagaanquote:Op woensdag 3 februari 2016 19:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Spelfouten en dialect daargelaten...
Ja, ik daar ook.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Geen idee. Ik doe niet aan torrents, ik zie zelf alleen maar "nieuwsitems" op die site staan.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:37 schreef Treehut362 het volgende:
Ik kan nog even vooruit want die heeft plusminus 100 speelfilms geregisseerd...En zijn daar ondertitels voor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te goed mag niet, dat is het probleem.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:42 schreef Mickeys het volgende:
Het mooie is dat slechte ondertitelaars en ondertitelingen altijd in je geheugen gegrift blijven staan, maar er bestaan ook zo onwijs goede amateur ondertitelaars...
Soms vraag ik me af doen ze het eromquote:Op woensdag 3 februari 2016 19:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yep zo werkt het ook met herschrijven van nieuwsberichten.
jij bent een nep asperge, je doet het er omquote:Op woensdag 3 februari 2016 19:47 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af doen ze het erom
Leuk, maar allemaal struisvogels...quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:06 schreef Mickeys het volgende:
Ik lig in een deuk om de reacties van lezers op nu.nl
Leuk joh, dat mensen de wet beter kennen dan de advocaten zelf en zelfs beter dan de rechters... Heerlijk die (on)bevooroordeelde reacties... Pik er trouwens een aantal uit die voornamelijk op geenstijl zitten hahaha.. geweldigquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk, maar allemaal struisvogels...
Het merendeel reageert emotioneel en niet rationeel.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Leuk joh, dat mensen de wet beter kennen dan de advocaten zelf en zelfs beter dan de rechters... Heerlijk die (on)bevooroordeelde reacties... Pik er trouwens een aantal uit die voornamelijk op geenstijl zitten hahaha.. geweldig
Juist. En daarom dus ook een rechtszitting om de rechter er maar eens een uitspraak over te laten doen. En dat van Brein aanklagen gaat puur om de handelwijze van hen. Ze sporen mensen op maar ze zijn een particuliere instellingen en geen AIVD o.i. En dan de kosten die ze in rekening brengen die voor iedere persoon of website anders is. Je wilt niet weten hoeveel ik van die brieven heb met al die verschillende bedragen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het merendeel reageert emotioneel en niet rationeel.
Dat is ook het lastige met dit soort dingen, gelijk hebben en je gelijk krijgen...
En zelfs dat mag, civiel mag je altijd iemand een claim opleggen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:18 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Juist. En daarom dus ook een rechtszitting om de rechter er maar eens een uitspraak over te laten doen. En dat van Brein aanklagen gaat puur om de handelwijze van hen. Ze sporen mensen op maar ze zijn een particuliere instellingen en geen AIVD o.i. En dan de kosten die ze in rekening brengen die voor iedere persoon of website anders is. Je wilt niet weten hoeveel ik van die brieven heb met al die verschillende bedragen.
Het is juist de vraag of het wel civiel is... Zelfs de EC (Europese Commissie) had er op voorhand geen antwoord op. Dat is nu juist het probleem. En ik mag jou geen claim opleggen omdat jij verkeerd geparkeerd staat bijvoorbeeld. Dat is wat ik zeker weten niet mag doen. Dus mag Brein dat wel? Te veel mitsen en maren dus laat de rechter maar een oordeel over vellenquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En zelfs dat mag, civiel mag je altijd iemand een claim opleggen.
Ze hebben het geld en daardoor de macht aan hun kant.
Is niet fair misschien, maar wel de realiteit...
Als zij een zaak verliezen, winnen ze er elders weer 10...
Tuurlijk is het wel civiel, ze zijn toch geen overheidsinstelling?quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Het is juist de vraag of het wel civiel is... Zelfs de EC (Europese Commissie) had er op voorhand geen antwoord op. Dat is nu juist het probleem. En ik mag jou geen claim opleggen omdat jij verkeerd geparkeerd staat bijvoorbeeld. Dat is wat ik zeker weten niet mag doen. Dus mag Brein dat wel? Te veel mitsen en maren dus laat de rechter maar een oordeel over vellen
quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk is het wel civiel, ze zijn toch geen overheidsinstelling?
Maar goed, ik heb mijn twijfels, maar houd er over op.
Nogmaals succes en we horen het tzt wel...
Buiten, koud zat...quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:40 schreef sacha het volgende:
waar bewaar ik 29 appelflappen?
in de koelkast of in de kast?
En dan morgen niets meer terug vinden omdat het door wie/wat is opgepeuzeld?quote:
Kist/krat er over heen of zo...quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En dan morgen niets meer terug vinden omdat het door wie/wat is opgepeuzeld?
Koelbox vol stoppen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kist/krat er over heen of zo...
Koelkast.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:40 schreef sacha het volgende:
waar bewaar ik 29 appelflappen?
in de koelkast of in de kast?
Zo doe ik het wel, maar dan gaan ze de volgende dag wel weer even de oven in, bedenk ik me nu.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:28 schreef sacha het volgende:
[..]
na een zoektocht lees ik: luchtdicht maar niet in de koelkast
In de oven?quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:28 schreef sacha het volgende:
[..]
na een zoektocht lees ik: luchtdicht maar niet in de koelkast
Doe ik ook vaak met dingenquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:45 schreef sacha het volgende:
ik heb ze nu in de oven staan, als opberg plek voor de nacht, morgen zien we wel verder
Op een eiland heb je toch geen muizen?quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe ik ook vaak met dingenkunnen er geen muizen of insecten bij zeg maar
Lijkt me sterkquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Op een eiland heb je toch geen muizen?
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Op een eiland heb je toch geen muizen?
Komt wel goed als die uit staat.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:45 schreef sacha het volgende:
ik heb ze nu in de oven staan, als opberg plek voor de nacht, morgen zien we wel verder
Warm zijn appelflappen toch ook te eten?quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Komt wel goed als die uit staat.
Alsof mijn opmerking serieus wasquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:05 schreef Mickeys het volgende:
Lol... ik ga nog niet slapen joh... was cynisch bedoeld
Juist... en als de boot vergaat, dan zijn ze met man en muis vergaan (zo was het spreekwoord toch?)quote:
Jij is hier niet de enige die reageert...quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Juist... en als de boot vergaat, dan zijn ze met man en muis vergaan (zo was het spreekwoord toch?)
Mik! Goeie vraag voor jou...quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:08 schreef Mickeys het volgende:
Ik krijg alweer trek... en ik heb geen snoep of zo in huis... even bammetje scoren dan maar
Kan haast geen toeval topic zijnquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Mik! Goeie vraag voor jou...![]()
KLB / Scheldwoorden in ondertiteling
Zullen we het ooit weten?quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Of dit soort topic gaan nu pas opvallen, dat kan ook ...
weetje wat boeiend is?quote:
Ik dacht teefjeskeuken in de link te lezen...quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
weetje wat boeiend is?![]()
Perenflappen bestaan écht![]()
https://eefjeskeuken.wordpress.com/2015/10/28/perenflappen/
wentelteefjesquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht teefjeskeuken in de link te lezen...
Ja maar waarom ook niet ...
Dirty mind denk ikquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht teefjeskeuken in de link te lezen...
Ja maar waarom ook niet ...
Sja, wazig hè? Een telefoon van ¤10,- krijgen met zo'n rare melding erbij. Ik zou erop gaan stampen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:45 schreef FANN het volgende:
Dit is wel een topic om te volgen![]()
GC / zomaar mobiele telefoon gekregen?
ik zou ook de zenuwen krijgenquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja, wazig hè? Een telefoon van ¤10,- krijgen met zo'n rare melding erbij. Ik zou erop gaan stampen.
Apart topicquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:45 schreef FANN het volgende:
Dit is wel een topic om te volgen![]()
GC / zomaar mobiele telefoon gekregen?
Eerst openmakenquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:00 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zou ook de zenuwen krijgenstraks ontploft dat ding ofzo
Ach, je hebt een gaatje in je harses als je dat ding daadwerkelijk aan laat staan. Als het al niet verzonnen is.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:00 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zou ook de zenuwen krijgenstraks ontploft dat ding ofzo
Er was een andere fokker die hetzelfde wist te melden...quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ach, je hebt een gaatje in je harses als je dat ding daadwerkelijk aan laat staan. Als het al niet verzonnen is.
Dat ga ik even lezen hoor.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Er was een andere fokker die hetzelfde wist te melden...
Maar ik zo ook wel héél nieuwsgierig zijn, dus ik weet niet, misschien wacht ik wel gewoon afquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ach, je hebt een gaatje in je harses als je dat ding daadwerkelijk aan laat staan. Als het al niet verzonnen is.
er hebben zich al meer mensen gemeldquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Krijg je er straks nog 1 in de bus... Ik heb vandaag niet gekeken in de brievenbusquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb nog tijd 3 dumbphones gekocht
Hmmz, ze krijgen het dus wel degelijk. Dan is het gegarandeerd een 'aanbieding'.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet alleen van tuinkabouters die uit tuinen werden gestolen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:08 schreef Mickeys het volgende:
Zou het net zo'n soort actie zijn als toen met die tuinkabouters en zo?
Die heb ik gemistquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:08 schreef Mickeys het volgende:
Zou het net zo'n soort actie zijn als toen met die tuinkabouters en zo?
Daar spelen de telefoon abo boeren op in.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar ik zo ook wel héél nieuwsgierig zijn, dus ik weet niet, misschien wacht ik wel gewoon af
oh en dan kom je zeker in één of ander programma, zou ik ook weer geen trek in hebbenquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:10 schreef Mickeys het volgende:
En er is ooit een tv programma geweest waarin vreemde mensen een mobiel krijgen en dan gebeld worden en opdrachten moeten uitvoeren omdat ze dan veel geld kunnen winnen
Wie is de Sjaakquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:11 schreef FANN het volgende:
[..]
oh en dan kom je zeker in één of ander programma, zou ik ook weer geen trek in hebben
Jupp.. verborgen camera (rage in Amerika toen) kan alleen niks vinden op googlequote:Op woensdag 3 februari 2016 23:11 schreef FANN het volgende:
[..]
oh en dan kom je zeker in één of ander programma, zou ik ook weer geen trek in hebben
Misschien was het gewoon een film of zoquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:12 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Jupp.. verborgen camera (rage in Amerika toen) kan alleen niks vinden op google
Neeheee... het was een spelshow iets.. meerdere afleveringen van op tv geweestquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien was het gewoon een film of zo
ja dat snap ik, maar ik bedoel dat je wordt opgenomen stiekem, of je hebt en miljoen gewonnenquote:
10 euro kost de telefoon en het beltegoed kost ze in principe geen lor.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:17 schreef Mickeys het volgende:
4 euro aan postzegels. 19 euro voor de telefoon, 10 euro bel tegoed kaartje... verpakking... kaartje erbij... mag wat kosten zo'n actie
Zit je net te harsen, ben je vervolgens met je kale flots op internet te bezichtigen.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zit je net te harsen, ben je vervolgens met je kale flots op internet te bezichtigen.
Pleister over de webcam.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zit je net te harsen, ben je vervolgens met je kale flots op internet te bezichtigen.
Jij filmt altijd je flots als je hem harst?quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een gehackte webcam in de flaptop.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Jij filmt altijd je flots als je hem harst?
Harsen doe ik in de badkamer... ik flaptop niet en mobiel niet in de badkamer... badkamer is voor rust.. niet voor andere toestandenquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een gehackte webcam in de flaptop.
Het ging over het mobieltje waar een camera in zou zitten en helaas ben ik niet in het bezit van een flots, plús het feit dat ik scheer.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Jij filmt altijd je flots als je hem harst?
Hee Mick, succes morgen!quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:40 schreef Mickeys het volgende:
Tijd om te gaan snoezelen... Morgen nieuwe ronde nieuwe kansen.... Hefvun all
![]()
![]()
![]()
Ik had je al trusten gedaan ... Succes morgen met je interviewquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Harsen doe ik in de badkamer... ik flaptop niet en mobiel niet in de badkamer... badkamer is voor rust.. niet voor andere toestanden
Gezellig dan.... Smakelijk... Ik ga ook op tijd hoor... Over een uurtje of zo...quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:48 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
cracker met Boerenkaas/tomaat en koppie Thee en dan ga ik ook
Ik had een zware dagquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Gezellig dan.... Smakelijk... Ik ga ook op tijd hoor... Over een uurtje of zo...
OK.. Tot morgen dan maar weerquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had een zware dagen morgen wéér een afspraak
![]()
daarna effe niet
En hoelaat mot je morgen weer paraat zijn?quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Yup effe mijn Thee opdrinken, tis heet
om 9.15 uur in het VUmcquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
En hoelaat mot je morgen weer paraat zijn?
Wow.. Wordt je gebracht?quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
om 9.15 uur in het VUmcde wekkers staan op 6 uur
![]()
3 wekkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |