Ik weet ook niet precies waarom maar daar moest ik als eerste aan denkenquote:
Af en toe heeft men geniale ingevingenquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:54 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies waarom maar daar moest ik als eerste aan denken.
quote:The Game (1997) - IMDb
Wealthy San Francisco financier Nicholas Van Orton gets a strange birthday present from wayward brother Conrad: a live-action game that consumes his life.
Wel eerst even een tientje overmaken zodat ze je rekeningnummer hebbenquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:58 schreef Rezania het volgende:
Een Nigeriaanse prins wil je honderd miljoen miljard geven!
Lag bij mij ook in de bus.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:50 schreef murp het volgende:
Bij mijn schoonvader is vandaag een pakketje bezorgd en daar zit een goedkope mobiele telefoon in. (Kazam life B1) Ook zit er een karton gedrukte ansichtkaart in met de tekst: "With Compliments" en op de achterkant "We hebben goed nieuws. U wordt morgen gebeld, zet uw telefoon niet uit"
is dit scam of iets dergelijks? Heel vreemd!
Alsof die telefoon tof is.quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:50 schreef 1marcelfilms het volgende:
wrm krijg ik nooit toffe dingen gratis
gratis is altijd tof, ongeacht het produktquote:
Het stelt ook niks voor. Ding kost 19 euro. Vraag me wel af waar ze me voor gaan bellen. Zal wel voor een abonnement zijn. Dat wil ik niet dus wat moet ik er dan mee? Terugsturen? Aan de andere kant; ik heb er niet om gevraagd.quote:
Ongevraagde toezending dus terugsturen is nergens voor nodig.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het stelt ook niks voor. Ding kost 19 euro. Vraag me wel af waar ze me voor gaan bellen. Zal wel voor een abonnement zijn. Dat wil ik niet dus wat moet ik er dan mee? Terugsturen? Aan de andere kant; ik heb er niet om gevraagd.
Ik was teleurgesteld dat het de mok die ik wél besteld heb niet wasquote:Op woensdag 3 februari 2016 19:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ongevraagde toezending dus terugsturen is nergens voor nodig.
TS post een topic op FOK!, één v/d grotere sites van Nederland, benoemd merk en al. In dat opzicht wel geslaagdquote:Op woensdag 3 februari 2016 18:08 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet helemaal begrijpt hoe marketing werkt...
Als dat is wat hij bedoelde, wat ik niet denk, is het wel een goede actiequote:Op woensdag 3 februari 2016 20:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
TS post een topic op FOK!, één v/d grotere sites van Nederland, benoemd merk en al. In dat opzicht wel geslaagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |