Beetje lullig voor 'm als je het niet eerst proeft.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Die Griek heeft iets héél onduidelijks gemaakt met geraspte aardappels knoflook en uien
uit de oven, ik flikker er wel kaassaus overheen en dan met broccoli eten ofzo
quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:52 schreef FANN het volgende:
NU niet stil vallen hoor, ander onderwerp, ik heb 6 setjes bestek bijelkaar en opscheplepels![]()
CUL / AH Mes & Bestekzegel wie heeft ze over?
Heb ik net gedaan, hij vond het zelf ook twijfelachtigquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Beetje lullig voor 'm als je het niet eerst proeft.
Hoe krijgt ie dat nou voor elkaar als Griek?quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan, hij vond het zelf ook twijfelachtig
Die klooit ook maar wat aan dus..quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan, hij vond het zelf ook twijfelachtig
De illusie dat elke Griek kan koken.quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoe krijgt ie dat nou voor elkaar als Griek?
quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoe krijgt ie dat nou voor elkaar als Griek?
Net als Chuf dus, gewoon een beetje aangeklooidquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Die klooit ook maar wat aan dus..
Ik heb nog gebakken aardappeltjes met uien liggen
Kan je onderweg op je gemak bedenken wat je er van zal zeggen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moet weg, even naar de apotheek.
Na... langharig tuig ga naar de apotheekquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De illusie dat elke Griek kan koken.
Dat kunnen ze ook. Is het niet met voedsel, dan is het wel van woede.quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De illusie dat elke Griek kan koken.
Mooi toch?quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:14 schreef Mickeys het volgende:
En dan staat mijn actie zomaar spontaan op nu.nl... schrok ervan![]()
![]()
Lol... eindelijk naar Umberto Tan... lijkt me wel watquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Mooi toch?Straks wordt je nog uitgenodigd bij Talkshows
quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:14 schreef Mickeys het volgende:
En dan staat mijn actie zomaar spontaan op nu.nl... schrok ervan![]()
![]()
straks aan tafel bij Humbertoquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Mooi toch?Straks wordt je nog uitgenodigd bij Talkshows
Ow.. met een H.. sorryquote:
Boh....... die mag je van mij wel de groeten doenquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol... eindelijk naar Umberto Tan... lijkt me wel wat
Je was me voorquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol... eindelijk naar Umberto Tan... lijkt me wel wat
Gratis zendtijd... Telefonisch of mocht je aanschuiven?quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:30 schreef Mickeys het volgende:
Ik ben natuurlijk al wel op de Radio geweest(Somertijd op Radio 10 )
Linkjequote:Op woensdag 3 februari 2016 16:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Gratis zendtijd... Telefonisch of mocht je aanschuiven?
Misschien dat Rene stiekem wel eens een paar illegaal vertaalde nummers gezongen heeft.....quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Linkje
Aanschuiven, maar de advocaat/raadsman was veel meer aan het woord dan ik. Ik stotterde vervolgens ook nog eens van de zenuwen (Maar dat is de schuld van Rene Froger die er die dag ook was, gaat Froger mij knuffelen terwijl hij mij niet kent en ik hem alleen van naam en zijn paar liedjes ken en verder niet)
Ow ja.. Sven (holiday rap Sven idd) was ook al zo erg... (en een plaaggeest en pestkop maar wel een aardige)
Nope.. ik ben niet Suurtje hahaha.. ik vertegenwoordig haar welquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:50 schreef golfer het volgende:
Oh, jij bent dus Suurtje.
haha, heel veel met ondertiets, dankzij jou, bekeken.
Aha, op die (motor)fiets.quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:51 schreef Mickeys het volgende:
Nope.. ik ben niet Suurtje hahaha.. ik vertegenwoordig haar wel
Schermvullend maar ziet er goed uitquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:51 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Het is smakelijker dan het eruit ziet, met spruitjes en kaassaus dan wel![]()
[ afbeelding ]
Valt nog best mee eigenlijkquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:52 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Schermvullend maar ziet er goed uit
Ik kwam dr naam van de week nog tegen bij wat ondertitels...quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:53 schreef FANN het volgende:
Suurtje?zegt me niks, maar dat zegt niks, dat het mij niks zegt
Dat was 1 van de amateur ondertitelaars die gesommeerd is door stichting Brein om te stoppen met ondertitels maken. En vervolgens nog een megabedrag aan "gemaakte kosten" moest betalen (1500 euro)quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:53 schreef FANN het volgende:
Suurtje?zegt me niks, maar dat zegt niks, dat het mij niks zegt
Bij de nieuwe Mad Max volgens mij...quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:56 schreef chufi het volgende:
Ik kwam dr naam van de week nog tegen bij wat ondertitels...
Dan kom je de naam Desiree ook wel tegen... ook 1 van de belanghebbende van de actie en mrDutchquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kwam dr naam van de week nog tegen bij wat ondertitels...
quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij de nieuwe Mad Max volgens mij...
En Nathalie L. heb ik nu ook opgespoord.
ah...oké... maar jullie zijn nu veilig dan?quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat was 1 van de amateur ondertitelaars die gesommeerd is door stichting Brein om te stoppen met ondertitels maken. En vervolgens nog een megabedrag aan "gemaakte kosten" moest betalen (1500 euro)
Maar verder ben je geen groupie?quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Linkje
Aanschuiven, maar de advocaat/raadsman was veel meer aan het woord dan ik. Ik stotterde vervolgens ook nog eens van de zenuwen (Maar dat is de schuld van Rene Froger die er die dag ook was, gaat Froger mij knuffelen terwijl hij mij niet kent en ik hem alleen van naam en zijn paar liedjes ken en verder niet)
Ow ja.. Sven (holiday rap Sven idd) was ook al zo erg... (en een plaaggeest en pestkop maar wel een aardige)
ik zie nu pas dat je op dat linkje kan klikkenquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar verder ben je geen groupie?
We willen aan de rechter vragen of ondertitels gewoon vrij verkrijgbaar mogen zijn en daarnaast willen we de handelwijze van Brein aan de kaak stellen. Dit voorjaar dus een openbare rechtszittingquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ah...oké... maar jullie zijn nu veilig dan?
Ik klik niet, ik kan die stem van Rob van Someren niet aanhoren.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zie nu pas dat je op dat linkje kan klikken![]()
heb ik dus NU gedaaneffe luisteren
Nee, ik is geen groupie...quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar verder ben je geen groupie?
Wie betaalt de kosten als je verliest?quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:17 schreef Mickeys het volgende:
[..]
We willen aan de rechter vragen of ondertitels gewoon vrij verkrijgbaar mogen zijn en daarnaast willen we de handelwijze van Brein aan de kaak stellen. Dit voorjaar dus een openbare rechtszitting
Ik hoorde geen gestotter, maar Mik zegt niet zoveel je hoort alleen die stem van Rob overal bovenuitquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik klik niet, ik kan die stem van Rob van Someren niet aanhoren.
Maar vertel even of Mickeys een beetje verstaanbaar stotterde...
De donateurs en tja.. de rest... zal als schuld op de stichting blijven rustenquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie betaalt de kosten als je verliest?
Voornamelijk Camiel, de raadsman/advocaat, die aan het woord is samen met Robquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik hoorde geen gestotter, maar Mik zegt niet zoveel je hoort alleen die stem van Rob overal bovenuit
Van mij had ie een knal voor zijn kanus gekregen, ik hou er niet van als mensen ongevraagd aan me zitten, en die Frogert vind ik sowieso al een vreselijk eng mannetje...quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Linkje
quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Voornamelijk Camiel, de raadsman/advocaat, die aan het woord is samen met Rob
Froger knuffelde daar zowat iedereen... Blijkbaar is dat normaal in omroepland of zo...quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Van mij had ie een knal voor zijn kanus gekregen, ik hou er niet van als mensen ongevraagd aan me zitten, en die Frogert vind ik sowieso al een vreselijk eng mannetje...
Ow ja... had je verteld, nu weet ik het weerquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:17 schreef Mickeys het volgende:
Dit voorjaar dus een openbare rechtszitting
quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar goed, ik heb mijn meds weer binnen en 2 doosjes haarverf, was 2 voor de prijs van 1 en tickets voor Anne Clark zijn in the pocket.
Normaal? Ik ben er niet van gediend, punt.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:24 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Froger knuffelde daar zowat iedereen... Blijkbaar is dat normaal in omroepland of zo...
Welke bekende Nederlander mag jou knuffelen?quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Normaal? Ik ben er niet van gediend, punt.
Maar jij bent dan ook geen vrouw dus bij jou zal hij dat sowieso niet doen. Voordat ik er wat van kon zeggen wat het alweer voorbij hoor. Maar ik schrok me wel wezenloosquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Normaal? Ik ben er niet van gediend, punt.
Maar wat is jouw rol in dit geheel?quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:22 schreef Mickeys het volgende:
[..]
De donateurs en tja.. de rest... zal als schuld op de stichting blijven rustenWat niet te hopen is natuurlijk. Maar alleen als de rechter dat bepaald hoor. Je kunt ook "verliezen" zonder dat je hoeft te betalen. Alleen de advocaatkosten... die moeten wel betaald worden. Die zijn al grotendeels betaald overigens. 2,5 jaar bezig zijn met deze dagvaarding kost niet niks... ja, veel vrije tijd van mijzelf en een paar andere belanghebbenden
Dat klopt, maar dan nog.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:26 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook geen vrouw dus bij jou zal hij dat sowieso niet doen. Voordat ik er wat van kon zeggen wat het alweer voorbij hoor. Maar ik schrok me wel wezenloos
Had een tekst van Herman Brood kunnen zijn...quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar goed, ik heb mijn meds weer binnen en 2 doosjes haarverf, was 2 voor de prijs van 1 en tickets voor Anne Clark zijn in the pocket.
Ik ben niet zo van de BN-ers.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Welke bekende Nederlander mag jou knuffelen?
20 euro voor een kaartje.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had een tekst van Herman Brood kunnen zijn...
Toen ie nog maar net bekend was, liep ik een keer langs hem in de kroeg en toen knipoogde hij zelfs naar mij... Waarschijnlijk omdat ik met wat dames op stap was...quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:24 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Froger knuffelde daar zowat iedereen... Blijkbaar is dat normaal in omroepland of zo...
Ik ben degene die deze hele actie op poten heeft gezet. Petitie gestart, crowdfunding aangemaakt, media-aandacht proberen te krijgen. Besproken met een 2e kamerlid (Astrid Oosenbrug die achter de actie staat) en ik ben de (mede)oprichtster van de Stichting Laat Ondertitels Vrij en voorzitter/woordvoerder van deze dus.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar wat is jouw rol in dit geheel?
Heb je ook vertaald of...?
En ik vraag me af, wegen de kosten van dit alles op tegen de baten?
Er zijn BN'ers waarbij ik er niet aan moet denken om niet door hen geknuffeld te worden.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Welke bekende Nederlander mag jou knuffelen?
Ja, dat weet ik, maar waarom?quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:29 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik ben degene die deze hele actie op poten heeft gezet. Petitie gestart, crowdfunding aangemaakt, media-aandacht proberen te krijgen. Besproken met een 2e kamerlid (Astrid Oosenbrug die achter de actie staat) en ik ben de (mede)oprichtster van de Stichting Laat Ondertitels Vrij en voorzitter/woordvoerder van deze dus.
Hier lopen ook van die lokale dwazen rond die denken dat ze een bekende Limbo zijn, ik vind het best, maar dat is mijn probleem niet.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen ie nog maar net bekend was, liep ik een keer langs hem in de kroeg en toen knipoogde hij zelfs naar mij... Waarschijnlijk omdat ik met wat dames op stap was...
Ik kan alleen Geer bedenkenquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn BN'ers waarbij ik er niet aan moet denken om niet door hen geknuffeld te worden.
Maar geen mannen...
Eigenlijk moet je een tagje aanvragen bij Dannyquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:29 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik ben degene die deze hele actie op poten heeft gezet. Petitie gestart, crowdfunding aangemaakt, media-aandacht proberen te krijgen. Besproken met een 2e kamerlid (Astrid Oosenbrug die achter de actie staat) en ik ben de (mede)oprichtster van de Stichting Laat Ondertitels Vrij en voorzitter/woordvoerder van deze dus.
Ik wil de ondertitels kunnen gebruiken. dat is mijn belang. dus ik wil een website zoals bijvoorbeeld bierdopje.com in ere hersteld hebbenquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar waarom?
Wat is jouw belang?
Ik zit me de kop te breken welke bekende Nederlandse vrouw me zou mogen knuffelen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kan alleen Geer bedenkende rest moet opzouten
Lol... En dan? in Oranje door het leven gaan? (kleur van de actie)quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je een tagje aanvragen bij Danny
Het is ook nog gewoon om de hoek, daar waar ik thuis ben.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vooroorlogse prijzen.
The Human League kostte vorige week slechts 25 euro, top!
Als je dat wil? Waarom niet?quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol... En dan? in Oranje door het leven gaan? (kleur van de actie)
eh.......... die ene... ik weet niet meer hoe ze heet, kom ik nog wel opquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zit me de kop te breken welke bekende Nederlandse vrouw me zou mogen knuffelen.
Gaat het om mooi of om aardig?quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:33 schreef FANN het volgende:
[..]
eh.......... die ene... ik weet niet meer hoe ze heet, kom ik nog wel op
Dan wordt het moeilijk, maar om je een idee te geven, ik vond/vind Angela Groothuizen een prettig iemand om naar te kijken en ze lijkt me nog aardig ook.quote:
Zulke vrouwen doen me totaal niks.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:35 schreef FANN het volgende:
Doutze Kroeze
[ afbeelding ]
Als ik op vrouwen viel dan wist ik het wel
Het is mijn wereld niet, dus ik ben totaal niet bekend met het fenomeen ondertitels.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:31 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik wil de ondertitels kunnen gebruiken. dat is mijn belang. dus ik wil een website zoals bijvoorbeeld bierdopje.com in ere hersteld hebben
Knuffels van deze dame zijn zeer welkom!quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:35 schreef FANN het volgende:
Doutze Kroeze
[ afbeelding ]
Als ik op vrouwen viel dan wist ik het wel
quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zulke vrouwen doen me totaal niks.
Die willen me niet.![]()
Vind ik wel gezondquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Knuffels van deze dame zijn zeer welkom!
doe effe zelf een foto, anders blijf ik googelenquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik weet het, Carol Van Dijk van Bettie Serveert, dat is een mooie en interessante vrouw.
Ik ben niet supergoed in andere talen. Daar zit mijn probleem. Daarnaast zijn veel van mij origineel gekochte films slecht of de helft of de extra's niet ondertiteld. Ook kan ik, omdat mijn ouders regelmatig naar Canada en Amerika gaan, aan veel originele films komen, echter zitten daar sowieso geen ondertitels bij dus wat zou het fijn zijn als ik die dan gewoon legaal van internet af kan plukken.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is mijn wereld niet, dus ik ben totaal niet bekend met het fenomeen ondertitels.
Ik vraag me af in hoeverre jij/jullie de 'niet relatie' kan 'bewijzen' tussen niet ondertitelde films en de reden waarom mensen films vertalen en die teksten publiceren. Ik ben geen fan van Brein, maar het lijkt me toch redelijk obvious.
Ben benieuwd naar de uitspraak, succes!
Ik weet het, je vroeg FANN, maar dat is idd een mooie vrouw (en ze speelt gitaar dus helemaal in jouw straatje)quote:
Ze is zelfs 50+.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik weet het, je vroeg FANN, maar dat is idd een mooie vrouw (en ze speelt gitaar dus helemaal in jouw straatje)
oh. da's wel genieten danquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, die heb ik live gezien bij Lord Of The Dance met hun gekleurde violen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |