De Bergrede van Luyendijk: 'Bankier, zonder moraal gaat het niet'quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:41 schreef Disana het volgende:
Filosoof die door zijn werk bij Shell marxist is geworden
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)-die-ik-nu-ben.dhtml
Dat kan prima, en daarom weet ik ook dat ze geen gebrek hebben aan rekenvaardigheid. De toets deugt alleen niet, maar ik ben verplicht om die af te nemen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:43 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat is wel ernstig. Maar rekenvaardigheid kan je toch ook testen zonder taal te gebruiken?
Je bedoelt van die, een trein gaat met 60km per uur, etc-vragen?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat kan prima, en daarom weet ik ook dat ze geen gebrek hebben aan rekenvaardigheid. De toets deugt alleen niet, maar ik ben verplicht om die af te nemen.
Ah leuk, dat ga ik morgen lezen. Nu is het bedtijd. En mijn mail doet het weer.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
De Bergrede van Luyendijk: 'Bankier, zonder moraal gaat het niet'
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)-gaat-het-niet.dhtml
Trouw is lekker bezig op opinie-gebied.
Dat is best wel bizar. Maar ok, leerlingen horen natuurlijk ook de taal goed genoeg te beheersen om de vraagstelling in toetsen in andere vakken te begrijpen. In wiskunde kan je de taal makkelijk omzeilen, maar in andere vakken is dat vaak lastiger.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat kan prima, en daarom weet ik ook dat ze geen gebrek hebben aan rekenvaardigheid. De toets deugt alleen niet, maar ik ben verplicht om die af te nemen.
Trus!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah leuk, dat ga ik morgen lezen. Nu is het bedtijd. En mijn mail doet het weer.
Ja, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je bedoelt van die, een trein gaat met 60km per uur, etc-vragen?
Te veel.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeld.
Maar ook dit soort grappen:
[ afbeelding ]
Op zich geen hele malle vraag. Kan je in de praktijk nog eens wat aan hebben.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeld.
Maar ook dit soort grappen:
[ afbeelding ]
Beetje weinig informatie alleen. Is de prijs pp., misschien willen ze wel extra's bovenop de vanafprijs.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Op zich geen hele malle vraag. Kan je in de praktijk nog eens wat aan hebben.
Wat is het antwoord?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Op zich geen hele malle vraag. Kan je in de praktijk nog eens wat aan hebben.
Niet genoeg, duurt nog veel te lang voordat ze daar uitsterven.quote:
Nee, je moet pixels gokken om het percentage 65-jarigen te weten.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:58 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
De grafiek staat er alleen ter verwarring?
Correct, maar ik denk dat je wel snapt waarom minstens de helft van de leerlingen op 706,50 uitkomt. Dit heeft niets met rekenen te maken, maar met verwarring zaaien.quote:
Nee. Kijk nog maar eens goed.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:58 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Daar moet je het percentage uit aflezen per provincie. Maar dat is al lastig want is het voor Brabant nu 15,5 of 16%?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:58 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Oh ja, ik dacht dat die tabel rechts al het aantal 65plussers per provincie bevatte.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, je moet pixels gokken om het percentage 65-jarigen te weten.
Dat snap ik. Je moet zo'n opgave wel goed lezen en dan nog kan ik me fouten voorstellen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Correct, maar ik denk dat je wel snapt waarom minstens de helft van de leerlingen op 706,50 uitkomt. Dit heeft niets met rekenen te maken, maar met verwarring zaaien.
Nee, je hebt beide nodig.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:58 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat zou het streven van Monolith wel een stuk dichterbij brengenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:00 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Oh ja, ik dacht dat die tabel rechts al het aantal 65plussers per provincie bevatte.
Allebei niet. Als je 15,3 pakt, kom je op hetzelfde antwoord uit als cito. Alles eromheen is fout.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daar moet je het percentage uit aflezen per provincie. Maar dat is al lastig want is het voor Brabant nu 15,5 of 16%?
Hoeveel kinderen van 15 of 16 hebben er zelfstandig zo'n reis geboekt? Die hebben toch geen idee of dat per persoon is?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Je moet zo'n opgave wel goed lezen en dan nog kan ik me fouten voorstellen.
Met een lineaal op papier kon je dat nog wel bepalen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daar moet je het percentage uit aflezen per provincie. Maar dat is al lastig want is het voor Brabant nu 15,5 of 16%?
Maar dat is echt een taalding, er staat gewoon "deze vakantie voor twee personen".quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoeveel kinderen van 15 of 16 hebben er zelfstandig zo'n reis geboekt? Die hebben toch geen idee of dat per persoon is?
Maar in de advertentie staat niet of dat bedrag voor één of twee personen is.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:04 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Maar dat is echt een taalding, er staat gewoon "deze vakantie voor twee personen".
Deze gaat me inderdaad wel duidelijk te ver voor 16-jarigen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Allebei niet. Als je 15,3 pakt, kom je op hetzelfde antwoord uit als cito. Alles eromheen is fout.
Toch een goede toets om de rekenvaardigheden van mijn leerlingen te testen, niet?
Kijk, uiteindelijk gaat (behalve het aflezen) ook de helft de mist in omdat ze percentages en daarna bewoners optellen. Dat is een rekenkundig dingetje, dus dat moet ik ze leren. Maar al het andere is onnodige complexiteit en zorgt ervoor dat we absoluut niet meer kunnen meten of een leerling nu kan rekenen of niet. Veel en veel te veel ruis op de lijn.
Ik zou juist zeggen dat alleen 706,50 correct is, grammaticaal. Als je "deze vakantie voor twee personen" twee keer boekt kun je met vier personen, toch?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:04 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Maar dat is echt een taalding, er staat gewoon "deze vakantie voor twee personen".
Maar als je blijkbaar op 15,3 uit moet komen, dan kom je wel in een bijzonder grijs gebied.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:03 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Met een lineaal op papier kon je dat nog wel bepalen.
Misschien de helft (15,25) afgerond?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar als je blijkbaar op 15,3 uit moet komen, dan kom je wel in een bijzonder grijs gebied.
Welnee. Als het nu een fiets was.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou juist zeggen dat alleen 706,50 correct is, grammaticaal. Als je "deze vakantie voor twee personen" twee keer boekt kun je met vier personen, toch?
Wat ik mij herinner van mijn tijd op de middelbare school is dat wanneer de vraagstelling zo onduidelijk was dat ie verschillend uitgelegd kon worden de vraag gewoon niet meetelde.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar in de advertentie staat niet of dat bedrag voor één of twee personen is.
Het cito heeft altijd gelijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:08 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Wat ik mij herinner van mijn tijd op de middelbare school is dat wanneer de vraagstelling zo onduidelijk was dat ie verschillend uitgelegd kon worden e vraag gewoon niet meetelde.
Gaat dat nu niet meer zo?
Dat zal ongeveer het idee zijn maar dat in combinatie met twee berekeningen met percentages uit een flinke cijferbrij is vragen om fouten. Daarmee test je de rekenvaardigheid niet echt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Misschien de helft (15,25) afgerond?
Glasvezelquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:09 schreef KoosVogels het volgende:
Harderwijk als lichtpuntje in het glasvezel-fiasco
Hoppa!
Dat duurt nog wel even voor dat dat netwerk is uitgerold met goed bereik.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:10 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Glasvezel
Wie daar nu nog geld in investeert is gek, nu 5G er al bijna aankomt.
Ik kan er zo nog twintig geven.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:09 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ai, als dit van het Cito is is het wel heel ernstig.
Hulde voor je strijd ertegen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Allebei niet. Als je 15,3 pakt, kom je op hetzelfde antwoord uit als cito. Alles eromheen is fout.
Toch een goede toets om de rekenvaardigheden van mijn leerlingen te testen, niet?
Kijk, uiteindelijk gaat (behalve het aflezen) ook de helft de mist in omdat ze percentages en daarna bewoners optellen. Dat is een rekenkundig dingetje, dus dat moet ik ze leren. Maar al het andere is onnodige complexiteit en zorgt ervoor dat we absoluut niet meer kunnen meten of een leerling nu kan rekenen of niet. Veel en veel te veel ruis op de lijn.
Hier jaren terug al aangelegd. Was wel een vermakelijk proces hoe Reggefiber zoiets met stoom en kokend water regeltquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:09 schreef KoosVogels het volgende:
Hoppa!
Kijkt prima weg. Bij sommige stukjes had ik nog wel meer willen zien. Keertje youtube aanslingerenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:00 schreef Monolith het volgende:
Eens even die andere tijden special over de jaren tachtig bekijken.
Kabels hebben wel hun voordelen qua stabiliteit van verbindingen en dergelijke. Zeker voor bedrijven past mobiel internet niet als fatsoenlijk alternatief.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:10 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Glasvezel
Wie daar nu nog geld in investeert is gek, nu 5G er al bijna aankomt.
Een paar jaar. En dan heb je daarmee een hogere snelheid dan met glasvezel, dat qua infrastructuur veel en veel duurder is.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even voor dat dat netwerk is uitgerold met goed bereik.
Die villa is dan natuurlijk allang gekraakt door een half miljoen vluchtelingen. Maar veel plezierquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:13 schreef Kaas- het volgende:
Vakantie geboekt naar Lesbos in augustus. Weekje in een strandvilla die we via een relatie van een Griekse vriend voor nop een weekje kunnen gebruiken. Hoppa!
Dat is echt bizar. Waarom zijn er hier nog geen kamervragen over gesteld?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik kan er zo nog twintig geven.
Het probleem is niet alleen dat er fouten of onduidelijkheden in de vragen zitten, maar ook (en vooral) dat er zoveel dingen mis kunnen gaan bij het beantwoorden van die vragen dat de score op die toets nog steeds veel te weinig zegt over rekenvaardigheden.
Een aantal dingen zijn inmiddels wel opgelost, maar ze zijn er nog lang niet. In de eerste toetsen was bijvoorbeeld "15,00" fout als het antwoord "15" was (bij een vraag over euro's).
Als er genoeg alles in een abonnementjes verkocht worden, dan komt dat wel goed. Mobiel internet vervangt dat voorlopig echt niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:13 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Een paar jaar. En dan heb je daarmee een hogere snelheid dan met glasvezel, dat qua infrastructuur veel en veel duurder is.
Wel weer typisch dat die christenconservatieven in Harderwijk als enige geld weggooien door het in de dure achterhaalde glasvezelinfra to stoppen
Hoeveel wil je er hebben?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:15 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat is echt bizar. Waarom zijn er hier nog geen kamervragen over gesteld?
Je krijgt wellicht een hogere snelheid bij je abbo, maarja, 10gb vs 100tb wat de mogelijkheden zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:13 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Een paar jaar. En dan heb je daarmee een hogere snelheid dan met glasvezel, dat qua infrastructuur veel en veel duurder is.
Zijn al een aantal maal kamervragen gesteld over de rekentoets.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:15 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat is echt bizar. Waarom zijn er hier nog geen kamervragen over gesteld?
Dat is ook al achterhaald. En de infrastructuur voor glasvezel is gewoon minstens een factor 100 duurder dan voor draadloos.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kabels hebben wel hun voordelen qua stabiliteit van verbindingen en dergelijke. Zeker voor bedrijven past mobiel internet niet als fatsoenlijk alternatief.
Glasvezelnetwerk is niet aangelegd met gemeenschapsgeld.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:13 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Wel weer typisch dat die christenconservatieven in Harderwijk als enige geld weggooien door het in de dure achterhaalde glasvezelinfra to stoppen
Daarom, dit kan prima privaat met een prima businesscase.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Glasvezelnetwerk is niet aangelegd met gemeenschapsgeld.
Dan ben je dus een autist, zie hierboven.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:16 schreef Pokkelmans het volgende:
Hooh, niet haten op de Citotoets hier. Ik had het wiskunde gedeelte destijds foutloos gemaakt.
Ik zie anders in Italië en Portugal nu vooral al 4G internetabonnementen verkocht worden. Komt door een mindere infrastructuur dan hier, daar is 4G nu al sneller dan wat ze bedraad kunnen aanbieden, maar met 5G gaat dat hier ook gebeuren.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als er genoeg alles in een abonnementjes verkocht worden, dan komt dat wel goed. Mobiel internet vervangt dat voorlopig echt niet.
Volgens mij valt dat wel mee.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:17 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat is ook al achterhaald. En de infrastructuur voor glasvezel is gewoon minstens een factor 100 duurder dan voor draadloos.
Dat geld haal je nooit meer uit je graafinvestering.
Maar wel met goedkeuring van de lokale overheid toch?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Glasvezelnetwerk is niet aangelegd met gemeenschapsgeld.
Je moet naar elke zendmast ook een flinke glasvezelverbinding aanleggen. En voor een goed G5 netwerk heb je heel wat extra masten nodig. En het draadloze alternatief voldoet nog lang niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:17 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat is ook al achterhaald. En de infrastructuur voor glasvezel is gewoon minstens een factor 100 duurder dan voor draadloos.
Dat geld haal je nooit meer uit je graafinvestering.
Waarom zou de gemeente dwars gaan liggen?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:21 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Maar wel met goedkeuring van de lokale overheid toch?
Telecomwet, gemeenten hebben instemmingsplicht. Je kan hooguit afstemmen over praktische zaken.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:21 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Maar wel met goedkeuring van de lokale overheid toch?
Ja, ik ben serieus wel benieuwd naar hoe ik zou scoren op zo'n autismetest. Ik hoor toch regelmatig dat men mij een autist vindt. Vooral omdat ik onzinnige feitjes makkelijker onthou dan iemands naam of gezicht. Maar als ik dan met échte autisten omga denk ik wel van "jezus, wat ben jij een autist".quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan ben je dus een autist, zie hierboven.
Ik had de rest zo goed als foutloos en veel fout in rekenen.
Dat is wel een dingetje momenteel ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Die villa is dan natuurlijk allang gekraakt door een half miljoen vluchtelingen. Maar veel plezier
Ik heb hetzelfde, wat die feitjes en namen betreftquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, ik ben serieus wel benieuwd naar hoe ik zou scoren op zo'n autismetest. Ik hoor toch regelmatig dat men mij een autist vindt. Vooral omdat ik onzinnige feitjes makkelijker onthou dan iemands naam of gezicht. Maar als ik dan met échte autisten omga denk ik wel van "jezus, wat ben jij een autist".
Waarschijnlijk balanceer ik ergens op het randje.
Schotels zijn allang geen zinnige optie meer. Ze zou nu al het goedkoopste uit zijn met een 4G abonnement, dat wordt in Nederland ook wel aangeboden.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:21 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee.
Voor mevr. Pokkelmans zijn we aan het kijken voor internet in een nieuw gebouwde woning, buitenaf. Daar ligt momenteel ( nog) geen vaste telefoonlijn, en de kosten om een glasvezelkabel aan te leggen lopen in de honderden euro's, maar dan heb je een aanzienlijk goedkoper abonnement dan wanneer je alles via een schotel en satelliet doet.
En die schotel moet uiteraard ook aangeschaft worden.
Daarom laten ze hier Portugezen en Turken sleuven gravenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:20 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik zie anders in Italië en Portugal nu vooral al 4G internetabonnementen verkocht worden. Komt door een mindere infrastructuur dan hier, daar is 4G nu al sneller dan wat ze bedraad kunnen aanbieden, maar met 5G gaat dat hier ook gebeuren.
Omdat er hele straten opengebroken moeten worden om de allerlaatste van de ouderwetse kabels onder de grond te stoppen?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom zou de gemeente dwars gaan liggen?
KPN heeft volgens mij nog aansluitplicht voor het telefoonnetwerk. Maar ADSL is ook niet allesquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:21 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee.
Voor mevr. Pokkelmans zijn we aan het kijken voor internet in een nieuw gebouwde woning, buitenaf. Daar ligt momenteel ( nog) geen vaste telefoonlijn, en de kosten om een glasvezelkabel aan te leggen lopen in de honderden euro's, maar dan heb je een aanzienlijk goedkoper abonnement dan wanneer je alles via een schotel en satelliet doet.
En die schotel moet uiteraard ook aangeschaft worden.
Autist.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, wat die feitjes en namen betreft
Ik vind de meeste fokkers enorm autistisch. Dat ik er toch elke dag mee lul leidt tot de confronterende vraag "En wat maakt dat jou dan?".quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, ik ben serieus wel benieuwd naar hoe ik zou scoren op zo'n autismetest. Ik hoor toch regelmatig dat men mij een autist vindt. Vooral omdat ik onzinnige feitjes makkelijker onthou dan iemands naam of gezicht. Maar als ik dan met échte autisten omga denk ik wel van "jezus, wat ben jij een autist".
Waarschijnlijk balanceer ik ergens op het randje.
De gemeente moet instemmen met het leggen van kabels. Ze zullen wel leges en degenatiekosten in rekening brengen. Kan zelfs financieel gunstig uitvallen voor de gemeente kwamen wij achterquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:25 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Omdat er hele straten opengebroken moeten worden om de allerlaatste van de ouderwetse kabels onder de grond te stoppen?
Sexy?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind de meeste fokkers enorm autistisch. Dat ik er toch elke dag mee lul leidt tot de confronterende vraag "En wat maakt dat jou dan?".
De kans op fatsoenlijk bereik ergens buitenaf daarmee is niet zo groot.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:23 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Schotels zijn allang geen zinnige optie meer. Ze zou nu al het goedkoopste uit zijn met een 4G abonnement, dat wordt in Nederland ook wel aangeboden.
Met zo'n Dongle? Dat ging op den duur ook aardig in de centen lopen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:23 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Schotels zijn allang geen zinnige optie meer. Ze zou nu al het goedkoopste uit zijn met een 4G abonnement, dat wordt in Nederland ook wel aangeboden.
Zulks een drama.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:25 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Omdat er hele straten opengebroken moeten worden om de allerlaatste van de ouderwetse kabels onder de grond te stoppen?
Absoluut.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Autist.
Maar dan ken je in ieder geval dat ongemakkelijke gevoel wanneer je op een feestje weer iemand spreekt van wie je nog wel weet wat zijn of haar scriptie- of promotieonderzoek inhield, maar niet meer weet hoe de persoon in kwestie heet.
Ik moet zeggen dat ik van de FOK!kers die ik IRL heb gesproken, het autismegehalte behoorlijk mee vind vallen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind de meeste fokkers enorm autistisch. Dat ik er toch elke dag mee lul leidt tot de confronterende vraag "En wat maakt dat jou dan?".
Nu spreek ik dit natuurlijk niet tegen, maar ik weet niet of ik mijn sex-appeal nou echt aan het online praten met autisten ontleen.quote:
Maar om heel eerlijk te zijn zijn er ook maar weinig echt volkomen normaal. Mezelf incluis.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik van de FOK!kers die ik IRL heb gesproken, het autismegehalte behoorlijk mee vind vallen.
Maar dat kan ook zijn omdat ze in mij een mede-autist zien en zich daarom meer op hun gemak voelen, natuurlijk.
Of omdat je zelf zo'n godse autist bent dat je een ander al snel mee vind vallen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik van de FOK!kers die ik IRL heb gesproken, het autismegehalte behoorlijk mee vind vallen.
Maar dat kan ook zijn omdat ze in mij een mede-autist zien en zich daarom meer op hun gemak voelen, natuurlijk.
Goed voor de lokale economiequote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is wel een dingetje momenteel ja.
Laatst tijdens een borrel met Euri gingen we alle aanwezigen van de laatste grote meet in Utrecht nog eens langs en kwam ik tot de conclusie dat ik mezelf van al die mensen eigenlijk de enige echt normale persoon vind. Maar ik ben wellicht bevooroordeeld.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar om heel eerlijk te zijn zijn er ook maar weinig echt volkomen normaal. Mezelf incluis.
Dat is iets positiefs. Je zou maar zo zijn als alle andere mensen...quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar om heel eerlijk te zijn zijn er ook maar weinig echt volkomen normaal. Mezelf incluis.
Check eerst even of je 4G internet kan krijgen en wat het kost, bijvoorbeeld bij KPN: https://www.kpn.com/prive(...)net-buitengebied.htmquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Met zo'n Dongle? Dat ging op den duur ook aardig in de centen lopen.
Mijn voorstel is nog steeds om zelf een paar dagen in te roosteren om met wat maten te gaan staan graven. Is een paar honderd meter tot de hoofdaansluitign, maar dan heb je wel een mooi verhaal. En met een beetje geluk graaf je nog wat leuks op. Dan kost het trekken van die kabel nog maar een paar tientjes.
Ik krijg natuurlijk ook maar weinig mee van de omgeving, zo van onder mijn insulthelmpje.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Of omdat je zelf zo'n godse autist bent dat je een ander al snel mee vind vallen.
"Helaas is Internet Buitengebied hier niet beschikbaar. We blijven werken aan onze netwerken in het buitengebied. Kijk daarom regelmatig op deze pagina voor updates."quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:34 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Check eerst even of je 4G internet kan krijgen en wat het kost, bijvoorbeeld bij KPN: https://www.kpn.com/prive(...)net-buitengebied.htm
Daarom een simpel lijntje van KPN laten leggen. Die moeten dat volgens mij gewoon tegen een redelijk standaardtarief doem en dan kijken of je in hun sleuf een mantelbuis mee kan leggen om ooit wat anders te doen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:35 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
"Helaas is Internet Buitengebied hier niet beschikbaar. We blijven werken aan onze netwerken in het buitengebied. Kijk daarom regelmatig op deze pagina voor updates."
We hebben het hier over het buitengebied van het buitengebied. Van de periferie.
Ah, ik zal eens informeren. Ik dacht dat die graafwerkzaamheden aardig in de centen zouden gaan lopen. Is toch een meter of 250 tot aan de hoofdweg.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daarom een simpel lijntje van KPN laten leggen. Die moeten dat volgens mij gewoon tegen een redelijk standaardtarief doem en dan kijken of je in hun sleuf een mantelbuis mee kan leggen om ooit wat anders te doen.
Probeer Vodafone en Tele2 en de rest.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:35 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
"Helaas is Internet Buitengebied hier niet beschikbaar. We blijven werken aan onze netwerken in het buitengebied. Kijk daarom regelmatig op deze pagina voor updates."
We hebben het hier over het buitengebied van het buitengebied. Van de periferie.
Correct, types als Janneke of ik zijn de echte autisten hier.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:38 schreef Gutmensch het volgende:
Ik vind het autismegehalte onde de polcafebezoekers die ik heb ontmoet nog wel meevallen. Maar goed, echte autisten komen ook niet naar meetings.
Hè Monolith?
Echt verspreiden zal t zich daar (en hier?) niet doen, meen ik. Tenzij ook andere muggensoorten vector kunnen zijn..quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:39 schreef Pokkelmans het volgende:
Was dat nu gister of eergister, dat er werd beweerd dat het Zika-virus de VS niet zou bereiken?
http://www.nu.nl/zikaviru(...)eksueel-contact.html
Ja, als er zelfs plannen zijn om met drone's en weerballonen de bosjesmannen van 4g te gaan voorzien, maar we diep in de Achterhoek nog op telefoonkabels zijn aangewezen moeten we ons toch bepaalde vragen gaan stellen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:40 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Probeer Vodafone en Tele2 en de rest.
Anders kan je inderdaad beter gaan graven
Maar ik denk dat er over 10 jaar in heel Nederland een snellere draadloze internetverbinding mogelijk is dan nu per glasvezel.
Nou ja, Janneke werkt niet in de IT en heeft een sociaal beroepquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Correct, types als Janneke of ik zijn de echte autisten hier.
WISKUNDE!!!``11docent.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:42 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nou ja, Janneke werkt niet in de IT en heeft een sociaal beroep
IT of wiskunde is mij om het even als het om nerdpunten gaat.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:45 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ze geen nerd was.
Dat kan een issue zijn inderdaad. Maar informeren kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ah, ik zal eens informeren. Ik dacht dat die graafwerkzaamheden aardig in de centen zouden gaan lopen. Is toch een meter of 250 tot aan de hoofdweg.
Dan maar vertrouwen op de dorpsomroeper.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, als er zelfs plannen zijn om met drone's en weerballonen de bosjesmannen van 4g te gaan voorzien, maar we diep in de Achterhoek nog op telefoonkabels zijn aangewezen moeten we ons toch bepaalde vragen gaan stellen.
Elektra is wel aangesloten. Gas niet. Er wordt gekookt op inductie, en water wordt verwarmd met zo'n aardgasunit. Die zie je in Drenthe vast ook wel eensquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat kan een issue zijn inderdaad. Maar informeren kan geen kwaad.
En wat googlen leert dat die aansluitplicht een paar jaar terug is vervallen. Dat maakt het ingewikkelder. Gas, elektra en water zijn al wel aangesloten? Ofwel daarop meeliften kan niet meer?
Die aansluitplicht is waarschijnlijk juist vervallen doordat er draadloze alternatieven beschikbaar kwamen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat kan een issue zijn inderdaad. Maar informeren kan geen kwaad.
En wat googlen leert dat die aansluitplicht een paar jaar terug is vervallen. Dat maakt het ingewikkelder. Gas, elektra en water zijn al wel aangesloten? Ofwel daarop meeliften kan niet meer?
quote:“treaty” means an international agreement concluded between States in written form and governed by international law
Ach, Zika, FASD, wat maakt het uit?quote:Op woensdag 3 februari 2016 01:33 schreef Gutmensch het volgende:
Zika in Ierland.
Ik vond die Ieren eigenlijk altijd al een bijzonder kleine schedel hebben.
http://news.sky.com/story(...)-cases-of-zika-virus
Ik ben er inderdaad van overtuigd dat hij de allerergste is.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:38 schreef Gutmensch het volgende:
Ik vind het autismegehalte onde de polcafebezoekers die ik heb ontmoet nog wel meevallen. Maar goed, echte autisten komen ook niet naar meetings.
Hè Monolith?
Dat maakt het wat ingewikkeld allemaalquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Elektra is wel aangesloten. Gas niet. Er wordt gekookt op inductie, en water wordt verwarmd met zo'n aardgasunit. Die zie je in Drenthe vast ook wel eens.
Water wordt gewoon uit de grond gehaald. Eigen bronwater.
Het is een prima middel om ongebreidelde bevolkingsgroei te remmen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 08:37 schreef Heilwasser het volgende:
Zika treft enkel pasgeborenen, lekker boeiend. Hadden ze maar elders geboren moeten worden.
Zuid-Amerika een beetje zuiverenquote:Op woensdag 3 februari 2016 08:38 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het is een prima middel om ongebreidelde bevolkingsgroei te remmen.
Niet echt, vrouwen worden niet onvruchtbaar of zo. Ze krijgen gewoon kinderen met een afwijking.quote:Op woensdag 3 februari 2016 08:38 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het is een prima middel om ongebreidelde bevolkingsgroei te remmen.
Nou ja er zijn landen die oproepen om nageslacht twee jaar uit te stellen, dat gaat echt wel een effect hebben als men dat daadwerkelijk doet.quote:
Die kinderen zullen zich niet meer voortplanten, lijkt me.quote:Op woensdag 3 februari 2016 08:41 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Niet echt, vrouwen worden niet onvruchtbaar of zo. Ze krijgen gewoon kinderen met een afwijking.
Zeker wel. Op dat continent al lekker vanaf hun twaalfde.quote:Op woensdag 3 februari 2016 08:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die kinderen zullen zich niet meer voortplanten, lijkt me.
Gewoon nog wat Amazonewoud kappen voor extra huisvesting.quote:Op woensdag 3 februari 2016 08:44 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Zeker wel. Op dat continent al lekker vanaf hun twaalfde.
Het zijn ook vooral wat beruchte steden waar het compleet uit de klauwen loopt.quote:Op woensdag 3 februari 2016 08:56 schreef Gutmensch het volgende:
Zo overbevolkt is Zuid-Amerika trouwens niet, maar:
As a whole, South America enjoys strong growth with an overall growth rate of over 1% per year. The region has a relatively low migration rate with high fertility and a high birth rate.
South America currently has a very high proportion of children under 15 years, and many of its countries are enjoying high annual economic growth rates as high as 8% in the case of Argentina, while unemployment remains fairly low.
http://worldpopulationrev(...)-america-population/
Dat figuur is gewoon een nare trol waar je niet op moet reagerenquote:Op woensdag 3 februari 2016 09:28 schreef Gutmensch het volgende:
We zijn nu Goedvolk, ipv individuele Gutmenschen, lees ik in een niet nader te specificeren subforum.
Het is Nederland niet, waar zulke kinderen tonnen per jaar kosten.quote:Op woensdag 3 februari 2016 08:41 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Niet echt, vrouwen worden niet onvruchtbaar of zo. Ze krijgen gewoon kinderen met een afwijking.
Op een ander forum heette ik Abdul Alhazred, dat was pas lachenquote:Op woensdag 3 februari 2016 09:31 schreef Reya het volgende:
Met zo'n gebruikersnaam vraag je er ook wel om.
Is doen alsof ook goed?quote:
Hihi, nu weten we hoe je heet.quote:Op woensdag 3 februari 2016 09:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Op een ander forum heette ik Abdul Alhazred, dat was pas lachen
https://en.wikipedia.org/wiki/Abdul_Alhazredquote:Op woensdag 3 februari 2016 09:34 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hihi, nu weten we hoe je heet.
Als het maar geloofwaardig is.quote:
Driftig op een toetsenbord rammen lijkt me geloofwaardig.quote:
Excelbestand open, moeilijk kijken naar een grafiek.quote:Op woensdag 3 februari 2016 09:39 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Driftig op een toetsenbord rammen lijkt me geloofwaardig.
Koffietijd.quote:Op woensdag 3 februari 2016 09:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zelf hard aan het werken op Fok, Bet?
Met een hamer in je hand toch een stuk moeilijker dan met een laptop.quote:
Doe je mee?!quote:
Bij chaos zijn die simpele zielen als enige gebaat. Denken ze althans.quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Om PVV'ers even een poepie te laten ruiken?
Nerd.quote:Op woensdag 3 februari 2016 09:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Abdul_Alhazred
Maar weet het boosvolk veel.
Ey Pokkel, ik kan morgen wel domiborrelen in Nijmegen, doen?quote:Op woensdag 3 februari 2016 01:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ach, Zika, FASD, wat maakt het uit?
Noemt u iemand nou een 'nerd'?quote:
Betaal jij dan voor Pokkel?quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:34 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ey Pokkel, ik kan morgen wel domiborrelen in Nijmegen, doen?
Nerd. Met je Star Wars.quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Noemt u iemand nou een 'nerd'?
Haha
Hahahaha
Ik ben zelfs een supernerd.quote:
Nee, die heeft gewoon het fatsoen om voor zichzelf te betalen.quote:
Ik luister op het moment dat ik dit lees hiernaar:quote:
Geloof ik niets van.quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:41 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, die heeft gewoon het fatsoen om voor zichzelf te betalen.
Die lui zijn compleet mal inderdaad.quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:46 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom reageer ik in godsnaam ook op alu hoedjes?
Schmar Wars.quote:
Omdat het interviewen van de kat van de buurvrouw daarna helemaal zo slecht niet meer lijkt?quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:46 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom reageer ik in godsnaam ook op alu hoedjes?
Ik reageer nooit meer op die ene omdat er per reactie een blik aan vuiligheid en waanzin opengaat.quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die lui zijn compleet mal inderdaad.
Ik blokkeer ze gewoon, met mijn abbo. Scroll je toch een stuk sneller door zo'n topic.quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik reageer nooit meer op die ene omdat er per reactie een blik aan vuiligheid en waanzin opengaat.
Kom kom, je mag waht best bij zijn naam noemen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik reageer nooit meer op die ene omdat er per reactie een blik aan vuiligheid en waanzin opengaat.
Dat is een optie, maar ik hou er liever een oogje op.quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik blokkeer ze gewoon, met mijn abbo. Scroll je toch een stuk sneller door zo'n topic.
quote:
Whehe.quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Kom kom, je mag waht best bij zijn naam noemen.
Tja, sommige complotten zijn waarheid.quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Kom kom, je mag waht best bij zijn naam noemen.
Kan dat? Hmm, toch het overwegen waard dan.quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik blokkeer ze gewoon, met mijn abbo. Scroll je toch een stuk sneller door zo'n topic.
Een kat interviewen voor dit salaris vind ik anders meer dan prima. Dat is makkelijk geld verdienen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Omdat het interviewen van de kat van de buurvrouw daarna helemaal zo slecht niet meer lijkt?
Zoals een groot dichter al eens schreef: "Jij vindt mij commercieel, maar mijn flappen doen het goed."quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een kat interviewen voor dit salaris vind ik anders meer dan prima. Dat is makkelijk geld verdienen.
Zeker. Het werkt tegenwoordig zelfs mobiel. Worden er voor je gevoel plotseling alleen nog maar verstandige dingen in NWS gezegd.quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Kan dat? Hmm, toch het overwegen waard dan.
Mods blokkeren kan weer niet.quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Kan dat? Hmm, toch het overwegen waard dan.
Lekker 90% van de NWS-users blokkeren.quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zeker. Het werkt tegenwoordig zelfs mobiel. Worden er voor je gevoel plotseling alleen nog maar verstandige dingen in NWS gezegd.
Eerder 10%, om daarmee 90% van de posts te blokkeren die je niet wil hebben.quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:55 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Lekker 90% van de NWS-users blokkeren.
Hoe werkt dat? Ik heb een abo, pls leg me uit hoe ik mensen kan blokkeren. Ik weet er wel een stuk of 20.quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je ziet het dan ook niet als je gequote wordt of dan wel?quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zeker. Het werkt tegenwoordig zelfs mobiel. Worden er voor je gevoel plotseling alleen nog maar verstandige dingen in NWS gezegd.
Dit knopje:quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Ik heb een abo, pls leg me uit hoe ik mensen kan blokkeren. Ik weet er wel een stuk of 20.
Mij toch niet hèquote:Op woensdag 3 februari 2016 10:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Ik heb een abo, pls leg me uit hoe ik mensen kan blokkeren. Ik weet er wel een stuk of 20.
Quotes zie je wel.quote:Op woensdag 3 februari 2016 11:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je ziet het dan ook niet als je gequote wordt of dan wel?
Ah mooi, krijg je niet dat gezeik van 'Hey durf je niet op me te reageren?', niet onbewust althans.quote:
Dat kun je enkel weten als je iemand niet negeert.quote:Op woensdag 3 februari 2016 11:05 schreef Disana het volgende:
Mijn ervaring met negeren is dat sommigen dan extra veel op je gaan reageren omdat je toch geen weerwoord hebt.
Werkt blijkbaar alleen wanneer je niet citeert.quote:Op woensdag 3 februari 2016 11:05 schreef Disana het volgende:
Mijn ervaring met negeren is dat sommigen dan extra veel op je gaan reageren omdat je toch geen weerwoord hebt.
Negeren is wat anders dan blokkeren hèquote:Op woensdag 3 februari 2016 11:06 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Dat kun je enkel weten als je iemand niet negeert.
Je krijgt dan toch quotealerts?quote:Op woensdag 3 februari 2016 11:06 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Dat kun je enkel weten als je iemand niet negeert.
Ik ga het hem nu vragen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 11:04 schreef Janneke141 het volgende:
Misschien kan Arcee wel statistieken produceren welke users het meeste zijn geblokt. Lijkt me erg interessant.
Geen idee, die wil ik sowieso niet.quote:Op woensdag 3 februari 2016 11:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je krijgt dan toch quotealerts?
Ik vermoed Heilwasser, met zijn matige trollpogingen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 11:04 schreef Janneke141 het volgende:
Misschien kan Arcee wel statistieken produceren welke users het meeste zijn geblokt. Lijkt me erg interessant.
Hihi, jaloers.quote:Op woensdag 3 februari 2016 11:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik vermoed Heilwasser, met zijn matige trollpogingen.
Als een topic van 200 posts op een pagina past, dan heb je vast wel een beeld.quote:Op woensdag 3 februari 2016 11:09 schreef Kaas- het volgende:
Enige nadeel is dat je dan geen idee meer hebt wat een beetje de tendens is in de reacties. Je bent dan wel gewoon echt een wegkijker geworden.
Hehe.quote:Op woensdag 3 februari 2016 11:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als een topic van 200 posts op een pagina past, dan heb je vast wel een beeld.
En dan in het kader van de zelfmutulatie Bram en elfje wel behouden?quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:58 schreef Heilwasser het volgende:
Enkel Ryon en Monolith blokkeren, om die lappen tekst te mijden.
Men reageert nog op mij. Ik scoor dus ok.quote:Op woensdag 3 februari 2016 11:04 schreef Janneke141 het volgende:
Je moet je toch af en toe gewoon lekker kunnen ergeren?quote:Op woensdag 3 februari 2016 11:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En dan in het kader van de zelfmutulatie Bram en elfje wel behouden?
Ze zijn verslaafd aan uw reacties.quote:Op woensdag 3 februari 2016 11:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Men reageert nog op mij. Ik scoor dus ok.
Gefeliciteerd, Donald Trump denkt precies hetzelfde.quote:Op woensdag 3 februari 2016 11:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Men reageert nog op mij. Ik scoor dus ok.
Daarom bezoek ik zo nu en dan NWS en open jij topics over onderwijs?quote:Op woensdag 3 februari 2016 11:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je moet je toch af en toe gewoon lekker kunnen ergeren?
quote:Op woensdag 3 februari 2016 11:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, Donald Trump denkt precies hetzelfde.
Uitmuntend.quote:Op woensdag 3 februari 2016 11:18 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ze zijn verslaafd aan uw reacties.
Libertarisch vliegen.quote:Een explosie aan boord van een passagiersvliegtuig heeft een gat geslagen in de romp van een vliegtuig. Passagiers hoorden een harde knal en daarna was er rook in de cabine. Een VN-ambassadeur die aan boord zat, heeft alles gefilmd.
Het vliegtuig was op weg van de Somalische hoofdstad Mogadishu naar Djibouti in de Hoorn van Afrika. Op de beelden is te zien hoe de zuurstofmaskers naar beneden komen. Ook de schade aan boord en het gat in de romp zijn te zien.
Na de explosie viel de druk in de cabine weg, maar bleef het toestel wel bestuurbaar. De piloot wist terug te keren naar het vliegveld van Mogadishu en maakte daar een noodlanding.
Jamaar, gelukszoekers!quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:33 schreef KoosVogels het volgende:
Blijf het een raar fenomeen vinden dat bepaalde lieden altijd maar lopen te somberen over de toekomst, ongeacht de feiten die ze krijgen voorgeschoteld.
Je hebt nu eenmaal figuren voor wie het glas altijd halfleeg is. Die pessimisten moeten een erg prettig leven hebben...quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:33 schreef KoosVogels het volgende:
Blijf het een raar fenomeen vinden dat bepaalde lieden altijd maar lopen te somberen over de toekomst, ongeacht de feiten die ze krijgen voorgeschoteld.
Hier ook nog geen glasvezel, godverdomme.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:09 schreef KoosVogels het volgende:
Hoppa!
Over hún toekomst.quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:33 schreef KoosVogels het volgende:
Wees vooral niet bedroefd. Volgens remlof is glasvezel namelijk maar bagger.quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hier ook nog geen glasvezel, godverdomme.
Volgens de comments heeft een particulier huishouden helemaal geen 'gasvezel' nodig.quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wees vooral niet bedroefd. Volgens remlof is glasvezel namelijk maar bagger.
Die dacht ook dat gemeenten dat tegen konden houden.quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kaas, ik zou nog over TTIP lezen. Kwam net dit tegen:quote:
Waarvoor heb je het nodig dan?quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hier ook nog geen glasvezel, godverdomme.
Feitelijk juist. Tenzij crimineel huishouden.quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens de comments heeft een particulier huishouden helemaal geen 'gasvezel' nodig.
HD porno - daarvoor.quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:58 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Waarvoor heb je het nodig dan?
Akkoord. U wint deze discussie.quote:
Eerst maar eens een fatsoenlijk wegennetwerk, dan kan men gaan nadenken over een glasvezelnetwerk.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:02 schreef Reya het volgende:
Glasvezel, dat is toch iets van de 21e eeuw? Bestaat derhalve niet in België.
Of als Jood met zelfhaat.quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:59 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Feitelijk juist. Tenzij crimineel huishouden.
Vezels zijn goed voor de spijsvertering.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:04 schreef Heilwasser het volgende:
6G is veel sneller. Geen vezels bovendien.
Fabeltje van het grootkapitaal.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vezels zijn goed voor de spijsvertering.
Prognose is van voor de start van de vluchtelingeninvasie. Dat kunnen er dus nog wel veel meer worden.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:05 schreef Heilwasser het volgende:
Allemaal allochtonen, gefeliciteerd.
Prognoses, schmognoses. Over twee jaar roepen ze heel wat anders leert de ervaring. Grappen van statistici.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Prognose is van voor de start van de vluchtelingeninvasie. Dat kunnen er dus nog wel veel meer worden.
kudos!quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:10 schreef Euribob het volgende:
Zojuist iemand objectief kunnen overtuigen van de incompetentie van de PVV. Hoezee.
Bijna geloofwaardig.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:10 schreef Euribob het volgende:
Zojuist iemand objectief kunnen overtuigen van de incompetentie van de PVV. Hoezee.
Wie wil er nou niet wonen in deze Parel aan de voormalige Zuiderzee?quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Prognoses, schmognoses. Over twee jaar roepen ze heel wat anders leert de ervaring. Grappen van statistici.
Ziet er inderdaad super oké uit. Wel overdreven Rotterdams. Beetje volks, beetje fout. Kennen we in Amsterdam op een hele andere manier. De toko waar ik gister was, is de waarschijnlijk de Amsterdamse evenknie. Een steakhouse in Amsterdam-Zuid. Zit vol met penoze, keppeljoden, vastgoedvolk en oud-zuidchic. Betaal je dus rustig 30 euro voor een stukje vlees (quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar puur toevallig was ik wel in een gehaktballentent vanavond. De Ballentent. Is wel iets voor jou denk ik.
Was de favoriete toko van jouw grote voorbeeld in de sociologie (Pim), zit elke avond stampvol en ik had vanavond een kerel van ca. 80 jaar naast me zitten die zich in een kwartier bezopen dronk (de vrouwtjes van de bediening kwamen om de haverklap bij hem om meneer Vink in plat Rotterdams accent te vragen of hij nog wat extra bitter wilde) om de rest van de avond boerend door te brengen.NK gehaktballen eten was er afgelopen maand en het ligt in Rotterdams mooiste wijk (Veerhaven-Parkkade).
Meteen weer persoonlijk wordenquote:Op woensdag 3 februari 2016 13:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Prognoses, schmognoses. Over twee jaar roepen ze heel wat anders leert de ervaring. Grappen van statistici.
Mwah, dat er iets dubieus was aan die informatieverschaffing stond als een paal boven water dus terecht dat de ABRvS daar gehakt van heeft gemaakt. Maar dit kan nu met een spoedwet bijgesteld worden. Tenzij er plotsklaps zwaarwegende politieke belangen zijn gekomen tegen het tegengaan van scheefwonen. Dat lijkt mij niet.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:07 schreef SureD1 het volgende:
scheefhuurdersboete teruggefloten door de RvS... wat een faalkabinet..
Geen bagger, maar wel ietwat achterhaald door de enorme snelheden die tegenwoordig draadloos kunnen worden behaald.quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mensen met een hekel aan vislucht?quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie wil er nou niet wonen in deze Parel aan de voormalige Zuiderzee?
Dat is de reden dat du_ke en ik nog kunnen posten.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:32 schreef Mutant01 het volgende:
Wat is dat met die maand-announcement van Danny bovenaan de pagina? Heb ik iets gemist?
We moeten liever voor elkaar zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:32 schreef Mutant01 het volgende:
Wat is dat met die maand-announcement van Danny bovenaan de pagina? Heb ik iets gemist?
Ikke niet begrijp.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:32 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat is de reden dat du_ke en ik nog kunnen posten.
Dat gaat al verdacht lang goed inderdaad.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:32 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat is de reden dat du_ke en ik nog kunnen posten.
Nee, dan Meppel.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Mensen met een hekel aan vislucht?
Dat is voor het totaalpakket voorlopig echt geen vervanging. Het is eerder dat het laaghangend fruit onderhand wel geplukt is.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:30 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Geen bagger, maar wel ietwat achterhaald door de enorme snelheden die tegenwoordig draadloos kunnen worden behaald.
Daarom is de aanleg van glasvezel nu ook "vastgelopen", men wacht gewoon op het veel goedkopere 5G.
Ik denk wel dat dat mede de reden is dat ze bang zijn dat de dure investeringen in een glasvezelnetwerk niet terugverdiend gaan worden.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is voor het totaalpakket voorlopig echt geen vervanging. Het is eerder dat het laaghangend fruit onderhand wel geplukt is.
Ze moeten een beetje haast maken met onze nieuwe boulevard.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Correct. Volgens de correcte prognose groeien wij ook vrolijk door.
Als ze dat zouden willen wel denk ik.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah zo. Worden X-Ray een Von Preussen nu ook weer vrijgelaten dan?
De versie uit de jaren 90 was een remix, het origineel is uit de jaren 80.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:56 schreef Ryon het volgende:
Britney Spears die de 90's classis Tom's Diner covert. Hoe kan zo'n grandioos concept toch zo kut uitpakken??!?
Bij mij gaat er überhaupt geen belletje rinkelen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:59 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
De versie uit de jaren 90 was een remix, het origineel is uit de jaren 80.
Lekker nummer.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:59 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Heilige koe, dat klopt. Slecht nieuws dit.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:59 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Je bent nog een amateur.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:03 schreef Friek_ het volgende:
Hmm, 128 notes heb ik al. Beste score.
Mietje. Dat is voor beginners.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:03 schreef Friek_ het volgende:
quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:06 schreef Ryon het volgende:
[..]
Heilige koe, dat klopt. Slecht nieuws dit.
Het origineel is toch gewoon van Suzanne Vega?quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:08 schreef Ryon het volgende:
Wat. De jaren 80 versie is ook echt kut. Is er dan niets dat de jaren 80 niet verpest heeft??
Ja en de jaren 90 remix ook, maar dan met DNA. Daar vertelt ze over in dat clipje dat ik net postte.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het origineel is toch gewoon van Suzanne Vega?
Dit is dus precies waarom wij tegenwoordig platenbazen hebben die gewoon kunnen zeggen van "leuk, maar er mist iets.. wat dacht je van een beat?!?"quote:
1987 en 1990 kwamen ze uit.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:20 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dit is dus precies waarom wij tegenwoordig platenbazen hebben die gewoon kunnen zeggen van "leuk, maar er mist iets.. wat dacht je van een beat?!?"
In de jaren 80 hadden ze daar dus 10 jaar (!!) voor nodig om dat te kunnen bedenken.
Ik heb er nog steeds 41, terwijl ik al bijna een week weer in NWS post.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:03 schreef Friek_ het volgende:
Neuh, dat staat vooralsnog los van elkaar. Zeker zolang ze elkaar niet kunnen vervangen. Overigens speelde de suggestie die je doet vijf jaar terug ook al en sindsdien is nog tienduizenden km's aan glas gelegd in Nederland.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:39 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik denk wel dat dat mede de reden is dat ze bang zijn dat de dure investeringen in een glasvezelnetwerk niet terugverdiend gaan worden.
quote:Je hebt 550 notes gekregen van onze moderators
Volgens mij ben je recordhouder.quote:
Allemaal humorpolitie, en een paar "teringlijer" DM's naar Tem.quote:Je hebt 25 notes gekregen van onze moderators.
Ja omdat 5 jaar geleden G# het beste was wat we hadden en dat was absoluut geen alternatief voor glasvezel. Maar nu wordt er al getest met 5G in Groningen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Neuh, dat staat vooralsnog los van elkaar. Zeker zolang ze elkaar niet kunnen vervangen. Overigens speelde de suggestie die je doet vijf jaar terug ook al en sindsdien is nog tienduizenden km's aan glas gelegd in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |