De Bergrede van Luyendijk: 'Bankier, zonder moraal gaat het niet'quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:41 schreef Disana het volgende:
Filosoof die door zijn werk bij Shell marxist is geworden
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)-die-ik-nu-ben.dhtml
Dat kan prima, en daarom weet ik ook dat ze geen gebrek hebben aan rekenvaardigheid. De toets deugt alleen niet, maar ik ben verplicht om die af te nemen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:43 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat is wel ernstig. Maar rekenvaardigheid kan je toch ook testen zonder taal te gebruiken?
Je bedoelt van die, een trein gaat met 60km per uur, etc-vragen?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat kan prima, en daarom weet ik ook dat ze geen gebrek hebben aan rekenvaardigheid. De toets deugt alleen niet, maar ik ben verplicht om die af te nemen.
Ah leuk, dat ga ik morgen lezen. Nu is het bedtijd. En mijn mail doet het weer.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
De Bergrede van Luyendijk: 'Bankier, zonder moraal gaat het niet'
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)-gaat-het-niet.dhtml
Trouw is lekker bezig op opinie-gebied.
Dat is best wel bizar. Maar ok, leerlingen horen natuurlijk ook de taal goed genoeg te beheersen om de vraagstelling in toetsen in andere vakken te begrijpen. In wiskunde kan je de taal makkelijk omzeilen, maar in andere vakken is dat vaak lastiger.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat kan prima, en daarom weet ik ook dat ze geen gebrek hebben aan rekenvaardigheid. De toets deugt alleen niet, maar ik ben verplicht om die af te nemen.
Trus!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah leuk, dat ga ik morgen lezen. Nu is het bedtijd. En mijn mail doet het weer.
Ja, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je bedoelt van die, een trein gaat met 60km per uur, etc-vragen?
Te veel.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeld.
Maar ook dit soort grappen:
[ afbeelding ]
Op zich geen hele malle vraag. Kan je in de praktijk nog eens wat aan hebben.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeld.
Maar ook dit soort grappen:
[ afbeelding ]
Beetje weinig informatie alleen. Is de prijs pp., misschien willen ze wel extra's bovenop de vanafprijs.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Op zich geen hele malle vraag. Kan je in de praktijk nog eens wat aan hebben.
Wat is het antwoord?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Op zich geen hele malle vraag. Kan je in de praktijk nog eens wat aan hebben.
Niet genoeg, duurt nog veel te lang voordat ze daar uitsterven.quote:
Nee, je moet pixels gokken om het percentage 65-jarigen te weten.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:58 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
De grafiek staat er alleen ter verwarring?
Correct, maar ik denk dat je wel snapt waarom minstens de helft van de leerlingen op 706,50 uitkomt. Dit heeft niets met rekenen te maken, maar met verwarring zaaien.quote:
Nee. Kijk nog maar eens goed.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:58 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Daar moet je het percentage uit aflezen per provincie. Maar dat is al lastig want is het voor Brabant nu 15,5 of 16%?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:58 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Oh ja, ik dacht dat die tabel rechts al het aantal 65plussers per provincie bevatte.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, je moet pixels gokken om het percentage 65-jarigen te weten.
Dat snap ik. Je moet zo'n opgave wel goed lezen en dan nog kan ik me fouten voorstellen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Correct, maar ik denk dat je wel snapt waarom minstens de helft van de leerlingen op 706,50 uitkomt. Dit heeft niets met rekenen te maken, maar met verwarring zaaien.
Nee, je hebt beide nodig.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:58 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat zou het streven van Monolith wel een stuk dichterbij brengenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:00 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Oh ja, ik dacht dat die tabel rechts al het aantal 65plussers per provincie bevatte.
Allebei niet. Als je 15,3 pakt, kom je op hetzelfde antwoord uit als cito. Alles eromheen is fout.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daar moet je het percentage uit aflezen per provincie. Maar dat is al lastig want is het voor Brabant nu 15,5 of 16%?
Hoeveel kinderen van 15 of 16 hebben er zelfstandig zo'n reis geboekt? Die hebben toch geen idee of dat per persoon is?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Je moet zo'n opgave wel goed lezen en dan nog kan ik me fouten voorstellen.
Met een lineaal op papier kon je dat nog wel bepalen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daar moet je het percentage uit aflezen per provincie. Maar dat is al lastig want is het voor Brabant nu 15,5 of 16%?
Maar dat is echt een taalding, er staat gewoon "deze vakantie voor twee personen".quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoeveel kinderen van 15 of 16 hebben er zelfstandig zo'n reis geboekt? Die hebben toch geen idee of dat per persoon is?
Maar in de advertentie staat niet of dat bedrag voor één of twee personen is.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:04 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Maar dat is echt een taalding, er staat gewoon "deze vakantie voor twee personen".
Deze gaat me inderdaad wel duidelijk te ver voor 16-jarigen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Allebei niet. Als je 15,3 pakt, kom je op hetzelfde antwoord uit als cito. Alles eromheen is fout.
Toch een goede toets om de rekenvaardigheden van mijn leerlingen te testen, niet?
Kijk, uiteindelijk gaat (behalve het aflezen) ook de helft de mist in omdat ze percentages en daarna bewoners optellen. Dat is een rekenkundig dingetje, dus dat moet ik ze leren. Maar al het andere is onnodige complexiteit en zorgt ervoor dat we absoluut niet meer kunnen meten of een leerling nu kan rekenen of niet. Veel en veel te veel ruis op de lijn.
Ik zou juist zeggen dat alleen 706,50 correct is, grammaticaal. Als je "deze vakantie voor twee personen" twee keer boekt kun je met vier personen, toch?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:04 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Maar dat is echt een taalding, er staat gewoon "deze vakantie voor twee personen".
Maar als je blijkbaar op 15,3 uit moet komen, dan kom je wel in een bijzonder grijs gebied.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:03 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Met een lineaal op papier kon je dat nog wel bepalen.
Misschien de helft (15,25) afgerond?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar als je blijkbaar op 15,3 uit moet komen, dan kom je wel in een bijzonder grijs gebied.
Welnee. Als het nu een fiets was.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou juist zeggen dat alleen 706,50 correct is, grammaticaal. Als je "deze vakantie voor twee personen" twee keer boekt kun je met vier personen, toch?
Wat ik mij herinner van mijn tijd op de middelbare school is dat wanneer de vraagstelling zo onduidelijk was dat ie verschillend uitgelegd kon worden de vraag gewoon niet meetelde.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar in de advertentie staat niet of dat bedrag voor één of twee personen is.
Het cito heeft altijd gelijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:08 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Wat ik mij herinner van mijn tijd op de middelbare school is dat wanneer de vraagstelling zo onduidelijk was dat ie verschillend uitgelegd kon worden e vraag gewoon niet meetelde.
Gaat dat nu niet meer zo?
Dat zal ongeveer het idee zijn maar dat in combinatie met twee berekeningen met percentages uit een flinke cijferbrij is vragen om fouten. Daarmee test je de rekenvaardigheid niet echt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Misschien de helft (15,25) afgerond?
Glasvezelquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:09 schreef KoosVogels het volgende:
Harderwijk als lichtpuntje in het glasvezel-fiasco
Hoppa!
Dat duurt nog wel even voor dat dat netwerk is uitgerold met goed bereik.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:10 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Glasvezel
Wie daar nu nog geld in investeert is gek, nu 5G er al bijna aankomt.
Ik kan er zo nog twintig geven.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:09 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ai, als dit van het Cito is is het wel heel ernstig.
Hulde voor je strijd ertegen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Allebei niet. Als je 15,3 pakt, kom je op hetzelfde antwoord uit als cito. Alles eromheen is fout.
Toch een goede toets om de rekenvaardigheden van mijn leerlingen te testen, niet?
Kijk, uiteindelijk gaat (behalve het aflezen) ook de helft de mist in omdat ze percentages en daarna bewoners optellen. Dat is een rekenkundig dingetje, dus dat moet ik ze leren. Maar al het andere is onnodige complexiteit en zorgt ervoor dat we absoluut niet meer kunnen meten of een leerling nu kan rekenen of niet. Veel en veel te veel ruis op de lijn.
Hier jaren terug al aangelegd. Was wel een vermakelijk proces hoe Reggefiber zoiets met stoom en kokend water regeltquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:09 schreef KoosVogels het volgende:
Harderwijk als lichtpuntje in het glasvezel-fiasco
Hoppa!
Kijkt prima weg. Bij sommige stukjes had ik nog wel meer willen zien. Keertje youtube aanslingerenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:00 schreef Monolith het volgende:
Eens even die andere tijden special over de jaren tachtig bekijken.
Kabels hebben wel hun voordelen qua stabiliteit van verbindingen en dergelijke. Zeker voor bedrijven past mobiel internet niet als fatsoenlijk alternatief.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:10 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Glasvezel
Wie daar nu nog geld in investeert is gek, nu 5G er al bijna aankomt.
Een paar jaar. En dan heb je daarmee een hogere snelheid dan met glasvezel, dat qua infrastructuur veel en veel duurder is.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even voor dat dat netwerk is uitgerold met goed bereik.
Die villa is dan natuurlijk allang gekraakt door een half miljoen vluchtelingen. Maar veel plezierquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:13 schreef Kaas- het volgende:
Vakantie geboekt naar Lesbos in augustus. Weekje in een strandvilla die we via een relatie van een Griekse vriend voor nop een weekje kunnen gebruiken. Hoppa!
Dat is echt bizar. Waarom zijn er hier nog geen kamervragen over gesteld?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik kan er zo nog twintig geven.
Het probleem is niet alleen dat er fouten of onduidelijkheden in de vragen zitten, maar ook (en vooral) dat er zoveel dingen mis kunnen gaan bij het beantwoorden van die vragen dat de score op die toets nog steeds veel te weinig zegt over rekenvaardigheden.
Een aantal dingen zijn inmiddels wel opgelost, maar ze zijn er nog lang niet. In de eerste toetsen was bijvoorbeeld "15,00" fout als het antwoord "15" was (bij een vraag over euro's).
Als er genoeg alles in een abonnementjes verkocht worden, dan komt dat wel goed. Mobiel internet vervangt dat voorlopig echt niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:13 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Een paar jaar. En dan heb je daarmee een hogere snelheid dan met glasvezel, dat qua infrastructuur veel en veel duurder is.
Wel weer typisch dat die christenconservatieven in Harderwijk als enige geld weggooien door het in de dure achterhaalde glasvezelinfra to stoppen
Hoeveel wil je er hebben?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:15 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat is echt bizar. Waarom zijn er hier nog geen kamervragen over gesteld?
Je krijgt wellicht een hogere snelheid bij je abbo, maarja, 10gb vs 100tb wat de mogelijkheden zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:13 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Een paar jaar. En dan heb je daarmee een hogere snelheid dan met glasvezel, dat qua infrastructuur veel en veel duurder is.
Zijn al een aantal maal kamervragen gesteld over de rekentoets.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:15 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat is echt bizar. Waarom zijn er hier nog geen kamervragen over gesteld?
Dat is ook al achterhaald. En de infrastructuur voor glasvezel is gewoon minstens een factor 100 duurder dan voor draadloos.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kabels hebben wel hun voordelen qua stabiliteit van verbindingen en dergelijke. Zeker voor bedrijven past mobiel internet niet als fatsoenlijk alternatief.
Glasvezelnetwerk is niet aangelegd met gemeenschapsgeld.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:13 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Wel weer typisch dat die christenconservatieven in Harderwijk als enige geld weggooien door het in de dure achterhaalde glasvezelinfra to stoppen
Daarom, dit kan prima privaat met een prima businesscase.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Glasvezelnetwerk is niet aangelegd met gemeenschapsgeld.
Dan ben je dus een autist, zie hierboven.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:16 schreef Pokkelmans het volgende:
Hooh, niet haten op de Citotoets hier. Ik had het wiskunde gedeelte destijds foutloos gemaakt.
Ik zie anders in Italië en Portugal nu vooral al 4G internetabonnementen verkocht worden. Komt door een mindere infrastructuur dan hier, daar is 4G nu al sneller dan wat ze bedraad kunnen aanbieden, maar met 5G gaat dat hier ook gebeuren.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als er genoeg alles in een abonnementjes verkocht worden, dan komt dat wel goed. Mobiel internet vervangt dat voorlopig echt niet.
Volgens mij valt dat wel mee.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:17 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat is ook al achterhaald. En de infrastructuur voor glasvezel is gewoon minstens een factor 100 duurder dan voor draadloos.
Dat geld haal je nooit meer uit je graafinvestering.
Maar wel met goedkeuring van de lokale overheid toch?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Glasvezelnetwerk is niet aangelegd met gemeenschapsgeld.
Je moet naar elke zendmast ook een flinke glasvezelverbinding aanleggen. En voor een goed G5 netwerk heb je heel wat extra masten nodig. En het draadloze alternatief voldoet nog lang niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:17 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat is ook al achterhaald. En de infrastructuur voor glasvezel is gewoon minstens een factor 100 duurder dan voor draadloos.
Dat geld haal je nooit meer uit je graafinvestering.
Waarom zou de gemeente dwars gaan liggen?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:21 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Maar wel met goedkeuring van de lokale overheid toch?
Telecomwet, gemeenten hebben instemmingsplicht. Je kan hooguit afstemmen over praktische zaken.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:21 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Maar wel met goedkeuring van de lokale overheid toch?
Ja, ik ben serieus wel benieuwd naar hoe ik zou scoren op zo'n autismetest. Ik hoor toch regelmatig dat men mij een autist vindt. Vooral omdat ik onzinnige feitjes makkelijker onthou dan iemands naam of gezicht. Maar als ik dan met échte autisten omga denk ik wel van "jezus, wat ben jij een autist".quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan ben je dus een autist, zie hierboven.
Ik had de rest zo goed als foutloos en veel fout in rekenen.
Dat is wel een dingetje momenteel ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Die villa is dan natuurlijk allang gekraakt door een half miljoen vluchtelingen. Maar veel plezier
Ik heb hetzelfde, wat die feitjes en namen betreftquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, ik ben serieus wel benieuwd naar hoe ik zou scoren op zo'n autismetest. Ik hoor toch regelmatig dat men mij een autist vindt. Vooral omdat ik onzinnige feitjes makkelijker onthou dan iemands naam of gezicht. Maar als ik dan met échte autisten omga denk ik wel van "jezus, wat ben jij een autist".
Waarschijnlijk balanceer ik ergens op het randje.
Schotels zijn allang geen zinnige optie meer. Ze zou nu al het goedkoopste uit zijn met een 4G abonnement, dat wordt in Nederland ook wel aangeboden.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:21 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee.
Voor mevr. Pokkelmans zijn we aan het kijken voor internet in een nieuw gebouwde woning, buitenaf. Daar ligt momenteel ( nog) geen vaste telefoonlijn, en de kosten om een glasvezelkabel aan te leggen lopen in de honderden euro's, maar dan heb je een aanzienlijk goedkoper abonnement dan wanneer je alles via een schotel en satelliet doet.
En die schotel moet uiteraard ook aangeschaft worden.
Daarom laten ze hier Portugezen en Turken sleuven gravenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:20 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik zie anders in Italië en Portugal nu vooral al 4G internetabonnementen verkocht worden. Komt door een mindere infrastructuur dan hier, daar is 4G nu al sneller dan wat ze bedraad kunnen aanbieden, maar met 5G gaat dat hier ook gebeuren.
Omdat er hele straten opengebroken moeten worden om de allerlaatste van de ouderwetse kabels onder de grond te stoppen?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom zou de gemeente dwars gaan liggen?
KPN heeft volgens mij nog aansluitplicht voor het telefoonnetwerk. Maar ADSL is ook niet allesquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:21 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee.
Voor mevr. Pokkelmans zijn we aan het kijken voor internet in een nieuw gebouwde woning, buitenaf. Daar ligt momenteel ( nog) geen vaste telefoonlijn, en de kosten om een glasvezelkabel aan te leggen lopen in de honderden euro's, maar dan heb je een aanzienlijk goedkoper abonnement dan wanneer je alles via een schotel en satelliet doet.
En die schotel moet uiteraard ook aangeschaft worden.
Autist.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, wat die feitjes en namen betreft
Ik vind de meeste fokkers enorm autistisch. Dat ik er toch elke dag mee lul leidt tot de confronterende vraag "En wat maakt dat jou dan?".quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, ik ben serieus wel benieuwd naar hoe ik zou scoren op zo'n autismetest. Ik hoor toch regelmatig dat men mij een autist vindt. Vooral omdat ik onzinnige feitjes makkelijker onthou dan iemands naam of gezicht. Maar als ik dan met échte autisten omga denk ik wel van "jezus, wat ben jij een autist".
Waarschijnlijk balanceer ik ergens op het randje.
De gemeente moet instemmen met het leggen van kabels. Ze zullen wel leges en degenatiekosten in rekening brengen. Kan zelfs financieel gunstig uitvallen voor de gemeente kwamen wij achterquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:25 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Omdat er hele straten opengebroken moeten worden om de allerlaatste van de ouderwetse kabels onder de grond te stoppen?
Sexy?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind de meeste fokkers enorm autistisch. Dat ik er toch elke dag mee lul leidt tot de confronterende vraag "En wat maakt dat jou dan?".
De kans op fatsoenlijk bereik ergens buitenaf daarmee is niet zo groot.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:23 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Schotels zijn allang geen zinnige optie meer. Ze zou nu al het goedkoopste uit zijn met een 4G abonnement, dat wordt in Nederland ook wel aangeboden.
Met zo'n Dongle? Dat ging op den duur ook aardig in de centen lopen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:23 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Schotels zijn allang geen zinnige optie meer. Ze zou nu al het goedkoopste uit zijn met een 4G abonnement, dat wordt in Nederland ook wel aangeboden.
Zulks een drama.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:25 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Omdat er hele straten opengebroken moeten worden om de allerlaatste van de ouderwetse kabels onder de grond te stoppen?
Absoluut.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Autist.
Maar dan ken je in ieder geval dat ongemakkelijke gevoel wanneer je op een feestje weer iemand spreekt van wie je nog wel weet wat zijn of haar scriptie- of promotieonderzoek inhield, maar niet meer weet hoe de persoon in kwestie heet.
Ik moet zeggen dat ik van de FOK!kers die ik IRL heb gesproken, het autismegehalte behoorlijk mee vind vallen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind de meeste fokkers enorm autistisch. Dat ik er toch elke dag mee lul leidt tot de confronterende vraag "En wat maakt dat jou dan?".
Nu spreek ik dit natuurlijk niet tegen, maar ik weet niet of ik mijn sex-appeal nou echt aan het online praten met autisten ontleen.quote:
Maar om heel eerlijk te zijn zijn er ook maar weinig echt volkomen normaal. Mezelf incluis.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik van de FOK!kers die ik IRL heb gesproken, het autismegehalte behoorlijk mee vind vallen.
Maar dat kan ook zijn omdat ze in mij een mede-autist zien en zich daarom meer op hun gemak voelen, natuurlijk.
Of omdat je zelf zo'n godse autist bent dat je een ander al snel mee vind vallen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik van de FOK!kers die ik IRL heb gesproken, het autismegehalte behoorlijk mee vind vallen.
Maar dat kan ook zijn omdat ze in mij een mede-autist zien en zich daarom meer op hun gemak voelen, natuurlijk.
Goed voor de lokale economiequote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is wel een dingetje momenteel ja.
Laatst tijdens een borrel met Euri gingen we alle aanwezigen van de laatste grote meet in Utrecht nog eens langs en kwam ik tot de conclusie dat ik mezelf van al die mensen eigenlijk de enige echt normale persoon vind. Maar ik ben wellicht bevooroordeeld.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar om heel eerlijk te zijn zijn er ook maar weinig echt volkomen normaal. Mezelf incluis.
Dat is iets positiefs. Je zou maar zo zijn als alle andere mensen...quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar om heel eerlijk te zijn zijn er ook maar weinig echt volkomen normaal. Mezelf incluis.
Check eerst even of je 4G internet kan krijgen en wat het kost, bijvoorbeeld bij KPN: https://www.kpn.com/prive(...)net-buitengebied.htmquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Met zo'n Dongle? Dat ging op den duur ook aardig in de centen lopen.
Mijn voorstel is nog steeds om zelf een paar dagen in te roosteren om met wat maten te gaan staan graven. Is een paar honderd meter tot de hoofdaansluitign, maar dan heb je wel een mooi verhaal. En met een beetje geluk graaf je nog wat leuks op. Dan kost het trekken van die kabel nog maar een paar tientjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |