Probleem zal dan denk ik eerder zitten in de corrosie die je naderhand krijgt. Wat betreft het gedemineraliseerde water is het probleem dat oa. printplaten niet helemaal schoon zijn waardoor er toch zouten oplossen in het water (iemand op GoT heeft dat een keer geprobeerd).quote:Op maandag 1 februari 2016 19:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Stoom is in feite toch ook gedestilleerd water? Neem aan dat daar ook weinig mineralen in zullen zitten.
En anders lossen de zouten uit mijn zweet wel lekker op in dat bad.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Probleem zal dan denk ik eerder zitten in de corrosie die je naderhand krijgt. Wat betreft het gedemineraliseerde water is het probleem dat oa. printplaten niet helemaal schoon zijn waardoor er toch zouten oplossen in het water.Nee, dan kan je toch beter voor een bad met olijfolie gaan.
Zweet je dan in bad?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:01 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En anders lossen de zouten uit mijn zweet wel lekker op in dat bad.
De Partij voor Vezels en Vitaminen?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:00 schreef Pokkelmans het volgende:
De PVV wordt uiteraard even in wat bijzinnen door de mangel gehaald.
Dadels.quote:
Mooie band. Samen met Kringspiertyfus toch een van de betere bandnamen van de lage landen.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:07 schreef Monolith het volgende:
Ik dacht bij de TT eerder aan de karbonade brigade van Kutschurft.
Ben ook wel benieuwd. Hopen op Trump en Hillary.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:14 schreef Kaas- het volgende:
Wel spannend, die voorverkiezingen in Iowa. Eindelijk beginnen we.
Jij bent ook overgestapt naar team Hilary?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:14 schreef Kaas- het volgende:
Wel spannend, die voorverkiezingen in Iowa. Eindelijk beginnen we.
Ik vind Hillary echt vreselijk. Doe dan maar Sanders.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd. Hopen op Trump en Hillary.
Ik wil sowieso geen Republikein, dus dan blijft Hillary toch de beste gok. Hooguit zou een voordeel van Trump vs Sanders zijn dat Bloomberg mee gaat doen.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:17 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vind Hillary echt vreselijk. Doe dan maar Sanders.
Er is altijd nog O'Malley.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik wil sowieso geen Republikein, dus dan blijft Hillary toch de beste gok. Hooguit zou een voordeel van Trump vs Sanders zijn dat Bloomberg mee gaat doen.
Als Palin er maar bij zit komt alles goed.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Cruz of Trump. Beiden een verschrikking.
Aha, een strategie.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik wil sowieso geen Republikein, dus dan blijft Hillary toch de beste gok. Hooguit zou een voordeel van Trump vs Sanders zijn dat Bloomberg mee gaat doen.
Oh ja, die man die gewonnen had als hij niet stelselmatig was tegengewerkt door zijn eigen partij, de media en het electoraat.quote:
Ron Paul 2.0.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh ja, die man die gewonnen had als hij niet stelselmatig was tegengewerkt door zijn eigen partij, de media en het electoraat.
Heb je een linkje naar die test?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:21 schreef Gutmensch het volgende:
Ik ben het voor 98% (volgens een testje dat hier onlangs gepost werd) eens met Hillary, die Sanders is me te links.
Dus, hup Hillary
Nou ja, ook, ik weet niet helemaal zeker of er meerdere zijn of dat zij dat faken.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:16 schreef Ryon het volgende:
[..]
Jij bent ook overgestapt naar team Hilary?
Ik weet niet of dat de test is waar Remlof naar verwees, maar het is in ieder geval een leuke.quote:
Welk kamp zit jij dan?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:16 schreef Ryon het volgende:
[..]
Jij bent ook overgestapt naar team Hilary?
quote:Op maandag 1 februari 2016 20:26 schreef Pokkelmans het volgende:
Mijn top 3 waren overigens Rand Paul, Sanders () en Cruz. Allen zo rond de 65 tot 70 procent eens.
Geen plek voor mij in het Amerikaanse politieke systeem.quote:
Er is ook een Nederlandse stemwijzer voor de VS online gegaan afgelopen week. maar die kan ik even niet vinden.quote:
Gewoon een post hoger kijken.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Er is ook een Nederlandse stemwijzer voor de VS online gegaan afgelopen week. maar die kan ik even niet vinden.
81% bij Trump.quote:
Hier ook niet.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Geen plek voor mij in het Amerikaanse politieke systeem.
Dat is wel een pover systeem. Bij isidewith kun je ook nog enigszins aangeven om welke redenen je iets vindt.quote:
Kieskompas zit ik midden van het midden. Isidewith zit ik 95% Hillaryquote:Op maandag 1 februari 2016 20:33 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat is wel een pover systeem. Bij isidewith kun je ook nog enigszins aangeven om welke redenen je iets vindt.
Hier kom ik er als rechts-liberaal uit. John Kasich-Rand Paul. Dat gebied. maar dan liberaler.
Meneer heeft een laptop en ineens gaan alle remmen los.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vereenzelvig me zo erg met de oprichting van Die Partei.
Met zo'n dikke rode plofkop te rukken op behaarde billen.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:37 schreef Euribob het volgende:
[..]
Meneer heeft een laptop en ineens gaan alle remmen los.
Boem! Weer Hillary: http://livinginarnhem.com/pictures/image1.pngquote:
Nu ik betaal voor Fok wil ik ook het hele forum zien eh, ff kijken wat ze met m'n centen doen.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:37 schreef Euribob het volgende:
[..]
Meneer heeft een laptop en ineens gaan alle remmen los.
Dat had ik ook.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:39 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Boem! Weer Hillary: http://livinginarnhem.com/pictures/image1.png
Als Michael van Gerwen in de roos. Ken je haar standpunten uit je hoofd ofzo?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:39 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Boem! Weer Hillary: http://livinginarnhem.com/pictures/image1.png
Have fun in KPD.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nu ik betaal voor Fok wil ik ook het hele forum zien eh, ff kijken wat ze met m'n centen doen.
Ik kom uit op:quote:
quote:Candidates you side with...
89% Hillary Clinton
Hillary Clinton Democratic
on social, domestic policy, economic, foreign policy, environmental, healthcare, and science issues.
compare answers
88% Bernie Sanders
Bernie Sanders Democratic
on social, environmental, domestic policy, immigration, foreign policy, and science issues.
compare answers
Nee, ik vul gewoon in wat ik vind en dan komt dat steeds heel erg overeen met de standpunten van mevrouw Clinton.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als Michael van Gerwen in de roos. Ken je haar standpunten uit je hoofd ofzo?
quote:Op maandag 1 februari 2016 20:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Er is ook een Nederlandse stemwijzer voor de VS online gegaan afgelopen week. maar die kan ik even niet vinden.
Edit: Ah, zie de link van Perrin hierboven!
Chill, beide even doenquote:
Ha, ook Rand Paul. Zij vader stond eerder ook al meestal bovenaan bij mij.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:26 schreef Pokkelmans het volgende:
Mijn top 3 waren overigens Rand Paul, Sanders () en Cruz. Allen zo rond de 65 tot 70 procent eens.
Rand Paul komt niet eens in je lijstjes voor.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:01 schreef Kaas- het volgende:
[ afbeelding ]
Jeb Bush 59%
Marco Rubio 56%
Ted Cruz 43%
Donald Trump 37%
Ben Carson 37%
Rick Santorom 20%
Slechts het minimumaantal vragen ingevuld overigens.
Lekker voorspelbaar weer, Guido.quote:
Sorry hoor.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:17 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Lekker voorspelbaar weer, Guido.
Mij niet. 90 % van de Nederlanders is een soort sociaaldemocraat die dat niet wil erkennen. 9 % erkent het wel en stemt PvdA. En de rest houdt moedig stand.quote:
Ik heb enkel die lolbertarier onder de 50%.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:17 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wel grappig hoe snel ik onder de 50% kom.
Het is ook makkelijker om in het buitenland toleranter zijn.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:18 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Mij niet. 90 % van de Nederlanders is een soort sociaaldemocraat die dat niet wil erkennen. 9 % erkent het wel en stemt PvdA. En de rest houdt moedig stand.
Sterk genivelleerde voorkeur dus.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:19 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik heb enkel die lolbertarier onder de 50%.
Altijd prijs.quote:
Ik kan het artikel achter die tweede link niet lezen.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:22 schreef Kosmoproleet het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)d74fdb9ccea17b9810ed
Nadia maakt weer indruk op mij, op sommige punten wel eng herkenbaar, andere punten weer niet. Maar indrukwekkend.
Voor jullie misschien niet zo indrukwekkend, maar wel interessant. En veel reacties, waarvan ik de reactie van Arnon Grunberg het meest grappig vond.
http://www.volkskrant.nl/(...)l-heel-wat~a4235762/
O wacht, even op Twitter kijken.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan het artikel achter die tweede link niet lezen.
We hebben het hier van het weekend vrij uitgebreid besproken.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:22 schreef Kosmoproleet het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)d74fdb9ccea17b9810ed
Nadia maakt weer indruk op mij, op sommige punten wel eng herkenbaar, andere punten weer niet. Maar indrukwekkend.
Voor jullie misschien niet zo indrukwekkend, maar wel interessant. En veel reacties, waarvan ik de reactie van Arnon Grunberg het meest grappig vond.
http://www.volkskrant.nl/(...)l-heel-wat~a4235762/
http://www.volkskrant.nl/(...)3e8516dbe6d93fa6d4e3twitter:volkskrant twitterde op maandag 01-02-2016 om 10:18:27.@arnonyy nodigt @NadiaBerberella uit voor een Italiaanse maaltijd in New York #voetnoot https://t.co/JBQnRMGDTT https://t.co/nvSjsePEK4 reageer retweet
Ah, laten we het dan niet overdoen.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:24 schreef Tem het volgende:
[..]
We hebben het hier van het weekend vrij uitgebreid besproken.
Neu niet echt. Wel nog steeds een beetje dat er zo'n verschil bestaat in politieke opvattingen tussen de VS en West Europa.quote:
quote:Op maandag 1 februari 2016 21:27 schreef Tem het volgende:
Wel fijn dat iedereen kan aanschuiven bij Arnon. Of denkt hij gewoon een kans te hebben bij deze schone dame.
Mag wel hoor.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:26 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ah, laten we het dan niet overdoen.
Mijn favoriete eetdier.quote:
Dankjewel.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
Zo kun je het wel lezen, Disana.http://www.volkskrant.nl/(...)3e8516dbe6d93fa6d4e3twitter:volkskrant twitterde op maandag 01-02-2016 om 10:18:27.@arnonyy nodigt @NadiaBerberella uit voor een Italiaanse maaltijd in New York #voetnoot https://t.co/JBQnRMGDTT https://t.co/nvSjsePEK4 reageer retweet
Na zalm en koe dan.quote:
Ik had mijn mening nog niet gegeven dus bij deze.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Mag wel hoor.
Vanaf hier is er al over gezegd.
POL / [POLCafe #6214] Ik verloor mijn hart aan Woensel-West.
Denk dat het wel meevalt. Het is makkelijker om over anderen te zeggen: zij moeten niet vervuilen, zij moeten mensen binnenlaten, zij moeten tolerant zijn, zij moeten geen wapens hebben.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Neu niet echt. Wel nog steeds een beetje dat er zo'n verschil bestaat in politieke opvattingen tussen de VS en West Europa.
Denk dat we ongeveer dezelfde mening hebben als ik het zo lees.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had mijn mening nog niet gegeven dus bij deze.
Klopt, begrijpelijk.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel.
Arnon zegt wat ik ook zat te denken na lezing van haar artikel: in hoeverre kan een maatschappij je volledig accepteren. En: geldt dat alleen voor jou als allochtoon, of ook voor talloze autochtone Nederlanders. Uiteindelijk zijn we allemaal een eiland en ontmoeten we elkaar op een gemeenschappelijk veld van overeenkomsten maar ook gedragingen en rollen. Daarnaast: ik vind Nederland zo slecht nog niet om jezelf te ontwikkelen en je vrij te voelen.
En, heel heel eerlijk gezegd, word ik het ook wel een beetje zat om aangekeken te worden op de meningen van angsthazen en racisten. Ik kan ook niet meer dan mijn best doen en als dat niet goed genoeg is, dan vraag je te veel.
Ja. Ook gewoon "Europees" als het gaat om abortus etc.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:46 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Haha.Heb je de test oprecht ingevuld?
Dat vind ik plezierig.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Denk dat we ongeveer dezelfde mening hebben als ik het zo lees.
Gewoon alles uitroeien daarbinnen als de vrouw het wil.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja. Ook gewoon "Europees" als het gaat om abortus etc.
Geloof er geen reetje van.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Aha, Trump is ook wel afwijkend van alle andere kandidaten heb ik het idee. Geen normale conservatief.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gelezen.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Mag wel hoor.
Vanaf hier is er al over gezegd.
POL / [POLCafe #6214] Ik verloor mijn hart aan Woensel-West.
Stiekem stemt ie AfD.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:44 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik vond het grappig omdat ik ook de laatste tijd wat vaker in waterpijp-cafes zit dan eerst.
Toch wat 'makkelijker', als je geen zin hebt om jezelf te bewijzen of dingen uit te leggen of iets dergelijks. Je kunt het zelfs zien als een comfortabele keuze.
Dit weekend ook weer iets 'typisch' meegemaakt in Frankfurt. Op een homofeest notabene.
Een jongen vroeg aan mijn vriend where are u from?.
We hadden toevallig besproken hoe ongemakkelijk die vraag iedere keer is. Als je zegt Nederland, dan krijg je de vraag: waar kom je echt vandaan?. En als je het land van herkomst noemt, wat niet je geboorteland is, krijg je vaak weer een verwijtende blik.
Maar goed, terug naar het verhaal. Mijn vriend zei dat hij is geboren in Nederland. De Duitse jongeman, vroeg naar zijn afkomst en kreeg daar antwoord op.
De volgende vraag was: denk je dat je ooit terug gaat?
Om het nog mooier te maken, gaf de Duitse jonegman nog even aan dat hij groot fan is van de multiculturele samenleving. Iets wat overkomt als 'ik doe jou een gunst, jouw aanwezigheid hier keur ik goed'.
Maar goed, we kunnen er gelukkig om lachen.
Het is dan ook, zoals altijd, niet zwart-wit.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:44 schreef Kowloon het volgende:
Ik had een drie maanden limiet ingevuld voor abortus. Las vorige de week nog in de krant dat baby's in de baarmoeder al beginnen met leren. Alleszins redelijk om dan de vrijgevochten houding van baas in eigen buik wat te temperen.
Krijg je hoofdpijn van twee of drie glazen alcohol ja?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:48 schreef Kosmoproleet het volgende:
Meer dan 1 of 2 glazen alcohol op een dag is echt iets geworden van <1 keer per maand.
Eigenlijk ook wel fijn, scheelt koppijn en ben ook wat ouder nu.
Ik kan er veel slechter tegen dan eerst ja merk ik.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Krijg je hoofdpijn van twee of drie glazen alcohol ja?
Radicaliseren op een homofeestje met een shotje sambucca. Right.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:50 schreef Gutmensch het volgende:
Omg, Guido is aan het radicaliseren.
Dat doe je juist steeds minder zei je net.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:51 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Radicaliseren op een homofeestje met een shotje sambucca. Right.
Hij was zo druk bezig jullie te verzekeren hoe gewoon hij jullie aanwezigheid in Europa vindt, dat hij een behoorlijke blunder beging. Ik weet niet hoe dat voor jou voelt, maar erom lachen is waarschijnlijk maar het beste.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:44 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik vond het grappig omdat ik ook de laatste tijd wat vaker in waterpijp-cafes zit dan eerst.
Toch wat 'makkelijker', als je geen zin hebt om jezelf te bewijzen of dingen uit te leggen of iets dergelijks. Je kunt het zelfs zien als een comfortabele keuze.
Dit weekend ook weer iets 'typisch' meegemaakt in Frankfurt. Op een homofeest notabene.
We hadden toevallig besproken hoe ongemakkelijk die vraag iedere keer is. Als je zegt Nederland, dan krijg je de vraag: waar kom je echt vandaan?. En als je het land van herkomst noemt, wat niet je geboorteland is, krijg je vaak weer een verwijtende blik.
Maar goed, terug naar het verhaal. Mijn vriend zei dat hij is geboren in Nederland. De Duitse jongeman, vroeg naar zijn afkomst en kreeg daar antwoord op.
Om het nog mooier te maken, gaf de Duitse jonegman nog even aan dat hij groot fan is van de multiculturele samenleving. Iets wat overkomt als 'ik doe jou een gunst, jouw aanwezigheid hier keur ik goed'.
Oei.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:50 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik kan er veel slechter tegen dan eerst ja merk ik.
Minder drinken is geen teken van radicaliseren. Het is niet dat je religieuze beleving samenhangt met het aantal liters alcohol dat je drinkt.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:51 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat doe je juist steeds minder zei je net.
Jezelf wekelijks in coma zuipen om aan te tonen geen moslim extremist te zijn. Solide tactiek.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:54 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Minder drinken is geen teken van radicaliseren. Het is niet dat je religieuze beleving samenhangt met het aantal liters alcohol dat je drinkt.
Daarnaast hangt religieus zijn niet eens samen met radicaliseren. Dat is iets heel anders waar ik gelukkig niet vatbaar voor ben.
'Bedankt dat ik op mijn geboorteplek mag zijn'.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij was zo druk bezig jullie te verzekeren hoe gewoon hij jullie aanwezigheid in Europa vindt, dat hij een behoorlijke blunder beging. Ik weet niet hoe dat voor jou voelt, maar erom lachen is waarschijnlijk maar het beste.
Dat lijkt me een bevreemdend gevoel.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:54 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
'Bedankt dat ik op mijn geboorteplek mag zijn'.
Is ie geboren in een gayclub? Aparte thuissituatie.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:54 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
'Bedankt dat ik op mijn geboorteplek mag zijn'.
Als je mocht kiezen en er verder geen negatieve gevolgen zouden zijn, welke druk zou je dan vaak nemen?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Jezelf wekelijks in coma zuipen om aan te tonen geen moslim extremist te zijn. Solide tactiek.
De moderne tijd.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is ie geboren in een gayclub? Aparte thuissituatie.
Het is niet alleen minder drinken, had het idee dat je je meer aan Nederlanders aan het onttrekken was.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:54 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Minder drinken is geen teken van radicaliseren. Het is niet dat je religieuze beleving samenhangt met het aantal liters alcohol dat je drinkt.
Daarnaast hangt religieus zijn niet eens samen met radicaliseren. Dat is iets heel anders waar ik gelukkig niet vatbaar voor ben.
Opa.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:48 schreef Kosmoproleet het volgende:
Meer dan 1 of 2 glazen alcohol op een dag is echt iets geworden van <1 keer per maand.
Tijdsdruk.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Als je mocht kiezen en er verder geen negatieve gevolgen zouden zijn, welke druk zou je dan vaak nemen?
Dat is toch normaal voor de Nederlandse man?quote:Op maandag 1 februari 2016 22:03 schreef eriksd het volgende:
Zit elke dag aan de drank. Doordeweeks met mate maar vanaf donderdag escaleert het uit de klauwen.
quote:Op maandag 1 februari 2016 22:09 schreef Kaas- het volgende:
Hardlopen weer eens halverwege afgebroken met samengeknepen billen.
Heb je buikloop of zat er een homo achter je aan.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:09 schreef Kaas- het volgende:
Hardlopen weer eens halverwege afgebroken met samengeknepen billen.
Je bent toch nog niet eens 30?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:48 schreef Kosmoproleet het volgende:
Geen Frankfurters mee terug naar het hotel genomen, zo klinkt het.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:44 schreef Kosmoproleet het volgende:
Guido heeft al de skinless sausage van zijn Perziër.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen Frankfurters mee terug naar het hotel genomen, zo klinkt het.
Nu al oud?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:50 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik kan er veel slechter tegen dan eerst ja merk ik.
Beetje als tegelijkertijd een bochel en een klompvoet hebben.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:18 schreef Monolith het volgende:
Dan ben je al Duitser en dan word je nog homo ook.
Ik zeg dit trouwens wel, maar ik kan me er ook wel weer iets bij voorstellen denk ik opeens. Ik zou misschien ook wel uit pure onhandigheid zoiets kunnen vragen op een feestje als ik gewoon een praatje wil maken, maar even niet smooth genoeg ben voor een beter onderwerp.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:16 schreef Kaas- het volgende:
Maar serieus, wat een onzinnige opmerkingen. Duitse pisnicht.
Anderzijds: ik denk niet dat het verkeerd was bedoeld. Het komt op mij over als een onhandige manier van laten merken dat je mensen accepteert. En dat is best lastig in deze tijd waarin je het bijna niet goed lijkt te kunnen doen.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:16 schreef Kaas- het volgende:
Maar serieus, wat een onzinnige opmerkingen. Duitse pisnicht.
Ja, zoiets zeg ik inmiddels ook. Ben alweer wezen d(66)raaien over m'n standpunt.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Anderzijds: ik denk niet dat het verkeerd was bedoeld. Het komt op mij over als een onhandige manier van laten merken dat je mensen accepteert. En dat is best lastig in deze tijd waarin je het bijna niet goed lijkt te kunnen doen.
Best waarschijnlijk, zelfsquote:Op maandag 1 februari 2016 22:23 schreef Kaas- het volgende:
*slok bier* ja ik durf nu op hem af te stappen *
Oh kut, m'n laatste vraag klonk misschien wel negatief, gauw nog maar eens benadrukken dat ik pro-muliculti ben, ah shit I blew it
Zoiets. Misschien gebeurde dat die Duitser wel.
Ik zie het. Nou ja, we weten het niet. Hij vond Kosmo vast heel leuk.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, zoiets zeg ik inmiddels ook. Ben alweer wezen d(66)raaien over m'n standpunt.
Ongetwijfeld, Guido is dan ook een ondubbelzinnige mooiboy.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie het. Nou ja, we weten het niet. Hij vond Kosmo vast heel leuk.
Ik weet het. En zijn vriend vast ook.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, Guido is dan ook een ondubbelzinnige mooiboy.
Dat waarschijnlijk ook hehe.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie het. Nou ja, we weten het niet. Hij vond Kosmo vast heel leuk.
Als zo'n diepzwarte Congolees is opgegroeid in Brabant, noem ik het gewoon een kankerbrabander. Zo multicultureel ben ik dan ook wel weer.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat waarschijnlijk ook hehe.
Ik realiseer me trouwens ook vaak aan mensen te vragen wat hun originele afkomst is. Dat is gewoon uit oprechte interesse, maar ik vraag me nu af of dat wel een handige vraag is.
Ingewikkeld allemaal.
In sommige gevallen ligt dat wat gevoeliger dan in andere gevallen. Mensen van Congolese afkomst identificeren zich bijvoorbeeld vaak sterk met België (en zijn vaak ook zeer geïntegreerd), dus die kunnen nogal geprikkeld reageren als ze met Congo worden geassocieerd.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat waarschijnlijk ook hehe.
Ik realiseer me trouwens ook vaak aan mensen te vragen wat hun originele afkomst is. Dat is gewoon uit oprechte interesse, maar ik vraag me nu af of dat wel een handige vraag is.
Ingewikkeld allemaal.
Jij vindt het wel gewoon oke toch als we je een kutbelg noemen?quote:Op maandag 1 februari 2016 22:32 schreef Reya het volgende:
[..]
In sommige gevallen ligt dat wat gevoeliger dan in andere gevallen. Mensen van Congolese afkomst identificeren zich bijvoorbeeld vaak sterk met België (en zijn vaak ook zeer geïntegreerd), dus die kunnen nogal geprikkeld reageren als ze met Congo worden geassocieerd.
De enige noemt zichzelf online al De Braboneger toch?quote:Op maandag 1 februari 2016 22:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als zo'n diepzwarte Congolees is opgegroeid in Brabant, noem ik het gewoon een kankerbrabander. Zo multicultureel ben ik dan ook wel weer.
Haha ja, daarom was het ook niet zo erg. We hebben er maar van gemaakt dat ie smooth probeerde te doen en het heel erg mislukte.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zeg dit trouwens wel, maar ik kan me er ook wel weer iets bij voorstellen denk ik opeens. Ik zou misschien ook wel uit pure onhandigheid zoiets kunnen vragen op een feestje als ik gewoon een praatje wil maken, maar even niet smooth genoeg ben voor een beter onderwerp.
Een tijdje terug in Duitsland dacht iemand dat ik Frans was. Pijnlijk.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij vindt het wel gewoon oke toch als we je een kutbelg noemen?
quote:Op maandag 1 februari 2016 22:34 schreef Pokkelmans het volgende:
Hoe ver komen jullie?
http://www.clickhole.com/(...)busting-riddles-1276
quote:Op maandag 1 februari 2016 22:34 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Haha ja, daarom was het ook niet zo erg. We hebben er maar van gemaakt dat ie smooth probeerde te doen en het heel erg mislukte.
Frans Duits?quote:Op maandag 1 februari 2016 22:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Een tijdje terug in Duitsland dacht iemand dat ik Frans was. Pijnlijk.
Zelfs Seth zou zijn neus hebben opgehaald voor zo'n grap.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het klonk zo goed toen ik hem bedacht.
Waht niet.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Zelfs Seth zou zijn neus hebben opgehaald voor zo'n grap.
Voor Piet was het omgekeerd.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:18 schreef Monolith het volgende:
Dan ben je al Duitser en dan word je nog homo ook.
Laf.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:11 schreef GSbrder het volgende:
Elke dag drinken.
Dat deed ik in mijn bestuursjaar niet eens.
Geen lid.quote:
Ik kan het niet lezen want er verschijnt meteen een popup die me een abonnement op die site wil aansmeren.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:50 schreef Monolith het volgende:
Ik had het gemist in de Nederlandse media, maar kennelijk traint de Nederlandse politie roofvogels tegen drones:
http://foreignpolicy.com/(...)catch-flying-drones/
Ik drink alleen op zaterdag een paar biertjes. Scheelt wel goed in het vetpercentage.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:07 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat is toch normaal voor de Nederlandse man?
Deze werkt wel volgens mij:quote:Op maandag 1 februari 2016 23:58 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik kan het niet lezen want er verschijnt meteen een popup die me een abonnement op die site wil aansmeren.
Nope, zelfde ellende.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Deze werkt wel volgens mij:
http://foreignpolicy.com/(...)&utm_campaign=buffer
Hmm, dan hebben ze een redelijk handig systeem om mensen te blokkeren.quote:
Bij dar soort sites klik ik dan de volgende keer niet eens meer op een link van zequote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hmm, dan hebben ze een redelijk handig systeem om mensen te blokkeren.
Was overigens recycling van een VRT item van zondagquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:07 schreef Kowloon het volgende:
Het NOS Journaal komt ook onder een steen vandaan; trapondersteuning voor racefietsen is gewoon bij de fietsenmaker verkrijgbaar, aldus het groots gebrachte item.
Wie van jullie twee was het mannetje?quote:
Belooft in ieder geval weer een mooi, en vooral speculatief, wielerseizoen te worden zo met deze zaak in het achterhoofd.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 07:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Was overigens recycling van een VRT item van zondag
Sanders had nog bijna van die heks gewonnen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 07:44 schreef Tchock het volgende:
Haha, die bolle xenofoob wint niet eens in Iowa. Dat valt ook weer mee allemaal.
Jaaah, een jaar lang koers kijken en dan in 2019 nog niet zeker weten wie er nu gewonnen heeft.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 08:06 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Beloofd in ieder geval weer een mooi, en vooral speculatief, wielerseizoen te worden zo met deze zaak in het achterhoofd.
Is nog niet beslist!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 08:07 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Sanders had nog bijna van die heks gewonnen.
Arme Froome. Die is druk bezig met het presenteren van al zijn data van de wattagemeter, beginnen ze er nu over dat hij in werkelijkheid op een brommer rijdt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 08:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Jaaah, een jaar lang koers kijken en dan in 2019 nog niet zeker weten wie er nu gewonnen heeft.
Volop carrièrekansen Waht!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 08:10 schreef Heilwasser het volgende:
Communicatiemedewerker bij het COA, dat moet heerlijk zijn.
De sport krijgt het wel zwaar.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 08:17 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Arme Froome. Die is druk bezig met het presenteren van al zijn data van de wattagemeter, beginnen ze er nu over dat hij in werkelijkheid op een brommer rijdt.
Begreep wel dat Iowa een Sanders-gezinde staat zou zijn. Dan spreekt de uitslag wel in zijn nadeel.quote:
Klopt. Maar lees ook overal dat een goed resultaat in Iowa een boost kan zijn voor andere staten.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 08:20 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Begreep wel dat Iowa een Sanders-gezinde staat zou zijn. Dan spreekt de uitslag wel in zijn nadeel.
Uitzichtloos is het inderdaad niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 08:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt. Maar lees ook overal dat een goed resultaat in Iowa een boost kan zijn voor andere staten.
Daar geldt inderdaad hetzelfde voor. Maar het is wel een serieus probleem: iedere prestatie zal in twijfel getrokken worden. Zelfs juniorenwedstrijden zijn al niet meer veilig.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 08:22 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar gelukkig lijdt de atletiekwereld mee.
Kan daar geen medelijden mee hebben. De sport als geheel roept het over zichzelf af en ik heb er geen enkel vertrouwen in dat alles vandaag de dag wel zuiver verloopt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 08:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Daar geldt inderdaad hetzelfde voor. Maar het is wel een serieus probleem: iedere prestatie zal in twijfel getrokken worden. Zelfs juniorenwedstrijden zijn al niet meer veilig.
Ik zou voor geen enkele topsporter in een grote sport, atletiek, voetbal, zwemmen, etc., meer mijn hand in het vuur steken. Het enige wat denk ik kan helpen is meer dopingtests uitvoeren en de verantwoordelijkheid daarvoor weghalen bij de diverse sportkoepels. Die laatsten hebben er namelijk alle belang bij geen dopinggevallen te vinden.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 08:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan daar geen medelijden mee hebben. De sport als geheel roept het over zichzelf af en ik heb er geen enkel vertrouwen in dat alles vandaag de dag wel zuiver verloopt.
Jup. En de voetbalbeerput moet nog opengetrokken worden. De KNVB controleert nauwelijks.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 08:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik zou voor geen enkele topsporter in een grote sport, atletiek, voetbal, zwemmen, etc., meer mijn hand in het vuur steken. Het enige wat denk ik kan helpen is meer dopingtests uitvoeren en de verantwoordelijkheid daarvoor weghalen bij de diverse sportkoepels. Die laatsten hebben er namelijk alle belang bij geen dopinggevallen te vinden.
Nee ik hou meer van cijfers, niet van mensen.quote:
COA-communicatietypes ook, zo leert de ervaring.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 08:55 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nee ik hou meer van cijfers, niet van mensen.
Voetballers hebben dan ook geen baat bij doping. Dat is alom bekend.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 08:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jup. En de voetbalbeerput moet nog opengetrokken worden. De KNVB controleert nauwelijks.
Misschien is de IND dan wat voor je?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 08:55 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nee ik hou meer van cijfers, niet van mensen.
Het zou me niet verbazen als een aantal onder hen flink aan de coke zitten.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Voetballers hebben dan ook geen baat bij doping. Dat is alom bekend.
Nonsens, deze heren hebben een voorbeeldfunctie en gedragen zich daar naar.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als een aantal onder hen flink aan de coke zitten.
Gebruiken ze daar Excel?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:11 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Misschien is de IND dan wat voor je?
Uhuh. Daarom gebruiken zelfs de amateurs, omdat het niets doet.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Voetballers hebben dan ook geen baat bij doping. Dat is alom bekend.
Jammer. Vind dat zo'n heerlijk geluid. Ook mooi om die pure kracht te voelen als je er doorheen loopt.quote:
Oh ik vond het gisteren ook wel mooi met die windvlagen. En het was niet koud.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Jammer. Vind dat zo'n heerlijk geluid. Ook mooi om die pure kracht te voelen als je er doorheen loopt.
Op de fiets is het wel wat minder. Maarja, ik hoef vandaag toch niet verder weg.
Recreatief epogebruik, niets mis mee.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uhuh. Daarom gebruiken zelfs de amateurs, omdat het niets doet.
Beetje blowen in de pauze bij de thee.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Recreatief epogebruik, niets mis mee.
Een vibrator voor mannen?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:03 schreef Drugshond het volgende:
Volgende week hebben ze bij de Lidl een buikspier apparaat wat op batterijen werkt voor slechts 20 euro. Met zelfs 2 elektronische pads voor andere onderdelen die ook oefening nodig hebben..Eerste reaktie op de folder was al gelijk..... als het glitterband is dan plak ik ze op mijn lul. Lekker lame sporten.
Niet op 380V, mag ik hopen. Een beetje electro-stim voor 20 euro lijkt mij een koopje. Aan de opladers zal het niet liggen... heb er 3.quote:
Vaak zijn die koopjes alleen maar lokkertjes en zijn er veel te weinig van besteld. Ga je proberen er een te kopen?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Niet op 380V, mag ik hopen. Een beetje electro-stim voor 20 euro lijkt mij een koopje. Aan de opladers zal het niet liggen... heb er 3.
Welke had je fout?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:31 schreef Fylax het volgende:
Ik had zojuist het hoogste punt van de klas met een quiz over politiek. Maar 3 foutjes.![]()
![]()
![]()
#proud
Jazeker, Voor 20 euro wil ik wel een beetje dollen. En zo slecht is de Lidl nog niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Vaak zijn die koopjes alleen maar lokkertjes en zijn er veel te weinig van besteld. Ga je proberen er een te kopen?
Ik zeg niet dat de Lidl slecht is (ben er nog nooit geweest), maar die aanbiedingen zijn meestal schaars. Ik hoop dat je er een te pakken krijgt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Jazeker, Voor 20 euro wil ik wel een beetje dollen. En zo slecht is de Lidl nog niet.
Ik wil wel zo'n ding hebben. Lekker niet sporten en toch een six-pack. Ideaal voordat je op vakantie gaat.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat de Lidl slecht is (ben er nog nooit geweest), maar die aanbiedingen zijn meestal schaars. Ik hoop dat je er een te pakken krijgt.
Even 10 minuten in de foetushouding onder je bureau en je kunt er weer tegenaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:26 schreef Reya het volgende:
Twee uur over werkelijk niets lopen vergaderen. Aan het einde kreeg ik het idee dat levend gevild worden misschien nog niets eens zo slecht is.
Vergaderen is soms een weerzinwekkend soort tijdverspilling.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:26 schreef Reya het volgende:
Twee uur over werkelijk niets lopen vergaderen. Aan het einde kreeg ik het idee dat levend gevild worden misschien nog niets eens zo slecht is.
Of gewoon een ganzenlever naar binnen gieten en gaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Even 10 minuten in de foetushouding onder je bureau en je kunt er weer tegenaan.
Gewoon alle tanden eruit meppen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:31 schreef Reya het volgende:
Het lijkt me wel mooi om mensen die te veel praten op hun muil te slaan met de voorzittershamer.
quote:
Ik ga liever niet naar Brussel.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Doe je mee? Lekker bij Reya zeikerds molesteren.
Met al die extremisten bedoel je.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:37 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik ga liever niet naar Brussel.
Jihadisten, Walen, eurofielen. Veel te gevaarlijk.quote:
Je hebt ook eigenlijk wel gelijk. Sorry Reya, je zult het alleen moeten klaren.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:39 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Jihadisten, Walen, eurofielen. Veel te gevaarlijk.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Drop. En jij ziet er natuurlijk weer iets schunnigs in.
Ha! Dan kan je beter de hele ochtend over CMBS praten, zoals ik.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:26 schreef Reya het volgende:
Of de hele ochtend cellen vullen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ha! Dan kan je beter de hele ochtend over CMBS praten, zoals ik.
De hele dag rijtjes knallen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:08 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Of de hele ochtend cellen vullen.
Excelcellen.
Oh ja, het is Groundhog Day vandaag.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:25 schreef GSbrder het volgende:
Ewald Engelen voorspelt het einde van Amsterdam. Zal dus wel waar zijn.
http://www.ftm.nl/column/(...)hard-aan-teloorgang/
Ewald is aangereden door een scooteraar en kon geen huisje kopen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:28 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Oh ja, het is Groundhog Day vandaag.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:28 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
U voelt u natuurlijk aangesproken.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ewald is aangereden door een scooteraar
Nu wel betrapt.quote:
U hebt toch wel een mooi beroep; gewoon met wat loze kreten de prijs van vastgoed omhoog praten.quote:
Leuke filmquote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:28 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij benoemt wat ontwikkelingen die van alle tijden zijn en concludeert dat de ondergang spoedig volgt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:25 schreef GSbrder het volgende:
Wat betreft zijn uitspraak over het beleid van de ECB heeft hij wel gelijk. In een krappe markt heeft een dalende rente een prijsopdrijvend effect. Gaat de rente weer omhoog, dan volgt daarop een prijscorrectie.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:25 schreef GSbrder het volgende:
En zal daardoor Amsterdam verdwijnen?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat betreft zijn uitspraak over het beleid van de ECB heeft hij wel gelijk. In een krappe markt heeft een dalende rente een prijsopdrijvend effect.
Schrijft hij dat dan? Nee.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:30 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
En zal daardoor Amsterdam verdwijnen?
Geen idee, ik heb mijn blik maar kort op het artikel laten vallen.quote:
Een ecognoom als auteur is voldoende om de conclusies af te wijzen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:34 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb mijn blik maar kort op het artikel laten vallen.
Financieel geograaf.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een ecognoom als auteur is voldoende om de conclusies af te wijzen.
Goede site inderdaad. J-P Rodrigue.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:46 schreef Heilwasser het volgende:
Deze website.
https://people.hofstra.edu/geotrans/
Zolang hier de containerterminal maar uit gaat breiden geloof ik het allemaal welquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:58 schreef Kowloon het volgende:
Ik zie dat ook Theo Notteboom, Markus Hesse en Cesar Ducruet als bijdragers aan de site genoemd worden. Die hebben een hele partij interessante artikelen afgeleverd over havens en achterlandvervoer/transport/logistiek.
In dat opzicht verschil ik niet van een statisticus.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:51 schreef Reya het volgende:
[..]
U hebt toch wel een mooi beroep; gewoon met wat loze kreten de prijs van vastgoed omhoog praten.
Dan mis je veel interessante inzichten.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zolang hier de containerterminal maar uit gaat breiden geloof ik het allemaal wel
Wollah, ik zet hem op mijn Bol.com verlanglijst.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:05 schreef Kowloon het volgende:
Heilwasser, dit boek is ook wel het lezen waard:
Maritime Economics, van Stopford:
https://www.bookdepositor(...)opford/9780415275583
Maar ja, mensen voorspellen al sinds 2009 dat de rentestanden niet eeuwig op dit niveau blijven.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat betreft zijn uitspraak over het beleid van de ECB heeft hij wel gelijk. In een krappe markt heeft een dalende rente een prijsopdrijvend effect. Gaat de rente weer omhoog, dan volgt daarop een prijscorrectie.
haha, ik ken de materie wel redelijk vanuit het verleden maar ik weet ook dat de dagelijkse praktijk in die sector nogal afwijkt van wat de academici er over denkenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:06 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dan mis je veel interessante inzichten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |