Dan heb je de mooiste series gemist. Floris, Q&Q, De Kris Pusaka, Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen meneer, Waldolala, die zijn stuk voor stuk beter dan de recente.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:21 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Heb in mijn korte leven nog niet heel veel potentiėle Nederlandse klassiekers langs zien komen.
Ik doelde meer op normale seriesquote:Op maandag 1 februari 2016 19:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan heb je de mooiste series gemist. Floris, Q&Q, De Kris Pusaka, Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen meneer, Waldolala, die zijn stuk voor stuk beter dan de recente.
Derderangs Pipo.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
Bassie en Adriaan had hier wat mij betreft wel bij gemogen. Veel invloed, leerzaam, mooi gemaakt. Iedereen heeft dit wel gekeken in zijn jeugd
Nee, ik vond het helemaal niks.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
Bassie en Adriaan had hier wat mij betreft wel bij gemogen. Veel invloed, leerzaam, mooi gemaakt. Iedereen heeft dit wel gekeken in zijn jeugd
Luts is dood net als Kraaijkamp. Maarten Spanjer is ook alweer 67.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:57 schreef TLC het volgende:
Oh, ik was nog vergeten In de Vlaamsche Pot en een serie waarvan bijna niemand meer leeftLaat maar zitten, een comedy die zich afspeelt in een gevangenis.
Rudi Falkenhagen is er ook niet meerquote:Op maandag 1 februari 2016 20:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Luts is dood net als Kraaijkamp. Maarten Spanjer is ook alweer 67.
Die is ouder dan ik. Ik ben 53. Schat 58 ofzo.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:22 schreef TLC het volgende:
[..]
Rudi Falkenhagen is er ook niet meerhoe oud Haye van der Heyden is (vroeger de man van Sylvia Millecam -ook RIP trouwens- geen idee)
Was ie nou Snuf of Snuitje ?quote:
Mijn dank?quote:
Zoveel niet. Gruwelijke lijst.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn dank?
Grappig trouwens dat hier Unit13 zo vaak wordt genoemd en die staat niet eens in de top 10 van Veronica magazine.
Als Flodder op 1 staat dan weet je hoe serieus je zo'n lijst moet nemen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn dank?
Grappig trouwens dat hier Unit13 zo vaak wordt genoemd en die staat niet eens in de top 10 van Veronica magazine.
Wat schuift 't was een tv serie op RTL.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn dank?
Bazenseriequote:Op maandag 1 februari 2016 15:37 schreef tong80 het volgende:
In voor en tegenspoed idd. Fred Schuit. De Nederlandse Archie Bunker.![]()
En Hamelen. Alhoewel dat ook de tand des tijds wel niet zal doorstaan.quote:
ha die was ik alweer vergetenquote:Op donderdag 4 februari 2016 11:48 schreef sp3c het volgende:
Combat!
althans in mijn hoofd was dat wel cool iig
Ha ha haquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:39 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Bassie & Adriaan idd![]()
Ook al eerder genoemd: LoenatikHeeft buiten de afleveringen ook 2 films maar heb alleen de laatste film nog steeds niet gezien
2:18: Die scene in het restaurant
Cctje niks te maken met traagheid maar het zijn of waren mooie series.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:49 schreef Copycat het volgende:
Oud Geld.
En ouwe series als Dagboek van een Herdershond, Sil de Strandjutter en De Kleine Waarheid. Alhoewel die nu waarschijnlijk veel te traag en belegen zullen ogen.
Leg eens uit waarom. Ik vond het gruwelijk. Nog trager dan Tatort of Derick.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:21 schreef Copycat het volgende:
De Fabriek was inderdaad ook een pareltje!
Niet echt vergelijkbaar met krimi's als Tatort of Derrick. Intrige in het zakenleven en in mijn herinnering enorm spannend.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:00 schreef tong80 het volgende:
Leg eens uit waarom. Ik vond het gruwelijk. Nog trager dan Tatort of Derick.
Ik was toen al een neuroot. Copycat.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet echt vergelijkbaar met krimi's als Tatort of Derrick. Intrige in het zakenleven en in mijn herinnering enorm spannend.
Dat vond ik ook wel goed. Flodder is kut.quote:
Ja Tatort, Derrick, Onze Ouwe en Commissaris Rex vond ik erg leuke series.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:00 schreef tong80 het volgende:
Leg eens uit waarom. Ik vond het gruwelijk. Nog trager dan Tatort of Derick.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |