Dan heb je de mooiste series gemist. Floris, Q&Q, De Kris Pusaka, Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen meneer, Waldolala, die zijn stuk voor stuk beter dan de recente.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:21 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Heb in mijn korte leven nog niet heel veel potentiėle Nederlandse klassiekers langs zien komen.
Ik doelde meer op normale seriesquote:Op maandag 1 februari 2016 19:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan heb je de mooiste series gemist. Floris, Q&Q, De Kris Pusaka, Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen meneer, Waldolala, die zijn stuk voor stuk beter dan de recente.
Derderangs Pipo.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
Bassie en Adriaan had hier wat mij betreft wel bij gemogen. Veel invloed, leerzaam, mooi gemaakt. Iedereen heeft dit wel gekeken in zijn jeugd
Nee, ik vond het helemaal niks.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
Bassie en Adriaan had hier wat mij betreft wel bij gemogen. Veel invloed, leerzaam, mooi gemaakt. Iedereen heeft dit wel gekeken in zijn jeugd
Luts is dood net als Kraaijkamp. Maarten Spanjer is ook alweer 67.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:57 schreef TLC het volgende:
Oh, ik was nog vergeten In de Vlaamsche Pot en een serie waarvan bijna niemand meer leeftLaat maar zitten, een comedy die zich afspeelt in een gevangenis.
Rudi Falkenhagen is er ook niet meerquote:Op maandag 1 februari 2016 20:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Luts is dood net als Kraaijkamp. Maarten Spanjer is ook alweer 67.
Die is ouder dan ik. Ik ben 53. Schat 58 ofzo.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:22 schreef TLC het volgende:
[..]
Rudi Falkenhagen is er ook niet meerhoe oud Haye van der Heyden is (vroeger de man van Sylvia Millecam -ook RIP trouwens- geen idee)
Was ie nou Snuf of Snuitje ?quote:
Mijn dank?quote:
Zoveel niet. Gruwelijke lijst.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn dank?
Grappig trouwens dat hier Unit13 zo vaak wordt genoemd en die staat niet eens in de top 10 van Veronica magazine.
Als Flodder op 1 staat dan weet je hoe serieus je zo'n lijst moet nemen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn dank?
Grappig trouwens dat hier Unit13 zo vaak wordt genoemd en die staat niet eens in de top 10 van Veronica magazine.
Wat schuift 't was een tv serie op RTL.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn dank?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |