deze man weet hetquote:Op maandag 1 februari 2016 15:04 schreef Tja..1986 het volgende:
Unit 13 absoluut op 1. Hele sterkte en spannende serie. Daarna denk ik All Stars.
ik durfde vroeger niet te kijken als dat muziekje van 12 steden, 13 ongelukken op achtergrond hoorbaar werdquote:Op maandag 1 februari 2016 15:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Het laatste seizoen is opgenomen ze maken geen nieuwe meer.
12 steden 13 ongelukken en bijv Oppassen waren destijds ook supertof
Kinderen geen bezwaar inderdaadquote:Op maandag 1 februari 2016 15:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Kinderen geen bezwaar? Of Prettig Geregeld?
Kan niet zo snel iets anders vinden wat in de buurt komt.
Zekerquote:Op maandag 1 februari 2016 15:44 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
deze man weet het
Geweldig goede seriemaar gezien aan je usernaam komen wij uit bijna hetzelfde jaar dus keken we min of meer op hetzelfde moment TV
Zaterdagavond, Nederland 3 Unit 13
De Heeren van de Bruyn Ster heette dat toch?quote:
Klopt. Met Ellen ten Damme als Rete jong.quote:Op maandag 1 februari 2016 18:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De Heeren van de Bruyn Ster heette dat toch?
Of rete(n)jong.quote:Op maandag 1 februari 2016 18:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Met Ellen ten Damme als Rete jong.
Was nog oude spellingquote:
quote:Op maandag 1 februari 2016 19:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zie net dat er dit jaar nieuw seizoen op tv komt![]()
Dacht ook eigenlijk dat het niet meer verder ging haha. Maar ondanks dat blijft een mega goede seriequote:Op maandag 1 februari 2016 19:13 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar dan mag hij eigenlijk niet in dit topic
Ik strijk mijn hand over mijn hart als je nog een oudje noemtquote:Op maandag 1 februari 2016 19:13 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar dan mag hij eigenlijk niet in dit topic
Bassie en adriaanquote:Op maandag 1 februari 2016 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik strijk mijn hand over mijn hart als je nog een oudje noemt
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |