9999999 komt uit Meppel (quote:Op maandag 1 februari 2016 12:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb na het lezen van deze comment een varkenshoofd bij de buurman gehaald en deze volgestopt met het illegale vuurwerk wat ik nog achter de hand had. Ik kom je halen vieze Hollander.
Kom, we deporteren hem naar Duitsland! Daar horen die knauwerts thuis!quote:Op maandag 1 februari 2016 12:12 schreef xpompompomx het volgende:
9999999 komt uit Meppel (), nog erger.
De typisch Brabantse gezelligheid.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb na het lezen van deze comment een varkenshoofd bij de buurman gehaald en deze volgestopt met het illegale vuurwerk wat ik nog achter de hand had. Ik kom je halen vieze Hollander.
Kun je deze bewering onderbouwen? Alle Pegida en Identiteitsbeweging-demonstraties in binnen en buitenland lopen uit de hand omdat linksradicalen hun onverdraagzaamheid m.b.t. andersdenkenden niet kunnen beteugelen en gaan wapperen met de handjes.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Al jaren komen de gewelddadige demonstraties voornamelijk van rechts. Waarom zou dat na verkiezingen plots anders zijn?
Ah maar natuurlijk, het is de schuld van anderen dat men met stenen en vuurwerk gaat gooien naar waar men het niet mee eens is.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:23 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
Kun je deze bewering onderbouwen? Alle Pegida en Identiteitsbeweging-demonstraties in binnen en buitenland lopen uit de hand omdat linksradicalen hun onverdraagzaamheid m.b.t. andersdenkenden niet kunnen beteugelen en gaan wapperen met de handjes.
Om er maar even een linkse slagzin tegenaan te gooien: "Ik geloof dat ik uw onderbuik hoor pruttelen."
Echt niet.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Al jaren komen de gewelddadige demonstraties voornamelijk van rechts. Waarom zou dat na verkiezingen plots anders zijn?
Gaat niet om vriendschap maar echt uitsluiten van activiteiten e.d.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:57 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Mensen zouden verplicht moeten worden vrienden te zijn met mensen die ze niet mogen?
Uitsluiten van welke activiteiten? De kinderen van PVV-stemmers worden niet meer toegelaten tot de plaatselijke woudlopers? Men mag horecagelegenheden niet meer in?quote:Op maandag 1 februari 2016 13:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Gaat niet om vriendschap maar echt uitsluiten van activiteiten e.d.
Aha, dus links zette er toe aan dat gemeentehuizen met bakstenen worden bekogeld en asielzoekers met vuurwerk? En het waren ook de linksen die op dergelijke momenten doodsbedreigingen versturen en vandalisme plegen?quote:Op maandag 1 februari 2016 13:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Echt niet.
Als er rechtse vreedzame demonstraties zijn, komen linksen het verpesten. Want volgens links mag rechts geen mening hebben.
Dat is toch wat de PVVmet moslims wil doen? Lekker actief discrimineren op basis van geloof.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Uitsluiten van welke activiteiten? De kinderen van PVV-stemmers worden niet meer toegelaten tot de plaatselijke woudlopers? Men mag horecagelegenheden niet meer in?
Het komt op mij over als ongenuanceerd en vooringenomen Calimero-gehuil eigenlijk.....quote:Op maandag 1 februari 2016 13:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is toch wat de PVVmet moslims wil doen? Lekker actief discrimineren op basis van geloof.
Dat slaat nergens op. Mijn argumenten slaan hout omdat er een precedent heerst dat de intellectuele groep "beter" zou zijn dan de PVV-tokkie.quote:Op maandag 1 februari 2016 09:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het gevaar is dus ook:
De zogenaamde man van de straat denkt overal gelijk in te hebben omdat hij/zij het moeilijk heeft. Dit is gevaarlijk omdat er een soort van recht op de waarheid ontstaat, die niet past bij het ware intellect. Wat vooral bestaat uit tunnelvisie.
ja dat laatste was mijn punt he...quote:Op maandag 1 februari 2016 14:08 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op. Mijn argumenten slaan hout omdat er een precedent heerst dat de intellectuele groep "beter" zou zijn dan de PVV-tokkie.
Als we dit doortrekken kunnen we dus concluderen dat er gewoon twee groepen zijn zonder enig waardeoordeel.
De woorden PVV-tokkie en intellectueel kunnen we dan gewoon weghalen. Maak er maar Groep 1 en Groep A van.
agossiebossiebossiebossie... lig je er wakker van 's nachts?quote:Op maandag 1 februari 2016 13:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Echt niet.
Als er rechtse vreedzame demonstraties zijn, komen linksen het verpesten. Want volgens links mag rechts geen mening hebben.
De enige conclusie is dus vanuit je bewoording: Er is geen oorlog :pquote:Op maandag 1 februari 2016 14:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ja dat laatste was mijn punt he...
het is trouwens ook te beargumenteren dat er een precedent heerst dat het plebs "beter" is dan de elite, vooral in tijden van oorlog...
grote verschil is dat de elite het plebs niet in treinen afvoert naar vernietigingskampen...
de elite (waar ik trouwens mensen als Geert Wilders ook maar even toereken) spelen vaak in op de gevoelens van het plebs om ze aan te zetten tot bepaalde daden...quote:Op maandag 1 februari 2016 14:35 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
De enige conclusie is dus vanuit je bewoording: Er is geen oorlog :p
Verder heeft het plebs natuurlijk ook in WO2 niet de Joden afgevoerd, dat was alsnog de elite destijds.
Dan alsnog worden de beslissingen genomen door de elite. Kopgeld voor een jood is net zoiets als statiegeld op een fles. Het maakt het doel niet meteen duidelijk.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
de elite (waar ik trouwens mensen als Geert Wilders ook maar even toereken) spelen vaak in op de gevoelens van het plebs om ze aan te zetten tot bepaalde daden...
bijvoorbeeld door laag opgeleide arbeids kopgeld te betalen voor elke jood
Kan wel, kan prima, getuige de laatste vijftien jaar aan politiek ook gebeurd. Alleen zijn Wilders-stemmers dan in alle staten.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:07 schreef YazooW het volgende:
Bijna 1/3 van het volk staat achter Wilders. Je kan van Wilders vinden wat je wilt, maar je kan niet zomaar 1/3 van het volk uitsluiten.
Bolkestein kwam fatsoenlijk over, maar was in wezen veel dubieuzer dan Fortuyn. Een voorbeeld:quote:Op maandag 1 februari 2016 03:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Oud genoeg om Fortuyn meegemaakt te hebben, ik zou er niet op gestemd hebben overigens, die man had een soort uitstraling die me niet beviel, een beetje een engerd. Het zou de politiek wel amusanter hebben gemaakt met hem in de kamer, al was het alleen maar om die kop van zo'n Melkert steeds zuurder te zien worden telkens als Fortuyn aan het woord was.![]()
Nee, wat dat gedachtegoed aangaat had ik liever een Bolkestein aan het roer gezien, alleen hij kwam iets te vroeg naar buiten met zijn standpunten, in de jaren 90 verdronk Nederland nog in zijn eigen politieke correctheid en werd hij meteen weggezet als nazi, terwijl hij vergeleken met Wilders nu een enorme weloverwogen, goed debatterende persoonlijkheid was. Daar zou ik wel op gestemd hebben.
Bolkestein verdween in 1999 naar Brussel. Aan zijn (gematigde islamkritiek) hebben we niets gehad.quote:In oktober 1996 raakte Bolkestein in opspraak, nadat het televisieprogramma Netwerk had onthuld dat hij minister van Volksgezondheid Els Borst een briefje had geschreven met de aanhef 'Beste Els', waarin hij haar aandacht vroeg voor een farmaceutisch bedrijf, MSD, waarvan hij zelf commissaris was. (Wikipedia)
de """"elite"""""geeft wel het order aan het pleb dat te doen maar ik zie eigenlijk niet echt elite in dit land, je hebt wat mij betreft veel plebs, en veel plebs dat zichzelf elite verklaard maar gewoon plebs is.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ja dat laatste was mijn punt he...
het is trouwens ook te beargumenteren dat er een precedent heerst dat het plebs "beter" is dan de elite, vooral in tijden van oorlog...
grote verschil is dat de elite het plebs niet in treinen afvoert naar vernietigingskampen...
ja dat is allemaal heel leuk geformuleerd maar voor mij zijn de elite gewoon de machthebbers, al dan niet ontwikkelt of welbespraakt, die het volk naar hun hand zitten. dus ook wilders...quote:Op maandag 1 februari 2016 15:45 schreef Peachbird het volgende:
[..]
de """"elite"""""geeft wel het order aan het pleb dat te doen maar ik zie eigenlijk niet echt elite in dit land, je hebt wat mij betreft veel plebs, en veel plebs dat zichzelf elite verklaard maar gewoon plebs is.
Mij is de maatstaf liever; Mensen die de moeite nemen zichzelf te ontwikkelen, en leren relativeren (dat is geen excuus om voorbij te gaan aan zaken overigens), analyseren en doorgronden. Een machtig aantal eigenschappen dat mensen inzicht geeft en daarmee het gereedschap om problemen op te lossen.
En mensen die die moeite niet nemen en alleen in kokervisies redeneren, wat voor ze staat en geen achtergrond kennis hebben dan wel toedracht kunnen ontleden. En hierdoor dus commoditeit zijn voor oplichters en types met zelfzuchtige belangen.
Ik blijf erbij dat de grens tussen elite en plebs eigenlijk niet bestaat. De methode van plebe weelde is nu eenmaal niets anders, beiden zijn plebe oplichterijen, criminaliteit, etc.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ja dat is allemaal heel leuk geformuleerd maar voor mij zijn de elite gewoon de machthebbers, al dan niet ontwikkelt of welbespraakt, die het volk naar hun hand zitten. dus ook wilders...
Dan vallen er heel veel doden en is Wilders ook overleden.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:44 schreef D1990 het volgende:
Ik vraag me af, stel Wilders maakt zijn woorden waar, en begint aan een opstand. In grote steden breken rellen uit zoals in Geldermalsen, alleen dit keer worden de bestuurders naar buiten gesleurd en mishandeld. En de politie slaat op de vlucht.
Als ik kijk naar het escalatie niveau reageert de staat als volgt:
- Eerst stuurt de staat de politie en ME om de rellen onder controle te houden
- Breken de relschoppers door de linies van de politie en ME, en kan de politie de meute niet onder controle houden en bestormen overheidsgebouwen. Dan veranderd de status van relschopper naar opstandeling.
- Dan stuurt de staat het Korps Nationale Reserve naar de "hot spots" om de opstandelingen neer te slaan, is zelfs dat niet genoeg.
- Dan stuurt men het reguliere leger erop af.
Dus dan is mijn vraag, aan welke kan zal het leger staan?
Een meute bewapend met appelschilmesjes, honkbalknuppels en wellicht wat vuurwapens zal niet op kunnen tegen een professioneel leger, dus wat dan?
Dus het leger blijft loyaal aan de oligarchische kliek in Den Haag, en niet bij het volk?quote:Op maandag 1 februari 2016 18:25 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dan vallen er heel veel doden en is Wilders ook overleden.
Ja, dat weet ik zeker.quote:Op maandag 1 februari 2016 18:32 schreef D1990 het volgende:
[..]
Dus het leger blijft loyaal aan de oligarchische kliek in Den Haag, en niet bij het volk?
Als ie vele doden op z'n geweten heeft?quote:Plus denk je dan niet dat Wilders in een martelaar zou veranderen?
Hoe weet je dat zeker? Best triest gesteld dan, als ze loyaal blijven puur uit eigen belang(aangezien de staat hun loon betaald), waarschijnlijk vinden ze het nog leuk ook. Aangezien carrière maken dan een stuk sneller gaat. Aangezien ze beloond zullen worden voor hun loyaliteit aan de staat.quote:Op maandag 1 februari 2016 18:35 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik zeker.
[..]
Als ie vele doden op z'n geweten heeft?
Nee, meer dan wordt ie meer herinnerd als een Mussert denk ik.
Democratisch? Sinds wanneer is het volk ophitsen om politieke dissidenten te vermoorden(zoals Hans Janmaat en Pim Fortuijn) democratisch?quote:Op maandag 1 februari 2016 18:42 schreef Gutmensch het volgende:
Het zou een mooie boel worden als het leger in een democratisch land niet trouw zou zijn aan de regering
quote:Op maandag 1 februari 2016 18:42 schreef Gutmensch het volgende:
Het zou een mooie boel worden als het leger in een democratisch land niet trouw zou zijn aan de regering.
Echt hé, man man man. Wat dom dit weer.quote:Op maandag 1 februari 2016 18:50 schreef D1990 het volgende:
[..]
Democratisch? Sinds wanneer is het volk ophitsen om politieke dissidenten te vermoorden(zoals Hans Janmaat en Pim Fortuijn) democratisch?
Wat vind je dom precies?quote:Op maandag 1 februari 2016 18:52 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Echt hé, man man man. Wat dom dit weer.
Nederland is niet puur een democratisch land, integendeel. En verder, deze troll heeft weer genoeg aandacht gehad. Wat verwacht je anders van iemand die zichzelf 'Gutmensch' noemt?quote:
Stel je niet te veel voor van die Nationale Reserve, dat is iets van 3000 man alles bij elkaar.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:44 schreef D1990 het volgende:
- Dan stuurt de staat het Korps Nationale Reserve naar de "hot spots" om de opstandelingen neer te slaan, is zelfs dat niet genoeg.
Nee, dat weet ik. Maar ze gaan niet bij het minste en geringste het leger inzetten. Dan moet het toch zover geëscaleerd zijn dan politie, ME, Natres het geweld niet meer kan bedwingen, en over moet gaan tot zwaardere middelen.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:00 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Stel je niet te veel voor van die Nationale Reserve, dat is iets van 3000 man alles bij elkaar.
Het is niet zoals in de VS waar je 450.000/500.000 reservisten hebt.
En dat zijn ook nog gewoon lui met een burgerbaan, het is nog maar de vraag hoeveel trek die er in hebben om op hun buurman te schieten.
meer dan 2/3e staat niet achter wilders. Hij heeft dus geen reet te vertellen.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:07 schreef YazooW het volgende:
Bijna 1/3 van het volk staat achter Wilders. Je kan van Wilders vinden wat je wilt, maar je kan niet zomaar 1/3 van het volk uitsluiten. Als niemand met Wilders straks wilt gaan samenwerken dan is het niet meer dan normaal dat de mensen die achter Wilders staan in verzet komen.
Nog niet eens 1/3, eerder 1/4, dus 25 procent. Maar aan virtuele zetels heb je net zoveel als een virtueel brood, helemaal niks.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
meer dan 2/3e staat niet achter wilders. Hij heeft dus geen reet te vertellen.
Dit, de meerderheid van het volk vindt de PVV helemaal niets.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
meer dan 2/3e staat niet achter wilders. Hij heeft dus geen reet te vertellen.
En het is niet malloot dat het leger trouw blijft aan een regering die hun wegbezuinigd en gebruikt en weggegooid voor hun eigen belang? Kijk naar Marco Kroon, en hoe hij werd behandeld(publiekelijk vernederd), en die soldaten die massaal kanker kregen omdat ze tijdens hun diensttijd met kankerverwekkende stoffen krijgen en de dikke middelvinger krijgen van de staat, wanneer die ex-soldaten het lef hebben om om compensatie te vragen van hun geliefde staat.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:08 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dit, de meerderheid van het volk vindt de PVV helemaal niets.
En dan zou het leger die malloot van een Wilders aan de macht willen helpen?
Als je dat denkt zit er echt het één en ander los in je hoofd.
Ach, de Wildersaanhang hangt wel vaker ideeen aan die het normaal gesproken vooral goed doen in de Islamitische staten waar ze zo'n hekel aan hebbenquote:Op maandag 1 februari 2016 19:08 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dit, de meerderheid van het volk vindt de PVV helemaal niets.
En dan zou het leger die malloot van een Wilders aan de macht willen helpen?
Als je dat denkt zit er echt het één en ander los in je hoofd.
Als de regering het leger niet kon vertrouwen zouden we in een soort Somalië wonen en niet in één van de meest welvarende landen van de wereld.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:10 schreef D1990 het volgende:
[..]
En het is niet malloot dat het leger trouw blijft aan een regering die hun wegbezuinigd en gebruikt en weggegooid voor hun eigen belang? Kijk naar Marco Kroon, en hoe hij werd behandeld(publiekelijk vernederd), en die soldaten die massaal kanker kregen omdat ze tijdens hun diensttijd met kankerverwekkende stoffen krijgen en de dikke middelvinger krijgen van de staat, wanneer die ex-soldaten het lef hebben om om compensatie te vragen van hun geliefde staat.
Ja heel apart is dat, ze lijken precies op de vijand die ze willen bestrijden.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, de Wildersaanhang hangt wel vaker ideeen aan die het normaal gesproken vooral goed doen in de Islamitische staten waar ze zo'n hekel aan hebben
Tikje verblind hier en daar gok ikquote:Op maandag 1 februari 2016 19:17 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja heel apart is dat, ze lijken precies op de vijand die ze willen bestrijden.
Wat heeft welvaart ermee te maken? En ons huidige leger is nu meer een soort "Republikeinse Garde" zoals die van Saddam Hoessein, loyaal aan de staat en enkel geschikt om opstanden neer te slaan.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:16 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Als de regering het leger niet kon vertrouwen zouden we in een soort Somalië wonen en niet in één van de meest welvarende landen van de wereld.
Wat jij noemt zijn incidenten van individuen bovendien. Ook nog uit de tijd van de dienstplicht. Die hebben totaal geen invloed op de verhouding tussen de regering en defensie.
Ik weet niet in wat voor een wereld jij leeft maar het is niet de mijne en je lijkt me de weg behoorlijk kwijt.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:18 schreef D1990 het volgende:
[..]
Wat heeft welvaart ermee te maken? En ons huidige leger is nu meer een soort "Republikeinse Garde" zoals die van Saddam Hoessein, loyaal aan de staat en enkel geschikt om opstanden neer te slaan.
Nee, dat is lekker zeker? Het leger is eigendom van het volk, en niet het eigendom van de staat. Wij zijn geen slaven van de staat, nog zijn wij horige die staatseigendom zijn en enkel onze bek moeten dichthouden en onze socio-economische meerdere moeten gehoorzamen. Helaas voor jou bestaat de feodale samenleving niet meer.
Alsof de Mossad die kastnazi's zou willen bewapenen.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:19 schreef xpompompomx het volgende:
Ik denk dat Wilders de ongeletterden van sites/pagina's als 'Steun de pvv' en 'Nederland mijn vaderland' via een geheime constructie laat bewapenen via zijn contacten bij de Mossad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |