9999999 komt uit Meppel (quote:Op maandag 1 februari 2016 12:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb na het lezen van deze comment een varkenshoofd bij de buurman gehaald en deze volgestopt met het illegale vuurwerk wat ik nog achter de hand had. Ik kom je halen vieze Hollander.
Kom, we deporteren hem naar Duitsland! Daar horen die knauwerts thuis!quote:Op maandag 1 februari 2016 12:12 schreef xpompompomx het volgende:
9999999 komt uit Meppel (), nog erger.
De typisch Brabantse gezelligheid.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb na het lezen van deze comment een varkenshoofd bij de buurman gehaald en deze volgestopt met het illegale vuurwerk wat ik nog achter de hand had. Ik kom je halen vieze Hollander.
Kun je deze bewering onderbouwen? Alle Pegida en Identiteitsbeweging-demonstraties in binnen en buitenland lopen uit de hand omdat linksradicalen hun onverdraagzaamheid m.b.t. andersdenkenden niet kunnen beteugelen en gaan wapperen met de handjes.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Al jaren komen de gewelddadige demonstraties voornamelijk van rechts. Waarom zou dat na verkiezingen plots anders zijn?
Ah maar natuurlijk, het is de schuld van anderen dat men met stenen en vuurwerk gaat gooien naar waar men het niet mee eens is.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:23 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
Kun je deze bewering onderbouwen? Alle Pegida en Identiteitsbeweging-demonstraties in binnen en buitenland lopen uit de hand omdat linksradicalen hun onverdraagzaamheid m.b.t. andersdenkenden niet kunnen beteugelen en gaan wapperen met de handjes.
Om er maar even een linkse slagzin tegenaan te gooien: "Ik geloof dat ik uw onderbuik hoor pruttelen."
Echt niet.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Al jaren komen de gewelddadige demonstraties voornamelijk van rechts. Waarom zou dat na verkiezingen plots anders zijn?
Gaat niet om vriendschap maar echt uitsluiten van activiteiten e.d.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:57 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Mensen zouden verplicht moeten worden vrienden te zijn met mensen die ze niet mogen?
Uitsluiten van welke activiteiten? De kinderen van PVV-stemmers worden niet meer toegelaten tot de plaatselijke woudlopers? Men mag horecagelegenheden niet meer in?quote:Op maandag 1 februari 2016 13:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Gaat niet om vriendschap maar echt uitsluiten van activiteiten e.d.
Aha, dus links zette er toe aan dat gemeentehuizen met bakstenen worden bekogeld en asielzoekers met vuurwerk? En het waren ook de linksen die op dergelijke momenten doodsbedreigingen versturen en vandalisme plegen?quote:Op maandag 1 februari 2016 13:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Echt niet.
Als er rechtse vreedzame demonstraties zijn, komen linksen het verpesten. Want volgens links mag rechts geen mening hebben.
Dat is toch wat de PVVmet moslims wil doen? Lekker actief discrimineren op basis van geloof.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Uitsluiten van welke activiteiten? De kinderen van PVV-stemmers worden niet meer toegelaten tot de plaatselijke woudlopers? Men mag horecagelegenheden niet meer in?
Het komt op mij over als ongenuanceerd en vooringenomen Calimero-gehuil eigenlijk.....quote:Op maandag 1 februari 2016 13:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is toch wat de PVVmet moslims wil doen? Lekker actief discrimineren op basis van geloof.
Dat slaat nergens op. Mijn argumenten slaan hout omdat er een precedent heerst dat de intellectuele groep "beter" zou zijn dan de PVV-tokkie.quote:Op maandag 1 februari 2016 09:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het gevaar is dus ook:
De zogenaamde man van de straat denkt overal gelijk in te hebben omdat hij/zij het moeilijk heeft. Dit is gevaarlijk omdat er een soort van recht op de waarheid ontstaat, die niet past bij het ware intellect. Wat vooral bestaat uit tunnelvisie.
ja dat laatste was mijn punt he...quote:Op maandag 1 februari 2016 14:08 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op. Mijn argumenten slaan hout omdat er een precedent heerst dat de intellectuele groep "beter" zou zijn dan de PVV-tokkie.
Als we dit doortrekken kunnen we dus concluderen dat er gewoon twee groepen zijn zonder enig waardeoordeel.
De woorden PVV-tokkie en intellectueel kunnen we dan gewoon weghalen. Maak er maar Groep 1 en Groep A van.
agossiebossiebossiebossie... lig je er wakker van 's nachts?quote:Op maandag 1 februari 2016 13:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Echt niet.
Als er rechtse vreedzame demonstraties zijn, komen linksen het verpesten. Want volgens links mag rechts geen mening hebben.
De enige conclusie is dus vanuit je bewoording: Er is geen oorlog :pquote:Op maandag 1 februari 2016 14:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ja dat laatste was mijn punt he...
het is trouwens ook te beargumenteren dat er een precedent heerst dat het plebs "beter" is dan de elite, vooral in tijden van oorlog...
grote verschil is dat de elite het plebs niet in treinen afvoert naar vernietigingskampen...
de elite (waar ik trouwens mensen als Geert Wilders ook maar even toereken) spelen vaak in op de gevoelens van het plebs om ze aan te zetten tot bepaalde daden...quote:Op maandag 1 februari 2016 14:35 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
De enige conclusie is dus vanuit je bewoording: Er is geen oorlog :p
Verder heeft het plebs natuurlijk ook in WO2 niet de Joden afgevoerd, dat was alsnog de elite destijds.
Dan alsnog worden de beslissingen genomen door de elite. Kopgeld voor een jood is net zoiets als statiegeld op een fles. Het maakt het doel niet meteen duidelijk.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
de elite (waar ik trouwens mensen als Geert Wilders ook maar even toereken) spelen vaak in op de gevoelens van het plebs om ze aan te zetten tot bepaalde daden...
bijvoorbeeld door laag opgeleide arbeids kopgeld te betalen voor elke jood
Kan wel, kan prima, getuige de laatste vijftien jaar aan politiek ook gebeurd. Alleen zijn Wilders-stemmers dan in alle staten.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:07 schreef YazooW het volgende:
Bijna 1/3 van het volk staat achter Wilders. Je kan van Wilders vinden wat je wilt, maar je kan niet zomaar 1/3 van het volk uitsluiten.
Bolkestein kwam fatsoenlijk over, maar was in wezen veel dubieuzer dan Fortuyn. Een voorbeeld:quote:Op maandag 1 februari 2016 03:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Oud genoeg om Fortuyn meegemaakt te hebben, ik zou er niet op gestemd hebben overigens, die man had een soort uitstraling die me niet beviel, een beetje een engerd. Het zou de politiek wel amusanter hebben gemaakt met hem in de kamer, al was het alleen maar om die kop van zo'n Melkert steeds zuurder te zien worden telkens als Fortuyn aan het woord was.![]()
Nee, wat dat gedachtegoed aangaat had ik liever een Bolkestein aan het roer gezien, alleen hij kwam iets te vroeg naar buiten met zijn standpunten, in de jaren 90 verdronk Nederland nog in zijn eigen politieke correctheid en werd hij meteen weggezet als nazi, terwijl hij vergeleken met Wilders nu een enorme weloverwogen, goed debatterende persoonlijkheid was. Daar zou ik wel op gestemd hebben.
Bolkestein verdween in 1999 naar Brussel. Aan zijn (gematigde islamkritiek) hebben we niets gehad.quote:In oktober 1996 raakte Bolkestein in opspraak, nadat het televisieprogramma Netwerk had onthuld dat hij minister van Volksgezondheid Els Borst een briefje had geschreven met de aanhef 'Beste Els', waarin hij haar aandacht vroeg voor een farmaceutisch bedrijf, MSD, waarvan hij zelf commissaris was. (Wikipedia)
de """"elite"""""geeft wel het order aan het pleb dat te doen maar ik zie eigenlijk niet echt elite in dit land, je hebt wat mij betreft veel plebs, en veel plebs dat zichzelf elite verklaard maar gewoon plebs is.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ja dat laatste was mijn punt he...
het is trouwens ook te beargumenteren dat er een precedent heerst dat het plebs "beter" is dan de elite, vooral in tijden van oorlog...
grote verschil is dat de elite het plebs niet in treinen afvoert naar vernietigingskampen...
ja dat is allemaal heel leuk geformuleerd maar voor mij zijn de elite gewoon de machthebbers, al dan niet ontwikkelt of welbespraakt, die het volk naar hun hand zitten. dus ook wilders...quote:Op maandag 1 februari 2016 15:45 schreef Peachbird het volgende:
[..]
de """"elite"""""geeft wel het order aan het pleb dat te doen maar ik zie eigenlijk niet echt elite in dit land, je hebt wat mij betreft veel plebs, en veel plebs dat zichzelf elite verklaard maar gewoon plebs is.
Mij is de maatstaf liever; Mensen die de moeite nemen zichzelf te ontwikkelen, en leren relativeren (dat is geen excuus om voorbij te gaan aan zaken overigens), analyseren en doorgronden. Een machtig aantal eigenschappen dat mensen inzicht geeft en daarmee het gereedschap om problemen op te lossen.
En mensen die die moeite niet nemen en alleen in kokervisies redeneren, wat voor ze staat en geen achtergrond kennis hebben dan wel toedracht kunnen ontleden. En hierdoor dus commoditeit zijn voor oplichters en types met zelfzuchtige belangen.
Ik blijf erbij dat de grens tussen elite en plebs eigenlijk niet bestaat. De methode van plebe weelde is nu eenmaal niets anders, beiden zijn plebe oplichterijen, criminaliteit, etc.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ja dat is allemaal heel leuk geformuleerd maar voor mij zijn de elite gewoon de machthebbers, al dan niet ontwikkelt of welbespraakt, die het volk naar hun hand zitten. dus ook wilders...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |