En makkelijke dingen roepen. Dat is heel makkelijk.quote:Op maandag 1 februari 2016 02:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Was toch een beetje een dubieus figuur, ontzettend gaan lopen tieren tegen alles wat Marokkaans is, maar ondertussen wel een Marokkaanse toyboy hebben om zijn lusten op te botvieren.
Oud genoeg om Fortuyn meegemaakt te hebben, ik zou er niet op gestemd hebben overigens, die man had een soort uitstraling die me niet beviel, een beetje een engerd. Het zou de politiek wel amusanter hebben gemaakt met hem in de kamer, al was het alleen maar om die kop van zo'n Melkert steeds zuurder te zien worden telkens als Fortuyn aan het woord was.quote:Op maandag 1 februari 2016 02:50 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een journalist vroeg: kent u eigenlijk wel Marokkanen? ''Ik ga ermee naar bed, mevrouw''
Ik vond het humor.
Hoe oud ben jij? Wilders is een one-trick pony vergeleken met Fortuyn.
Dat had ik ook bij die man. Wuiven vanuit je auto tegen het volk. Het kwam erg raar over.quote:Op maandag 1 februari 2016 03:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Oud genoeg om Fortuyn meegemaakt te hebben, ik zou er niet op gestemd hebben overigens, die man had een soort uitstraling die me niet beviel, een beetje een engerd. Het zou de politiek wel amusanter hebben gemaakt met hem in de kamer, al was het alleen maar om die kop van zo'n Melkert steeds zuurder te zien worden telkens als Fortuyn aan het woord was.![]()
Nee, wat dat gedachtegoed aangaat had ik liever een Bolkestein aan het roer gezien, alleen hij kwam iets te vroeg naar buiten met zijn standpunten, in de jaren 90 verdronk Nederland nog in zijn eigen politieke correctheid en werd hij meteen weggezet als nazi, terwijl hij vergeleken met Wilders nu een enorme weloverwogen, goed debatterende persoonlijkheid was. Daar zou ik wel op gestemd hebben.
Ik vond Bolkestein juist redelijk ingetogen en berekenend. Een oase van rust vergeleken met die idioot Wilders.quote:Op maandag 1 februari 2016 03:17 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat had ik ook bij die man. Wuiven vanuit je auto tegen het volk. Het kwam erg raar over.
Bolkestijn vindt zichzelf ook nogal geweldig. Wat ik niet begrijp is dater geen partij normaal in het gat stapt dat er is op politiek gebied.
Vroeger. Maar dat was Marijnissen ook. Een geheel andere tijd.quote:Op maandag 1 februari 2016 03:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik vond Bolkestein juist redelijk ingetogen en berekenend. Een oase van rust vergeleken met die idioot Wilders.
Via Twitterquote:Op zondag 31 januari 2016 18:52 schreef Heilwasser het volgende:
En hoe zullen we de Wildersgroet vormgeven?
Nee?quote:Op maandag 1 februari 2016 01:08 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja, maar als je er een beetje in verdiept zul je zien dat de redenen voor een revolutie momenteel totaal niet aanwezig zijn in Nederland.
Alles reshufflen maakt niet uit: Overal waar westerlingen zijn (of het nou Afrika is of Europa) wordt alles mooi en welvarend, overal waar Afrikanen en moslims zijn wordt het ellende. Zie de niet-westerse landen en wijken in Europa waar niet-westerlingen de meerderheid vormen.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:36 schreef Grems het volgende:
[..]
Op een perverse manier zou ik dat ook wel willen zien.
Geen Zionisten meer om de schuld te geven van de abominabele levenstandaarden. Geen kwaadaardige blankmensen meer om medicijnen te ontwikkelen. Een totale terugkeer naar het stenen tijdperk zonder kans om dit door mee te liften op het vernuft van andere volkeren te ontstijgen.
Een volledige, permanente hel voor onze vredesparels.
In Nederland is geen armoede. De revolutie zal dan ook niet beginnen in Nederland.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Voorlopig zit dat er niet in inderdaad, maar dat heeft vooral met rijkdom te maken. De revolutie komt altijd vanuit een onderklasse, zelfs hier in Nederland blijkt nu. Het richten tegen nog armere sloebers levert weinig op.
De feiten spreken je tegen. Maar het is bekend dat jij je daar niet door laat tegenhouden.quote:Op maandag 1 februari 2016 06:55 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
In Nederland is geen armoede.
Sorry?quote:Op maandag 1 februari 2016 06:55 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
In Nederland geen armoede.
Ja maar in andere landen is er pas echt armoede. Daarom bestaat er in Nederland geen armoede.quote:
Wat een simpele opmerking, ik denk als je een relatie hebt als progressieve homoseksuele Nederlands intellectuele man met een homoseksuele man die in een moslimgemeenschap opgegroeid is, dat je dan juist je ergert hoe de moslimgemeenschap is.quote:Op maandag 1 februari 2016 02:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Was toch een beetje een dubieus figuur, ontzettend gaan lopen tieren tegen alles wat Marokkaans is, maar ondertussen wel een Marokkaanse toyboy hebben om zijn lusten op te botvieren.
Links is te intelligent om te begrijpen... Juistquote:Op zondag 31 januari 2016 19:10 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Volgens mij lukte Hitler dit toch ook zonder een facebook.
Als je mensen maar genoeg aanspreekt (stemming maakt) op hun onvrede en kwaad spreekt over die gene die zogenaamd hun onvrede veroorzaken dan gaat het vuurtje vanzelf branden en voor je het weet krijg je de eerst opgerichte die hard "knokploegen" die Partij voor Volk en Vaderland ondersteunen in het straatbeeld met een PVV logo op hun bomberjacks en streepjes in welke positie ze staan tot deze knokploeg want dat geeft respect aan bij je partij genoten.
Ik zie de geschiedenis zich al herhalen de tijd is er rijp voor, links is te intellectueel (hoog opgeleid) om dit te kunnen bestrijden en in te zien en te begrijpen en de politici die ons regeren staan te ver van de gewone burgerbevolking af.
Mijn uitspraak was meer in de trant van links is te intellectueel en bekijkt de situatie op een te intellectueel of op haar niveau. In plaats van zich in te leven of te begrijpen dat als je een WWB of WW (verplicht moet werken voor behoud van uitkering) hebt of een laagopgeleide arbeidersbaan (flexbaan of nul uren contract) hebt en waar je lastig van kan rondkomen.quote:Op maandag 1 februari 2016 07:48 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Links is te intelligent om te begrijpen... Juist
Dat noem ik juist dom, het onderwijssysteem is zo afgetakeld dat zelfs de domme massa naar de uni kan en zich slim kan noemen.
Goed voorbeeld is de motivatie: als ik afgestudeerd ben word ik rijk
Daar is de wetenschap niet voor bedoeld
Begrijp heel goed wat je bedoeld hoorquote:Op maandag 1 februari 2016 08:11 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Mijn uitspraak was meer in de trant van links is te intellectueel en bekijkt de situatie op een te intellectueel of op haar niveau. In plaats van zich in te leven of te begrijpen dat als je een WWB of WW (verplicht moet werken voor behoud van uitkering) hebt of een laagopgeleide arbeidersbaan (flexbaan of nul uren contract) hebt en waar je lastig van kan rondkomen.
Dat je minder denkt van hey het gaat goed met Nederland of ik krijg vast wel een hypotheek om een huis te kopen in een "pheunix" wijk want de regering in Nederland geeft om mij als burger van Nederland.
In plaats van dit begrijpen schuiven ze het maar op exclusief tokkie/PVV gedrag en ontkennen ze dat er onvrede en ongelijkheid in onze samenleving heerst want voor de intellectuelen (hoogopgeleiden) gaat het nog goed in Nederland. Immers zij kunnen zich meer veroorloven en behouden het meestal tot hun soortgenootjes die elkaar napraten.
Laat dit nu juist het probleem zijn intellectueel Nederland ontkent en doet haar ogen dicht en praat elkaar na omdat ze niet on te vrede hoeven te zijn, en rechts de PVV maakt haar misbruik om de onvrede die vooral al bij de gewone of laagopgeleide burger heerst om deze aan te wakkeren om een groter collectief te vormen.
Maar de groepen worden uit elkaar gedreven en behouden zich meer en meer tot hun eigen "hokjes" in plaats dat ze met elkaar nog de gedachtes delen. (Het zijn twee blinde paarden aan het worden.)
Even bij dit ik geef je je gelijk dat men veelal gaat na de studie om pegels te verdienen, en niet om bij te dragen aan de samenleving. Dit in de vorm van wetenschap te bedrijven die ten goede kan komen voor een samenleving.
Volgens mij heeft de VVD dat voor de verkiezingen wel geprobeerd, maar zijn ze er naar het midden getrokken door de PvdA.quote:Op maandag 1 februari 2016 03:17 schreef Jaroon het volgende:
Wat ik niet begrijp is dater geen partij normaal in het gat stapt dat er is op politiek gebied.
over generaliseren gesproken...quote:Op maandag 1 februari 2016 07:48 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Links is te intelligent om te begrijpen... Juist
Dat noem ik juist dom, het onderwijssysteem is zo afgetakeld dat zelfs de domme massa naar de uni kan en zich slim kan noemen.
Goed voorbeeld is de motivatie: als ik afgestudeerd ben word ik rijk
Daar is de wetenschap niet voor bedoeld
Het gevaar is dus ook:quote:Op maandag 1 februari 2016 08:46 schreef BarryOSeven het volgende:
Het gevaar is dus:
De zogenaamde intellectueel denkt overal gelijk in te hebben omdat hij/zij hoogopgeleid is. Dit is gevaarlijk omdat er een soort van recht op de waarheid ontstaat, die niet past bij het ware intellect. Wat vooral bestaat uit tunnelvisie.
En met de huidige (sociale) media kan iedereen zijn stem veel makkelijker (en luider) laten horen, plus dat een scheet die dwars zit tegenwoordig al nieuws is, dus daar wordt ook nog eens op gereageerd.quote:Op maandag 1 februari 2016 09:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het gevaar is dus ook:
De zogenaamde man van de straat denkt overal gelijk in te hebben omdat hij/zij het moeilijk heeft. Dit is gevaarlijk omdat er een soort van recht op de waarheid ontstaat, die niet past bij het ware intellect. Wat vooral bestaat uit tunnelvisie.
Fortuyn zo allang gefaald hebben.quote:Op maandag 1 februari 2016 09:34 schreef Sedm het volgende:
Stel dat Fortuyn er nog was, hoeveel stemmen zou hij op dit moment gaan krijgen.
Wilders is me veel te populistisch en te zwart/wit, maar er ontbreekt een alternatieve optie. Een persoon die ook zegt wat we allemaal denken maar wat andere politici niet durven uit te spreken. En dat ook nog eens goed kan verwoorden. Een Thierry Baudet bijvoorbeeld.
Volgens mij bestaat er niemand die zegt wat we allemaal denken. Dat was voor mij persoonlijk Fortun niet, dat is voor mij persoonlijk Wilders niet.quote:Op maandag 1 februari 2016 09:34 schreef Sedm het volgende:
Stel dat Fortuyn er nog was, hoeveel stemmen zou hij op dit moment gaan krijgen.
Wilders is me veel te populistisch en te zwart/wit, maar er ontbreekt een alternatieve optie. Een persoon die ook zegt wat we allemaal denken maar wat andere politici niet durven uit te spreken. En dat ook nog eens goed kan verwoorden. Een Thierry Baudet bijvoorbeeld.
Als Wilders daadwerkelijk met Rutte 1 door de mand was gevallen was de PVV allang opgedoekt. Zijn oppositie is inmiddels sterker dan ooit. Dit louter toeschrijven aan onderbuik gevoelens is hoogst naïef te noemen. Bovendien nemen veel andere partijen (waaronder de VVD) veel van Wilders ideeën gewoon over, zij het in iets mildere bewoordingen.quote:Op maandag 1 februari 2016 09:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Fortuyn zo allang gefaald hebben.
Het meest vervelende aan Wilders is eigenlijk wel dat hij al zolang een rol in de oppositie heeft kunnen spelen dat hij nog steeds niet echt door de mand heeft kunnen vallen, hoewel dat met zijn gedoogsteun aan Rutte I natuurlijk wel gewoon gebeurd is.
Misschien moeten we het er idd maar op wagen, en hem even de boel laten afbreken, zodat we daarna weer kunnen opbouwen zonder Wilders.
Klopt, politici die iets zeggen wat iedereen die niet denkt nablaat zijn er echter wel.quote:Op maandag 1 februari 2016 09:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat er niemand die zegt wat we allemaal denken.
Goeie.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Klopt, politici die iets zeggen wat iedereen die niet denkt nablaat zijn er echter wel.
Mensen zouden verplicht moeten worden vrienden te zijn met mensen die ze niet mogen?quote:Op maandag 1 februari 2016 10:56 schreef Gia het volgende:
Ik denk eerder dat er geweldadige demonstraties van links komen als Wilders de verkiezingen, volgend jaar, wint.
Mijn ervaring met veel SP stemmers is dat zij absoluut geen begrip of respect hebben voor rechts stemmende mensen, er liefst niet mee omgaan. En dan noemen ze zich nog sociaal ook.
Ik noem dat asociaal.
Al jaren komen de gewelddadige demonstraties voornamelijk van rechts. Waarom zou dat na verkiezingen plots anders zijn?quote:Op maandag 1 februari 2016 10:56 schreef Gia het volgende:
Ik denk eerder dat er geweldadige demonstraties van links komen als Wilders de verkiezingen, volgend jaar, wint.
Mijn ervaring met veel SP stemmers is dat zij absoluut geen begrip of respect hebben voor rechts stemmende mensen, er liefst niet mee omgaan. En dan noemen ze zich nog sociaal ook.
Ik noem dat asociaal.
Dat veel mensen het niet zo hebben op de aanhang van extreemrechtse partijen als de PVV is niet zo mal inderdaad.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:57 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Mensen zouden verplicht moeten worden vrienden te zijn met mensen die ze niet mogen?
Dat doen PVV-stemmers immers ook ...quote:Op maandag 1 februari 2016 10:57 schreef Wespensteek het volgende:
Mensen zouden verplicht moeten worden vrienden te zijn met mensen die ze niet mogen?
Omdat alles de schuld van links is. Dus ook de revolutie. Die Wilders aankondigt.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Al jaren komen de gewelddadige demonstraties voornamelijk van rechts. Waarom zou dat na verkiezingen plots anders zijn?
Ohja ik was de eenvoudigheid van ziel even vergeten.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Omdat alles de schuld van links is. Dus ook de revolutie. Die Wilders aankondigt.
Al die onzin op een forum lezen en dan reageren is toch anders dan dat elders te moeten aanhoren. Laatst waren er nog een paar die mijn vriendin bedreigden, dan krijg je echt zoiets van laten we ze eens uitnodigen voor een kopje thee.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat veel mensen het niet zo hebben op de aanhang van extreemrechtse partijen als de PVV is niet zo mal inderdaad.
Hier was onlangs een anti-AZC demonstratie en de schoonmaaksters durfden amper nog een kantoor uit te gaan na hun werk...quote:Op maandag 1 februari 2016 11:01 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Al die onzin op een forum lezen en dan reageren is toch anders dan dat elders te moeten aanhoren. Laatst waren er nog een paar die mijn vriendin bedreigden, dan krijg je echt zoiets van laten we ze eens uitnodigen voor een kopje thee.
Tsja, hier was laatst een Pegida demonstratie en mijn Islamitische collega doet gewoon waar ze zin in heeft... werken, uitgaan, vakantie, nieuwe schoenen kopen...quote:Op maandag 1 februari 2016 11:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hier was onlangs een anti-AZC demonstratie en de schoonmaaksters durfden amper nog een kantoor uit te gaan na hun werk...
Hahaha, het gaat weer over links dus er mag weer in het wilde weg worden gegeneraliseerd. Doe hetzelfde met PVV'ers en je moet ze eens horen huilen...quote:Op maandag 1 februari 2016 10:56 schreef Gia het volgende:
Ik noem dat asociaal.
Uiteraard zullen alle (s)linksche intellectuelen eerst in het gevang worden gegooid, danwel op de dorpspleinen publiekelijk ten schande worden gemaakt. Zij zijn immers de oorzaak van alle problemen, en de Leer Van Geert is dat alle problemen bij de wortel moeten worden aangepakt.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:04 schreef Nielsch het volgende:
Maar wat moet ik nou onder die revolte verstaan? Ga ik (als niet PVV-stemmer) uit mijn koophuis worden gesleurd zodat Henk & Ingrid hier kunnen wonen in plaats van in hun sociale huurwoning? Want als dat zo is koop ik alvast een wapen om de opkomende horde PVV'ers te poppen...
Of gaan ze ergens in een park wat leuzen roepen met een six-pack Schültenbrau onder de arm?
Of moeten zij de Grote Blonde Leider een harde plasser bezorgen door hoofddoekjes te overgieten met benzine om vervolgens in de fik te steken, Islamitische winkels kort en klein slaan en bommen te werpen naar asielzoekercentra?
Wat is het? Dan kan ik me een beetje voorbereiden jetweetz.. Oh en wanneer precies? Dan zorg ik dat ik niet op vakantie ben, want ik hou wel van een beetje rellen.
Als kind had ik een heel ander beeld van volwassen mensen.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hahaha, het gaat weer over links dus er mag weer in het wilde weg worden gegeneraliseerd. Doe hetzelfde met PVV'ers en je moet ze eens horen huilen...
Of Brabanders...quote:Op maandag 1 februari 2016 11:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hahaha, het gaat weer over links dus er mag weer in het wilde weg worden gegeneraliseerd. Doe hetzelfde met PVV'ers en je moet ze eens horen huilen...
Die hadden nooit de status van generaliteitslanden mogen verliezen.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:15 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Over Brabanders bestaan geen vooroordelen, enkel generieke waarheden.
Bolkestein is nu juist 1 van die wegkijkende politici waar we niks aan hebben.quote:Op maandag 1 februari 2016 03:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Oud genoeg om Fortuyn meegemaakt te hebben, ik zou er niet op gestemd hebben overigens, die man had een soort uitstraling die me niet beviel, een beetje een engerd. Het zou de politiek wel amusanter hebben gemaakt met hem in de kamer, al was het alleen maar om die kop van zo'n Melkert steeds zuurder te zien worden telkens als Fortuyn aan het woord was.![]()
Nee, wat dat gedachtegoed aangaat had ik liever een Bolkestein aan het roer gezien, alleen hij kwam iets te vroeg naar buiten met zijn standpunten, in de jaren 90 verdronk Nederland nog in zijn eigen politieke correctheid en werd hij meteen weggezet als nazi, terwijl hij vergeleken met Wilders nu een enorme weloverwogen, goed debatterende persoonlijkheid was. Daar zou ik wel op gestemd hebben.
Ik volg hem niet meer, maar indertijd vond ik het een degelijke politicus.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:40 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Bolkestein is nu juist 1 van die wegkijkende politici waar we niks aan hebben.
Alle gewelddadige tegendemonstraties komen toch meestal vanuit de extreem linkse hoek. Zodra rechts demonstreert staat een linkse tegendemonstratie al klaar. Het kost de belastingbetaler kapitalen.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Al jaren komen de gewelddadige demonstraties voornamelijk van rechts. Waarom zou dat na verkiezingen plots anders zijn?
Ik heb na het lezen van deze comment een varkenshoofd bij de buurman gehaald en deze volgestopt met het illegale vuurwerk wat ik nog achter de hand had. Ik kom je halen vieze Hollander.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:24 schreef 99.999 het volgende:
Die hadden nooit de status van generaliteitslanden mogen verliezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |