Klopt, politici die iets zeggen wat iedereen die niet denkt nablaat zijn er echter wel.quote:Op maandag 1 februari 2016 09:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat er niemand die zegt wat we allemaal denken.
Goeie.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Klopt, politici die iets zeggen wat iedereen die niet denkt nablaat zijn er echter wel.
Mensen zouden verplicht moeten worden vrienden te zijn met mensen die ze niet mogen?quote:Op maandag 1 februari 2016 10:56 schreef Gia het volgende:
Ik denk eerder dat er geweldadige demonstraties van links komen als Wilders de verkiezingen, volgend jaar, wint.
Mijn ervaring met veel SP stemmers is dat zij absoluut geen begrip of respect hebben voor rechts stemmende mensen, er liefst niet mee omgaan. En dan noemen ze zich nog sociaal ook.
Ik noem dat asociaal.
Al jaren komen de gewelddadige demonstraties voornamelijk van rechts. Waarom zou dat na verkiezingen plots anders zijn?quote:Op maandag 1 februari 2016 10:56 schreef Gia het volgende:
Ik denk eerder dat er geweldadige demonstraties van links komen als Wilders de verkiezingen, volgend jaar, wint.
Mijn ervaring met veel SP stemmers is dat zij absoluut geen begrip of respect hebben voor rechts stemmende mensen, er liefst niet mee omgaan. En dan noemen ze zich nog sociaal ook.
Ik noem dat asociaal.
Dat veel mensen het niet zo hebben op de aanhang van extreemrechtse partijen als de PVV is niet zo mal inderdaad.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:57 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Mensen zouden verplicht moeten worden vrienden te zijn met mensen die ze niet mogen?
Dat doen PVV-stemmers immers ook ...quote:Op maandag 1 februari 2016 10:57 schreef Wespensteek het volgende:
Mensen zouden verplicht moeten worden vrienden te zijn met mensen die ze niet mogen?
Omdat alles de schuld van links is. Dus ook de revolutie. Die Wilders aankondigt.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Al jaren komen de gewelddadige demonstraties voornamelijk van rechts. Waarom zou dat na verkiezingen plots anders zijn?
Ohja ik was de eenvoudigheid van ziel even vergeten.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Omdat alles de schuld van links is. Dus ook de revolutie. Die Wilders aankondigt.
Al die onzin op een forum lezen en dan reageren is toch anders dan dat elders te moeten aanhoren. Laatst waren er nog een paar die mijn vriendin bedreigden, dan krijg je echt zoiets van laten we ze eens uitnodigen voor een kopje thee.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat veel mensen het niet zo hebben op de aanhang van extreemrechtse partijen als de PVV is niet zo mal inderdaad.
Hier was onlangs een anti-AZC demonstratie en de schoonmaaksters durfden amper nog een kantoor uit te gaan na hun werk...quote:Op maandag 1 februari 2016 11:01 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Al die onzin op een forum lezen en dan reageren is toch anders dan dat elders te moeten aanhoren. Laatst waren er nog een paar die mijn vriendin bedreigden, dan krijg je echt zoiets van laten we ze eens uitnodigen voor een kopje thee.
Tsja, hier was laatst een Pegida demonstratie en mijn Islamitische collega doet gewoon waar ze zin in heeft... werken, uitgaan, vakantie, nieuwe schoenen kopen...quote:Op maandag 1 februari 2016 11:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hier was onlangs een anti-AZC demonstratie en de schoonmaaksters durfden amper nog een kantoor uit te gaan na hun werk...
Hahaha, het gaat weer over links dus er mag weer in het wilde weg worden gegeneraliseerd. Doe hetzelfde met PVV'ers en je moet ze eens horen huilen...quote:Op maandag 1 februari 2016 10:56 schreef Gia het volgende:
Ik noem dat asociaal.
Uiteraard zullen alle (s)linksche intellectuelen eerst in het gevang worden gegooid, danwel op de dorpspleinen publiekelijk ten schande worden gemaakt. Zij zijn immers de oorzaak van alle problemen, en de Leer Van Geert is dat alle problemen bij de wortel moeten worden aangepakt.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:04 schreef Nielsch het volgende:
Maar wat moet ik nou onder die revolte verstaan? Ga ik (als niet PVV-stemmer) uit mijn koophuis worden gesleurd zodat Henk & Ingrid hier kunnen wonen in plaats van in hun sociale huurwoning? Want als dat zo is koop ik alvast een wapen om de opkomende horde PVV'ers te poppen...
Of gaan ze ergens in een park wat leuzen roepen met een six-pack Schültenbrau onder de arm?
Of moeten zij de Grote Blonde Leider een harde plasser bezorgen door hoofddoekjes te overgieten met benzine om vervolgens in de fik te steken, Islamitische winkels kort en klein slaan en bommen te werpen naar asielzoekercentra?
Wat is het? Dan kan ik me een beetje voorbereiden jetweetz.. Oh en wanneer precies? Dan zorg ik dat ik niet op vakantie ben, want ik hou wel van een beetje rellen.
Als kind had ik een heel ander beeld van volwassen mensen.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hahaha, het gaat weer over links dus er mag weer in het wilde weg worden gegeneraliseerd. Doe hetzelfde met PVV'ers en je moet ze eens horen huilen...
Of Brabanders...quote:Op maandag 1 februari 2016 11:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hahaha, het gaat weer over links dus er mag weer in het wilde weg worden gegeneraliseerd. Doe hetzelfde met PVV'ers en je moet ze eens horen huilen...
Die hadden nooit de status van generaliteitslanden mogen verliezen.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:15 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Over Brabanders bestaan geen vooroordelen, enkel generieke waarheden.
Bolkestein is nu juist 1 van die wegkijkende politici waar we niks aan hebben.quote:Op maandag 1 februari 2016 03:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Oud genoeg om Fortuyn meegemaakt te hebben, ik zou er niet op gestemd hebben overigens, die man had een soort uitstraling die me niet beviel, een beetje een engerd. Het zou de politiek wel amusanter hebben gemaakt met hem in de kamer, al was het alleen maar om die kop van zo'n Melkert steeds zuurder te zien worden telkens als Fortuyn aan het woord was.![]()
Nee, wat dat gedachtegoed aangaat had ik liever een Bolkestein aan het roer gezien, alleen hij kwam iets te vroeg naar buiten met zijn standpunten, in de jaren 90 verdronk Nederland nog in zijn eigen politieke correctheid en werd hij meteen weggezet als nazi, terwijl hij vergeleken met Wilders nu een enorme weloverwogen, goed debatterende persoonlijkheid was. Daar zou ik wel op gestemd hebben.
Ik volg hem niet meer, maar indertijd vond ik het een degelijke politicus.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:40 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Bolkestein is nu juist 1 van die wegkijkende politici waar we niks aan hebben.
Alle gewelddadige tegendemonstraties komen toch meestal vanuit de extreem linkse hoek. Zodra rechts demonstreert staat een linkse tegendemonstratie al klaar. Het kost de belastingbetaler kapitalen.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Al jaren komen de gewelddadige demonstraties voornamelijk van rechts. Waarom zou dat na verkiezingen plots anders zijn?
Ik heb na het lezen van deze comment een varkenshoofd bij de buurman gehaald en deze volgestopt met het illegale vuurwerk wat ik nog achter de hand had. Ik kom je halen vieze Hollander.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:24 schreef 99.999 het volgende:
Die hadden nooit de status van generaliteitslanden mogen verliezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |