Gekeken op de site van BK, maar geen Mol gevonden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:46 schreef amaranta het volgende:
Ik hoorde dat Rop iets zei van: ik ben een snelkookpan.
Bk heeft een snelkookpan die mol heet
Als iemand naar iets verwijst is een link sowieso al handig. Maar bedankt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:11 schreef NoXia het volgende:
[..]
Is je Google kapot?
http://www.widm.nl/forum/(...)e-lost-hem-op/3.html
http://www.wieisdemolhint(...)nt-van-de-biljetten/
[ afbeelding ][ afbeelding ]twitter:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik las/hoorde ook dat degene die als eerste aan het woord komt in de biecht er diezelfde aflevering uitvliegt.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 08:50 schreef Flurrie het volgende:
Ik hoorde laatst een verschrikkelijke spoiler.
De persoon die letterlijk het laatste woord heeft in de vorige aflevering, vliegt er in de aflevering daarna uit.
Tot nu toe klopt het. Maar dat zou betekenen dat Klaas er in de komende Aflevering eruit vliegt ...........
Dus Art moet naar huis?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 08:50 schreef Flurrie het volgende:
De persoon die letterlijk het laatste woord heeft in de vorige aflevering, vliegt er in de aflevering daarna uit.
Tot nu toe klopt het. Maar dat zou betekenen dat Klaas er in de komende Aflevering eruit vliegt ...........
Die theorie had ik ook al gehoord, maar die klopt helemaal niet meer tot nu toequote:Op vrijdag 5 februari 2016 08:50 schreef Flurrie het volgende:
Mijn verzoek of die hier niet gepost gaat worden. Dat zou het voor vanavond wel heel erg verpesten.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:49 schreef sneakydesert het volgende:
De afvaller is al bekend volgens sommige tweets. Het dagboek met foto van de afvaller stond al online. Ik weet zelf niet wie het is.
Mocht dat gepost gaan worden wordt dat ook gewoon weggemod door mij of anderen hoor, is idd niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:54 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Mijn verzoek of die hier niet gepost gaat worden. Dat zou het voor vanavond wel heel erg verpesten.
Staat in het andere topic al.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mocht dat gepost gaan worden wordt dat ook gewoon weggemod door mij of anderen hoor, is idd niet de bedoeling.
Hoop alleen niet dat het Klaas is
Dan weer jammer als je mod bent dat je die shit zelf weg moet halen en dus ook zelf de daadwerkelijke spoiler leestquote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:57 schreef KaBuf het volgende:
[..]
RLS / [WIDM 2016] Algemeen #1 - Laat de voorpret beginnen!
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan weer jammer als je mod bent dat je die shit zelf weg moet halen en dus ook zelf de daadwerkelijke spoiler leest
Ik hoop het ja, maar goed.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:00 schreef KaBuf het volgende:
[..]![]()
Misschien klopt het niet eens
Misschien ook een waarschuwing in het live-topic?
Ik zou het nooit spoilen, weet het zelf ook niet eens. Wel erg slordig van de AVRO.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:54 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Mijn verzoek of die hier niet gepost gaat worden. Dat zou het voor vanavond wel heel erg verpesten.
Echt?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:35 schreef jcdragon het volgende:
Ik wil het ook niet weten. Ik kijk liever vanavond. Ik vind de executie altijd heel spannend.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:50 schreef Moira. het volgende:
Wat voor mij dan wel weer scheelt is (nu ik het op internet ook gewoon ben gaan opzoeken aangezien 'ik het toch al wist'), dat ik juist weer een andere naam aantref daar.
Dus degene die hier was gepost hoeft nog steeds niet degene te zijn die afvalt. Weer blijheid voor mij
Ik vind het echt spannend. Art die de kandidaat met een pokerface aankijkt, de kandidaat die zit te zweten en de spannende muziek op de achtergrond..quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Echt?Ik vind het stiekem altijd best wel saai
![]()
Het duurt zoo lang, ik weet wel dat het spanningsopbouw is, maar ik ben altijd blij als het rode scherm geweest is, dan weten we dat ook weer
En dan kan ik wel balen of blij zijn als mijn favoriet er nog in zit of mijn stomste kandidaat eruit is
quote:Twee identieke kamers moesten er gebouwd worden. En het kon nog wel eens stuk gaan op het al dan niet veroveren van de jokers.
Eerlijk gezegd. Het boeit me niet. We krijgen de rekening evengoed wel gepresenteerd. Geen geld voor de pot. Nada! Niente! Maar wel een leuke tip. Vier jokers in het spel.
Bij de kabelbaan opdracht sta ik onvoorwaardelijk te boek als Mol. Wat een oelewapper. Leugenaar die ik ben.
Ik kende alle woorden. Niet echt piadoso…
Maar laten we wel wezen. Daarom ben ik natuurlijk ook degene die niet op zoek gaat naar zichzelf; de Mol. Wel gevonden. Maar mijn ware ik komt echt nog lang niet naar boven.
En dus puzzelen we in alle rust verder. Klopt niet. He, wat jammer nou!
Cécile naar huis. Vier mannen over, en één vrouw. Is het een Molino of toch een Molina?
Naar de lamp boven zich kijken.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:58 schreef NoXia het volgende:
Wat doet Klaas hier? https://twitter.com/TimVerdouw/status/696066303476502528?s=09
Daar wordt idd al meer naar gehint.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:50 schreef MissLuna het volgende:
Vriend heeft een theorie dat de titel tot nu toe altijd direct op de afvaller slaat en je op voorhand weet wie er afvalt.
Cecile was misplaatst op de foto, Ellie dacht dat er meer in de kist zat (minder dan je denkt), Remy schreef niets op (wie schrijft, blijft) etc. Heb niet alle titels meer paraat, maar vond het wel een goeie. Of is dit algemeen bekend..
Holy shit.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:58 schreef NoXia het volgende:
Wat doet Klaas hier? https://twitter.com/TimVerdouw/status/696066303476502528?s=09
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:58 schreef NoXia het volgende:
dat kunnen ze niet bewust zo neer hebben gezet. iets wat in afl 1 is gebeurd.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:03 schreef MrManiak het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom vrees ik steeds meer voor dit?
Het verandert achter je rug!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:58 schreef NoXia het volgende:
Daar ben ik ook van overtuigd, feit is wel dat het zeer absurd/eng/bijzonder is dat het op volgorde gaat.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat kunnen ze niet bewust zo neer hebben gezet. iets wat in afl 1 is gebeurd.
Tot nu toe gaat het toch best netjes op volgordequote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat kunnen ze niet bewust zo neer hebben gezet. iets wat in afl 1 is gebeurd.
Dat wel jaquote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tot nu toe gaat het toch best netjes op volgorde
uhuh dat zekerquote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:08 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Daar ben ik ook van overtuigd, feit is wel dat het zeer absurd/eng/bijzonder is dat het op volgorde gaat.
ow lama ik snap je opmerking nu.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:14 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Zei Art niet iets van, "Na het afvallen van Marjolein is een finale met 3 vrouwen niet meer mogelijk".
Is dat niet alleen mogelijk als de vrouw een mol is?
Klein iets, haalt mij ook niet uit mijn Klaas-tunnel, maar wel opvallend.
Daarom ook NA het afvallen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
er waren nog maar 2 vrouwen en er zijn 3 spelers in de finale (1 mol 1 winnaar en 1 verliezer)
ja het kwartje viel iets later, zie edit hier boven. Art zou nooit iets melden qua identiteit van de mol. Hij heeft ook niet gezegd dat er sowieso een vrouw in de finale zit.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:16 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Daarom ook NA het afvallen.
Op het moment van zijn uitspraak doelde hij op Marjolein-Annemieke-Cecile
Dit lijkt me toch wel een gevalletje case closed. Klaas is de mol.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:58 schreef NoXia het volgende:
nah veel te opvallend, was me tijdens de uitzending al opgevallen maar het had uiteindelijk ook helemaal niks uitgemaakt of die tafel nu 5 centimeter verder stond of niet...oh pardon inchesquote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:32 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dit lijkt me toch wel een gevalletje case closed. Klaas is de mol.
Dat zou dan betekenen dat mijn mol er volgende week uit gaatquote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:03 schreef MrManiak het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom vrees ik steeds meer voor dit?
pompompompom, sterkte.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat zou dan betekenen dat mijn mol er volgende week uit gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |