Dat is niet mijn probleem.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:18 schreef tompsv18 het volgende:
Een gifje van een CL-wedstrijd van PSV in de OP van het Eredivisie-topic. Best logisch.
Boos?quote:Op zondag 31 januari 2016 12:18 schreef tompsv18 het volgende:
Een gifje van een CL-wedstrijd van PSV in de OP van het Eredivisie-topic. Best logisch.
Je vergeet Leo Driessenquote:Op zondag 31 januari 2016 12:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan-Joost en Ron de Rijk zijn de meest walgelijke mensen aan boord van FOX.
quote:Op zondag 31 januari 2016 12:18 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind de Eretribune wel een aardige show.
[ afbeelding ]
Dat is Ronald.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Leo Driessen is gewoon gestoord, dat is niet ons probleem.quote:
Misschien een luizig countertje van Ajax, en dan moeten we allemaal het slechte spel maar weer vergetenquote:Op zondag 31 januari 2016 12:22 schreef hafcfan het volgende:
Roda heeft echt een vreselijk gebrek aan scorend vermogen. Zal wel 0-0 worden dus
Jan Joost...quote:Op zondag 31 januari 2016 12:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is wel het enige potje die me echt boeit. En Utrecht-Twente nog een beetje.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien een luizig countertje van Ajax, en dan moeten we allemaal het slechte spel maar weer vergeten
Als dit een potje is dat je boeit moet je leven wel ernstig leeg zijnquote:Op zondag 31 januari 2016 12:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit is wel het enige potje die me echt boeit. En Utrecht-Twente nog een beetje.
Kap met deze bijzonder slechte act.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:25 schreef Mani89 het volgende:
Ajax gaat gewoon een showtje weggeven hoor.Altijd die negativiteit hier van jaloerse niet Ajacieden.
Dat is een act om de idiote Republikeinse achterban voor zich te winnen.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Donald Trump schijnt idioot te zijn.
Je zou eens positief zijn over je eigen cluppie. Je begint steeds meer op JR te lijken.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kap met deze bijzonder slechte act.
Ik zou nooit schreeuwen dat Serero > Guardado // Andersen = nieuwe Laudrup.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je zou eens positief zijn over je eigen cluppie. Je begint steeds meer op JR te lijken.
Zag je die Tsjech net die ging juichen met nog een rondje te gaan? Hilbert had het niet beter kunnen doen.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:27 schreef Cavaliers het volgende:
Beter wint van Aert even vanmiddag zodat ik hoogstpersoonlijk die walgelijke Trump-UI de prullenbak in kan gooien.
JR is een beetje dom.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou nooit schreeuwen dat Serero > Guardado // Andersen = nieuwe Laudrup.
Hallo Stijn.quote:
Ik zag het, en ik vond het bijzonder jammer dat Toupalik nog tweede werd.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zag je die Tsjech net die ging juichen met nog een rondje te gaan? Hilbert had het niet beter kunnen doen.
Sommige clubs organiseren zelfs een hele vuurwerkshow voordat Ajax langskomt.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:31 schreef hafcfan het volgende:
Waarom draaien ze 5 nummers voor de opkomst.
We zitten nog in de uitrazenfasequote:Op zondag 31 januari 2016 12:33 schreef Cavaliers het volgende:
De lange bal wordt niet vaak genoeg toegepast.
Dit is opportunisme.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Constant maar lange ballen, treurig.
Pantelic erbij. 100+ goalsquote:Op zondag 31 januari 2016 12:38 schreef VXXLL het volgende:
Dan maar gewoon Jol en Suarez terughalen en alle ballen op Luis
Wereldspits.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:39 schreef tompsv18 het volgende:
Poepon is een plaag voor de Ajax-verdediging.
Mwah tis Roda toch al wel een keer gelukt.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:39 schreef Tagliano het volgende:
We zijn 8 minuten bezig. Überhaupt geen poging gezien tot een normale aanvalsopbouw, laat staan een goede aanval
Ja, leuk. Een normale aanvalsopbouw van een Nederlandse club danquote:Op zondag 31 januari 2016 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah tis Roda toch al wel een keer gelukt.
Mha in een uitwedstrijd tegen een team uit het linkerrijtje kan dat gewoon gebeuren hoorquote:Op zondag 31 januari 2016 12:39 schreef Tagliano het volgende:
We zijn 8 minuten bezig. Überhaupt geen poging gezien tot een normale aanvalsopbouw, laat staan een goede aanval
Volgens mij ben je nog serieus ookquote:Op zondag 31 januari 2016 12:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
450 minuten niet gescoord, dat Ajax.
Echt fantastisch.
Incidentje, niet te moeilijk over doen. PSV speelt ook matig en Excelsior krijgt kansen tegen PSVquote:Op zondag 31 januari 2016 12:41 schreef Seam het volgende:
[..]
Mha in een uitwedstrijd tegen een team uit het linkerrijtje kan dat gewoon gebeuren hoor
Dat vertelde de commentator net van ESPNquote:Op zondag 31 januari 2016 12:41 schreef Brammess het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nog serieus ook
Dan snapt die er geen reet van, of hij had het over een spelerquote:Op zondag 31 januari 2016 12:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat vertelde de commentator net van ESPN
Dat kan ook nog, was een beetje half-half aan het opletten hoorquote:Op zondag 31 januari 2016 12:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan snapt die er geen reet van, of hij had het over een speler
quote:Op zondag 31 januari 2016 12:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat vertelde de commentator net van ESPN
Die zit niet eens bij de selectie.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:42 schreef Buitendam het volgende:
Is die lange van Arsenal fit? Ik zou nu gewoon de resterende 80 minuten de bal in de 16 pompen.
Die is van zijn leven nog nooit fit geweestquote:Op zondag 31 januari 2016 12:42 schreef Buitendam het volgende:
Is die lange van Arsenal fit? Ik zou nu gewoon de resterende 80 minuten de bal in de 16 pompen.
Wij allemaal.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis Fischer in de Ajax opstelling.
Waar had jij die neer willen zetten?quote:Op zondag 31 januari 2016 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis Fischer in de Ajax opstelling.
Op doel.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waar had jij die neer willen zetten?
Frank houdt meer van dravertjes als Younes, Ghazi en Fischer die samen goed zijn voor 0,8 kansen per wedstrijd.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zit niet eens bij de selectie.
Younes is geen draver en El Ghazi als spits kan prima.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Frank houdt meer van dravertjes als Younes, Ghazi en Fischer die samen goed zijn voor 0,8 kansen per wedstrijd.
Op het moment dat Sink naar binnen komt wel jaquote:Op zondag 31 januari 2016 12:44 schreef Cavaliers het volgende:
Milik is gewoon een verkapte rechtsbuiten.
Ik ben blij dat je dit spel kunt waarderen, Stijn.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Younes is geen draver en El Ghazi als spits kan prima.
Ik waardeer het helemaal niet. Younes is de enige speler die creativiteit kan brengen in dit elftal, het is geen wonderspeler maar wel een nuttige speler.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je dit spel kunt waarderen, Stijn.
Maar Younes is een draver en El Ghazi in de spits is genot voor iedere centrale verdediger in de Eredivisie. Die hebben allemaal 10 keer meer angst voor Bazoer die er 20 meter achter staat.
Nuttig in wat? Het is echt een 1-op-1 kopie van Fischer.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik waardeer het helemaal niet. Younes is de enige speler die creativiteit kan brengen in dit elftal, het is geen wonderspeler maar wel een nuttige speler.
Dit is een heel erg domme opmerking van iemand, die qua blijkelijk, nooit Ajax kijkt.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nuttig in wat? Het is echt een 1-op-1 kopie van Fischer.
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op zondag 31 januari 2016 12:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ga je hier ook zinvolle posts met kritiek op Twente verwijderen?
Wat is qua blijkelijk?quote:Op zondag 31 januari 2016 12:47 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dit is een heel erg domme opmerking van iemand, die qua blijkelijk, nooit Ajax kijkt.
Ik zal het doorgeven aan ome Adolf.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Duits elftal op tv = duitse mod in het topic.
Ik geef deze grap een 9.
qua blijkelijk.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:47 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dit is een heel erg domme opmerking van iemand, die qua blijkelijk, nooit Ajax kijkt.
Te laat, al geapptquote:Op zondag 31 januari 2016 12:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan ome Adolf.
Zeg dan kennelijk of zo, want dit is zo gęnant.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:47 schreef Brammess het volgende:
[..]
was hij alweer in tranen?quote:
Hoe is het een een op een kopie van Fischer? Het zijn compleet verschillende speler. In tegenstelling tot Fischer brengt Younes rust aan de bal en maakt hij veel minder ondoordachte keuzes. Fischer speelt alleen voor FC Fischer, die mist tegenwoordig de meest achterlijk grote kansen en snapt niet wanneer hij af moet leggen. Dat zijn domme dravers.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nuttig in wat? Het is echt een 1-op-1 kopie van Fischer.
Beetje spelen met taal. Enig.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zeg dan kennelijk of zo, want dit is zo gęnant.
Ik woon in een achterstandswijk.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zeg dan kennelijk of zo, want dit is zo gęnant.
Roda scoorde zelfs, alleen wel wat buitenspellig.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:50 schreef Tagliano het volgende:
Twee schoten van Ajax, poeh
Nul van Roda
quote:
Younes lijdt nu alweer keer op keer balverliesquote:Op zondag 31 januari 2016 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe is het een een op een kopie van Fischer? Het zijn compleet verschillende speler. In tegenstelling tot Fischer brengt Younes rust aan de bal en maakt hij veel minder ondoordachte keuzes. Fischer speelt alleen voor FC Fischer, die mist tegenwoordig de meest achterlijk grote kansen en snapt niet wanneer hij af moet leggen. Dat zijn domme dravers.
Ja, dat laatst gevoel bekruipt mij ook altijd bij Younes. Halve actie, half schot.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe is het een een op een kopie van Fischer? Het zijn compleet verschillende speler. In tegenstelling tot Fischer brengt Younes rust aan de bal en maakt hij veel minder ondoordachte keuzes. Fischer speelt alleen voor FC Fischer, die mist tegenwoordig de meest achterlijk grote kansen en snapt niet wanneer hij af moet leggen. Dat zijn domme dravers.
Raar, want het is namelijk het enige licht in de enorme duisternis.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat laatst gevoel bekruipt mij ook altijd bij Younes. Halve actie, half schot.
In aanvallend opzicht, jaquote:Op zondag 31 januari 2016 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Raar, want het is namelijk het enige licht in de enorme duisternis.
Dat is Bazoer, Stijn.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Raar, want het is namelijk het enige licht in de enorme duisternis.
En dat komt dan uit de jeugdopleiding...quote:Op zondag 31 januari 2016 12:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is Bazoer, Stijn.
Hij is echt de enige wat het ook maar enigszins draaglijk maakt om naar Ajax te kijken.
Wij hebben Bazoer gemaakt.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:55 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
En dat komt dan uit de jeugdopleiding...
van psv![]()
Ja precies. Gaat er toch maar weer mooi een halve ton van die 35 miljoen naar Eindhoven.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:55 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
En dat komt dan uit de jeugdopleiding...
van psv![]()
En dat is het probleem.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is Bazoer, Stijn.
Hij is echt de enige wat het ook maar enigszins draaglijk maakt om naar Ajax te kijken.
Oh is hij al verkocht dan?quote:Op zondag 31 januari 2016 12:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja precies. Gaat er toch maar weer mooi een halve ton van die 35 miljoen naar Eindhoven.
Scoren.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Milik heeft echt geen idee wat hij doet
quote:Op zondag 31 januari 2016 12:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tijd voor de volledig terechte 0-2.
Kampioenenquote:Op zondag 31 januari 2016 12:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit seizoen wel weer voor Ajax ja?
Oh je bent dit seizoen weer voor ajax?quote:
Haha mad.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:01 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Oh je bent dit seizoen weer voor ajax?
Meh, toen werd er ook nog wel goed gevoetbaldquote:Op zondag 31 januari 2016 13:00 schreef Brammess het volgende:
Ik krijg Rapid Wien uit flashbacks hier.
Jij had die eerste 15-20 minuten niet gezien dus. Dat was het slechtste voetbal van het seizoen.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Meh, toen werd er ook nog wel goed gevoetbald
FireFox1 z'n act is wel een beetje treurig, Maar omdat hij (soms) voor Ajax is mag het blijkbaar.quote:
Dat was verschrikkelijk ja, maar daarna werd er goed combinatievoetbal gespeeld. Dat heb ik al tijden niet gezien van Ajaxquote:Op zondag 31 januari 2016 13:02 schreef Brammess het volgende:
[..]
Jij had die eerste 15-20 minuten niet gezien dus. Dat was het slechtste voetbal van het seizoen.
5 man die geen reet doen.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Die dekking bij de 0-1 is fascinerend.
https://streamable.com/6xf0
5 man doen nietsquote:Op zondag 31 januari 2016 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Die dekking bij de 0-1 is fascinerend.
https://streamable.com/6xf0
En dit wordt nog kampioen ookquote:Op zondag 31 januari 2016 13:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een slechte passing van beide ploegen
Uh jaquote:Op zondag 31 januari 2016 13:06 schreef hafcfan het volgende:
JÄAAAAAAAAAAAAAA TAGLIANO ARE YOU WATCHING
Dat zegt hij al het hele seizoenquote:Op zondag 31 januari 2016 13:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ben je je nu al aan het indekken ja
Oh je gaat jezelf quoten.quote:
dat zijn ze alquote:
Omdat ik een eerlijke voorspelling doequote:Op zondag 31 januari 2016 13:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ben je je nu al aan het indekken ja
Qua blijkelijk*quote:Op zondag 31 januari 2016 13:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh je gaat jezelf quoten.
Quablijkelijk is dit het moment dat het topic een duikvlucht naar beneden neemt.
je kunt niet vroeg genoeg beginnen natuurlijk.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zegt hij al het hele seizoen
*Klaarblijkelijk.quote:
Roda uit staat nog op het programma.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Psv heeft het in eigen huis nota bene nog in eigen hand.
Ik sluit niet uit dat ajax ook nog kampioen kan worden.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik een eerlijke voorspelling doe.
praat jij altijd zo achterlijk?quote:
Ik sluit ook niets uit, maar PSV heeft een basis gelegd en Ajax heeft geen basis. Normaal gesproken zal dat zich uitbetalen, maar er zijn gekkere dingen gebeurd.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat ajax ook nog kampioen kan worden.
De meeste mensen voorspelden dat PSV kampioen ging worden, alleen alle Feyenoorders riepen dat Kuyt hen kampioen ging maken.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:09 schreef GGMM het volgende:
Ik heb ook voorafgaand het seizoen gezegd dat PSV kampioen wordt. Iets wat ik nu nog steeds denk.
Voor wie de score bijhoudt.
niemand boeit wat jij zegt... ja die 422. Maar ja dat is je holmaatje.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:09 schreef GGMM het volgende:
Ik heb ook voorafgaand het seizoen gezegd dat PSV kampioen wordt. Iets wat ik nu nog steeds denk.
Voor wie de score bijhoudt.
De analisten van VI ook.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De meeste mensen voorspelden dat PSV kampioen ging worden, alleen alle Feyenoorders riepen dat Kuyt hen kampioen ging maken.
*Het boeit niemand wat jij zegtquote:Op zondag 31 januari 2016 13:10 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
niemand boeit wat jij zegt... ja die 422. Maar ja dat is je holmaatje.
Het verdient eigenlijk een eigen topic.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik blijf lachen om Qua Blijkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |